-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з фізичної охорони приміщень будівлі та території Вараського ліцею № 5
Завершена
270 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 350.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 350.00 UAH
Номер:
9e8a448a97244610b1a1eb803a8761de
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-06-14-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.06.2023 00:00
Період моніторингу:
15.06.2023 09:48 - 07.07.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
14.06.2023 № 46
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 14.06.2023 № 46
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2023-05-04-010271-a 04.05.2023 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу 05 липня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Вараського ліцею № 5 Вараської міської територіальної громади Рівненської області (далі – Замовник) на 2023 рік за номером ID: UA-P-2023-05-04-002873-c; оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджена рішенням уповноваженої особи (протокол від 04.05.2023 № 42), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію переможця торгів ТОВ «СЛУЖБА БЕЗПЕКИ «КОЛЬЧУГА», протокол уповноваженої особи щодо прийняття рішення від 16.05.2023 № 48 про визначення переможця та про намір укласти договір, повідомлення про намір укласти договір від 16.05.2023, Договір про закупівлю послуг № 66 від 22.05.2023, Додаткова угода № 1 від 22.05.2023 до Договору про закупівлю послуг № 66 від 22.05.2023, Додаткова угода № 2 від 22.06.2023 до Договору про закупівлю послуг № 66 від 22.05.2023, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 23.06.2023, 04.07.2023.
Замовником визначено переможцем процедури закупівлі учасника ТОВ «СЛУЖБА БЕЗПЕКИ «КОЛЬЧУГА» та повідомлено про намір укласти договір з ним.
Між Замовником та переможцем торгів ТОВ «СЛУЖБА БЕЗПЕКИ «КОЛЬЧУГА» укладено Договір про закупівлю послуг № 66 від 22.05.2023на суму 229960,12 гривень.
Період усунення порушень:
05.07.2023 16:48 - 11.07.2023 00:00
Дата публікації висновку:
05.07.2023 16:48
Запити/Пояснення
Номер:
11e1c065a5c648b1a29654d3d78df3ce
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
20.06.2023 16:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.06.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з фізичної охорони приміщень будівлі та території Вараського ліцею № 5» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-04-010271-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Відповідно до вимог пп 1.3. п.1 розділу 1. «Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Додатку № 1 до Тендерної документації зазначено: «У випадку виникнення надзвичайних ситуацій на об’єктів, або збільшення охоронців за вимогою Замовника при проведенні заходів на території, для посилення охорони учасник повинен мати можливість залучення додаткових сил, шляхом залучення транспорту реагування. На підтвердження надати підтвердження наявності не менше двох одиниць транспорту реагування, зареєстрованого, як спеціальний (спеціалізований), обладнаний засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України…;
- довідка про можливість здійснення Замовником контролю за групами мобільного реагування (обладнання автомобілів груп мобільного реагування системою GPS), підтверджується документами щодо наявності встановленої системи GPS (не менше 3-х копій).
- у разі, якщо транспорт реагування не належить учаснику на праві власності, надати документи, які підтверджують законність використання транспорту реагування учасником, а саме: копію договору реагування учасника з іншим охоронним підприємством (з наданням копії ліцензії на право надання таких послуг охоронним підприємством, з яким укладено договір реагування).».
Учасник-переможець ТОВ «СЛУЖБА БЕЗПЕКИ «КОЛЬЧУГА» надано довідку від 12.05.2023 № ТД56-05/23 щодо залучення додаткових сил, шляхом залучення транспорту реагування (файл. «98.Додаток 1Т.Д.pdf»), в якій зазначено дві одиниці транспортного засобу SKODA FABIA та Renault duster.
У вищевказаній довідці від 12.05.2023 № ТД56-05/23 зазначено, що транспортний засіб Renault duster залучений відповідно до Договору на реагування наряду поліції охорони при надходженні телефонного повідомлення про скоєння правопорушення № 22118/Р від 02.01.2023 року (файл «16. Додаток 1. Т.Д. pdf»), який укладений між Управлінням поліції охорони в Рівненській області та ТОВ «СЛУЖБА БЕЗПЕКИ «КОЛЬЧУГА» в якому зазначено місце дислокації об’єктів, що охороняються м.Рівне (додатки №№1,2 до Договору).
