-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Теплова модернізація (капітальний ремонт) будівлі Батуринської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів по вул. В.Ющенка, 47В в м. Батурин Бахмацького району Чернігівської області (коригування кошторисної частини проектної документації) (код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
10 673 586.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 53 368.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 53 368.00 UAH
Період оскарження:
26.04.2023 16:52 - 01.05.2023 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга
Номер:
280fffef069c4df080bb09a9e0003361
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-26-011874-a.b2
Назва:
Скарга
Скарга:
СКАРГА, що стосується прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників
Пов'язані документи:
Учасник
- Анал. договір Радченко.pdf 22.05.2023 18:11
- Ліцензія витяг 15.05.2023.pdf 22.05.2023 18:11
- Тендерна документація теплова модернізація (1).doc 22.05.2023 18:11
- Протокольне рішення.pdf 22.05.2023 18:11
- Скарга.docx 22.05.2023 18:11
- Ліцензія_merged.pdf 22.05.2023 18:11
- Скарга.pdf 22.05.2023 18:11
- Додатки до аналог. договору Радченко.pdf 22.05.2023 18:11
- Ліцензія витяг 22.05.2023.pdf 22.05.2023 18:11
- Відгук Радченко.pdf 22.05.2023 18:11
- 1. Договір про експлуатацію вантажопідіймальної техніки ТОВ Орієнт ЛТД+лист-погодження.pdf 31.05.2023 10:48
- Протокол _76.pdf 31.05.2023 10:48
- Довідка МТБ.pdf 31.05.2023 10:48
- 3. Аналогічний договір з додатками Шпотовка БК.pdf 31.05.2023 10:48
- 1. Договора приміщення.pdf 31.05.2023 10:48
- Доповнення до скарги.pdf 31.05.2023 10:48
- Доповнення до Скарги (2).docx 31.05.2023 10:48
- 3. Довідка про наявність досвіду.pdf 31.05.2023 10:48
- рішення від 24.05.2023 №7189.pdf 24.05.2023 15:38
- інформація про резолютивну частину рішення від 01.06.2023 № 7864.pdf 02.06.2023 13:38
- рішення від 01.06.2023 № 7864.pdf 06.06.2023 19:40
- Інформація щодо проведення Процедурі закупівлі(пояснення по суті скарги) 31.05.2023 17:01
- Додаток 1 Протокольне рішення №72 31.05.2023 17:01
- Додаток 2 Витяг з порталу 31.05.2023 17:01
- Додаток 3 Інформаційна довідка щодо проведення огляду об'єкту 31.05.2023 17:01
- Додаток 3.1 Інформаційна довідка щодо проведення огляду об'єкту 31.05.2023 17:01
- Додаток 4 Лист-пояснення 31.05.2023 17:01
- Додаток 5 Лист-повідомлення.pdf 31.05.2023 17:01
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.05.2023 18:28
Дата розгляду скарги:
01.06.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
24.05.2023 15:39
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
06.06.2023 19:41
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
cc152af5265d4a79ad13004ae7eb72e2
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-26-011874-a.c1
Назва:
Вимога
Вимога:
Після публікації повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ТОВ багатопрофільна фірма «ВЛАСТА» було завантажено усі необхідні документи, включаючи підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів, згідно умов підпункту 1.3 пункту 1 тендерної документації (договір з додатками, акти виконаних робіт та відгук від Замовника). Відповідно до підпункту 7 пункту 4 додатку 1 до тендерної документації замовником вимагалося надати довідку довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу та ліцензію на провадження такого виду діяльності передбачено законом. ТОВ багатопрофільна фірма «ВЛАСТА» окрім довідки надано додатково і витяг з порталу Єдиної електронної системи у сфері будівництва, де вказано, що у ТОВ багатопрофільна фірма «ВЛАСТА» наявна Ліцензія на провадження господарської діяльності із будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками з реєстраційним номером EL01:8020-2711-7799-1306 без вказівки граничного строку дії (тобто чинна на дату подання пропозиції)).
