-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Костюми робочі (Лот 1 - 18130000-9 Спеціальний робочий одяг; Лот 2 - 18130000-9 Спеціальний робочий одяг; Лот 3 - 18130000-9 Спеціальний робочий одяг)
Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження замовника: 03049, Україна, Київська область, м. Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15.
Завершена
26 040 960.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 43 401.60 UAH
мін. крок: 0.2% або 43 401.60 UAH
Номер:
e31327372ad54aa3acfe3c36137b7985
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-06-21-000039
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.06.2023 00:00
Період моніторингу:
21.06.2023 09:46 - 13.07.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.06.2023 № 183
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
18 UA-2023-05-02-011222-a 02.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей установлено порушення вимог пункту 5 частини другої статті 22 Закону з урахуванням пункту 27 Особливостей та порушення вимог статті 12 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій ПП «Спецкомплект» (лот № 1), ТОВ «Центр промислових засобів індивідуального захисту» (лот № 2) та ТОВ «Швейна фабрика Ніна» (лот № 3), своєчасності укладання договорів та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 липня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договорів та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель філії «Центр забезпечення виробництва» акціонерного товариства «Укрзалізниця» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 02.05.2023 із змінами від 04.05.2023
(далі – тендерна документація), реєстри отриманих тендерних пропозицій за лотами № 1 – № 3, протоколи розкриття тендерних пропозицій за лотами № 1 – № 3, тендерні пропозиції: приватного підприємства «Спецкомплект» (далі –
ПП «Спецкомплект») за лотом № 1, товариства з обмеженою відповідальністю «Центр промислових засобів індивідуального захисту» (далі – ТОВ «Центр промислових засобів індивідуального захисту») за лотом № 2 та товариства з обмеженою відповідальністю «Швейна фабрика Ніна» (далі – ТОВ «Швейна фабрика Ніна») за лотом № 3, протоколи уповноваженої особи Замовника від 10.05.2023, від 22.05.2023 № 570_ВО, повідомлення про намір укласти договір за лотами № 1 – № 3, договори про закупівлю від 06.06.2023
№ ЦЗВ-02-03123-01 на суму 8 507 520,00 грн з ПДВ (за лотом № 1), від 06.06.2023 № ЦЗВ-02-02823-01 на суму 8 640 000,00 грн з ПДВ (за лотом № 2) та від 06.06.2023 № ЦЗВ-02-03023-01 на суму 8 647 488,00 грн з ПДВ (за лотом № 3), пояснення (інформацію та документи) Замовника, надані 28.06.2023
та 07.07.2023 через електронну систему закупівель на запити Держаудитслужби.
Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
При цьому, пунктом 5 частини другої статті 22 Закону визначено, що у тендерній документації зазначаються, зокрема, відомості щодо кількість товару та місце його поставки.
Згідно з пунктом 27 Особливостей у разі коли оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про місцезнаходження замовника та/або місцезнаходження постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), та/або місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг (оприлюднення якої передбачено Законом та/або цими особливостями) несе загрозу безпеці замовника та/або постачальника, така інформація може зазначатися як назва населеного пункту місцезнаходження замовника та/або місцезнаходження постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), та/або назва населеного пункту, в який здійснюється доставка товару (в якому виконуються роботи чи надаються послуги).
У пункті 1.4.3. розділу 1 тендерної документації зазначено, що місце та умови поставки товару відповідно до додатку № 8.
Водночас, у пункті 4.2 розділу 4 додатку № 8 «Істотні умови договору поставки» до тендерної документації зазначено, зокрема, що місце поставки згідно рознарядки покупця.
Отже, у тендерній документації відсутня інформація про місце поставки товару, чим не дотримано вимог пункту 5 частини другої статті 22 Закону з урахуванням пункту 27 Особливостей.