Однак, зазначений договір не підтверджує можливість використання транспортного засобу Renault duster для фізичної охорони приміщень будівлі та території Вараського ліцею № 5.
1. Обгрунтуйте, відповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «СЛУЖБА БЕЗПЕКИ «КОЛЬЧУГА» п.п 1.3. п.1 розділу 1 Додатку № 1 до Тендерної документації щодо підтвердження законності використання транспорту реагування Renault duster?
2. Обгрунтуйте, яким чином, вимога, яка встановлена у п.п 1.3. п.1 розділу 1 Додатку № 1 до Тендерної документації щодо можливості здійснення Замовником контролю за групами мобільного реагування (обладнання автомобілів груп мобільного реагування системою GPS), підтверджується документами щодо наявності встановленої системи GPS (не менше 3-х копій) підтверджена учасником ТОВ «СЛУЖБА БЕЗПЕКИ «КОЛЬЧУГА»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
6df9f5b9e46b463eb6cef66dbd325fb0
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
23.06.2023 15:02
Опис:
Вараський ліцей №5 Вараської міської територіальної громади Рівненської області (далі – Замовник) на виконання запиту Управління Західного офісу Державної аудиторської служби України в Рівненській області (далі – ДАСУ) від 20.06.2023 повідомляє наступне:
Відповідно до пункту 3.1. розділу 3 Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, указаних у пункті 44 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.
За підпунктом 1 пункту 3.2. розділу 3 Тендерної документації Тендерна пропозиція, яка подається учасником повинна складатися з документів, що передбачені в Додатку №1 до тендерної документації.
Цінова пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлу у форматі “PDF” або “JPEG” з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям. Документи подаються, відповідно до розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації.
Згідно підпункту 1 підпунктом 1 пункту 3.7. розділу 3 Тендерної документації замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, які містяться у Розділ 1 Додатку №1.
За розділом 1 додатку 1 до Тендерної документації учасник повинен підтвердити свою відповідність кваліфікаційному критерію наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
1. Щодо першого питання запиту.
Відповідно до підпункту 1.3. пункту 1 розділу 1 додатку 1 до Тендерної документації у випадку виникнення надзвичайних ситуацій на об’єктів, або збільшення охоронців за вимогою Замовника при проведенні заходів на території, для посилення охорони учасник повинен мати можливість залучення додаткових сил, шляхом залучення транспорту реагування. На підтвердження надати підтвердження наявності не менше двох одиниць транспорту реагування, зареєстрованого, як спеціальний (спеціалізований), обладнаний засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України, шляхом надання наступних документів:
- копії технічних паспортів транспорту реагування;
- фото транспорту реагування з видимістю державного номеру;
- дозволи на встановлення та використання на транспорті реагування суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв (відповідно до «Порядку обладнання транспорту реагування суб’єкта охоронної діяльності засобами радіотехнічного зв’язку, кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами, затвердженим Наказом МВС України від 18.04.2013 № 375 (Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 16 травня 2013 р. за № 746/23278) та «Порядку обліку та видачі дозволів на встановлення та використання спеціальних світлових сигнальних пристрої в автожовтого (оранжевого) кольору на транспортних засобах реагування суб’єктів охоронної діяльності, затвердженого Наказом Міністерства внутрішніх справ України 09.08.2016 № 771;
- довідка про можливість здійснення Замовником контролю за групами мобільного реагування (обладнання автомобілів груп мобільного реагування системою GPS), підтверджується документами щодо наявності встановленої системи GPS (не менше 3-х копій).
- у разі, якщо транспорт реагування не належить учаснику на праві власності, надати документи, які підтверджують законність використання транспорту реагування учасником, а саме: копію договору реагування учасника з іншим охоронним підприємством (з наданням копії ліцензії на право надання таких послуг охоронним підприємством, з яким укладено договір реагування).
За запитом від 20.06.2023 постало питання правомірності використання переможцем цієї процедури закупівлі Товариством з обмеженою відповідальністю «Служба безпеки «Кольчуга» (далі – Переможець) транспорту реагування Renault duster (далі – Транспорт).
