-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Вікна металопластикові
Завершена
230 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 151.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 151.00 UAH
Номер:
816db76bcff24aafa6f82f810701826c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-06-12-000096
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.06.2023 00:00
Період моніторингу:
13.06.2023 11:37 - 05.07.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
12.06.2023
№ 37-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 12.06.2023 № 37-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
23. UA-2023-05-02-007984-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам Закону установлено, що тендерна документація складена з порушенням вимог пункту 8 частини 2 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення абзацу 4 підпункту 1 та абзацу 5 підпункту 2 пункту 41 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору від 19.05.2023 № 88, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 червня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості, в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Обласний центр крові» Житомирської обласної ради (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 01.05.2023 № 114, тендерна пропозиція учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «ТВК ГОРА» (далі – ТОВ «ТВК ГОРА»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 11.05.2023, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 12.05.2023 № 123, повідомлення про намір укласти договір від 12.05.2023, договір від 19.05.2023 № 88, пояснення Замовника з копіями документів, отримані через електронну систему закупівель 20.06.2023.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено наступне.
Пунктом 8 частини 2 статті 22 Закону визначено, що тендерна документація повинна містити проєкт договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
При цьому, відповідно до підпункту 7 пункту 11.5 розділу 11 проєкту договору (Додаток № 4 до тендерної документації) встановлено умову, що істотні умови цього договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами в повному обсязі, крім випадків зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку «на добу наперед», що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни.
Проте, моніторингом встановлено, що в порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей проєкт договору (Додаток № 4 до тендерної документації) не містить самого порядку змін його умов, зокрема, у випадках, встановлених підпунктом 7 пункту 19 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника торгів ТОВ «ТВК ГОРА», яку відповідно до протокольного рішення уповноваженої особи Замовника від 12.05.2023 № 123 визнано переможцем торгів, встановлено наступне.
Відповідно до частини 1 розділу ІІІ тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 44 Особливостей і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, зокрема:
- кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством – частини 6 розділу 3 тендерної документації;
- лист про згоду з умовами договору про закупівлю, який розміщено в Додатку 4 до цієї тендерної документації;
- лист-згоду на обробку персональних даних посадової або уповноваженої особи учасника, яку уповноважено підписувати документи пропозиції та/або договір за результатами проведення процедури закупівлі – згідно з Додатком 5 до цієї тендерної документації.
Проте, проведеним аналізом встановлено, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «ТВК ГОРА» не надано лист про згоду з умовами договору про закупівлю, який розміщено в Додатку 4 до цієї тендерної документації, чим недотримано вищевказані вимоги тендерної документації.
Крім того, поданий лист-згода на обробку персональних даних посадової або уповноваженої особи учасника ТОВ «ТВК ГОРА», яку уповноважено підписувати документи пропозиції та договору за результатами проведення процедури закупівлі, не відповідає формі передбаченій Додатком 5 до тендерної документації.
Також, відповідно до пункту 6.1 частини 6 розділу ІІІ тендерної документації, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність досвіду виконання аналогічного договору (договорів)», передбачено від учасників надання не менше 1-го аналогічного договору, за період 2020-2022 роки (у будь-якому з цих років).
Аналогічним (аналогічними) вважатиметься (вважатимуться) договір (договори), предметом якого (яких) є товар з кодом згідно з Національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», ідентичним коду закупівлі, та/або з назвою товару, який поставлявся за договором (договорами), ідентичною назві закупівлі.
Крім того, для підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) учасник повинен надати:
- довідку складену за формою, наданою замовником про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів);
- копію аналогічного (аналогічних) договору (договорів) з копією(ями) додаткової(их) угод(и) при наявності, вказаного (вказаних) в довідці.
Також, на підтвердження виконання наданого (наданих) договору (договорів) надати відгук (відгуки) від контрагента про належне виконання учасником наданого (наданих) договору (договорів) або підтвердженням виконання аналогічного договору може бути також звіт про виконання договору, оприлюднений в електронній системі закупівель, надати ID (номер закупівлі) на Прозорро.
