-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Труби сталеві та РЕ- RT попередньо ізольовані із сигналізацією та комплектуюча до них
Завершена
13 779 019.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 68 895.10 UAH
мін. крок: 0.5% або 68 895.10 UAH
Номер:
729741a610744e5d9b1695b9ff5ce4e8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-08-31-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
31.08.2023 00:00
Період моніторингу:
31.08.2023 16:09 - 22.09.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
31.08.2023 № 38-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 31.08.2023 № 38-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-05-10-008472-a від 10.05.2023. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання внесення та своєчасності оприлюднення змін до тендерної документації встановлено порушення вимог абзацу четвертого пункту 51 Особливостей.
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності тендерної документації вимогам Закону з врахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо не допущення у подальшому виявлених порушень (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 вересня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі та її розміщення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості); своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації, внесення та своєчасності оприлюднення змін до неї; розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік комунального підприємства по експлуатації теплового господарства «Тепловик» Старокостянтинівської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію зі змінами, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 20.06.2023 № 76 (далі – тендерна документація); тендерну пропозицію ТОВ «ПТЗ»; 9 запитів до процедури від 12.05.2023 та 3 запити від 21.06.2023, роз’яснення Замовника від 12.05.2023 (5 відповідей), від 01.06.2023 (4 відповіді), від 21.06.2023 (1 відповідь) та від 22.06.2023 (2 відповіді); скарги до процедури ТОВ «ПТЗ» від 12.05.2023 номер скарги: UA-2023-05-10-008472-a.b1 та від 02.06.2023 номер скарги: UA-2023-05-10-008472-a.c2; рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 24.05.2023 № 7237-р/пк-пз та від 14.06.2023№8682-р/пк-пз; повідомлення про намір укласти договір від 28.06.2023 та протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 28.06.2023 № 80; договір про закупівлю товарів від 07.07.2023 № 81 на суму 8 700 000,00 грн; відповіді Замовника від 06.09.2023 на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області (далі – Управління).
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
За результатами проведеного аналізу питання внесення та своєчасності оприлюднення змін до тендерної документації встановлено, що відповідно до вимог абзацу четвертого пункту 51 Особливостей Замовник має обов’язок протягом одного дня з дати прийняття рішення про внесення змін до тендерної документації розмістити та відобразити в електронній системі закупівель нову редакцію тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації, а також перелік змін та зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі.
Так, зміни до тендерної документації, затверджені протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 22.06.2023 № 78 та оприлюднені Замовником 22.06.2023 у файлах «Зміни Додаток 3 Технічні вимоги_.doc» та «Таблиця змін.doc» без розміщення в електронній системі закупівель нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації, затвердженої Протоколом уповноваженої особи №76 від «20 «червня 2023 року (файл «Зміни тендерна_документація.doc») та оприлюдненої вдруге 22.06.2023.
Крім того, на запит Управління Замовником надано відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель та підтверджено факт не оприлюднення тендерної документації зі змінами, затвердженими протоколом від 22.06.2023 № 78.
Таким чином, Замовником не оприлюднено нову редакцію тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації, чим порушено вимоги абзацу четвертого пункту 51 Особливостей.
Період усунення порушень:
13.09.2023 14:51 - 28.09.2023 00:00
Дата публікації висновку:
13.09.2023 14:51
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація щодо усунення порушень моніторингу до закупівлі
«Труби сталеві та PE -RT попередньо ізольовані із сигналізацією та комплектуюча до них»
(UA -2023-05-10-008472-a)
04 вересня 2023 року Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Волинській області було здійснено моніторинг закупівель Комунального підприємства по експлуатації теплового господарства «Тепловик» Старокостянтинівської міської ради, в ході якого були виявлені порушення щодо закупівлі товару «Труби сталеві та PE -RT попередньо ізольовані із сигналізацією та комплектуюча до них» за кодом національного класифікатора України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015:44160000-9 – «Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби».
13 вересня 2023 року Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Волинській області було надіслано висновок щодо зобов’язання усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель а саме: Замовником не оприлюднено нову редакцію тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації, чим порушено вимоги абзацу четвертого пункту 51 Особливостей.
На виконання висновку для усунення порушень Комунальним підприємством по експлуатації теплового господарства «Тепловик» Старокостянтинівської міської ради були проведенні наступні дії:
Для уповноваженої особи було проведено роз’яснення, щодо недопущення в подальшому аналогічних помилок.
Також 14.09.2023р. уповноваженою особою було пройдено онлайн курс підняття кваліфікації щодо публічних закупівель, а саме було пройдено навчання по аналізу та рекомендації щодо застосування чотирнадцятих змін до Особливостей, про що було видано сертифікат.
Сертифікат навчання додається.
Дата публікації звіту:
18.09.2023 16:40
Запити/Пояснення
Номер:
d756fce725fa4bf4934e73985ca97141
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
04.09.2023 15:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.09.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі товару «Труби сталеві та РЕ- RT попередньо ізольовані із сигналізацією та комплектуюча до них» ДК 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-10-008472-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено розмір очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічні та якісні характеристики?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
9800892f14c44240ac8f9ad35131f3be
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
06.09.2023 14:25
Опис:
Пояснення щодо моніторингу до закупівлі «Труби сталеві та PE -RT попередньо ізольовані із сигналізацією та комплектуюча до них»
(UA -2023-05-10-008472-a)
На Ваш запит від 04.09.2023 року Комунальне підприємство по експлуатації теплового господарства «Тепловик» Старокостянтинівської міської ради повідомляє наступне:
10 травня 2023 року КП «Тепловик» було оголошено закупівлю за процедурою відкриті торги по предмету закупівлю «Труби сталеві та PE -RT попередньо ізольовані із сигналізацією та комплектуюча до них», код національного класифікатора України ДК:2015 «Єдиний закупівельний словник» 44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби.
