• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт системи опалення будівлі ЗДО №19 "Ромашка" на вул. Чайковського, 20 у м. Коломиї Івано-Франківської області

Завершена

10 758 483.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 53 792.42 UAH
Номер: bdeb696a5bc744fa89b9ca0f153df8ae
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-05-22-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.05.2023 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 22.05.2023 10:06 - 13.06.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 22.05.2023 №29-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 22.05.2023 №29-з Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2023-04-28-009942-a 28.04.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 34) 255-64-75, baranvov@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови №1178 встановлено порушення вимог пункту 28, підпунктів 3, 6, 12 пункту 44 Постанови №1178 в редакції від 20.04.2023. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду тендерної пропозиції ПП "ЮС-БУДІНВЕСТ", своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) встановлених порушень вимог пункту 28, підпунктів 3, 6, 12 пункту 44 Постанови №1178 в редакції від 20.04.2023 при складанні тендерної документації та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 01 червня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова №1178 в редакції від 20.04.2023), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "КОЛОМИЯТЕПЛОСЕРВІС", (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол №80 від 05.05.2023) (із змінами) (далі – ТД), вимоги про усунення порушення від ФОП "МАШТАЛЕР АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" №№ UA-2023-04-28-009942-a.a3, UA-2023-04-28-009942-a.c2, та UA-2023-04-28-009942-a.c1, рішення Замовника на вимоги, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 05.05.2023 №№77-79, тендерну пропозицію ПП "ЮС-БУДІНВЕСТ", протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 83 від 16.05.2023, повідомлення про намір укласти договір від 16.05.2023, договір про закупівлю робіт №28 від 24.05.2023 (далі – Договір). За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення вимог пункту 28 Постанови №1178 в редакції від 20.04.2023 для об’єднання учасників у ТД Замовника не зазначено умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників об’єднання установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, визначеним пунктом 44 Постанови №1178 в редакції від 20.04.2023. Також, на порушення вимог пункту 28 та підпунктів 3, 6, 12 пункту 44 Постанови №1178 в редакції від 20.04.2023 Замовник у Розділі «Перелік документів для переможця процедури закупівель, що надаються для підтвердження відсутності підстав визначених пунктом 44 Особливостей, а також документи що надаються для укладання договору*» Додатку 1 до ТД вимагає надання від переможця процедури закупівлі наступних документів: - інформаційну довідку/витяг з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, що містить інформацію про те, що службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією (підпункт 3 пункту 44 Особливостей); - витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (підпункти 6 та 12 пункту 44 Особливостей); При цьому, відповідно до підпунктів 3, 6, та 12 пункту 44 Постанови №1178 в редакції від 20.04.2023 підставами для відмови в участі у процедурі закупівлі визначено, зокрема: 3) керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією; 6) керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку; 12) керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Період усунення порушень: 01.06.2023 11:15 - 16.06.2023 00:00
Дата публікації висновку: 01.06.2023 11:15

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, комунальним підприємством «Коломиятеплосервіс» здійснено заходи щодо не допущення у подальшому виявлених порушень: ознайомлення відповідальних осіб з порушеннями, нормативними документами та вимогами Закону, проведена роз'яснювальна робота, а також Уповноважені будуть направлені на відповідне навчання та врахують надану інформацію в подальшій роботі, зокрема при формуванні Тендерної документації.
Дата публікації звіту: 06.06.2023 14:58