-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт будівлі (термомодернізація) спортивного комплексу «Авангард» за адресою: вул.Хворостянки,5 в м.Суми» (Код ДК 021: 2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
18 402 408.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 92 012.04 UAH
мін. крок: 0.5% або 92 012.04 UAH
Номер:
863a61c418a54ecc8ba67d360b85b12c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-07-24-000045
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.07.2023 00:00
Період моніторингу:
24.07.2023 16:31 - 15.08.2023 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
24.07.2023 №35-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Виконувач обов’язків начальника Дмитро БОРОЗЕНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 24.07.2023 №35-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2023-05-11-001634-a 11.05.2023 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 41 Особливостей (в редакції від 20.04.2023) при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «СУМИСЛАВБУД».
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям (в редакції від 20.04.2023), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку шляхом розірвання укладеного за результатами торгів договору, з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень).
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 серпня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 20.04.2023 (далі – Особливості (в редакції від 20.04.2023)), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Міського центру фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 11.05.2023 (протокол №23), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 19.05.2023, тендерні пропозиції приватного підприємства «ПРИВАТБУДСЕРВІС», акціонерного товариства «Сумбуд», товариств з обмеженої відповідальністю «ЕЛЕКТРО ЛЕНД» (далі – ТОВ «ЕЛЕКТРО ЛЕНД») та «СУМИСЛАВБУД» (далі – ТОВ «СУМИСЛАВБУД»), вимогу про усунення невідповідностей до 12.07.2023, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 25.05.2023 №24, від 01.06.2023 №25, від 08.06.2023 №26, від 12.07.2023 №27, від 11.07.2023 №34, від 13.07.2023 №35, повідомлення про намір укласти договір від 13.07.2023, договір від 20.07.2023 №20-07, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 04.07.2022 № №9890-р/пк-пз, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 28.07.2023 та від 03.08.2023 року.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до підпункту 1 пункту 1 таблиці «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» додатку 1 до тендерної документації, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», Замовник встановив вимогу щодо надання довідки в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг/виконання робіт/поставки товару, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння/користування. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності/володіння/користування тощо відповідним майном.
Аналізом документів, що містяться у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «СУМИСЛАВБУД», з урахуванням документів, наданих ним на вимогу про усунення невідповідностей, установлено, що у довідці про наявність обладнання і матеріально-технічної бази, необхідних для виконання договору про закупівлю, від 15.05.2023 №1/2, зазначено, зокрема, про наявність орендованого «спеціалізованого вантажного автомобілю ЗИЛ 433110, державний номер ВМ 1580 ВС». Також, у складі тендерної пропозиції ТОВ «СУМИСЛАВБУД» міститься договір про надання автотранспортних послуг та послуг крана на автомобільному ходу від 31.03.2023 № 31/03-1 з фізичною особою-підприємцем Мухою О.М. (Виконавець), відповідно до якого автотранспортні послуги надаються Виконавцем вантажними автомобілями КАМАЗ 5511, державний номер ВМ4360АІ та ЗИЛ-ММЗ 554М, державний номер ВМ1746АХ.
При цьому, документи на підтвердження права власності/володіння/ користування тощо стосовно зазначеного у довідці «спеціалізованого вантажного автомобіля ЗИЛ 433110, державний номер ВМ 1580 ВС» відсутні, що не відповідає вимогам підпункту 1 пункту 1 таблиці «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» додатку 1 до тендерної документації Замовника.
Крім того, за результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до підпункту 5.2 пункту 5 таблиці «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» додатку 1 до тендерної документації Замовник встановив вимогу щодо надання копії дозволу/ів та/або копію Декларації/й відповідності МТБ вимогам законодавства з питань ОП, що дають право на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, зокрема, експлуатацію вантажопідіймальних кранів.
При цьому, учасником ТОВ «СУМИСЛАВБУД», якого визначено переможцем торгів, у складі тендерної пропозиції не надано декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, що дає право на експлуатацію вантажопідіймальних кранів (далі – декларація).
