• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Теплова модернізація (капітальний ремонт) будівлі Батуринської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів по вул. В.Ющенка, 47В в м. Батурин Бахмацького району Чернігівської області (коригування кошторисної частини проектної документації) (код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)

Завершена

10 673 586.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 53 368.00 UAH
Номер: cf1565f08f494326a0c1f2d9ee388246
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-07-03-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.06.2023 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 03.07.2023 16:20 - 25.07.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 30.06.2023 № 204 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 1 UA-2023-04-26-011874-a 26.04.2023  інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, gevak.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель установлено порушення пункту 64 Особливостей, в частині вчинення дій у період оскарження процедури закупівлі. За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БМК «БУД-ПАРТНЕР» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «СТРОЙБУД КОНСАЛТ ІНВЕСТ», ТОВ БФ «ВЛАСТА», своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо припинення зобов’язань за Договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 липня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Батуринської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів імені Григорія Орлика Батуринської міської ради Ніжинського району Чернігівської області (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 26.04.2023, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «СТРОЙБУД КОНСАЛТ ІНВЕСТ» (далі – ТОВ «СТРОЙБУД КОНСАЛТ ІНВЕСТ»), товариства з обмеженою відповідальністю багатопрофільна фірма «ВЛАСТА» (далі – ТОВ БФ «ВЛАСТА»), товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ «БУД-ПАРТНЕР» (далі – ТОВ «БМК «БУД-ПАРТНЕР»), вимоги про усунення невідповідностей, протокольне рішення від 11.05.2023 № 68, протокольне рішення від 17.05.2023 № 72, протокольне рішення від 24.05.2023 № 76, повідомлення про намір укласти договір від 24.05.2023, договір від 12.06.2023 № 12-06 на суму 9 497 851,08 грн, додаткова угода від 30.06.2023 № 1, Рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія) від 24.05.2023 № 7189-р/пк-пз та від 01.06.2023 № 7864-р/пк-пз, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель, від 12.07.2023 та 20.07.2023. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії не здійснювався. За результатами проведеного моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до інформації, оприлюдненої на веб-порталі електронної системи закупівель ТОВ БФ «ВЛАСТА» подало скаргу до Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ) від 22.05.2023 № UA-2023-04-26-011874-a.b2. Згідно з рішенням АМКУ від 24.05.2023 № 7189-р/пк-пз скаргу ТОВ БФ «ВЛАСТА» прийнято до розгляду та призначено її розгляд на 01.06.2023. Відповідно до пункту 64 Особливостей після оприлюднення в електронній системі закупівель скарги електронна система закупівель автоматично зупиняє початок електронного аукціону (якщо відкриті торги проводяться із застосуванням електронного аукціону)/не розкриває інформацію, зазначену в тендерній пропозиції (тендерних пропозиціях), у тому числі інформацію про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції (тендерних пропозицій) (якщо відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону) та не оприлюднює рішення замовника про відміну відкритих торгів, договір про закупівлю і звіт про результати проведення закупівлі з використанням електронної системи закупівель. Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо процедури закупівлі, у тому числі приймати рішення про відміну відкритих торгів, укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі. Водночас, Замовник 24.05.2023, у період оскарження процедури закупівлі визначив ТОВ «БМК «БУД-ПАРТНЕР» переможцем, про що оприлюднено протокольне рішення (протокол) від 24.05.2023 № 76, чим порушено пункт 64 Особливостей. Також, відповідно до пп. 9 п. 4 Додатку 1 до тендерної документації Замовником передбачено, що «Всі працівники робітничих професій повинні мати дійсні на період виконання робіт посвідчення по перевірці знань з техніки безпеки та охорони праці та витяг з протоколу засідання кваліфікаційної комісії, які підтверджують знання (надати скановані копії посвідчень та протоколів): - Загального курсу з охорони праці - Правил з безпеки ведення газонебезпечних робіт НПАОП 0.00-5.11-85; - Правила охорони праці під час робіт з інструментом та пристроями НПАОП 0.00-1.71-13; - Правил охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання НПАОП 0.00-1.80-18; - Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті НПАОП 0.00-1.15-07; - Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві (ДБН) НПАОП 45.2-7.02-12; - Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів (НПАОП 