• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 4

Деревина промислового та непромислового використання, дрова колоті твердих порід

Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.

Завершена

1 979 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 19 790.00 UAH
Період оскарження: 09.05.2023 15:48 - 15.05.2023 00:00
Скарга
Відхилено

неправомірні дії Замовника

Номер: 33e9105a1b19499a9ba17566436654a2
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-09-011733-a.c4
Назва: неправомірні дії Замовника
Скарга:
не дотримання Замовником Статті 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням
Дата розгляду скарги: 05.06.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 26.05.2023 15:53
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 08.06.2023 10:16
Автор: ФОП Васіліогло Марія Петрівна, Васіліогло Марія Петрівна +380677007395 mvasilioglo041@gmail.com
Скарга
Відхилено

не правомірні дії та рішення Замовника

Номер: fe182334baee4e66b1f9a9cb91ba002b
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-09-011733-a.c3
Назва: не правомірні дії та рішення Замовника
Скарга:
не правомірні дії та рішення Замовника
Дата розгляду скарги: 06.06.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 26.05.2023 15:58
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 09.06.2023 11:40
Автор: ФОП Крупко Василь Григорович, Крупко Василь Григорович +380964290186 Krupko.89@mail.ru
Вимога
Є відповідь

не дотримання принципів ЗУ Про публічні закупівлі уповноваженою особою

Номер: a9ff35c4fef6489abc4e9360662b08f6
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-09-011733-a.b2
Назва: не дотримання принципів ЗУ Про публічні закупівлі уповноваженою особою
Вимога:
Причина дискваліфікації: тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей, а саме: учасник закупівлі ФОП Крупко Василь Григорович, не надав у тендерній пропозиції копію діючого договору на придбання лісоматеріалу з лісокористувачем, чим недотримано вимогу п. 11 Додатку 2 до тендерної документації. Повідомляю Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації* (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним на розгляд у своїй тендерні пропозиції виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає пропозицію з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей Замовник не розміщував повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. також повідомляю що згідно закупівлі іншим Замовником № закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-24-007626-a виставлялась вимога 24 години про надання договору про придбання дров На підставі всього зазначеного Вимагаю переглянути рішення про відхилення пропозиції ФОП Крупко Василь Григорович У випадку відхилення нашої вимоги, будемо змушені звернутись зі скаргою до Антимонопольного комітету України
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Розглянувши вимогу ФОП Крупко Василь Григорович номер вимоги: UA-2023-05-09-011733-a.b2, повідомляю наступне. Замовник під час проведення процедури закупівлі дотримується чинного законодавства у сфері поблічних закупівель та дотримується принципів здійснення закупівель згідно ст. 5 Закону Укранїни «Про публічні закупівлі», а саме: 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. 2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. 3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. 4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. 5. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом. Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника. Під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Крупко Василь Григорович, було виявлено відсутність діючого договору на придбання лісоматеріалу в лісокористувача. Згідно абз. 1 п. 40 Постанови «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» №1178 від 12.10.2022 року (далі - Постанова) визначено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель». Однак в абз. 2 п. 40 Постанови зазначаються виключення, коли учаснику не надається 24 години на виправлення невідповідностей в тендерній пропозиції, а саме: Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Оскільки забезпечення тендерної пропозиції не вимагалося, тому виключенням в даній закупівлі, коли 24 години не надається - відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. Оскільки договір на придбання лісоматеріалу в лісокористувача є документом, який підтверджує якісні характеристики товару, що пропонується учасником поставляти в разі підписання договору про закупівлю., так як підтверджує джерело походження деревини. Постійні лісокористувачі - спеціалізовані державні лісогосподарські підприємства, інші державні підприємства, установи, організації зі створеними спеціалізованими підрозділами, яким передані в постійне користування для ведення лісового господарства ліси в установленому порядку. Тимчасові лісокористувачі - юридичні особи (підприємства, установи, організації, іноземні юридичні особи) та фізичні особи – підприємці, які беруть в тимчасове користування лісової ділянки для довгострокового тимчасового користування лісами з метою використання для культурно-оздоровчих, рекреаційних, спортивних, туристичних і освітньо-виховних цілей, проведення науково-дослідних робіт, потреб мисливського господарства. Підтвердженням правомірності прийняття рішення про відхилення пропозиції ФОП Васіліогло Марія Петрівна є рішення органу оскарженні: Рішення 1. № 4050-р/пк-пз від 03.04.2023 (закупівля № UA-2023-03-13-011736-a) У цьому рішенні учасник оскаржував ненадання 24 годин на виправлення невідповідностей, а саме у складі ТП скаржника відсутня інформаційна довідка з описом запропонованого предмету закупівлі та відповідності і виконання технічних, якісних, кількісних та інших характеристик предмета закупівлі, що наведені в додатку 5 документації, із вказанням інформації за кожним пунктом вимог. Однак, Колегія постановила, що пропозиція скаржника була правомірно відхилена замовником з наведеної вище підстави, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення скарги в цій частині. Тобто, в такому випадку виправлення помилок у документах, що наявні у складі пропозиції, не можна ототожнювати із відсутністю документів. Рішення 2. № 2750-р/пк-пз від 07.03.2023 (закупівля № UA-2023-02-08-012943-a) До такого ж висновку Колегія прийшла і в цьому рішенні. Коли у складі ТП замовник вимагав надати копію сертифікатів відповідності та паспортів технічного контролю (якості) палива на відповідність вимогам ТУ. У складі ТП були відсутні зазначені документи, а тому Колегія прийняла рішення про правомірність відхилення Замовником пропозиції скаржника без можливості скористатись механізмом 24-х годин на усунення невідповідностей. Отже, на підставі вищенаведеного замовником правомірно відхилено пропозицію ФОП Крупко Василь Григорович.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

