-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Костюми робочі (Лот 1 - 18130000-9 Спеціальний робочий одяг; Лот 2 - 18130000-9 Спеціальний робочий одяг; Лот 3 - 18130000-9 Спеціальний робочий одяг)
Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження замовника: 03049, Україна, Київська область, м. Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15.
Завершена
26 040 960.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 43 401.60 UAH
мін. крок: 0.2% або 43 401.60 UAH
Період оскарження:
02.05.2023 15:44 - 07.05.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
25aba23e139d41b58e125fde875cb628
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-02-011222-a.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
Філія "Центр забезпечення виробництва"
АТ "Укрзалізниця"
Ідентифікатор закупівлі
UA-2023-05-02-011222-a
Відповідно до Оголошення № UA-2023-05-02-011222-a, яке розміщено 02.05.2023 на авторизованому електронному майданчику веб-порталі Уповноваженого органу (надалі - веб-портал), Філія "Центр забезпечення виробництва" АТ "Укрзалізниця" (надалі по тексту – Замовник) оголошено відкриті торги, мультилотову закупілю та оприлюднено Тендерну документацію (нова редакція) на закупівлю предмету 18130000-9 Спеціальний робочий одяг (Костюми робочі).
П. 3.2. Тендерної документації передбачено, що Тендерна пропозиція, яка подається учасником процедури закупівлі, повинна містити файли:
• інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідні технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності згідно з Додатком 1;
Додатком 1. До тендерної документації встановлюються Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а саме
1.1 Для продукції, яка підлягає оцінці відповідності вимогам технічних регламентів надати оригінал або копію одного з наступних документів про відповідність:
- декларації про відповідність, складеної відповідно до вимог технічних регламентів (у випадку відсутності таких вимог декларація про відповідність має бути складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 із посиланням на документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності органами з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України);
або
- зразку маркування (для технічних регламентів, які передбачають обов’язкову наявність такого маркування);
або
- сертифікату експертизи типового зразка або експертизи типу (для продукції, оцінка відповідності якої потребує застосування модуля В відповідно до постанови КМУ від 13.01.2016 №95).
Оцінка відповідності, зазначена в розділі 1 (крім декларування), має бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації з видачею документа про відповідність, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою.
1.2 Документи про відповідність повинні бути чинними за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником.
Отже, щоб прийняти участь у процедурі закупівлі учаснику після оголошення закупівлі 2 травня 2023 року необхідно виготовити зразки предмету закупівлі та звернутись до відповідної лабораторії для проведення випробувань готового зразку продукції на відповідність технічним та якісним характеристикам предмету закупівлі, які містяться в Додатку А Технічні характеристики і отримати протокол випробувань, звернутись до органу з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації та отримати документ про відповідність, оформлений на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою. І все це учасник, повинен зробити за 5 робочих днів, оскільки 10 травня 2023 року останній день для подачі тендерних пропозицій.
Також, необхідно врахувати, що 4 травня 2023 року о 16 годині вечора Замовником вносились зміни до тендерної документації в результаті чого Додаток А Додатку №1 Тендерної Документації викладено в новій редакції, в результаті чого з’явились нові вимоги:
1. Вимоги до світловідбивальних матеріалів:
- світловідбиваюча здатність (вихідна), не менше 450 кд/м² люкс;
- світловідбиваюча здатність (після 20 циклів прання), не менше 300 кд/м² люкс;
- тканина основна, бавовнополиефірна, вміст бавовни не менше 35 %;
Крім того, Замовником було встановлено, що Переможець торгів повинен надати зразок товару, який буде відповідати технічним та якісним характеристикам замовника, із зазначенням № торгів у ЦБД UA-____, назви продукції, найменування учасника та виробника продукції, протягом одного робочого дня від дати оприлюднення наміру про укладання договору на закупівлю за адресою: м. Київ, пр. Повітрофлотський, 17б, уповноваженій особі. Зразок продукції не повертається.
Отже після змін в тендерній документації на виконання її вимог у учасників залишилось аж ТРИ робочих дні.
Фізично не можливо виготовити зразок провести випробування та отримати документи про відповідність в такі строки.
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 зі змінами (далі — Особливості) визначено основні принципи здійснення закупівель:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Замовник значно звузив коло потенційних учасників, оскільки строки проведення закупівлі не дають можливості прийняти в ній учать широкому колу учасників, що в свою чергу НЕ призведе до максимальної економії, ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням.
На підставі наведеного вище, з метою створення добросовісних конкурентних умов та максимального економічного ефекту для Замовника,
Просимо змінити кінцевий строк подання тендерних пропозицій, шляхом продовження його на 30 робочих днів.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога UA-2023-05-02-011222-a.docx 05.05.2023 18:26
Дата подачі:
05.05.2023 18:26
Вирішення:
У зв’язку з тим, що продукція гостронеобхідна для забезпечення працівників АТ «Укрзалізниця» для виконання робіт згідно колективного договору, Замовник не має можливості продовжити термін подачі документів.
Статус вимоги:
Відхилено