КП «Тепловик» є підприємством, що надає послуги з постачання теплової енергії та гарячої води споживачам.
В своїй діяльності ми неодноразово закуповлюємо труби для їх прокладання в аварійних ділянках та у відповідності до проектів по реконструкції котелень.
Нами постійно моніторяться ціни щодо вартості труб та супутніх матеріалі для подальшої їх закупівлі при потребі.
Безпосередньо щодо даної закупівлі, а саме технічних характеристик, то як було сказано вище, ми здійснюємо заміну труб на аварійних ділянках¸ а тому знаємо яку саме трубу необхідно закупити та в якій кількості, а також у відповідності до проектів де безпосередньо вказується кількість та технічні характеристики труб.
В свою чергу, напередодні розміщення оголошення ми провели аналіз закупівель та цін на таку ж трубу на майданчику прозоро, зробили розрахунок за цінами, що розміщувались на вебсайтах декількох виробників.
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, повідомляємо, що базовий техніко-економічний аналіз закупівлі за Технічними умовами виконується фахівцями нашого підприємства з огляду на систематичний моніторинг технічної інформації від різних виробників аналогічної продукції та цінових пропозицій для різних видів продукції – протягом декількох років.
Щодо очікуваної вартості, то вона вказана в оголошені до закупівлі.
Номер:
ce03e496db304debabf1187306cc9c73
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
04.09.2023 16:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.09.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі товару «Труби сталеві та РЕ- RT попередньо ізольовані із сигналізацією та комплектуюча до них» ДК 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-10-008472-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Чому Замовником не дотримано вимоги пункту 51 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, під час надання чотирьох роз’яснень на звернення від 12 травня 2023 року?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
d9f23a8882d04cf8ae16a85d0883e3e0
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
06.09.2023 14:26
Опис:
Пояснення щодо моніторингу до закупівлі «Труби сталеві та PE -RT попередньо ізольовані із сигналізацією та комплектуюча до них»
(UA -2023-05-10-008472-a)
На Ваш запит від 04.09.2023 року Комунальне підприємство по експлуатації теплового господарства «Тепловик» Старокостянтинівської міської ради повідомляє наступне:
Доводимо до Вашого відома, що 12 травня 2023 року в 14 год 38 хв,; 14 год 54 хв.; 15 год 26 хв., та 16 год .17 хв Учасником були надіслані запитання Замовнику, щодо внесення змін до тендерної документації, а в 16 год 21 хв. 12 травня 2023 року надійшло повідомлення до Замовника, щодо подання скарги до АМКУ що унеможливило виконання будь яких дій на майданчику прозоро.
Так відповідно до абзацу 2 пункту 64 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету України від 12 жовтня 2022 року №1178. « Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо процедури закупівлі, у тому числі приймати рішення про відміну відкритих торгів, укладання договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі».
Розгляд скарги зупиняє перебіг строків, установлених абзацом другим пункту 38 і абзацом четвертим пункту 46 цих особливостей.
Перебіг зазначених строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду.
В зв’язку з вищенаведеним КП «Тепловик» жодним чином не було порушено вимог пункту 51 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету України від 12 жовтня 2022 року №1178.
Номер:
41345bb24d6346c9b8934de964bcb06e
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
05.09.2023 12:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.09.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі товару «Труби сталеві та РЕ- RT попередньо ізольовані із сигналізацією та комплектуюча до них» ДК 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-10-008472-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
На виконання вимог абзацу четвертого пункту 51 Особливостей Замовник протягом одного дня з дати прийняття рішення про внесення змін до тендерної документації має обов’язок щодо розміщення та відображення в електронній системі закупівель змін, що вносяться до тендерної документації у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.
Так, зміни до тендерної документації, які оприлюднені Замовником 22.06.2023 у файлах «Зміни Додаток 3 Технічні вимоги_.doc» та «Таблиця змін.doc», не затверджені рішенням про внесення змін до тендерної документації, так як оприлюднена 22.06.2023 тендерна документація затверджена Протоколом уповноваженої особи №76 від «20 «червня 2023 року (файл «Зміни тендерна_документація.doc»).
Замовнику надати пояснення, інформацію та документи щодо невиконання ним норм абзацу четвертого пункту 51 Особливостей.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
3323e1b25bd44214a2826e8d02f73f08
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
06.09.2023 14:32
Опис:
Пояснення щодо моніторингу до закупівлі «Труби сталеві та PE -RT попередньо ізольовані із сигналізацією та комплектуюча до них»
(UA -2023-05-10-008472-a)
На Ваш запит від 05.09.2023 року щодо не виконання норм абзацу четвертого пункту 51 Особливостей Комунальне підприємство по експлуатації теплового господарства «Тепловик» Старокостянтинівської міської ради повідомляє наступне:
22 червня 2023 року Замовником було оприлюднено зміни до тендерної документації, а саме таблиця змін та додаток №3 Технічні вимоги до предмета закупівлі, які затвердженні протоколом уповноваженої особи №78 від 22.06.2023 року (протокол надається).
Дякуючи Вам, мною було виявлено, що дійсно не оприлюднена тендерна документація з протоколом зі змінами, це є технічна помилка, яка в загальному не вплинула на результат закупівлі, так як всі зміни, які необхідні для учасників, що приймають участь в даній закупівлі, були оприлюднені раніше.
Виявлені Вами порушення не в впливають на кінцевий результат закупівлі, а також не обмежують учасників у їх правах, однак є такими які дійсно мали місце.