• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Труби сталеві та РЕ- RT попередньо ізольовані із сигналізацією та комплектуюча до них

Завершена

13 779 019.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 68 895.10 UAH
Номер: 729741a610744e5d9b1695b9ff5ce4e8
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-08-31-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31.08.2023 00:00
Автор: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 31.08.2023 16:09 - 22.09.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 31.08.2023 № 38-з Луцьк Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 31.08.2023 № 38-з Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-05-10-008472-a від 10.05.2023. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Луцьк
Контактна особа: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ ( обл.), +38 (0 50) 554-51-87, igor.girko@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання внесення та своєчасності оприлюднення змін до тендерної документації встановлено порушення вимог абзацу четвертого пункту 51 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності тендерної документації вимогам Закону з врахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо не допущення у подальшому виявлених порушень (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 вересня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі та її розміщення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості); своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації, внесення та своєчасності оприлюднення змін до неї; розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік комунального підприємства по експлуатації теплового господарства «Тепловик» Старокостянтинівської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію зі змінами, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 20.06.2023 № 76 (далі – тендерна документація); тендерну пропозицію ТОВ «ПТЗ»; 9 запитів до процедури від 12.05.2023 та 3 запити від 21.06.2023, роз’яснення Замовника від 12.05.2023 (5 відповідей), від 01.06.2023 (4 відповіді), від 21.06.2023 (1 відповідь) та від 22.06.2023 (2 відповіді); скарги до процедури ТОВ «ПТЗ» від 12.05.2023 номер скарги: UA-2023-05-10-008472-a.b1 та від 02.06.2023 номер скарги: UA-2023-05-10-008472-a.c2; рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 24.05.2023 № 7237-р/пк-пз та від 14.06.2023№8682-р/пк-пз; повідомлення про намір укласти договір від 28.06.2023 та протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 28.06.2023 № 80; договір про закупівлю товарів від 07.07.2023 № 81 на суму 8 700 000,00 грн; відповіді Замовника від 06.09.2023 на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області (далі – Управління). Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався. За результатами проведеного аналізу питання внесення та своєчасності оприлюднення змін до тендерної документації встановлено, що відповідно до вимог абзацу четвертого пункту 51 Особливостей Замовник має обов’язок протягом одного дня з дати прийняття рішення про внесення змін до тендерної документації розмістити та відобразити в електронній системі закупівель нову редакцію тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації, а також перелік змін та зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі. Так, зміни до тендерної документації, затверджені протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 22.06.2023 № 78 та оприлюднені Замовником 22.06.2023 у файлах «Зміни Додаток 3 Технічні вимоги_.doc» та «Таблиця змін.doc» без розміщення в електронній системі закупівель нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації, затвердженої Протоколом уповноваженої особи №76 від «20 «червня 2023 року (файл «Зміни тендерна_документація.doc») та оприлюдненої вдруге 22.06.2023. Крім того, на запит Управління Замовником надано відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель та підтверджено факт не оприлюднення тендерної документації зі змінами, затвердженими протоколом від 22.06.2023 № 78. Таким чином, Замовником не оприлюднено нову редакцію тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації, чим порушено вимоги абзацу четвертого пункту 51 Особливостей.
Період усунення порушень: 13.09.2023 14:51 - 28.09.2023 00:00
Дата публікації висновку: 13.09.2023 14:51

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація щодо усунення порушень моніторингу до закупівлі «Труби сталеві та PE -RT попередньо ізольовані із сигналізацією та комплектуюча до них» (UA -2023-05-10-008472-a) 04 вересня 2023 року Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Волинській області було здійснено моніторинг закупівель Комунального підприємства по експлуатації теплового господарства «Тепловик» Старокостянтинівської міської ради, в ході якого були виявлені порушення щодо закупівлі товару «Труби сталеві та PE -RT попередньо ізольовані із сигналізацією та комплектуюча до них» за кодом національного класифікатора України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015:44160000-9 – «Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби». 13 вересня 2023 року Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Волинській області було надіслано висновок щодо зобов’язання усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель а саме: Замовником не оприлюднено нову редакцію тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації, чим порушено вимоги абзацу четвертого пункту 51 Особливостей. На виконання висновку для усунення порушень Комунальним підприємством по експлуатації теплового господарства «Тепловик» Старокостянтинівської міської ради були проведенні наступні дії: Для уповноваженої особи було проведено роз’яснення, щодо недопущення в подальшому аналогічних помилок. Також 14.09.2023р. уповноваженою особою було пройдено онлайн курс підняття кваліфікації щодо публічних закупівель, а саме було пройдено навчання по аналізу та рекомендації щодо застосування чотирнадцятих змін до Особливостей, про що було видано сертифікат. Сертифікат навчання додається.
Дата публікації звіту: 18.09.2023 16:40

Запити/Пояснення