-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт даху адміністративного приміщення ГУНП в Рівненській області за адресою: вул. М. Хвильового, 2, м. Рівне. Коригування)
Відповідно до вимог кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 (зі змінами)
Завершена
10 866 974.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 108 669.74 UAH
мін. крок: 1% або 108 669.74 UAH
Номер:
8597fbba046a4a859673da93af887ab0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-08-02-000039
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.08.2023 00:00
Період моніторингу:
02.08.2023 14:28 - 24.08.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.08.2023 № 233
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
37 UA-2023-05-05-009033-a 05.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 серпня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції чинній на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Головного управління Національної поліції в Рівненській області (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням Уповноваженої особи б/д б/н, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Українська будівнича компанія» (далі – ТОВ «Українська будівнича компанія»), товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ» (далі – ТОВ «ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ»), приватного виробничого підприємства «СОЮЗЕНЕРГОРЕМОНТ», повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, пояснення (інформацію та документи) Замовника надані 11.08.2023 та 16.08.2023 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокольні рішення Уповноваженої особи від 18.05.2023 № 5, 19.05.2023 № 6, 10.06.2023 № 12, договір про закупівлю № 531 від 05.07.2023.
Період усунення порушень:
23.08.2023 12:24 - 29.08.2023 00:00
Дата публікації висновку:
23.08.2023 12:24
Запити/Пояснення
Номер:
d359c9480d6341db9e0a364f52142c9e
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
08.08.2023 15:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.08.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт даху адміністративного приміщення ГУНП в Рівненській області за адресою: вул. М. Хвильового, 2, м. Рівне. Коригування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-05-05-009033-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
4776ee063fe1425f9ef98fad16e94c4c
Назва:
На виконання запиту ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) від 08.08.2023 надання пояснень
Дата опублікування:
11.08.2023 17:31
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт даху адміністративного приміщення ГУНП в Рівненській області за адресою: вул. М. Хвильового, 2, м. Рівне. Коригування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-05-05-009033-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, надаємо пояснення (інформацію та документи) з поставлених питань повідомляємо:
Відповідно до частини четвертої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюються виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом. Зміни до цього Закону можуть вноситися виключно законом про внесення змін до цього Закону.
На виконання Вашого Запиту щодо надання пояснень (інформації та документів) у встановлені законодавством строки, керуючись ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», через електронну систему закупівель надаємо наступну інформацію та підтверджуючі документи.
1. Стосовно розрахунку розміру бюджетного призначення, визначення
технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та очікуваної вартості повідомляємо, що очікувана вартість предмета закупівлі, була визначена з урахуванням методики розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Звертаємо увагу, що розрахунок розміру бюджетного призначення та визначення очікуваної вартості є передумовою ефективного планування, для успішного проведення процедур державних закупівель та досягнення максимальної економії. Наголошуємо, що зазначений Проект методики може використовуватись замовниками на власний розсуд, як основа для підготовки та затвердження власних методик розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275.
Так Замовник відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначення розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості відповідно до плану закупівель за результатами отримання послуг щодо виготовлення проектно-кошторисної документації по об'єкту: "Капітальний ремонт даху адміністративного приміщення ГУНП в Рівненській області за адресою: м. Рівне". Коригування проведено відповідно до договору № 285 від 05.04.2023 року, Експертизи кошторисної частини проектної документації по об'єкту: "Капітальний ремонт даху адміністративного приміщення ГУНП в Рівненській області за адресою: м. Рівне". Коригування. Експертиза кошторисної частини проектної документації проведена відповідно із договором № 230324-03/294 від 06 квітня 2023 та отримано позитивний Експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації №230324-03/В від 19.04.2023 року що додається.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі,
розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на офіційному веб-сайті замовника за посиланням https://prozorro.gov.ua.
Звертаємо Вашу увагу, що авторизований електронний майданчик - авторизована Уповноваженим органом інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", є частиною електронної системи закупівель та онлайн-сервісом, що забезпечує реєстрацію осіб, автоматичне розміщення, отримання і передання інформації та документів під час проведення закупівель, користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет;
Наголошуємо, що веб-сайт — це сукупність логічно зв'язаної гіпертекстової інформації, оформленої у вигляді окремих сторінок і доступної в мережі Інтернет, містить сукупність веб-сторінок та залежного вмісту, доступних у мережі Інтернет, які об'єднані як за змістом, так і за навігацією під єдиним доменним ім'ям. Фізично сайт може розміщуватися як на одному, так і на кількох серверах. Сайтом також називають вузол мережі Інтернет, комп'ютер, за яким закріплена унікальна ІР-адреса, і взагалі будь-який об'єкт в Інтернеті, за яким закріплена адреса, що ідентифікує його в мережі (FTP-site, WWW-site тощо). Набір зв'язаних між собою інформаційних онлайнових ресурсів, призначених для перегляду через комп'ютерну мережу за допомогою спеціальних програм — браузерів. Вебвузол може бути набором документів в електронному вигляді, онлайновою1службою.