На вимогу Замовника про усунення невідповідностей до 12.07.2023 ТОВ «СУМИСЛАВБУД» надано копію декларації від 11.07.2023, в якій відсутні дата та номер реєстрації у територіальному органі Держпраці.
Слід зазначити, що відповідно до пункту 21 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (далі – Порядок №1107), територіальний орган Держпраці здійснює реєстрацію декларацій на безоплатній основі протягом п’яти робочих днів з дня їх отримання.
Також, відповідно до відкритих даних, розміщених на сайті Північно-Східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці (https://pl.dsp.gov.ua/deklaratsii-zareiestrovani-pivnichno-skhidnym-mizhrehionalnym-upravlinniam/) інформація щодо наявності даної декларації (поданої 11.07.2023) також відсутня.
Отже, учасник ТОВ «СУМИСЛАВБУД» не надав копії дозволу та/або копію декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, що дають право на експлуатацію вантажопідіймальних кранів, оформлену у відповідності з вимогами Порядку №1107, що не відповідає вимогам підпункту 5.2. пункту 5 таблиці «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» додатку 1 до тендерної документації Замовника.
На запит Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області щодо надання пояснення стосовно невідхилення пропозиції учасника ТОВ «СУМИСЛАВБУД» з цієї причини, Замовник надав інформацію щодо наявності на сайті Північно-Східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці зареєстрованої декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці ТОВ «СУМИСЛАВБУД» під номером реєстрації № ДК6794/ПНС/2-23 від 20.07.2023 року.
Однак, декларації, на яку посилається Замовник, не існувало у період розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СУМИСЛАВБУД» (з 11.07.2023 по 13.07.2023), оскільки вона була складена учасником ТОВ «СУМИСЛАВБУД» 17.07.2023 – після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір (13.07.2023).
Крім того, декларація, складена учасником ТОВ «СУМИСЛАВБУД» 11.07.2023 та надана на вимогу про усунення невідповідностей відрізняється за змістом від декларації, розміщеної на сайті Північно-Східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці.
Слід зазначити, що однією з підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕЛЕКТРО ЛЕНД», який подав більш економічно вигідну пропозицію, було те, що на сайті Північно-Східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці відсутня інформація щодо наданої зазначеним учасником декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на верхолазні роботи.
Відповідно до пункту 3 Особливостей (в редакції від 20.04.2023) замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону.
Відповідно до абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 41 Особливостей (в редакції від 20.04.2023) Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
З огляду на вищевикладене, Замовник на порушення абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону та абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 41 Особливостей (в редакції від 20.04.2023) не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «СУМИСЛАВБУД» через невідповідність учасника кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону, а також як таку що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та уклав з ним договір від 20.07.2023 №20-07.
Період усунення порушень:
10.08.2023 12:17 - 25.08.2023 00:00
Дата публікації висновку:
10.08.2023 12:17
Оскарження висновку в суді
Опис:
Подання позивної заяви "Про визнання протиправним та скасування висновку від 10 серпня 2023 року Північно-Східного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу закупівлі Міський центр фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх» щодо закупівлі капітальних робіт за предметом: «Капітальний ремонт будівлі (термомодернізація) спортивного комплексу «Авангард» за адресою: вул. Хворостянки,5 в м.Суми» (Код ДК 021: 2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-11-001634-a)" від 17.08.2023 року
Дата публікації:
17.08.2023 14:46
Дата відкриття провадження:
17.08.2023 16:00
Номер відкриття провадження:
2-a/480/9011/23
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Аргументовані заперечення до висновку Замовник надає викладені у протоколі № 41 від 17.08.2023 року
Дата публікації звіту:
17.08.2023 08:52
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
.
