• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт будівлі (термомодернізація) спортивного комплексу «Авангард» за адресою: вул.Хворостянки,5 в м.Суми» (Код ДК 021: 2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)

Завершена

18 402 408.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 92 012.04 UAH
Номер: 863a61c418a54ecc8ba67d360b85b12c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-07-24-000045
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.07.2023 00:00
Автор: Північно-Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127036
Період моніторингу: 24.07.2023 16:31 - 15.08.2023 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 24.07.2023 №35-З Суми Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Виконувач обов’язків начальника Дмитро БОРОЗЕНЕЦЬ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 24.07.2023 №35-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2023-05-11-001634-a 11.05.2023 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Адреса: Ukraine, Суми
Контактна особа: Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 54) 268-70-23, viktorpopovich112@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 41 Особливостей (в редакції від 20.04.2023) при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «СУМИСЛАВБУД». За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям (в редакції від 20.04.2023), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку шляхом розірвання укладеного за результатами торгів договору, з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень).
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 серпня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 20.04.2023 (далі – Особливості (в редакції від 20.04.2023)), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Міського центру фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 11.05.2023 (протокол №23), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 19.05.2023, тендерні пропозиції приватного підприємства «ПРИВАТБУДСЕРВІС», акціонерного товариства «Сумбуд», товариств з обмеженої відповідальністю «ЕЛЕКТРО ЛЕНД» (далі – ТОВ «ЕЛЕКТРО ЛЕНД») та «СУМИСЛАВБУД» (далі – ТОВ «СУМИСЛАВБУД»), вимогу про усунення невідповідностей до 12.07.2023, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 25.05.2023 №24, від 01.06.2023 №25, від 08.06.2023 №26, від 12.07.2023 №27, від 11.07.2023 №34, від 13.07.2023 №35, повідомлення про намір укласти договір від 13.07.2023, договір від 20.07.2023 №20-07, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 04.07.2022 № №9890-р/пк-пз, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 28.07.2023 та від 03.08.2023 року. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до підпункту 1 пункту 1 таблиці «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» додатку 1 до тендерної документації, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», Замовник встановив вимогу щодо надання довідки в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг/виконання робіт/поставки товару, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння/користування. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності/володіння/користування тощо відповідним майном. Аналізом документів, що містяться у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «СУМИСЛАВБУД», з урахуванням документів, наданих ним на вимогу про усунення невідповідностей, установлено, що у довідці про наявність обладнання і матеріально-технічної бази, необхідних для виконання договору про закупівлю, від 15.05.2023 №1/2, зазначено, зокрема, про наявність орендованого «спеціалізованого вантажного автомобілю ЗИЛ 433110, державний номер ВМ 1580 ВС». Також, у складі тендерної пропозиції ТОВ «СУМИСЛАВБУД» міститься договір про надання автотранспортних послуг та послуг крана на автомобільному ходу від 31.03.2023 № 31/03-1 з фізичною особою-підприємцем Мухою О.М. (Виконавець), відповідно до якого автотранспортні послуги надаються Виконавцем вантажними автомобілями КАМАЗ 5511, державний номер ВМ4360АІ та ЗИЛ-ММЗ 554М, державний номер ВМ1746АХ. При цьому, документи на підтвердження права власності/володіння/ користування тощо стосовно зазначеного у довідці «спеціалізованого вантажного автомобіля ЗИЛ 433110, державний номер ВМ 1580 ВС» відсутні, що не відповідає вимогам підпункту 1 пункту 1 таблиці «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» додатку 1 до тендерної документації Замовника. Крім того, за результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до підпункту 5.2 пункту 5 таблиці «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» додатку 1 до тендерної документації Замовник встановив вимогу щодо надання копії дозволу/ів та/або копію Декларації/й відповідності МТБ вимогам законодавства з питань ОП, що дають