-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Цемент ПЦ; Цегла вогнетривка ША-5; Цегла вогнетривка; Полікарбонат та супутні товари; Бетон
Відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону. Водночас, Замовником зазначено в оголошенні розмір мінімального кроку пониження ціни на виконання п. 11 ч. 2 ст. 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (Закон). Дата і час проведення електронного аукціону визначені електронною системою закупівель автоматично згідно з ч. 3 ст. 21 Закону без участі Замовника. Зазначена ситуація обумовлена суперечністю між нормативно-правовими актами, що регулюють одні й ті ж правовідносини (Закон та Постанова КМУ від 12.10.2022 № 1178 в чинних редакціях), та особливостями електронної системи закупівель.
Завершена
3 509 364.30
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 1 515.96 UAH
мін. крок: 0% або 1 515.96 UAH
Номер:
064e1a672cfb46c7b61c4b7a4f657c6c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-27-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.11.2023 00:00
Період моніторингу:
27.11.2023 15:32 - 19.12.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
27.11.2023 №54-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України №003100-18/12934-2023 від 08.11.2023, доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 27.11.2023.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
27.11.2023 №54-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-05-12-011703-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатом розгляду питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю, виконання Замовником рішення комісії АМКУ порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11.12.2023.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 в редакції станом на 20.04.2023 (далі – Особливості); розгляд тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю: виконання Замовником рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «Київтеплоенерго» (далі - Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням Уповноваженої особи, протокол від 18.05.2023 № 249/23; пропозиції учасників ТОВ «Укрєвросвіт», ТОВ «Трініті-груп»; протоколи щодо прийняття рішення Уповноваженою особою по лоту №1 від 01.06.2023 № 304/23, по лоту №2 від 30.05.2023 № 289/23, по лоту №5 від 30.05.2023 № 291/23; договори про закупівлю по лоту №1 від 14.06.2023 № 4037/ДЗЗ-23, по лоту №2 від 08.06.2023 № 4018/ДЗЗ-23, по лоту №5 від 26.06.2023 № 4054/ДЗЗ-23; пояснення Замовника від 01.12.2023 надане на запит органу державного фінансового контролю; рішення комісії АМКУ по лоту № 4 від 04.07.2023 № 9916-р/пк-пз, по лоту №5 від 13.06.2023 №8570-р/пк-пз.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
11.12.2023 16:35 - 15.12.2023 00:00
Дата публікації висновку:
11.12.2023 16:35
Запити/Пояснення
Номер:
05d7b3b98d814358ac12bcb6a5bcae5e
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
28.11.2023 16:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Цемент ПЦ; Цегла вогнетривка ША-5; Цегла вогнетривка; Полікарбонат та супутні товари; Бетон» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-12-011703-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
2. Прошу надати інформацію про суми коштів, сплачених за договорами, що були укладені за результатами проведеної закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
be00e1185e614df5a404411d9d03d8e7
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснень від 28.11.2023 у межах здійснення моніторингу № UA-M-2023-11-27-000036
Дата опублікування:
01.12.2023 16:10
Опис:
КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» (далі – Замовник) розглянуто запит про надання пояснень від 28.11.2023 у межах здійснення моніторингу № UA-M-2023-11-27-000036 закупівлі за предметом ДК 021:2015: 44110000-4 Конструкційні матеріали (Цемент ПЦ; Цегла вогнетривка ША-5; Цегла вогнетривка; Полікарбонат та супутні товари; Бетон), оголошення № UA-2023-05-12-011703-a. За результатами розгляду повідомляємо.
1. Формування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено відповідно до:
- наявної об’єктивної потреби Замовника в придбанні товарів, що є предметом закупівлі;
- підготовлених компетентними фахівцями Замовника технічних вимог на підставі чинних нормативно-правових актів та технічної документації в даній сфері.
Розрахунок очікуваної вартості здійснено згідно з ч. 4 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» та керуючись положеннями Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №275 від 12.02.2020 року, нами як Замовником було здійснено розрахунок очікуваної вартості на основі проведених ринкових консультацій та запиту цінових пропозицій. У зв’язку з чим очікувана вартість предмета закупівлі визначалась виходячи з отриманих цінових пропозицій на підтвердження чого надаємо таблицю розрахунків (Додаток 1) та цінові пропозиції (Додаток 2)
2. Інформуємо, що по лотам 1, 2, 5, а саме: Договір №4037/ДЗЗ-23, Договір №4018/ДЗЗ-23 та Договір №4054/ДЗЗ-23 на стадії виконання. Суми коштів, сплачених за цими договорами будуть відображені під час оприлюднення звіту про виконання договору про закупівлю відповідно до пункту 4 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та статті 42 Закону України «Про публічні закупівлі».
По Лоту 4 Договір №4071/ДЗЗ-23 виконаний в повному обсязі. Сума коштів, сплачених за договором відображена в звіті про виконання договору про закупівлю оприлюдненого в електронній системі закупівель, а саме 627 414,02 грн. з ПДВ (522 845,02 грн. без ПДВ).