Так, у складі поданої тендерної пропозиції ТОВ «ТВК ГОРА» надано довідку про виконання аналогічного договору, договір на виконання робіт від 04.11.2022 № 234 та лист-відгук від 30.01.2023 № 280.
Відповідно до пункту 1.3 розділу 1 договору на виконання робіт від 04.11.2022 № 234, склад (зміст), обсяги та вартість робіт, що доручаються до виконання виконавцю, визначаються в договірній ціні, локальному кошторисі на будівельні роботи та підсумковій відомості ресурсів, які є невід’ємною частиною даного договору, погоджуються із Замовником до початку виконання робіт, визначені та складені на підставі дефектного акта.
Однак, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ТВК ГОРА» не надано вищевказаних додатків до аналогічного договору від 04.11.2022 № 234, які є невід’ємною частиною даного договору, чим недотримано вимоги передбачені пунктом 6.1 частини 6 розділу ІІІ тендерної документації Замовника.
Також, аналізом встановлено, що наданий у складі тендерної пропозиції ТОВ «ТВК ГОРА» лист-відгук від 30.01.2023 № 280 містить інформацію про виконання договору від 03.06.2020 № 201, що не відповідає інформації наданій вказаним товариством у довідці про виконання аналогічного договору щодо предмету договору та відповідно копії аналогічного договору від 04.11.2022 № 234.
Крім того, надана довідка про виконання аналогічного договору не відповідає формі встановленій у пункті 6.1 частини 6 розділу ІІІ тендерної документації Замовника.
В свою чергу, Замовником 11.05.2023 оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, наступного змісту: «Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями - лист про згоду з умовами договору про закупівлю, який розміщено в Додатку 4 до ТД; - лист-згоду на обробку персональних даних посадової або уповноваженої особи Учасника, яку уповноважено підписувати документи пропозиції та/або договору за результатами проведення процедури закупівлі – згідно з Додатком 5 до тендерної документації; - документально підтверджену інформацію про відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: копію аналогічного (аналогічних) договору (договорів) з копією(ями) додаткової(их) угод(и) при наявності, вказаного (вказаних) в довідці, (аналогічним (аналогічними) вважатиметься (вважатимуться) договір (договори), предметом якого (яких) є товар з кодом згідно з Національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», ідентичним коду закупівлі, та/або з назвою товару, який поставлявся за договором (договорами), ідентичною назві закупівлі за період 2020-2022 роки (у будь-якому з цих років); довідку складену за формою, наданою замовником про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів); відгук (відгуки) від контрагента про належне виконання Учасником наданого (наданих) договору (договорів)».
ТОВ «ТВК ГОРА» на усунення невідповідностей у складі тендерної пропозиції надав: лист-згоду з умовами договору про закупівлю, лист-згоду на обробку персональних даних посадової або уповноваженої особи учасника, яку уповноважено підписувати документи пропозиції та/або договору за результатами проведення процедури закупівлі, довідку про виконання аналогічного договору, договір від 03.04.2023 № 14, лист-відгук від 11.05.2023 № 48.
Однак, зазначений вище договір, виходячи зі змісту вимог встановлених Замовником у пункті 6.1 частини 6 розділу ІІІ тендерної документації та у повідомлені про усунення невідповідностей від 11.05.2023, не є аналогічним, оскільки укладений у 2023 році.
Разом з тим, вимогами абзацу 4 підпункту 1 пункту 41 Особливостей, встановлено імперативну умову, що замовник відхиляє тендерну пропозицію, зокрема, якщо учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Крім того, проведеним аналізом встановлено, що відповідно до частини 1 розділу ІІІ тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 44 Особливостей і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, зокрема, копією статуту або іншого установчого документа учасника (крім випадку якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту – у такому разі надати копію рішення загальних зборів учасників або рішення засновника (учасника) тощо про здійснення діяльності на підставі модельного статуту).