право на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, зокрема, експлуатацію вантажопідіймальних кранів. При цьому, учасником ТОВ «СУМИСЛАВБУД», якого визначено переможцем торгів, у складі тендерної пропозиції не надано декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, що дає право на експлуатацію вантажопідіймальних кранів (далі – декларація). На вимогу Замовника про усунення невідповідностей до 12.07.2023 ТОВ «СУМИСЛАВБУД» надано копію декларації від 11.07.2023, в якій відсутні дата та номер реєстрації у територіальному органі Держпраці. Слід зазначити, що відповідно до пункту 21 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (далі – Порядок №1107), територіальний орган Держпраці здійснює реєстрацію декларацій на безоплатній основі протягом п’яти робочих днів з дня їх отримання. Також, відповідно до відкритих даних, розміщених на сайті Північно-Східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці (https://pl.dsp.gov.ua/deklaratsii-zareiestrovani-pivnichno-skhidnym-mizhrehionalnym-upravlinniam/) інформація щодо наявності даної декларації (поданої 11.07.2023) також відсутня. Отже, учасник ТОВ «СУМИСЛАВБУД» не надав копії дозволу та/або копію декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, що дають право на експлуатацію вантажопідіймальних кранів, оформлену у відповідності з вимогами Порядку №1107, що не відповідає вимогам підпункту 5.2. пункту 5 таблиці «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» додатку 1 до тендерної документації Замовника. На запит Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області щодо надання пояснення стосовно невідхилення пропозиції учасника ТОВ «СУМИСЛАВБУД» з цієї причини, Замовник надав інформацію щодо наявності на сайті Північно-Східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці зареєстрованої декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці ТОВ «СУМИСЛАВБУД» під номером реєстрації № ДК6794/ПНС/2-23 від 20.07.2023 року. Однак, декларації, на яку посилається Замовник, не існувало у період розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СУМИСЛАВБУД» (з 11.07.2023 по 13.07.2023), оскільки вона була складена учасником ТОВ «СУМИСЛАВБУД» 17.07.2023 – після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір (13.07.2023). Крім того, декларація, складена учасником ТОВ «СУМИСЛАВБУД» 11.07.2023 та надана на вимогу про усунення невідповідностей відрізняється за змістом від декларації, розміщеної на сайті Північно-Східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці. Слід зазначити, що однією з підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕЛЕКТРО ЛЕНД», який подав більш економічно вигідну пропозицію, було те, що на сайті Північно-Східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці відсутня інформація щодо наданої зазначеним учасником декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на верхолазні роботи. Відповідно до пункту 3 Особливостей (в редакції від 20.04.2023) замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону. Відповідно до абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 41 Особливостей (в редакції від 20.04.2023) Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. З огляду на вищевикладене, Замовник на порушення абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону та абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 41 Особливостей (в редакції від 20.04.2023) не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «СУМИСЛАВБУД» через невідповідність учасника кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону, а також як таку що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та уклав з ним договір від 20.07.2023 №20-07.
Період усунення порушень: 10.08.2023 12:17 - 25.08.2023 00:00
Дата публікації висновку: 10.08.2023 12:17

Оскарження висновку в суді

Опис: Подання позивної заяви "Про визнання протиправним та скасування висновку від 10 серпня 2023 року Північно-Східного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу закупівлі Міський центр фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх» щодо закупівлі капітальних робіт за предметом: «Капітальний ремонт будівлі (термомодернізація) спортивного комплексу «Авангард» за адресою: вул. Хворостянки,5 в м.Суми» (Код ДК 021: 2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-11-001634-a)" від 17.08.2023 року
Дата публікації: 17.08.2023 14:46
Дата відкриття провадження: 17.08.2023 16:00
Номер відкриття провадження: 2-a/480/9011/23

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Аргументовані заперечення до висновку Замовник надає викладені у протоколі № 41 від 17.08.2023 року
Дата публікації звіту: 17.08.2023 08:52

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: .
Дата публікації: 29.02.2024 15:52

Запити/Пояснення