-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
41207 Cлуховий апарат цифровий, 33185000-0 Слухові апарати
Завершена
809 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 047.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 047.00 UAH
Номер:
d683570624394646b68a4305b6412393
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-05-12-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.05.2023 00:00
Період моніторингу:
12.05.2023 14:41 - 03.06.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.05.2023 №122
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 12.05.2023 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 12.05.2023 № 122
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
2 UA-2023-04-21-007902-a 21.042023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Законодавства встановлено порушення вимог пункту 41 Постанови № 1178.
За результатами аналізу відповідності пропозиції ТОВ «Центр Слуху» умовам тендерної документації встановлено порушення абзацу 3 пункту 1 частини першої статті 31.
За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору та внесенням змін до нього, встановлено порушення вимог підпункту 4 пункту 21 Постанови 1178.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам Закону, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178, внесення змін до тендерної документації, надання роз’яснень до тендерної документації, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не виявлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором від 23.05.2023 №93-2023 відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 травня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178 – в редакції від 03.01.2023 року); відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178; внесення змін до тендерної документації, надання роз’яснень до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змун до нього та його оприлюднення, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня №30» Харківської міської ради, оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням Уповноваженої особи від 24 квітня 2023 року №20, відповідь на вимогу про усунення порушень в тендерній документації, тендерну пропозицію ТОВ «Центр Слуху» (далі – учасник – переможець), реєстр отриманих тендерних пропозицій 02 травня 2023, протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою Замовника про визначення переможця від 03.05.2023, повідомлення про намір укласти договір опубліковане в електронній системі 03.05.2023 року, договір від 23.05.2023 №92/2023 та зміни до нього, пояснення Замовника оприлюднені в електронній системі закупівель 17.05.2023, 24.05.2023 року.
Моніторингом відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178 встановлено, що на порушення вимог пункту 41 Постанови №1178, Замовник зазначив підстави відхилення тендерної пропозиції, які не відповідають пункту 41 Постанови №1178 в редакції чинній на момент затвердження тендерної документації.
Так, Замовник у абзацом 3 підпункту другого пункту 3 розділу Оцінка тендерної пропозиції Тендерної документації зазначив випадки, за яких відхиляє тендерну пропозицію учасника/переможця торгів, зокрема такі:
- тендерна пропозиція викладена іншою мовою (мовами), ніж мова
(мови), що передбачена тендерною документацією, в той час, коли такий випадок не є підставою для відхилення тендерної пропозицію учасника.
(Постановою №1178 в редакції від 17.02.2023 року даний пункт не передбачено).
Таким чином Замовником порушено вимоги пункту 41 Постанови № 1178 (з змінами від 17.02.2023 №157).
За результатами аналізу пропозиції учасника – переможця та відповідності її тендерної документації замовника встановлено, що відповідно до підпункту 5.5.2 пункту 5 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції наступні документи: аналогічні договори мають бути надані разом з документами, що є його невід’ємною частиною та підтверджують повне виконання.
Проте у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «Центр Слуху» документів, що підтверджують виконання аналогічного договору не надано.
Отже, на порушення вимог абзацу 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Центр Слуху» у зв’язку із невідповідністю встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
В ході проведення моніторингу Замовнику задано питання, чому обрано переможцем ТОВ «Центр Слуху» яким в тендерній пропозиції учасника не надано всі документи передбачені тендерною документацією, а саме відповідно до підпункту 5.5.2 пункту 5 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції наступні документи: аналогічні договори мають бути надані разом з документами, що є його невід’ємною частиною та підтверджують повне виконання.
Станом на 24.05.2023 Замовником надано пояснення, що при розробці тендерної документації по закупівлі згідно з кодом ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (41207 Cлуховий апарат цифровий, 33185000-0 Слухові апарати), уповноваженою особою згідно з пп. 5.5.2 п. 5 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, було зазначено, що учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції наступні документи:
- довідка у довільній формі про досвід виконання аналогічних за предметом закупівлі договорах, підписана уповноваженою особою учасника та посвідчена печаткою учасника;
- в складі тендерної пропозиції учасником подається не менше одного аналогічного договору.
- аналогічні договори мають бути надані разом з документами, що є його невід’ємною частиною та підтверджують повне виконання. При цьому, аналогічний договір повинен містити інформацію про предмет закупівлі, який відповідає по своїй суті предмету закупівлі; не менше одного позитивного відгуку від замовника аналогічного договору на аналогічний договір, що подається учасником у складі тендерної пропозиції з інформацією про якість поставленої продукції, своєчасність поставок, найменування та кількість поставленого товару згідно договору.