На підставі викладеного на виконання вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), Замовником оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі в засобах масової інформації в мережі Інтернет, на веб-сайті замовника https://prozorro.gov.ua/ через авторизований електронний майданчик за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2023-05-05-009033-a, що опубліковані1на1сайті.
Крім того, повідомляємо, що згідно діючого законодавства з питань публічних закупівель, зокрема статтею 10 Закону України "Про публічні закупівлі" не встановлено вимоги щодо публікації замовником на своєму веб-сайті інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета
закупівлі, так і вимог щодо обов'язку замовника оприлюднювати зазначену
інформацію. Відповідна інформація наводиться замовником у тендерній
документації та оголошення про відкриті торги, відповідно до вимог Закону.
Крім того, звертаємо Вашу увагу що не виконання рекомендацій Постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 не підпадає під відповідальність передбачену нормою статті 164-14 КуПАП, по тексту якої чітко визначено перелік правопорушення у сфері публічних закупівель. А також, згідно із визначення поняття «адміністративне правопорушення» та його ознак, складу, дані дії Замовника під час вивчення ринку, характеристик предмету закупівлі, мету використання, а також розрахунку очікуваної вартості – не кваліфікується як таке правопорушення, Замовник діяв в межах та спосіб визначений, чинним законодавством України у сфері публічних закупівель на момент проведення процедури закупівлі даного предмету закупівлі.
Наголошуємо, що з метою дотримання вимог діючого законодавства з питань публічних закупівель Замовник здійснює оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-05-05-009033-a.
Звертаємо Вашу увагу що за результататами моніторингу закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA2021-11-22-014588-a проведеним ПІВНІЧНИМ ОФІСОМ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ аналогічних дій замовника порушень не виявлено. Результат моніторингу закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-11-22-014588-a: «Порушення не виявлено».
Підсумовуючи вище зазначене, дана норма є рекомендаційною. Сподіваємось, що Державна аудиторська служба України та міжрегіональні територіальні органи державного фінансового контролю мають єдиний підхід до кваліфікацій правопорушень та беруть до уваги результатами проведення моніторингу закупівель, а також узагальнюють та приймають ідентичні рішення (висновки) з ідентичних питання моніторингу.
Таким чином, Замовник в повній мірі виконано вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 а також на виконання ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надано пояснення в рамках проведеного моніторингу закупівлі.
Додатки:
1. Експертний звіт кошторисної частини.pdf;
2. Пояснювальна записка КД.pdf;
3. Зведений кошторисний розрахунок.pdf;
4. Дефектний акт.pdf
З повагою
уповноважена особа: Микола МІНЬКО
Номер:
d0b39deed1b84eb8a560c2ce6e01506a
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
11.08.2023 14:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.08.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт даху адміністративного приміщення ГУНП в Рівненській області за адресою: вул. М. Хвильового, 2, м. Рівне. Коригування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-05-05-009033-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. На підставі яких документів вами визначено відповідність тендерної пропозиції учасника торгів ПВП «СОЮЗЕНЕРГОРЕМОНТ» вимогам пункту 2.2.1 частини 2 Додатку 2 тендерної документації в частині підтвердження останнім надання скан-копії кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера-проектувальника, який повинен бути завірений печаткою та підписом інженера – проектувальника.
2. Надати обґрунтування необхідності продовження строку для укладання договору про закупівлю послуг з переможцем торгів ПВП «СОЮЗЕНЕРГОРЕМОНТ».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
1eacb5f404b84467bc52b22aeff7b702
Назва:
На виконання запиту ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ (обл.) від 11.08.2023 надання пояснень
Дата опублікування:
16.08.2023 15:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт даху адміністративного приміщення ГУНП в Рівненській області за адресою: вул. М. Хвильового, 2, м. Рівне. Коригування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-05-05-009033-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, надаємо пояснення (інформацію та документи) з поставлених питань та повідомляємо:
1. Стосовно першого питання:
Замовник керуючись положенням пункту 37 Особливостей здійснено розгляд тендерної пропозиції, відповідно до цих особливостей, щодо її відповідності вимогам тендерної документації.
Так в ході розгляду тендерної пропозиції ПВП "СОЮЗЕНЕРГОРЕМОНТ" встановлено, що на виконання кваліфікаційних критеріїв згідно п. 2.2.1. Додатку № 2 до Тендерної документації, щодо підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасником у складі пропозиції надано наступні документи:
Довідка про наявність Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій зазначено про наявність Інженера-
проектувальника, який виконує роботи з виготовлення кошторисної документації та здійснити всі пов’язані розрахунки на підставі укладеного цивільно-правового договору від 01 травня 2023 року, що додається.
