• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Бензин автомобільний, паливо дизельне, газ нафтовий скраплений

Завершена

2 831 760.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 28 317.60 UAH
Номер: c1ba04f9ab1d4070bedfaf58d8779c11
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-08-14-000091
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.08.2023 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 14.08.2023 21:29 - 05.09.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 14.08.2023 №181 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 14.08.2023 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 14.08.2023 № 181 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 1 UA-2023-05-11-014794-a 11.05.2023 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 50) 722-88-89, helenochka0806@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 11 частини першої статті 10 Закону та пункту 19 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження; відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям; своєчасності його розміщення та виконання учасником; розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К»; своєчасності укладання договорів про закупівлю Замовниками-ініціаторами та їх оприлюднення; відповідності умов договорів умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам Закону; наявності підстав для внесення змін до договорів; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового закупівель (у разі наявності таких порушень): контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 серпня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження; відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям; своєчасності його розміщення та виконання учасником; розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладання договорів про закупівлю Замовниками-ініціаторами та їх оприлюднення; відповідності умов договорів умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам Закону; наявності підстав для внесення змін до договорів; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річні плани закупівель Замовників-ініціаторів:UA-P-2023-05-11-005360-a, UA-P-2023-05-11-002515-a, UA-P-2023-05-11-003319-a, UA-P-2023-05-10-003922-c; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Комунального підприємства «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» від 11.05.2023 протокол № 7/2; Вимога про усунення порушення від 23.05.2023; скарга ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» від 26.05.2023; Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – рішення комісії АМКУ) від 07.06.2023 №8266-р/пк-пз; реєстр отриманих тендерних пропозицій від 19.05.2023 року; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К»; протокол про прийняття рішення уповноваженою особою від 23.05.2023 № 9/4; договір від 16.06.2023 №1506, укладений Замовником-ініціатором КП «Салтівське трамвайне депо» з додатковими угодами від 11.07.2023 №1, від 12.07.2023 №2, від 02.08.2023 №3, від 11.08.2023 №4; договір від 16.06.2023 № 16/06/1, укладений Замовником-ініціатором КП «Тролейбусне депо №3»; договір від 16.06.2023 №16/23, укладений Замовником-ініціатором КП «Жовтневе трамвайне депо» з додатковими угодами від 11.07.2023 №1, від 12.07.2023 №2, від 02.08.2023 №3; договір від 16.06.2023 № 01-1606/23, укладений Замовником-ініціатором КП «ТРОЛЕЙБУСНЕ ДЕПО №2» з додатковими угодами від 12.07.2023 №1, від 12.07.2023 №2, від 02.08.2023 №3; пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель17.08.2023 року (далі – Пояснення). Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (в редакції Закону №2526-IX від 16.08.2022) постановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Відповідно до норм пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно з пунктом 19 Особливостей, у разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених цим пунктом, замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей. Моніторингом встановлено, що до договору від 16.06.2023 №16/23 додатковою угодою від 12.07.2023 №2 внесено зміни в частині зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів, зміною системи оподаткування та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування. Проте, на порушення пункту 11 частини першої статті 10 Закону, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору від 16.06.2023 №16/23, внесені додатковою угодою від 12.07.2023 №2 оприлюдненні 01.08.2023 року (тобто не протягом трьох робочих днів з дня внесення змін). Відповідно до вимог частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східний офіс Держаудитслужби 15.08.2023 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації стосовно несвоєчасного оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та змін до договору від 16.06.2023 №16/23, внесених додатковою угодою від 12.07.2023 №2. Пояснення Замовника містить інформацію зокрема наступного змісту: «… допущення пропуску строку публікації додаткової угоди № 1 від 11.07.2023 та додаткової угоди № 2 від 12.07.2023, укладених Замовником-ініціатором КП "Жовтневе трамвайне депо» сталося внаслідок ненадання Замовником-ініціатором КП "Жовтневе трамвайне депо» вказаних угод у встановлені Порядком взаємодії терміни до ЦЗО через електронну систему документообігу «ДокПроф», або хоча б в будь-який інший спосіб. Про укладання Замовником-ініціатором КП "Жовтневе трамвайне депо» додаткової угоди № 1 від 11.07.2023 та додаткової угоди № 2 від 12.07.2023, ЦЗО та уповноважена особа, яка проводить дану закупівлю, дізналися лише 01.08.2023 року, коли ці угоди з супровідним листом № 432 від 01.08.2023 року надійшли до ЦЗО через систему електронного документообігу «ДокПроф» і були зареєстровані системою за № 614/0-958-23 від 01.08.2023 року (копії додаються). Отже, Замовник-ініціатор КП "Жовтневе трамвайне депо» порушив встановлені Порядком взаємодії терміни надання до ЦЗО через електронну систему документообігу «ДокПроф» документів для публікації в електронній системі закупівель, що в свою чергу, призвело до порушення термінів публікації, встановлених законодавством про закупівлі. Обов´язок своєчасно надавати до ЦЗО інформацію для опублікування в електронній системі закупівель покладений на Замовника-ініціатора. Відповідно до п. 30 Постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2018 року № 1216 «Про особливості створення та діяльності централізованих закупівельних організацій» ЦЗО розміщує в електронній системі закупівель інформацію у спосіб та в порядку, що передбачені Законом. Проте, обов’язком контролювати укладання та оформлення будь-яких змін до договору та відслідковувати строки, протягом яких замовники-ініціатори укладають додаткові угоди, ЦЗО не наділено…» Однак, вищезазначене пояснення не спростовує факт порушення Замовником строків оприлюднення інформації про закупівлю.
Період усунення порушень: 28.08.2023 20:47 - 12.09.2023 00:00
Дата публікації висновку: 28.08.2023 20:47