На виконання умов підпункту 1.3. пункту 1 розділу 1 додатку 1 до Тендерної документації Переможець надав:
- Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу від 23.02.2023 серії СТР № 597836 щодо Транспорту, власником якого є Управління поліції охорони в Рівненській області (далі – Управління).
- Чотири фото Транспорту.
- Дозвіл на встановлення та використання на транспорті реагування спеціальних звукових та світлових сигнальних пристроїв на Транспорті від 30.03.2023 № 000709.
- Довідка Управління від 09.05.2023 № 1349/43/37/02-2023 (далі – Довідка 1349), згідно з якою на Транспорт встановлено GPS-трекер для можливості здійснення Замовником контролю за групами мобільного реагування.
- Договір на реагування наряду поліції при надходженні телефонного повідомлення про скоєння правопорушення від 02.01.2023 № 22118/Р (далі – Договір 22118), укладений між Переможцем та Управлінням, предметом якого є реагування наряду реагування Управління на повідомлення Переможця по телефону про скоєння правопорушення на території охороняємого об’єкта.
- Ліцензія від 13.11.2015 № 1461 видана Управлінню за видом господарської діяльності – охоронна діяльність.
В запиті від 20.06.2023 ДАСУ зазначило, що у довідці від 12.05.2023 № ТД56-05/23 зазначено, що Транспорт залучений відповідно до Договору 22118, в якому зазначено місце дислокації об’єктів, що охороняються м. Рівне. Також ДАСУ зазначило, що Договір 22118 не підтверджує можливість використання Транспорту для фізичної охорони приміщень будівлі та території Замовника.
Проте Тендерною документацією не встановлено вимог щодо визначення у документі за вимогою абзацу 6 підпункту 1.3. пункту 1 розділу 1 додатку 1 до Тендерної документації, яким є Договір 22118, умов щодо можливість використання залученого транспорту реагування для фізичної охорони приміщень будівлі та території Замовника саме на етапі подання пропозицій чи до моменту укладення договору про закупівлю.
За умовою підпункту 4.1.2. пункту 4.1. Договору 22118 виїзд здійснюється нарядом реагування на транспорті Управління, яким є Транспорт.
Крім того за довідкою Управління від 09.05.2023 № 1347/43/37/01-2023 Управління підтвердило згоду надати послуги з термінового наряду реагування у м. Вараш в межах 7 хвилин, які передбачає доручити йому як субпідряднику Переможця. Під час надання послуги з термінового виїзду наряду реагування на повідомлення з об’єктів буде використовуватися Транспорт.
Враховуючи наведені документи та їх зміст, а також викладені вище доводи вбачається, що Переможець повністю виконав вимоги підпункту 1.3. пункту 1 розділу 1 додатку 1 до Тендерної документації, що стосується Транспорту, в тому числі щодо підтвердження законності використання Транспорту.
Варто зазначити, що для повного виконання вимоги підпункту 1.3. пункту 1 розділу 1 додатку 1 до Тендерної документації, зокрема щодо наявності не менше двох одиниць транспорту реагування, Переможець надав необхідну інформацію та документи, що стосується транспорту реагування SKODA FABIA (далі – Транспорт 2).
2. Щодо другого питання запиту.
Відповідно до абзацу 5 підпункту 1.3. пункту 1 розділу 1 додатку 1 до Тендерної документації у випадку виникнення надзвичайних ситуацій на об’єктів, або збільшення охоронців за вимогою Замовника при проведенні заходів на території, для посилення охорони учасник повинен мати можливість залучення додаткових сил, шляхом залучення транспорту реагування. На підтвердження надати підтвердження наявності не менше двох одиниць транспорту реагування, зареєстрованого, як спеціальний (спеціалізований), обладнаний засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України, шляхом надання наступних документів:
- довідка про можливість здійснення Замовником контролю за групами мобільного реагування (обладнання автомобілів груп мобільного реагування системою GPS), підтверджується документами щодо наявності встановленої системи GPS (не менше 3-х копій).
