• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

41207 Cлуховий апарат цифровий, 33185000-0 Слухові апарати

Завершена

809 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 047.00 UAH
Період оскарження: 21.04.2023 14:32 - 29.04.2023 00:00
Вимога
Без відповіді

Вимога

Номер: 7291f5ec21b04bd492784c56f663d23f
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-21-007902-a.a2
Назва: Вимога
Вимога:
Скасування рішення щодо визначення переможця
Пов'язані документи: Учасник
Вимога
Відхилено

КЕП

Номер: b86115f7519b4a77b5f11cdab6dd45e8
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-21-007902-a.b1
Назва: КЕП
Вимога:
Шановний Замовнику! Враховуючи продовження можливості підписувати документи УЕПОМ на період дії військового стану, просимо внести зміни до тендерної документації та надати можливість підписувати документи тендерної пропозиції з використанням КЕП або УЕП. Дякую!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Відповідно до п. 31 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами (далі – Постанова 1178), тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до ч. 3 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Відповідно до ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Відповідно до ст. 5 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа. Склад та порядок розміщення обов’язкових реквізитів електронних документів визначається законодавством. Електронний документ може бути створений, переданий, збережений і перетворений електронними засобами у візуальну форму. Візуальною формою подання електронного документа є відображення даних, які він містить, електронними засобами або на папері у формі, придатній для приймання його змісту людиною. Відповідно до ст. 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» Для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Відносини, пов’язані з використанням удосконалених та кваліфікованих електронних підписів, регулюються Законом України «Про електронні довірчі послуги». Відповідно до ч. 4 ст. 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис має таку саму юридичну силу, як і власноручний підпис, та має презумпцію його відповідності власноручному підпису. Таким чином, вимога у тендерній документації про те, що тендерна пропозиція подається учасником закупівлі з урахуванням вимог Законів України «Про електронні довірчі послуги» «Про електронні документи та електронний документообіг» та повинна відповідати правилам оформлення вимог документів, а отже містити накладений кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи учасника для перевірки повноважень такої особи є законною та обґрунтованою. Враховуючи вищевикладене, підстав для внесення змін до тендерної документації не вбачається.
Статус вимоги: Відхилено