За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Центр Слуху» встановлено, що у складі пропозиції надано не менше одного позитивного відгуку від замовника аналогічного договору на аналогічний договір, що подається учасником у складі тендерної пропозиції з інформацією про якість поставленої продукції, своєчасність поставок, найменування та кількість поставленого товару згідно договору та файл: Відгук до аналогічного договору .pdf - 28 квітня 2023 15:14.
За результатами дослідження, Замовником підтверджено якість, своєчасність та повноту поставки товару за аналогічним договором.
Пояснення не спростовує виявлене порушення.
Отже, на порушення вимог абзацу 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Центр Слуху» у зв’язку із невідповідністю встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Проведеним аналізом дотримання вимог Закону щодо укладання договору про закупівлю встановлено, що укладання Замовником договору за результатами проведеної процедури закупівлі з порушенням встановлених термінів, а саме рішення про намір укласти договір з учасником який визнаний переможцем торгів – ТОВ «Центр Слуху» опубліковано 03.05.2023, а «Договір поставки» за №92/2023 укладено 23.05.2023, тобто на 20-й день.
Отже, Замовник уклав договір про закупівлю з учасником – переможцем ТОВ «Центр Слуху» в термін, що перевищує 15 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір, чим порушив вимоги абзацу 4 пункту 46 Постанови 1178.
Відповідно до підпункту 4 пункту 21 Постанови 1178 договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням строків, передбачених вимогами абзацу 4 пункту 46 Постанови 1178, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 Закону.
В ході проведення моніторингу Замовником надано пояснення стосовно своєчасності укладання договору, що Уповноваженою особою було оприлюднено протокол про визначення переможцем закупівлі згідно з кодом ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (41207 Cлуховий апарат цифровий, 33185000-0 Слухові апарати) ТОВ «Центр Слуху» від 03.05.2023 №28, та як наслідок повідомлення про намір укласти договір про закупівлю автоматично формується електронною системою закупівель протягом одного дня з дати оприлюднення рішення про визначення переможця процедури закупівлі в електронній системі закупівель. Період подачі оскарження по 09.05.2023 року.
Відповідно до абз.3, 4 п.46 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» №1178 від 12.10.2022 зі змінами, строк укладання договору не раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю та не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю. Слід зазначити, що укладання договору про закупівлю не раніше 10.05.2023 та не пізніше 24.05.2023 року.
У зв’язку з вищевикладеним, договір про закупівлю згідно з кодом ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (41207 Cлуховий апарат цифровий, 33185000-0 Слухові апарати) з ТОВ "Сміла-Аудіо" укладено 23.05.2023 року.
Однак, пояснення не спростовує порушення.
Період усунення порушень:
26.05.2023 20:13 - 10.06.2023 00:00
Дата публікації висновку:
26.05.2023 20:13
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Враховуючи висновок Північно-східного офісу Держаудитслужби від 26.05.2023 року та відповідно до п.п. 2 п. 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», які затверджено Постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 зі змінами, у Замовника є підстави для відміни відкритих торгів (номер закупівлі UA-2023-04-21-007902-a на ProZorro) з підстав неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель та як наслідок здійснено захід щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором від 23.05.2023 N 92-2023.
Дата публікації звіту:
01.06.2023 14:28
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
- other: Так
Опис:
припинення зобов’язань за договором від 23.05.2023 N 92-2023.
Дата публікації:
04.12.2023 11:22
Запити/Пояснення
Номер:
0510b269ff42423496a0421642bcff89
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
12.05.2023 22:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.05.2023 00:00
Опис:
Директору
Комунального некомерційного підприємства «Міська клінічна лікарня №30» Харківської міської ради
Самусенко Сергію Олександровичу
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму 41207 Cлуховий апарат цифровий, 33185000-0 Слухові апарати, (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-04-21-007902-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Головний державний аудитор
відділу контролю у сфері закупівель Олена КИРИЛЕНКО
Номер:
1fce36267ab540b68b512703aff0ab9d
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
17.05.2023 13:50
Опис:
Комунальне некомерційне підприємство "Міська клінічна лікарня №30" Харківської міської ради (надалі по тексу – КНП «МКЛ № 30» ХМР, Замовник) детально розглянуло Ваш запит від 12.05.2023 року, керуючись Законом України “Про публічні закупівлі”, повідомляє наступне:
1. Визначення потреби в закупівлі слухових апаратів було здійснено на підставі поточних потреб КНП «МКЛ № 30» ХМР на 2023 рік.
Щороку на підприємстві формується черга хворих з патологією органів слуху, які потребують забезпечення слуховими апаратами, відповідно до Наказу Департамента охорони здоров’я Харківської міської ради «Про створення реєстрів хворих» від 19.09.2011 №673.
Крім того, кожні, 5 років, хворий з патологією органів слуху має право отримувати новий слуховий апарат згідно з Інструкцією «Про порядок забезпечення громадян України слуховими апаратами» від 17.07.1992 року.
2. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі залежать від ступеню порушення слуху.
Тобто, медико - технічні вимоги до предмета закупівлі визначаються відповідно до методичних рекомендацій «Слухопротезування різними типами сучасних слухових апаратів», які були розроблені Українським центром наукової медичної інформації і патентно-ліцензійної роботи Академії медичних наук України Міністерства охорони здоров’я України.
3. Визначення очікуваної вартості предмету закупівлі здійснюється відповідно до Наказу «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 №275, затвердженого Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України та на підставі комерційних пропозицій офіційних представників, які здійснюють свою діяльність на території України, що мають всю необхідну матеріально-технічну базу з сервісними центрами.
4. Посилання на сторінку власного веб-сайту
https://30lik.city.kharkov.ua/oprylyudnena-informacziya/.
Номер:
cbcc11ac51e84585b51357118bed993e
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
22.05.2023 15:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.05.2023 00:00
Опис:
Директору
Комунального некомерційного підприємства «Міська клінічна лікарня №30» Харківської міської ради
Самусенко Сергію Олександровичу
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму 41207 Cлуховий апарат цифровий, 33185000-0 Слухові апарати, (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-04-21-007902-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Чому на порушення вимог абзацу 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Центр Слуху» у зв’язку із невідповідністю встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. За результатами аналізу пропозиції учасника – переможця та відповідності її тендерної документації замовника встановлено, що відповідно до підпункту 5.5.2 пункту 5 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції наступні документи: аналогічні договори мають бути надані разом з документами, що є його невід’ємною частиною та підтверджують повне виконання.
Проте у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «Центр Слуху» документів, що підтверджують виконання аналогічного договору.
2. Чому в порушення абзацу 4 п.46 Постанови 1178 вами не укладено договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції.
Головний державний аудитор
відділу контролю у сфері закупівель Олена КИРИЛЕНКО
Номер:
3b3fe258fee5460ca830cd5a0eb01160
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
24.05.2023 14:01
Опис:
Комунальне некомерційне підприємство "Міська клінічна лікарня №30" Харківської міської ради (надалі по тексу – КНП «МКЛ № 30» ХМР, Замовник) детально розглянуло Ваш запит від 22.05.2023 року, керуючись Законом України “Про публічні закупівлі”, повідомляє наступне:
1. При розробці тендерної документації по закупівлі згідно з кодом ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (41207 Cлуховий апарат цифровий, 33185000-0 Слухові апарати), уповноваженою особою згідно з пп. 5.5.2 п. 5 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, було зазначено, що учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції наступні документи:
- довідка у довільній формі про досвід виконання аналогічних за предметом закупівлі договорах, підписана уповноваженою особою учасника та посвідчена печаткою учасника;
- в складі тендерної пропозиції учасником подається не менше одного аналогічного договору.
- аналогічні договори мають бути надані разом з документами, що є його невід’ємною частиною та підтверджують повне виконання. При цьому, аналогічний договір повинен містити інформацію про предмет закупівлі, який відповідає по своїй суті предмету закупівлі; не менше одного позитивного відгуку від замовника аналогічного договору на аналогічний договір, що подається учасником у складі тендерної пропозиції з інформацією про якість поставленої продукції, своєчасність поставок, найменування та кількість поставленого товару згідно договору.
За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Центр Слуху» встановлено, що у складі пропозиції надано не менше одного позитивного відгуку від замовника аналогічного договору на аналогічний договір, що подається учасником у складі тендерної пропозиції з інформацією про якість поставленої продукції, своєчасність поставок, найменування та кількість поставленого товару згідно договору та файл: Відгук до аналогічного договору .pdf - 28 квітня 2023 15:14.
За результатами дослідження, Замовником підтверджено якість, своєчасність та повноту поставки товару за аналогічним договором.
2. Уповноваженою особою було оприлюднено протокол про визначення переможцем закупівлі згідно з кодом ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (41207 Cлуховий апарат цифровий, 33185000-0 Слухові апарати) ТОВ «Центр Слуху» від 03.05.2023 №28, та як наслідок повідомлення про намір укласти договір про закупівлю автоматично формується електронною системою закупівель протягом одного дня з дати оприлюднення рішення про визначення переможця процедури закупівлі в електронній системі закупівель. Період подачі оскарження по 09.05.2023 року.
Відповідно до абз.3, 4 п.46 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» №1178 від 12.10.2022 зі змінами, строк укладання договору не раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю та не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю. Слід зазначити, що укладання договору про закупівлю не раніше 10.05.2023 та не пізніше 24.05.2023 року.
У зв’язку з вищевикладеним, договір про закупівлю згідно з кодом ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (41207 Cлуховий апарат цифровий, 33185000-0 Слухові апарати) з ТОВ "Сміла-Аудіо" укладено 23.05.2023 року.