За результатами моніторингу установлено, що Замовник у тендерній документації установив вимогу щодо надання документів, визначених пунктами 1.1-3.1 розділу ІІ «Документи для укладання договору» додатку 6 до тендерної документації «Подання документів для укладення договору здійснюється особисто або поштою», чим порушив вимоги частини восьмої статті 12 Закону, якою визначено, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі.
Період усунення порушень:
12.07.2023 16:20 - 27.07.2023 00:00
Дата публікації висновку:
12.07.2023 16:20
Оскарження висновку в суді
Опис:
26.07.2023 до Київського окружного адміністративного суду філією «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» подано позовну заяву до Державної аудиторської служби про визнання протиправними та скасування висновку від 12.07.2023 про результати моніторингу закупівлі за ідентифікатором № UA-2023-05-02-011222-a.
Дата публікації:
27.07.2023 10:36
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
ЗАПЕРЕЧЕННЯ
до висновку про результати моніторингу закупівлі
UA-2023-05-02-011222-a
Державною аудиторською службою України (далі — Держаудитслужба) 22 червня 2023 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі «Костюми робочі (18130000-9 Спеціальний робочий одяг)» (номер закупівлі в ЦБД UA-2023-05-02-011222-a).
Згідно з висновком, За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 (далі — Особливості) установлено порушення вимог пункту 5 частини другої статті 22 Закону з урахуванням пункту 27 Особливостей (в редакції, що діяла на момент оголошення процедури закупівлі) та порушення вимог частини восьмої статті 12 Закону.
Відповідно до абзацу другого частини восьмої статті 8 Закону надаємо свої заперечення до висновку.
Замовник категорично не погоджується з висновком щодо порушення пункту 5 частини другої статті 22 Закону з урахуванням пункту 27 Особливостей та порушення вимог частини восьмої статті 12 Закону з огляду на наступне:
1. Так, тендерна документація містить повну та точну адресу Замовника. Крім того, відповідно до пункту 4.1 проєкту договору постачання (додаток №8 до тендерної документації) зазначено, що:
4.1 ПОСТАЧАЛЬНИК здійснює поставку ТОВАРУ автомобільним або залізничним транспортом на умовах СРТ (Перевезення сплачено до...) пункт призначення – згідно рознарядки ПОКУПЦЯ відповідно до «ІНКОТЕРМС» у ред. 2020 р. Тобто постачальник здійснює поставку товару в межах України з подальшим прямуванням товару на адресу, яка зазначається у рознарядці покупця. Станції відправлення Укрзалізниці є відкритою інформацією, яка міститься на офіційній веб-сторінці Товариства.
2. Держаудитслужба у своєму висновку зазначає, що Замовник у тендерній документації установив вимогу щодо надання документів, визначених пунктами 1.1-3.1 розділу ІІ «Документи для укладання договору» додатку 6 до тендерної документації «Подання документів для укладення договору здійснюється особисто або поштою», чим порушив вимоги частини восьмої статті 12 Закону, якою визначено, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі.
Відповідно до пункту 17 Особливостей договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин третьої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей.
Частина восьма статті 12 Закону говорить, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Акцентуємо вашу увагу, що зазначений Додаток №6 до тендерної документації містить перелік документів, які подає переможець процедури закупівлі для укладення договору. Зазначені документи не є частиною тендерної пропозиції учасника, а тому на них не можуть розповсюджуватися вимоги частини восьмої статті 12 Закону.
Натомість, абзацем п’ятнадцятим пункту 44 Особливостей передбачено оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Одночасно, спосіб подання переможцем процедури закупівлі інших документів, в тому числі тих, що передбачені статтею 41 Закону, Законом не визначений. Це підтверджується відповіддю Уповноваженого органу на запит 1514/2020, яка розміщена у розділі «Консультації з питань публічних закупівель» на офіційному веб-сайті Уповноваженого органу.