не законна дискваліфікація

Номер: d7c653e69f8749edbb699ef64018eee9
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-09-011733-a.c1
Назва: не законна дискваліфікація
Вимога:
Причина дискваліфікації: тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей, а саме: учасник закупівлі ФОП Васіліогло Марія Петрівна, не надав у тендерній пропозиції копію діючого договору на придбання лісоматеріалу з лісокористувачем, чим недотримано вимогу п. 11 Додатку 2 до тендерної документації. Повідомляю Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації* (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним на розгляд у своїй тендерні пропозиції виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає пропозицію з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей Замовник не розміщував повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. На підставі всього зазначеного Вимагаю переглянути рішення про відхилення пропозиції ФОП Васіліогло Марія Петрівна У випадку відхилення нашої вимоги, будемо змушені звернутись зі скаргою до Антимонопольного комітету України та профільного міністерства.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Розглянувши вимогу ФОП Васіліогло Марія Петрівна номер вимоги: UA-2023-05-09-011733-a.c1, повідомляю наступне. Замовник під час проведення процедури закупівлі дотримується чинного законодавства у сфері поблічних закупівель та дотримується принципів здійснення закупівель згідно ст. 5 Закону Укранїни «Про публічні закупівлі», а саме: 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. 2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. 3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. 4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. 5. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом. Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника. Під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Васіліогло Марія Петрівна, було виявлено відсутність діючого договору на придбання лісоматеріалу в лісокористувача. Згідно абз. 1 п. 40 Постанови «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» №1178 від 12.10.2022 року (далі - Постанова) визначено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель». Однак в абз. 2 п. 40 Постанови зазначаються виключення, коли учаснику не надається 24 години на виправлення невідповідностей в тендерній пропозиції, а саме: Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Оскільки забезпечення тендерної пропозиції не вимагалося, тому виключенням в даній закупівлі, коли 24 години не надається - відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. Оскільки договір на придбання лісоматеріалу в лісокористувача є документом, який підтверджує якісні характеристики товару, що пропонується учасником поставляти в разі підписання договору про закупівлю., так як підтверджує джерело походження деревини. Постійні лісокористувачі - спеціалізовані державні лісогосподарські підприємства, інші державні підприємства, установи, організації зі створеними спеціалізованими підрозділами, яким передані в постійне користування для ведення лісового господарства ліси в установленому порядку. Тимчасові лісокористувачі - юридичні особи (підприємства, установи, організації, іноземні юридичні особи) та фізичні особи – підприємці, які беруть в тимчасове користування лісової ділянки для довгострокового тимчасового користування лісами з метою використання для культурно-оздоровчих, рекреаційних, спортивних, туристичних і освітньо-виховних цілей, проведення науково-дослідних робіт, потреб мисливського господарства. Підтвердженням правомірності прийняття рішення про відхилення пропозиції ФОП Васіліогло Марія Петрівна є рішення органу оскарженні: Рішення 1. № 4050-р/пк-пз від 03.04.2023 (закупівля № UA-2023-03-13-011736-a) У цьому рішенні учасник оскаржував ненадання 24 годин на виправлення невідповідностей, а саме у складі ТП скаржника відсутня інформаційна довідка з описом запропонованого предмету закупівлі та відповідності і виконання технічних, якісних, кількісних та інших характеристик предмета закупівлі, що наведені в додатку 5 документації, із вказанням інформації за кожним пунктом вимог. Однак, Колегія постановила, що пропозиція скаржника була правомірно відхилена замовником з наведеної вище підстави, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення скарги в цій частині. Тобто, в такому випадку виправлення помилок у документах, що наявні у складі пропозиції, не можна ототожнювати із відсутністю документів. Рішення 2. № 2750-р/пк-пз від 07.03.2023 (закупівля № UA-2023-02-08-012943-a) До такого ж висновку Колегія прийшла і в цьому рішенні. Коли у складі ТП замовник вимагав надати копію сертифікатів відповідності та паспортів технічного контролю (якості) палива на відповідність вимогам ТУ. У складі ТП були відсутні зазначені документи, а тому Колегія прийняла рішення про правомірність відхилення Замовником пропозиції скаржника без можливості скористатись механізмом 24-х годин на усунення невідповідностей. Отже, на підставі вищенаведеного замовником правомірно відхилено пропозицію ФОП Васіліогло Марія Петрівна.
Статус вимоги: Не задоволено