• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП
  • 1

Лікарські засоби для хворих на спінальну м'язову атрофію, 2 лота

Категорія замовника: орган місцевого самоврядування. Місцезнаходження замовника: вул. Прорізна, 19, м. Київ, 01001

Завершена

91 258 916.61 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 125 890.24 UAH
Номер: 597eaed6c8d842b0bb574d3f489acd7d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-06-02-000074
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.06.2023 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 02.06.2023 14:30 - 24.06.2023 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 02.06.2023 № 157 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 9 UA-2023-05-04-013090-a 04.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о. директора Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, narizhna.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Амікум Фарма» та СП «ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД», своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців, – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 червня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи протоколом від 04.05.2023 № 13, реєстри отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції за лотом 1 товариства з обмеженою відповідальністю «Амікум Фарма» (далі – ТОВ «Амікум Фарма») та за лотом 2 спільного Українсько-Естонського підприємства у формі товариства з обмеженою відповідальністю «ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД (далі – СП «ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД»), протоколи розкриття тендерних пропозицій, протокольні рішення від 25.05.2023, повідомлення про намір укласти договір від 25.05.2023, договори про закупівлю за лотом 1 від 08.06.2023 № 40 на суму 25 178 039,46 грн з ПДВ та за лотом 2 від 08.06.2023 № 41 на суму 66 080 589,20 грн з ПДВ, пояснення (інформація та документи) Замовника надані 12.06.2023 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Період усунення порушень: 22.06.2023 14:14 - 28.06.2023 00:00
Дата публікації висновку: 22.06.2023 14:14

Запити/Пояснення