Дата публікації звіту:
19.07.2023 13:09
Запити/Пояснення
Номер:
a60834c15ea44956b4cc07a89350fdfd
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
23.06.2023 15:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.06.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Костюми робочі (Лот 1 - 18130000-9 Спеціальний робочий одяг; Лот 2 - 18130000-9 Спеціальний робочий одяг; Лот 3 - 18130000-9 Спеціальний робочий одяг)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-02-011222-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 7.3 розділу 7 тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
7b8c84dbf1624135af700b13d03ef864
Назва:
Відповідь на зпит
Дата опублікування:
28.06.2023 14:45
Опис:
1. Необхідність у здійсненні закупівлі спеціального робочого одягу (Костюми робочі) (код ЄСЗ 18130000-9) визначено виробничими потребами АТ «Укрзалізниця» (далі – Товариство), виходячи з планованого обсягу. Основними споживачами продукції є структурні підрозділи Укрзалізниці.
Рішенням правління у 2022 році затверджено Порядок здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в АТ «Укрзалізниця» в умовах воєнного стану (далі – Порядок) із встановленим регламентом взаємодії при здійсненні закупівель в умовах воєнного стану, відповідно до якого виробничі підрозділи Товариства визначають потребу та обсяги товарів, робіт та послуг. Філія «Центр забезпечення виробництва» (або філія ЦЗВ) є структурним підрозділом, який не визначає виробничі потреби Замовника, та до функцій якої належить організація централізованих закупівель для потреб АТ «Укрзалізниця».
Відповідно до вищезазначеного Порядку структурні підрозділи Товариства за функціональним напрямом формують технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі, що будуть в подальшому предметом договору про закупівлю. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до нормативно-технічної документації та надаються внутрішніми листами Департаментів АТ «Укрзалізниця».
Очікувана вартість предмета визначена відповідно до примірної методики, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 р. № 275, методом порівняння ринкових цін та на підставі закупівельних цін попередніх періодів.
2. На виконання вимог постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 Замовник розміщує відповідну інформацію щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення очікуваної вартості на офіційному веб-сайті у розділі «Публічні закупівлі» за адресою: https://uz.gov.ua/about/procurement/pub_zak/
Для перегляду інформації потрібно перейти за посиланням та в пошуковому рядку вказати номер закупівлі у ЦБД: UA-2023-05-02-011222-a
3. Надаємо копії банківських гарантії, що надані переможцями у якості забезпечення виконання договору.
Номер:
97f7c4d28db948f18fe7c9b249360d04
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
04.07.2023 09:49
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.07.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Костюми робочі (Лот 1 - 18130000-9 Спеціальний робочий одяг; Лот 2 - 18130000-9 Спеціальний робочий одяг; Лот 3 - 18130000-9 Спеціальний робочий одяг)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:
UA-2023-05-02-011222-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. На підставі яких документів підтверджено відповідність тендерних пропозицій учасників ПП «Спецкомплект» за лотом № 1,
ТОВ «Центр промислових засобів індивідуального захисту» за лотом № 2,
ТОВ «Швейна фабрика Ніна» за лотом № 3 вимогам пункту 5 додатку № 7 до тендерної документації, зважаючи, що банківські гарантії надані учасниками видані фінансовими установами, які не відповідають вказаним вимогам тендерної документації.
2. На підставі яких документів підтверджено відповідність тендерних пропозицій учасників ПП «Спецкомплект» за лотом № 1 та
ТОВ «Швейна фабрика Ніна» за лотом № 3 вимогам пункту 5 додатку № 1 до тендерної документації, зважаючи на ненадання у складі їх тендерних пропозицій порівняльної таблиці технічних та якісних характеристик згідно Додатку А.
3. На підставі яких документів підтверджено відповідність тендерних пропозицій учасників ПП «Спецкомплект» за лотом № 1,
ТОВ «Центр промислових засобів індивідуального захисту» за лотом № 2,
ТОВ «Швейна фабрика Ніна» за лотом № 3 вимогам пунктів 1.5 та 2.1. розділу ІІ додатку № 6 до тендерної документації, зважаючи, що учасниками не наданні копії паспортів підписантів договорів та довідок з банків про відкриті рахунки, які будуть внесені до договорів та за якими буде здійснюватись оплата.