40.1-1.21-98) (ПБЕЕС); - Правил експлуатації електрозахисних засобів (НПАОП 40.1-1.07-01) (ПЕЕЗ); - НПАОП 28.52-1.31-13 «Правила охорони праці під час зварювання металів»; - Про охорону праці, організації роботи з охорони праці, вибухонебезпеки виробництва і вибухозахисту, пожежної безпеки, електробезпеки (3-тя група електробезпеки), гігієни праці, профілактики професійних отруєнь і захворювань, надання першої допомоги потерпілим у разі нещасного випадку, управління роботами з профілактики та ліквідації наслідків аварій.» (далі – Правил). Учасник ТОВ «БМК «БУД-ПАРТНЕР» у складі своєї тендерної пропозиції надав «Довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» від 03.05.2023 № 7/13 (далі – довідка № 7/13), у якій зазначено 9 працівників робітничих професій: Рибаков С.М, Роговий К.І., Григор’єв В.А. – муляри; Радченко В.Ф., Дробилко В.М. – лицювальники-плиточники; Шкорбот А.М., Сидоренко С.І. – монтажники; Вовк В.М. – електрик; Ковтун В.М. – електрогазозварник. Проте у складі тендерної пропозиції ТОВ «БМК «БУД-ПАРТНЕР» відсутні протоколи та посвідчення, які підтверджують знання дев’яти працівників робітничих професій, зазначених учасником у довідці № 7/13 з: - Правил з безпеки ведення газонебезпечних робіт НПАОП 0.00-5.11-85; - Правил охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання НПАОП 0.00-1.80-18; - НПАОП 28.52-1.31-13 «Правила охорони праці під час зварювання металів». Крім того, у складі своєї тендерної пропозиції ТОВ «БМК «БУД-ПАРТНЕР» не надало протоколи на Рибакова С.М, Григор’єва В.А., Вовка В.М., Ковтуна В.М. та посвідчення на жодного з дев’яти працівників робітничих професій, які підтверджують знання з: - правила охорони праці під час робіт з інструментом та пристроями НПАОП 0.00-1.71-13; - правила охорони праці під час виконання робіт на висоті НПАОП 0.00-1.15-07; - система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві (ДБН) НПАОП 45.2-7.02-12. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба 17.07.2023 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень (інформації та документів) стосовно відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ «БУД-ПАРТНЕР» вимогам тендерної документації, визначеним пп. 9 п.4 Додатку 1 до тендерної документації, щодо надання сканованих копій посвідчень та протоколів працівників робітничих професій з: - Правил з безпеки ведення газонебезпечних робіт НПАОП 0.00-5.11-85; - Правил охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання НПАОП 0.00-1.80-18; - Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів (НПАОП 40.1-1.21-98) (ПБЕЕС); - Правил експлуатації електрозахисних засобів (НПАОП 40.1-1.07-01) (ПЕЕЗ); - НПАОП 28.52-1.31-13 «Правила охорони праці під час зварювання металів». На зазначений запит Держаудитслужби Замовник 20.07.2023 оприлюднив інформацію в електронній системі закупівель, якою пояснив наступне, зокрема: «Згідно вимогам тендерної документації визначеним пп. 9 п.4 Додатку 1 Учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ «БУД-ПАРТНЕР» були надані скан копії посвідчень та протоколів згідно переліку: - Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів (НПАОП 40.1-1.21-98) (ПБЕЕС); - Правил експлуатації електрозахисних засобів (НПАОП 40.1-1.07-01) (ПЕЕЗ) у файлі за назвою: «10. Витяги з протоколів _посвідчення.» на сторінках 1-3 та 11-13; - Правил з безпеки ведення газонебезпечних робіт НПАОП 0.00-5.11-85; - Правил охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання НПАОП 0.00-1.80-18 у файлі «Посвідчення» та «Витяг з протоколу», , а також під час підписання договору, додатково були надані також сканкопія посвідчення та протокол на штатного працівника та договорів ЦПХ на працівників, які були прийняті на час строку дії договору та виконання робіт, які мають посвідчення та протоколи перевірки знань згідно:- Правил з безпеки ведення газонебезпечних робіт НПАОП 0.00-5.11-85; - Правил охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання НПАОП 0.00-1.80-18; - НПАОП 28.52-1.31-13 Правила охорони праці під час зварювання металів.». Слід зазначити, що у посиланнях, зазначених у відповіді на запит, надані протоколи та посвідчення, які підтверджують знання Правил, на директора, головного інженера та інженера з охорони праці, а не працівників робітничих професій. Отже, відповідно до наданих документів, учасник ТОВ «БМК «БУД-ПАРТНЕР» у складі своєї тендерної пропозиції документально не підтвердив у повному обсязі наявність протоколів та посвідчень з перевірки знань Правил працівників робітничих професій, чим недотримався вимог пп. 9 п. 4 Додатку № 1 до тендерної документації Замовника. Згідно із пунктом 3 особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Зважаючи на зазначене, Замовник на порушення абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «БМК «БУД-ПАРТНЕР», як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону, визначив його переможцем та уклав з ними договір.
Період усунення порушень: 24.07.2023 15:19 - 08.08.2023 00:00
Дата публікації висновку: 24.07.2023 15:19