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Заступнику начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євій О.М. 1 вересня 2023 р. 831/0/960-23 Інформація про прийняті заходи, які направлені на недопущення порушень, встановлених моніторингом № UA-M-2023-08-14-000091 від 14.08.2023 року закупівлі «Бензин автомобільний, паливо дизельне, газ нафтовий скраплений» (оголошення № UA-2023-05-11-014794-a) в подальшому Тип порушень: Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу. Зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового закупівель (у разі наявності таких порушень): контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Інформація про прийняті заходи, які направлені на недопущення порушень, встановлених моніторингом в подальшому: Встановлено, що допущення пропуску строку публікації додаткової угоди № 1 від 11.07.2023 та додаткової угоди № 2 від 12.07.2023, укладених Замовником-ініціатором КП "Жовтневе трамвайне депо» сталося внаслідок ненадання Замовником-ініціатором КП "Жовтневе трамвайне депо» вказаних угод у встановлені Порядком взаємодії терміни до ЦЗО через електронну систему документообігу «ДокПроф», або хоча б в будь-який інший спосіб. Згідно відповіді голови комісії КП «Жовтневе трамвайне депо» від 01.09.2023 року № 493 В.О. Приймака, КП «Жовтневе трамвайне депо» повідомляє, що додаткові угоди за договором № 16/23 від 16.06.2023 були несвоєчасно надані до Комунального підприємства «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» особою, відповідальною за взаємодію з організаційних питань та передачу інформації до Комунального підприємства «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради». У зв’язку із тим, що особу, відповідальну за взаємодію з організаційних питань та передачу інформації до Комунального підприємства «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» було звільнено 02.08.2023 року, у КП «Жовтневе трамвайне депо» відсутня можливість притягнути останню до відповідальності. Замовник – Комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» врахував зауваження, викладені у висновку Північно-східного офісу Держаудитслужби від 28.08.2023 року та надає інформацію про вжиті заходи. Відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі за предметом: Бензин автомобільний, паливо дизельне, газ нафтовий скраплений, код за ДК 021:2015 – 09130000-9 «Нафта і дистиляти» є визначена уповноважена особа Стукалова Ірина Миколаївна. Директором Комунального підприємства «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» прийнято рішення притягнути до матеріальної відповідальності шляхом зменшення розміру премії на 10% начальника відділу організації публічних закупівель Стукалову Ірину Миколаївну. Оскільки наказ про депреміювання видається за фактично відпрацьований час, а висновок було оформлено 28.08.2023 року, копію витягу наказу про депреміювання Уповноваженої особи буде направлено додатково до Північно-східного офісу Держаудитслужби засобами електронного або поштового зв’язку. Крім того повідомляємо, що з метою попередження порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу, Комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» 28.08.2023 року направило лист-нагадування за № 803/0/960-23 замовникам-ініціаторам про бездоганне додержання термінів надання документів для публікації на веб-порталі Уповноваженого органу. Додатки до відповіді: 1. Відповідь голови комісії КП «Жовтневе трамвайне депо» від 01.09.2023 року № 493. 2. Лист від 28.08.2023 року № 803/0/960-23. Директор Світлана КАЛАЧОВА Уповноважена особа – начальник відділу організації публічних закупівель Ірина СТУКАЛОВА
Дата публікації звіту: 01.09.2023 17:51

Запити/Пояснення