Дата публікації:
29.02.2024 15:52
Запити/Пояснення
Номер:
ab4ddf8612274df09a4fa61cfb242fec
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
25.07.2023 10:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.07.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт будівлі (термомодернізація) спортивного комплексу «Авангард» за адресою: вул. Хворостянки,5 в м.Суми» (Код ДК 021: 2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-11-001634-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
8cb6fceb4ba04bbea4ae326c718f35ea
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
28.07.2023 10:22
Опис:
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), Держаудитслужба та її міжрегіональні територіальні органи здійснюють моніторинг процедур закупівель, а також закупівель, за якими в електронній системі закупівель оприлюднюється звіт про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель, у порядку, встановленому статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон).
Щодо Закупівлі за ідентифікатором: № UA-2023-05-11-001634-a органом державного фінансового контролю було оприлюднено рішення про початок моніторингу за ідентифікатором: № UA-M-2023-07-24-000045.
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
25 липня 2023 року 10:54 через електронну систему закупівель надіслано запит замовнику на пояснення (далі — Запит) щодо Закупівлі такого змісту:
«Запит про надання пояснень: У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт будівлі (термомодернізація) спортивного комплексу «Авангард» за адресою: вул. Хворостянки,5 в м.Суми» (Код ДК 021: 2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-11-001634-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Виходячи зі змісту Запиту,, необхідно надати пояснення (інформацію, документи) на Запит такого змісту:
«На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
« 1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб Міського центру фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх» та норм чинного законодавства і зазначені в тендерній документації. Робочий проєкт на капітальний ремонт будівлі (термомодернізація) спортивного комплексу «Авангард» за адресою: вул.Хворостянки,5 в м.Суми розроблений на підставі: — завдання замовника на проєктування; — листа замовлення; — листа замовлення замовника на технічне обстеження будівельних конструкцій та інженерних мереж спортивного комплексу «Авангард». Передбачено виконання робіт з капітального ремонту в повному обсязі, а саме: демонтаж опорядження фасаду та цоколю, металевих елементів з фасаду, покрівлі з руберойду, оцинкованих парапетів, залізобетонної плити навісу, металевого каркасу навісу, металочерепиці з навісу ганку, металевих решіток з вікон, віконних та дверних блоків, виступаючої частини цоколю з цегли, бетонного та асфальтного вимощення, стін приямків, водозливної системи, зовнішніх блоків кондиціонерів, вентиляційного коробу та решіток з вентиляційних коробів, прожекторів, ламп розжарювання з плафонами, ґрунту, каналізаційного люка, залізобетонної огорожі та забору із металопрофілю; - влаштування приямків з влаштуванням покриття; - влаштування навісів над ганками; - мурування частини стін газоблоками; - утеплення цокольної частини; - утеплення фасадів за системою вентильований фасад з подальшим опорядженням; - відновлення парапетів; - влаштування покрівлі з виконанням примикань; - влаштування системи водовідведення з покрівлі; - заміну дверних та віконних блоків; - встановлення підвіконь та відливів; - влаштування вимощення; - застосування тактильних та візуальних елементів доступності.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням наказом Мінрегіону від 25.06.2021 № 162 «Деякі питання ціноутворення у будівництві», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17.09.2021 за № 1225/36847, та кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 та затвердженого Експертного звіту щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом Капітальний ремонт будівлі (термомодернізація) спортивного комплексу "Авангард" за адресою: вул. Хворостянки, 5 в м. Суми. Експертиза проведена Філія ДП "Укрдержбудекспертиза" у Сумській області. Експертний звіт додається до протоколу на 8 аркушах. 2. Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) адміністрацією Міського центру фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх» було розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на сайті Інформаційного порталу Сумської міської ради в розділі Очікувана вартість і технічні та якісні характеристики предметів закупівлі за посиланням https://docs.google.com/viewer?url=http://smr.gov.ua/images/vlada/Centr_zakupivel/vartist/Avangard_.doc&embedded=true.