Учасником у складі пропозиції надано відсканований оригінал Кваліфікаційного сертифікату інженера проектувальника Серія АР № 012698 виданий Атестаційної архітектурно-будівельною комісією, а також учасником надано Свідоцтво про підвищення кваліфікації інженера проектувальника № 01088. Додаються до пояснень.
Наголошуємо, що учасником надано оригінали вищезазначених документів, а саме Кваліфікаційного сертифікату інженера проектувальника та Свідоцтво про підвищення кваліфікації інженера проектувальника видані фізичній особі Кудрявцевій Оксані Василівні.
Важливим моментом, який не можна оминути, є те що правила засвідчення копій документів зазначені в положеннях ДСТУ 4163-2003 та положеннях Правил організації діловодства не розповсюджують свою дію на фізичних осіб.
Законодавство не містить вимог щодо засвідчення копій документів фізичною особою.
Разом з тим, інформація про дійсність сертифікату Серія АР № 012698 Кудрявцевої Оксани Василівни перевірено Замовником у відкритих даних та розміщена на сайті Реєстру атестованих осіб Атестаційної архітектурно-будівельної комісії за записом номер 2011238 та доступна за посиланням http://asdev.com.ua/itn/list.php?sort=regob&order=ASC. Скріншот сторінки результатів пошуку в реєстрі атестованих осіб додається.
Крім того Замовником визначені помилки допущені учасниками, як формальні, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій
Зокрема відповідно до пункту 11 частини 1 статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі закону), розроблення та затвердження переліку формальних помилок належить до основних функцій уповноваженого органу.
Згідно пункту 19 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація повинна містити: «опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки».
Положенням Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 710 від 15.04.2020 року «Про затвердження переліку формальних помилок» (далі Наказ) затверджено перелік формальних помилок.
Зокрема пунктом 4 частини 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Замовника передбачено, що до формальних (несуттєвих) помилок у розумінні цієї тендерної документації належить: Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання).
Пунтком 8. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа.
Пунтком 12. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду.
На підставі викладеного учасником ПВП "СОЮЗЕНЕРГОРЕМОНТ" в повній мірі виконано вимогу щодо надання документів у складі пропозицій відповідно до встановлених кваліфікаційних критеріїв згідно п. 2.2.1. Додатку № 2 до Тендерної документації.
Таким чином уповноваженою особою дотримано принципи проведення процедур закупівель, визначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасників та рівне ставлення до них та принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
2. Стосовно другого питання:
Замовник за результатами розгляду та оцінки пропозиції учасника ПВП "СОЮЗЕНЕРГОРЕМОНТ" відповідно до пункту 49 Особливостей протоколом № 12 від 10.06.2023 року прийнято рішення про намір укласти договір замовником відповідно до статті 33 Закону.
Відповідно до частини 1 статті 33 Закону рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення учасника переможцем процедури закупівлі.
Пунктом 49 Особливостей передбачено, що з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється.
Так учасником процедури відкритих торгів з особливостями ТОВ Українська будівнича компанія, код ЄДРПОУ:32764157, 15 червня 2023 17:23 подано скаргу до органу Оскарження (номер скарги: UA-2023-05-05-009033-a.a6).
Скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю "Українська будівнича компанія" від 15 червня 2023 № UA-2023-05-05-009033-a.a6 Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 8841-р/пк-пз від 19.06.2023 прийнято до розгляду.
В результаті чого керуючись п. 49 Особливостей у разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється.
Таким чином, Замовнику під час оскарження забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо процедури закупівлі, у тому числі приймати рішення про відміну відкритих торгів, укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі.
Розгляд скарги зупиняє перебіг строків, установлених частиною десятою статті 29 Закону і абзацом четвертим пункту 49 цих особливостей.
Перебіг зазначених строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду.
Після прийняття органом оскарження за результатами розгляду скарги рішення про відмову в задоволенні скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду електронна система закупівель автоматично, не раніше ніж через два дні з дня розміщення такого рішення в електронній системі закупівель, визначає дату і час проведення електронного аукціону та розсилає повідомлення особам, які подали тендерні пропозиції.
Органом оскарження 04 липня 2023 19:13 оприлюднено Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель про відмову Товариству з обмеженою відповідальністю "Українська будівнича компанія" у задоволенні скарги від 15 червня 2023 № UA-2023-05-05-009033-a.a6.
Замовником у встановлені законодавством строки укладено договір за результатами проведеної процедури закупівлі № 531 від 05.07.2023 року.
Додатки:
1. Сертификат.pdf;
2. Свідоцтво підвищ сертификату.pdf;
3. Довідка про наявність працівників.pdf;
4. Дог_ЦПХ_Кудрявцева.pdf;
5. Пошук в реєстрі атестованих осіб Кудрявцева Оксана Василівна.png;
6. рішення від 19.06.2023 № 8841.pdf;
7. рішення від 29.06.2023 № 9623.pdf;
8. Протокол визнання переможцем.pdf.
З повагою
уповноважена особа: Микола МІНЬКО