На виконання вищевказаних вимог учасником торгів ТОВ «ТВК ГОРА» надано копію статуту, затвердженого рішенням засновника вказаного товариства від 01.03.2021 № 1, в якому відсутня сторінка № 4.
Слід зазначити, що відповідно до пункту 2 розділу І Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених наказом Міністерства юстиції України від 18.06.2015 №1000/5, який зареєстровано 22.06.2015 за № 736/27181, зокрема визначено, що копія документа – це документ, що містить точне знакове відтворення змісту чи документальної інформації іншого документа і в окремих випадках - деяких його зовнішніх ознак.
Враховуючи вищевикладене, надання у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТВК ГОРА» копії статуту не в повному обсязі не відповідає вимогам передбаченим у частині 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовника.
Разом з тим, відповідно до абзацу 5 підпункту 2 пункту 41 Особливостей, визначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі невідповідності вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону.
Враховуючи вищевикладене, за результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення абзацу 4 підпункту 1 та абзацу 5 підпункту 2 пункту 41 Особливостей, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТВК ГОРА» як таку, що не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, та як таку, що не відповідає умовам установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону.
Разом з тим, підпунктом 2 пункту 47 Особливостей встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, замовник відміняє тендер.
Період усунення порушень:
21.06.2023 16:17 - 06.07.2023 00:00
Дата публікації висновку:
21.06.2023 16:17
Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу:
06/40/2023/пр
Дата відкриття провадження:
21.08.2023 00:00
Номер відкриття провадження :
3/296/2650/23
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.3]
Номер протоколу:
06/41/2023/пр
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.1]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Державна аудиторська служба України
Північний офіс Держаудитслужби
Управління північного офісу
Держаудитслужби в Житомирській області
На Висновок від 21.06.2023р.
За результатами опрацювання Висновку від 21.06.2023р., щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору від 19.05.2023 № 88, надаємо інформацію з відповідними підтверджуючими документами про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Після отримання Висновку, листом від 23.06.2023 року за №250 ТОВ «ТВК ГОРА» було направлено пропозицію щодо розірвання Договору №88 від 19.05.2023 року, з відповідною Додатковою угодою.
В свою чергу від ТОВ «ТВК ГОРА» було отримано лист від 27.06.2023 року за № 27/06-1 з відмовою від розірвання Договору, в зв’язку з його стовідсотковим виконанням.
При тому повідомляємо, що товар відповідно до Договору № 88 від 19.05.2023 року на адресу підприємства було поставлено 21.06.2023 року, а станом на сьогодні завершені роботи по демонтажу старих вікон та монтажу нових вікон. На даний час, відповідно до умов Договору №88 від 19.05.2023 року проведено прийом товару по кількості та проводиться прийом товару по якості та комплектності.
Враховуючи вищевикладене повідомляємо, що Замовник вчинив всі необхідні дії для виконання висновку, проте на даному етапі, враховуючи ступінь виконання Договору №88 від 19.05.2023 року та відмову Виконавця, це зробити неможливо.
Додатки:
1. Лист від 23.06.2023 року за №250 – 1 прим. на 1 арк.;
2. Додаткова угода № 1 – 1 прим. на 1 арк.;
3. Лист від 27.06.2023 року за № 27/06-1 - 1 прим. на 1 арк.
Уповноважена особа Оксана ОКУШКО
27.06.2023р.
т. 068-369-1749
Дата публікації звіту:
27.06.2023 14:19
Запити/Пояснення
Номер:
8932a6923f074af9b022d5a7b3533cee
Назва:
Запит про надання пояснень № 1
Дата опублікування:
16.06.2023 11:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.06.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Вікна металопластикові» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-02-007984-a) та відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації, документів).
1) Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість?
2) Чи здійснювалось постачання вікон металопластикових за договором від 19.05.2023 № 88? У разі постачання, вкажіть на яку суму відбулося таке постачання, з наданням до пояснення документального підтвердження.
Чи здійснювалась оплата за поставлені вікна металопластикові (у разі такої поставки) та в якій сумі, з наданням до пояснення документального підтвердження такої оплати.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
0ad0792ab532429cad3d9d27cd5aca25
Назва:
Поясннення на запит від 16.06.2023р.