У складі тендерної пропозиції Переможця наявні:
- Довідка 1349;
- Довідка від 12.05.2023 № 59-05/23 щодо здійснення Замовником контролю за групами мобільного реагування, згідно з якою на Транспорт встановлено систему GPS;
- Акт виконаних робіт № ВП-Т-0112652 від 23.02.2023, згідно з яким на Транспорт встановлено GPS-трекер.
- Довідка від 12.05.2023 № 58-05/23 щодо здійснення Замовником контролю за групами мобільного реагування, згідно з якою на транспортний засіб SKODA FABIA (далі – Транспорт 2) встановлено систему GPS.
- Акт встановлення обладнання на Транспорт 2 від 06.05.2023, згідно з яким на Транспорт 2 було встановлено пристрій спостереження за рухомими об’єктами.
- Видаткова накладна № 254 від 08.05.2023 року.
Тобто, як зазначено вище наведені документи надані на виконання вимоги підпункту 1.3. пункту 1 розділу 1 додатку 1 до Тендерної документації, зокрема щодо наявності не менше двох одиниць транспорту реагування. Проте за вимогою абзацу 5 наведеного підпункту учасник повинен надати підтверджуючі документами щодо наявності встановленої системи GPS саме не менше трьох копій. Тим самим у складі своєї тендерної пропозиції Переможець також надав Акт виконаних робіт № ВП-Т-0112657 від 23.02.2023, згідно з яким на Renault duster з номерним знаком 09-54 встановлено GPS-трекер.
Враховуючи наведені документи та їх зміст, а також викладені вище доводи вбачається, що Переможець повністю виконав вимоги абзацу 5 підпункту 1.3. пункту 1 розділу 1 додатку 1 до Тендерної документації.
Номер:
85baf84a776d40e6b042bab763bd49f3
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
04.07.2023 16:39
Опис:
У відповідності до абзацу 2 частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Вараський ліцей №5 Вараської міської територіальної громади Рівненської області (далі – Замовник) з власної ініціативи в ході здійснення моніторингу Управлінням Західного офісу Державної аудиторської служби України в Рівненській області (далі – ДАСУ) за № UA-M-2023-06-14-000035 надає ці додаткові пояснення щодо прийнятого Замовником рішення про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю «Служба безпеки «Кольчуга» (далі – Переможець) переможцем цієї процедури закупівлі, зокрема щодо виконання Переможцем вимоги абзацу 5 підпункту 1.3. пункту 1 розділу 1 додатку 1 до Тендерної документації.
Замовник повторно зазначає, що за наведеною умовою у випадку виникнення надзвичайних ситуацій на об’єктів, або збільшення охоронців за вимогою Замовника при проведенні заходів на території, для посилення охорони учасник повинен мати можливість залучення додаткових сил, шляхом залучення транспорту реагування. На підтвердження надати підтвердження наявності не менше двох одиниць транспорту реагування, зареєстрованого, як спеціальний (спеціалізований), обладнаний засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України, шляхом надання наступних документів:
довідка про можливість здійснення Замовником контролю за групами мобільного реагування (обладнання автомобілів груп мобільного реагування системою GPS), підтверджується документами щодо наявності встановленої системи GPS (не менше 3-х копій).
Цією вимогою не визначено, що системи GPS в кількості 3 одиниці повинні бути встановлені саме в двох одиницях транспорту реагування, зокрема щоб в одному з таких транспортів було встановлено 2 системи GPS.
Крім того за наведеною вимогою вимагалось не менше 3 копій документів, а не систем. Тобто вбачається, що вимога абзацу 5 підпункту 1.3. пункту 1 розділу 1 додатку 1 до Тендерної документації викладена з опискою. Проте в наведеній редакції вимога жодним чином не впливала на хід проведення закупівлі чи унеможливлювала її виконання учасниками. Тим самим не могло бути підставою для відміни торгів з підстави підпункту 2 пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
Як також зазначено у відповіді на запит ДАСУ від 20.06.2023 з врахуванням перелічених документів Переможець повністю виконав вимогу абзацу 5 підпункту 1.3. пункту 1 розділу 1 додатку 1 до Тендерної документації.