Номер:
60726f8d6b08428280c06edf89f921de
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
31.07.2023 11:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.08.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт будівлі (термомодернізація) спортивного комплексу «Авангард» за адресою: вул.Хворостянки,5 в м.Суми» (Код ДК 021: 2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-11-001634-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Просимо надати пояснення щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СУМИСЛАВБУД», а саме:
1) вказати документи у складі його тендерної пропозиції (документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном) стосовно «спеціалізованого вантажного автомобілю ЗИЛ 433110 Державний номер ВМ 1580 ВС» на вимогу підпункту 1 пункту 1 таблиці «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»» додатку 1 до тендерної документації;
2) пояснити, чому пропозиція учасника не була відхилена з огляду на те, що надана ним на вимогу підпункту 5.2. пункту 5 таблиці «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»» додатку 1 до тендерної документації копія декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці від 11.07.2023 не зареєстрована у територіальних органах Держпраці, та інформація щодо неї відсутня на сайті Північно-Східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
5f354964beb4430ca7406bc8e795dfc6
Назва:
Надання відповіді на запитувану інформацію
Дата опублікування:
03.08.2023 15:39
Опис:
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
31 липня 2023 року 11:47 через електронну систему закупівель надіслано запит замовнику на пояснення (далі — Запит) щодо Закупівлі такого змісту:
«Запит про надання пояснень: У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт будівлі (термомодернізація) спортивного комплексу «Авангард» за адресою: вул.Хворостянки,5 в м.Суми» (Код ДК 021: 2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-11-001634-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Просимо надати пояснення щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СУМИСЛАВБУД», а саме:
1) вказати документи у складі його тендерної пропозиції (документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном) стосовно «спеціалізованого вантажного автомобілю ЗИЛ 433110 Державний номер ВМ 1580 ВС» на вимогу підпункту 1 пункту 1 таблиці «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»» додатку 1 до тендерної документації;
2) пояснити, чому пропозиція учасника не була відхилена з огляду на те, що надана ним на вимогу підпункту 5.2. пункту 5 таблиці «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»» додатку 1 до тендерної документації копія декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці від 11.07.2023 не зареєстрована у територіальних органах Держпраці, та інформація щодо неї відсутня на сайті Північно-Східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Виходячи зі змісту Запиту,, необхідно надати пояснення (інформацію, документи) на Запит такого змісту:
«На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
« 1. Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації п.1.1 Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій* визначено, що «Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг / виконання робіт /поставки товару, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування.» на підтвердження учасник ТОВ СУМИСЛАВБУД #35906877 надає на договори найму автотранспортних послуг та крана на автомобільному ходу надана у додатку1 п.1.1 договора на послуги, що відповідає умовам тендерної документації.
Учасник ТОВ СУМИСЛАВБУД надає довідку в довільній формі згідно форми та надає інформацію щодо власного чи орендованого майна. На підтвердження орендованого майна на автомобілі надає договори оренди. Стосовного «спеціалізованого вантажного автомобілю ЗИЛ» пунктом 43 визначено даний автомобіль є орендованим.
В свою чергу на підтвердження договору оренди Учасник надає договори оренди на машини та механізми, де завантажено на 27 сторінках. Щодо машини спеціальної вантажної марки ЗИЛ, учасник надає договір оренди від 31.03.2023 року № 31/03-1 на оренду КАМАЗ та оренди ЗИЛ-ММЗ з ФОП Муха О.М.
Відповідно до технічних та якісних характеристик вимоги до робочого проекту, які визанчені за предметом закупівлі : «Капітальний ремонт будівлі (термомодернізація) спортивного комплексу «Авангард» за адресою: вул.Хворостянки,5 в м.Суми» (Код ДК 021: 2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» відповідають завленим машинам та механізмам. Завлена наявність матеріально-технічної бази в Учасника надає можливість викаонати в завлені строки капітальні роботи.