Дата опублікування:
20.06.2023 15:55
Опис:
Державна аудиторська служба України
Північний офіс Держаудитслужби
Управління північного офісу
Держаудитслужби в Житомирській області
Щодо пояснень на запит від 16.06.2023р.
На Ваш запит, щодо отримання пояснень (інформації, документів), у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Вікна металопластикові» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-02-007984-a) та відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пояснюємо наступне.
1) Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість?
В рамках здійснення заходів по енергозбереженню та енергоефективності виникла необхідність придбання 18 вікон металопластикових в адміністративному приміщенні, про що була оформлена відповідна Заявка від адміністратора господарсько-обслуговуючого відділу та затверджена директором підприємства (додається).
Закупівля запланована за власні кошти підприємства, отримані від господарської діяльності.
Технічні та якісні характеристики були визначені з урахуванням технічної документації, діючої на території України, в тому числі ДБН В.2.-31:2021 та ДСТУ EN 14351-1:2000, з урахуванням рекомендацій для використання необхідного товару у вибраній температурній зоні.
Відповідно до ч. 3 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі»: технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Оскільки у штаті Замовника відсутні спеціалісти відповідної кваліфікації задля встановлення чіткого переліку необхідних технічних характеристик металопластикових конструкцій, посилання у Додатку 3 до ТД на конкретну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип товару було необхідним, оскільки за основними характеристиками вони відповідають потребам Замовника.
У Додатку 3 до ТД та у Тендерній документації було зазначено, що всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва слід читати з виразом “або еквівалент”, а у разі, якщо ця документація містить посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, таке посилання слід читати з виразом "або еквівалент".
Очікувана вартість закупівлі була визначена з урахуванням отриманої Заявки про внесення змін до річного плану закупівель від 27.02.2023р., закупівлі, що була оголошена в березні 2023 року та не відбулась, в зв’язку з відсутністю пропозицій, проведених моніторингових дослідженнях по закупівлях на порталі Prozorro та отриманих комерційних пропозицій від 17.04.2023р. (додаються) та 01.05.2023р. (додаються).
2) Чи здійснювалось постачання вікон металопластикових за договором від 19.05.2023 № 88? У разі постачання, вкажіть на яку суму відбулося таке постачання, з наданням до пояснення документального підтвердження. Чи здійснювалась оплата за поставлені вікна металопластикові (у разі такої поставки) та в якій сумі, з наданням до пояснення документального підтвердження такої оплати.
Згідно укладеного Договору №88 від 19.05.2023р. постачання вікон металопластикових не здійснювалось, так як термін поставки товару становить до 31.07.2023р. За погодженням з Постачальником, договір поставки може бути скорочено.
У зв’язку з дією воєнного стану, на підприємстві постійно збільшується об’єм компонентів крові, що в свою чергу потребує відповідального зберігання. Враховуючи вищевикладене виникла необхідність у терміновому обладнані спеціального приміщення для встановлення великої кількості додаткового холодильного обладнання, в якому зберігаються компоненти крові, для чого необхідно здійснити ряд заходів, в тому числі і заміну вікон. Про даний факт було повідомлено Постачальника, з проханням прискорити поставку вікон та їх монтаж. Постачальник погодився на прохання Замовника та надіслав відповідний лист-підтвердження (додається), в якому зазначив, що вікна вже виготовлені, а їх поставка, демонтаж старих та монтаж нових вікон запланований у період з 21 червня по 30 червня 2023 року.
Додатки:
1. Заявка на внесення змін до річного плану закупівель від 27.02.2023р.;
2. Комерційна пропозиція Віндзор від 17.04.2023р.;
3. Комерційна пропозиція Стеко від 01.05.2023р.;
4. Лист від ТОВ «ТВК ГОРА» № 12/06-1 від 12.06.2023р.
Уповноважена особа Оксана ОКУШКО
20.06.2023р.
т. 068-369-1749