При цьому Замовник у протоколі відхилення без деталізації зазначає, що вказані документи надані не були, а ліцензія нібито знаходиться на стадії подання заяви про отримання.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога до замовника.pdf 18.05.2023 11:06
- Протокольне рішення (протокол) 22.05.2023 09:30
Дата подачі:
18.05.2023 11:06
Вирішення:
Для задоволення вимоги Учасника, про надання додаткової аргументації щодо причин невідповідності пропозиції ТОВ багатопрофільна фірма "ВЛАСТА" умовам тендерної документації, надаємо відповідь:
"Відповідно до умов тендерної документації підпункту 1.3 пункту 1 Додатку 1 Учасник на підтвердження кваліфікаційних критеріїв, визначеним у пункті 2 підпункт 3 статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» повинен надати довідку за формую 3, в якій має бути зазначено не менше двох договорів аналогічних за предметом закупівлі та на підтвердження інформації наведеної в даній довідці Учасник мав надати копії аналогічних договорів, укладених у період з 2020 по 2022 роки, з усіма додатками до нього та копії документів, що підтверджують їх виконання, а також лист – відгук (або рекомендаційний лист тощо) від контрагентів згідно з аналогічними договорами перерахованими в довідці, виданими не раніше дати оголошення даної закупівлі, яким буде підтверджено факт позитивного виконання договору та якість виконання робіт, через певний проміжок часу. Аналогічним договором відповідно до умов цього оголошення є повністю виконаний (завершений) договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо виконання робіт не менш як за четвертою цифрою коду ДК 021:2015. Не може вважатись аналогічним договором такий, який не підтверджуються повністю виконаними обов’язки за цим договором.
Під час подання тендерної пропозиції Учасником було надано довідку з переліком договорів, а саме:
1. Договір підряду № 17.07-20/02 від 17.07.2020 року, найменування замовника за договором Товариство з обмеженою відповідальністю «ФОРЕСТ-3»;
2. Договір підряду № 1106 від 11.06.2020 року, найменування замовника за договором Товариство з обмеженою відповідальністю «Чернігівський ковальський завод»;
3. Договір підряду № 170323ДР від 17.03.2023 року, найменування замовника за договором Комунальне підприємство «Чернігівводоканал» Чернігівської міської ради.
Що стосується першого договору, на підтвердження його виконання Учасником було надано Акти виконаних робіт КБ-2 та КБ-3, але так, як у самому договорі відсутня інформація про його загальну вартість та відсутні додатки згідно обсягів виконання робіт, є лише інформація про перелік робіт. Це унеможливлює перевірити та стверджувати, що договір виконаний у повному обсязі, також відсутній лист-відгук від даного контрагента.
Щодо другого договору, взагалі не надано жодного підтверджуючого документа про його виконання.
Третій договір у повній мірі не відповідає вимогам тендерної документації..
Тобто жодний договір не відповідає вимогам тендерної документації в Учасника документального підтвердження досвіду повного виконання аналогічних договорів.
Після розгляду тендерної пропозиції, та виявлення не відповідностей Учаснику було надано 24 години на виправлення. Учасником було надано лише один договір, який повністю відповідає зазначеним у тендерній документації вимогам.
Тож Замовником у протоколі відхилення було зазначено, що Учасником небула виконана вимога щодо підтвердження інформації згідно умов підпункту 1.3 пункту 1 Додатку 1.
Щодо вимоги підпункту 7 пункту 4 Додатку 1, то Учасник дійсно мав надати достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу та ліцензію на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Учасником було надано довідку та ліцензію. Після перевірки даної інформації на порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва, Замовником було встановлено: щодо граничного терміну дії всіх перелічених ліцензій, які зазначені на порталі, стоїть позначка «Визначено дату». Отже, вони мають термін дії; щодо статусу ліцензії – «Заява про отримання ліцензії», що непідтверджує наявність діючої ліцензії.
Тож Учаснику було застосовано вимогу, щодо підтвердження наявності чинної Ліцензії.
Так як невідповідності не були виправлені, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Учасника."
Статус вимоги:
Не задоволено