По РП «Капітальний ремонт будівлі (термомодернізація) спортивного комплексу «Авангард» за адресою: вул.Хворостянки,5 в м.Суми» відповідно до 5.8-5.9 Настанови з визначення вартості будівництва затвердженою Наказом громад та територій України від 01.11.2021 № 281 “Про затвердження кошторисних норм України у будівництві” вказано, що вартість експлуатації машино-години будівельних машин та механізмів, що орендуються, приймається за ціною, що склалася в регіоні, яка визначена на підставі аналізу ринку послуг з оренди будівельних машин та механізмів в регіоні. У цьому випадку при обчисленні загальновиробничих та адміністративних витрат, а також прибутку в цілому по будові трудовитрати робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів, які орендуються разом із цими робітниками, не враховуються. При розрахунках вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, якщо внаслідок об’єктивних причин (ускладнені умови виконання робіт через обмеженість території будівельного майданчика, неможливість розміщення підйомних механізмів тощо) будівельні роботи планується виконувати без застосування будівельних машин та механізмів як для внутрішньо будівельного транспортування матеріальних ресурсів (горизонтального і вертикального), так і для виконання будівельних робіт, або із застосуванням наявних у підрядній організації не передбачених нормами машин та механізмів, вартість таких робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт. У випадку, якщо при такій заміні технічних ресурсів, технологія виконання робіт та показники цих норм не змінюються, вартість будівельних робіт визначається за тими самими КНУ РЕКН із заміненими технічними ресурсами. Всі норми та технології відповідно до РП «Капітальний ремонт будівлі (термомодернізація) спортивного комплексу «Авангард» за адресою: вул.Хворостянки,5 в м.Суми» Учасник підтвердив. Всі заявлені машини та механізми Учасника ТОВ СУМИСЛАВБУД #35906877 не змінюють технологію виконання робіт.
2. Згідно п.5.2 додатку 1 до тендерної документації "Копію дозволу/ів та/або копію Декларації/й відповідності МТБ вимогам законодавства з питань ОП, що дають право на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме: є) експлуатація вантажопідіймальних кранів." Учасник ТОВ СУМИСЛАВБУД надає лист – пояснення від 11.07.2023 року № 1 та надає актуальну інформацію згідно Вимоги на що є підтвердження реєстрація в Центрі надання адміністративних послуг наданий опис документів.
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Також, відповідно до відкритих даних та керуючись Нормативно-правовими актами з питань надання адміністративної послуги: Закон України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності",Закон України "Про охорону праці",Постанова Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107 "Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки",Постанова Кабінету Міністрів України від 03.02.2021 № 77 "Про затвердження переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України",Постанова Кабінету Міністрів України від 24.03.2022 № 357 "Деякі питання виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки на період дії воєнного стану" строк надання послуги складає 5 робочих днів. Особливості подання декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці через Портал електронних сервісів Мінекономіки у період воєнного стану та Центри надання адміністративних послуг :
На період дії воєнного стану постановою КМУ від від 24.03.2022 № 357 "Деякі питання виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки на період дії воєнного стану" внесено зміни у надання декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці.
Виконання робіт підвищеної небезпеки, експлуатація (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки здійснюються роботодавцем, виробником або постачальником на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Декларація за встановленою формою згідно з додатком 8 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки подається у двох екземплярах, за місцезнаходженням юридичної особи або фізичної особи - підприємця не пізніше ніж за п’ять робочих днів до початку виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.
Підстави для відмови: Відмова у реєстрації декларації не допускається, за виключенням невірно поданої інформації. ( сайт https://my.gov.ua/info/service/byservicescope-2/5085/details ).
Згідно відкритих даних Північно-Східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці зареєстровано декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці учасником ТОВ СУМИСЛАВБУД (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме: є) експлуатація вантажопідіймальних кранів." у територіальних органах Держпраці під номером реєстрації № ДК6794/ ПНС/2-23 від 20.07.2023 року.
Під час розгляду другого питання порядку денного:
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Таким чином, необхідно оприлюднити відповідні пояснення (інформацію, документи) на Запит у порядку, зазначеному вище.