4. На підставі яких документів підтверджено відповідність тендерної пропозиції учасника ПП «Спецкомплект» за лотом № 1 вимогам додатку № 6 до тендерної документації, який не оприлюднив в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених підпунктом 3 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
937b544d46304857940ef38877e896c5
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
07.07.2023 13:22
Опис:
1. Додаток № 7 до тендерної документації містить вимоги до гарантії виконання зобов’язань учасника по сплаті забезпечення тендерної пропозиції та забезпечення виконання договору про закупівлю (у разі якщо вимагається).
Банківські гарантії були надані учасниками у якості забезпечення тендерних пропозицій згідно з вимогами Розділу І Додатку № 7. Даний розділ не містить вимог та не обмежує перелік фінансових установ, які можуть надавати даний вид забезпечення.
Натомість пункт 5 Розділу ІІ Додатку № 7 містить вимоги щодо фінансових установ для отримання переможцями гарантій (забезпечення виконання договору).
Відповідно до вимог пункту 7.3 Розділу 7 тендерної документації забезпечення виконання договору надається учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю.
При цьому зазначаємо, що цей вид забезпечення отримується в паперовому вигляді без використання електронної системи закупівель і надається лише переможцем тендеру оскільки не є частиною тендерної пропозиції.
2. Відповідно до підпункту 5.1 пункту 5 додатку №1 до тендерної документації якщо продукція виготовляється за нормативно-технічною документацією, яка відрізняється від зазначеної у вимогах до тендерної документації, учасник повинен надати порівняльну таблицю технічних та якісних характеристик згідно Додатку А.
Відповідно до Додатку А предмет закупівлі Костюм бавовняний «Залізничник 1-л» з логотипом повинен відповідати ДСТУ EN ISO 13688:2016 (EN ISO 13688:2013, IDT; ISO 13688:2013, IDT) Одяг захисний. Загальні вимоги.
Учасники ПП «СПЕЦКОМПЛЕКТ» та ТОВ «Швейна фабрика Ніна» пропонують продукцію, яка виготовляється відповідно до ДСТУ EN ISO 13688:2016 (EN ISO 13688:2013, IDT; ISO 13688:2013, IDT), який передбачений у Додатку А. Отже, учасникам не потрібно було надавати порівняльну таблицю.
3. Відповідно до частини 1 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» - «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.»
Розділ ІІ Додатку №6 до тендерної документації містить перелік документів, які подає переможець процедури закупівлі для укладення договору (п. 7.2 Розділу 7 тендерної документації). У розділі ІІ Додатку №6 також вказано, що подання документів для укладення договору здійснюється особисто або поштою за адресою відповідно до пункту 1.2.3 Розділу 1 Тендерної документації.
Отже, пропозиція учасника не повинна містити документи, які визначені розділом ІІ Додатку № 6 тендерної документації оскільки такі документи отримуються в паперовому вигляді без використання електронної системи закупівель, не є частиною тендерної пропозиції і надаються лише переможцем тендеру.
4. Розділ І Додатку №6 до тендерної документації містить вимогу щодо надання переліку документів на підтвердження відсутності підстав, визначених пунктом 44 Особливостей, які надає переможець процедури закупівлі. Учасника процедури закупівлі UA-2023-05-02-011222-a, ПП «Спецкомплект» було визначено переможцем за лотом №1. Згідно з Розділом І Додатку №6: Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених підпунктами 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 44 Особливостей.
Рішення про намір укласти договір було прийнято 22.05.2023 та розміщено в електронній системі закупівель.
23.05.2023 року, на вимогу Розділу І Додатку №6, переможцем закупівлі UA-2023-05-02-011222-a за лотом №1 було оприлюднено відповідну інформацію (файли «Витяг-1027900-Мокій-2023-05-22.pdf» та «Довідка.pdf»).