-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 4
Деревина промислового та непромислового використання, дрова колоті твердих порід
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.
Завершена
1 979 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 19 790.00 UAH
мін. крок: 1% або 19 790.00 UAH
Номер:
294dc67ae4e64871a09a13d98de7bdf6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-23-000061
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.11.2023 00:00
Період моніторингу:
23.11.2023 17:12 - 15.12.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.11.2023 № 75
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, доручення Державної аудиторської служби України від 08.11.2023 №003100-18/12934-2023.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 23.11.2023 № 75.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2023-05-09-011733-a 09.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: ¬¬¬¬¬30 листопада 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Шпиківської селищної ради (далі – Замовник) на 2023 рік за номером ID: UA-P-2023-05-09-003201-b; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 11.05.2023); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію учасника Фізичної особи-підприємця «ХМІЛЬОВСЬКА МАРІЯ ПЕТРІВНА» (далі – ФОП «ХМІЛЬОВСЬКА МАРІЯ ПЕТРІВНА»); протокол розкриття тендерних пропозицій; протокольне рішення уповноваженої особи від 16.05.2023 № 6 про визначення переможця та про намір укласти договір; повідомлення про намір укласти договір від 09.06.2023; Договір від 19.06.2023 № 1-19/06; Додаткову угоду від 11.07.2023 № 1; пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 28.11.2023.
Період усунення порушень:
30.11.2023 17:05 - 06.12.2023 00:00
Дата публікації висновку:
30.11.2023 17:05
Запити/Пояснення
Номер:
f1b8c2f608a64f1aa16cbc1a831db88e
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
23.11.2023 17:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.11.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Деревина промислового та непромислового використання, дрова колоті твердих порід, Деревина промислового та непромислового використання - 635 метри кубічні, Дрова колоті твердих порід - 145 метри кубічні» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-09-011733-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового
контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
3f0340040557471a954e27e5e062d4ce
Назва:
Пояснення по моніторингу
Дата опублікування:
28.11.2023 19:16
Опис:
Відділ освіти Шпиківської селищної ради розглянувши запит замовнику по моніторингу UA-M-2023-11-23-000061, повідомляю наступне:
1) Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Очікувана вартість передбачена кошторисом на 2023 рік, ґрунтується на всіх фактичних складових ціни та включає в себе вартість ціни на товар, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат та згідно з вимогами чинного законодавства щодо формування ціни на відповідний товар.
Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі з урахуванням роз’яснення Мінекономіки Щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 р. та Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, здійснювався замовником шляхом моніторингу середньоринкових цін, актуальних на момент моніторингу. Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації про ціни товарів, що містить в мережі Інтернет у відкритому доступі на сайтах постачальників, в електронному каталозі, в електронній системі закупівель «ProZorro» щодо анологічних закупівель, проводились ринкові консультації, шляхом направлення запитів на отримання цінових пропозицій від постачальників, що можуть поставити аналогічний товар. Запити на отримання цінові пропозицій були відправлені ФОП Баєк Ігор Петрович, ФОП Романовський Денис, ФОП Макогон Алла Василівна, та отримано від них цінові пропозиції, де зазначається вартість деревини промислового та непромислового використання 2000 – 2600 грн. без ПДВ за м. куб. та дров колотих твердих порід - 2900 – 4000 грн. без ПДВ за м. куб. Розглянувши дані пропозиції, Замовник під час оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі Відкриті торги особливостями визначив очікувану вартість предмету закупівлі, середню ціну за 1 м. кую, відносно отриманої інформації під час моніторингу ціни.
Кількість товару, що є предметом даної закупівлі визначено з врахуванням потреби у деревині в порівнянні з минулим роком.
Згідно даної закупівлі закупляється деревина твердих порід, оскільки для опалення навчальних закладів, що підпорядковані замовнику, та підтримання в них необхідного температурного режиму, необхідна деревина, яка буде давати максимальну теплоту згоряння, а тому деревина твердих порід має вищу теплоту згоряння порівняно х деревиною м’яких порід.
Посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://osv.org.ua/rada/41509150/tehnichni-yakisni-ta-kilkisni-harakteristiki-14-48-36-28-11-2023/.