Оскарження висновку в суді

Опис: Адміністративний позов подано 02.08.2023 року. На даний час позов знаходиться на розгляді в Чернігівському окружному адміністративному суді. Про відкриття провадження буде повідомлено згідно пункту 10 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Дата публікації: 07.08.2023 17:03
Дата відкриття провадження: 17.08.2023 00:00
Номер відкриття провадження: П/620/11535/23

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 31/16/2024пр

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За результатами розгляду Висновку органу державного фінансового контролю про результати моніторингу процедури закупівлі за ідентифікатором № UA-2023-04-26-011874-a Замовник повідомляє, що не погоджується з зобов'язаннями (вимогами) щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, висунутих у Висновку, а саме : 1) За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «СТРОЙБУД КОНСАЛТ ІНВЕСТ», ТОВ БФ «ВЛАСТА», своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено. 2) За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель установлено порушення пункту 64 Особливостей, в частині вчинення дій у період оскарження процедури закупівлі. За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БМК «БУД-ПАРТНЕР» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. 3) Вимога органу державного фінансового контролю про припинення зобов’язань за Договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору, згідно пункту 21 Особливостей, можлива у разі : – коли замовник уклав договір про закупівлю з порушенням вимог, визначених пунктом 5 Особливостей; – укладання договору про закупівлю з порушенням вимог пункту 18 Особливостей; – укладання договору про закупівлю в період оскарження відкритих торгів відповідно до статті 18 Закону та Особливостей; – укладання договору з порушенням строків, передбачених абзацами третім та четвертим пункту 46 Особливостей, крім випадків зупинення перебігу строків у зв`язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 Закону з урахуванням Особливостей; – коли найменування предмета закупівлі із зазначенням коду за єдиним закупівельним словником не відповідає товарам, роботам чи послугам, що фактично закуплені замовником. Нема порушення жодної із перелічених підстав . Крім того слід зазначити, що договір був укладений вже після оприлюднення рішення про ВІДМОВУ В ЗАДОВОЛЕННІ СКАРГИ, та з дотриманням терміну, тобто не раніше ніж через п`ять днів з дати оприлюднення рішення АМКУ та розблокування закупівлі, з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження. Договір виконувався добросовісно, вчасно, згідно зазначених термінів та без будь-яких порушень, вже більша частина робіт зроблена та проплачена і не має зворотної дії. Спонукання Замовника самостійно визначити на підставі невизначених норм, які саме заходи слід вжити для усунення у частині виявленого порушення із застосуванням визнання договору недійсним/нікчемним, в свою чергу може призвести до нового можливого порушення Замовником чинного законодавства. Враховуючи вище викладене Замовник прийняв рішення оскаржити Висновок органу державного фінансового контролю про результати моніторингу процедури закупівлі за ідентифікатором № UA-2023-04-26-011874-a у судовому порядку у визначені законодавством терміни.
Дата публікації звіту: 31.07.2023 15:23

Запити/Пояснення