-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Розробка проектної документації за темою: «Реконструкція системи оповіщення ВП ПАЕС»
Кваліфікація
від початку періоду пройшло 623 робочих дні
4 404 152.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 44 041.52 UAH
мін. крок: 1% або 44 041.52 UAH
Номер:
cdfddad407724ce9a4c4c04ee39ad12a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-10-02-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.10.2023 00:00
Період моніторингу:
02.10.2023 13:28 - 24.10.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.10.2023 № 290
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
51 UA-2023-04-19-000635-a 19.04.2023 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, Особливостей та внесення змін до неї – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 жовтня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) та внесення змін до неї, стану виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель державного підприємства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи зі змінами від 26.04.2023 № 1, рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія) від 06.06.2023 № 8183-р/пк-пз, пояснення та документи Замовника, надані 12.10.2023 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії, не здійснювався.
На запит Держаудитслужби від 09.10.2023 Замовник надав 12.10.2023 пояснення через електронну систему закупівель у якому, зокрема, зазначив, рішення за результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Укрзалізничавтоматика» не було прийняте, оскільки Замовником прийнято рішення відмінити відкриті торги відповідно до підпункту 2 пункту 47 Особливостей, а саме: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Стосовно виконання рішення Комісії від 06.06.2023 № 8183-р/пк-пз та розгляду тендерної пропозиції учасника торгів ТОВ «Укрзалізничавтоматика», що відповідно до п. 23 ст. 18 Закону, не погоджуючись із рішенням органу оскарження, прийнятим за результатами розгляду скарги ТОВ Укрзалізничавтоматика, скористався наданим йому правом і 30.06.2023 подав до Київського окружного адміністративного суду адміністративний позов про визнання протиправним і скасування рішення Комісії від 06.06.2023 № 8183-р/пк-пз, рішення по якому на теперішній час не винесено.
Період усунення порушень:
25.10.2023 09:51 - 30.10.2023 23:00
Дата публікації висновку:
25.10.2023 09:51
Запити/Пояснення
Номер:
73a92b9d1e2b48509885ecdcda66aecc
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
09.10.2023 17:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.10.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт «Розробка проектної документації за темою: «Реконструкція системи оповіщення ВП ПАЕС»» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-04-19-000635-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію стосовно виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 06.06.2023 № 8183-р/пк-пз та розгляду тендерної пропозиції учасника торгів ТОВ «Укрзалізничавтоматика».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
25aef11ec9924272be2cac0b5446c16a
Назва:
Пояснення на запит ДАСУ від 09.10.2023 (процедура закупівлі UA-2023-04-19-000635-a)
Дата опублікування:
12.10.2023 09:42
Опис:
Відповідно до наказу Державної аудиторської служби України від 02.10.2023 № 290 «Про початок моніторингу процедур закупівель» розпочато моніторинг закупівель ДП «НАЕК «Енергоатом».
Під час розпочатого моніторингу процедури закупівлі ДП «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (Розробка проектної документації за темою: «Реконструкція системи оповіщення ВП ПАЕС») [URL-адреса закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-04-19-000635-a] через електронну систему закупівель 09.10.2023 надійшов запит про надання пояснень (далі – Запит), а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію стосовно виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 06.06.2023 № 8183-р/пк-пз та розгляду тендерної пропозиції учасника торгів ТОВ «Укрзалізничавтоматика».
Відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник надає пояснення на вищезазначений Запит.
ПОЯСНЕННЯ:
1. Очікувана вартість закупівлі (далі – ОВЗ) визначена в порядку, передбаченому виробничими та організаційно-розпорядчими документами Замовника з урахуванням затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
За інформацією, наданою підрозділом-ініціатором процедури закупівлі
ВП «Централізовані закупівлі» ДП «НАЕК «Енергоатом», для визначення ОВЗ підрозділом-ініціатором процедури закупівлі, перед оголошенням процедури закупівлі здійснено актуалізацію ОВЗ шляхом аналізу наданої ВП ПАЕС ДП «НАЕК «Енергоатом» інформаційної довідки про визначення ОВЗ із врахуванням наданих на запит ВП ПАЕС
ДП «НАЕК «Енергоатом» комерційних пропозицій з цінами від АТ ХІ «Енергопроект», ТОВ «Спецтеплоенергомонтаж» та ТОВ «НТЦ «ДНФОРТ».
За результатами проведеного цінового аналізу підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Централізовані закупівлі» ДП «НАЕК «Енергоатом» було прийнято рішення очікувану вартість вищезазначеної процедури закупівлі встановити на рівні найнижчої комерційної пропозиції ТОВ «НТЦ «ДНФОРТ» 4 404 152,00 грн. без ПДВ.
Інформація, на підставі якої здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (Розробка проектної документації за темою: «Реконструкція системи оповіщення ВП ПАЕС») наведена у Технічній специфікації до предмета закупівлі «Розробка проєктної документації за темою «Реконструкція системи оповіщення ВП ПАЕС» ТСдоПЗ(р).23.0028.0074-2022.
2. Відповідно до п. 23 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» замовнику надано право на оскарження рішення органу оскарження до окружного адміністративного суду, територіальна юрисдикція якого поширюється на місто Київ, протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель.
Замовник, не погоджуючись із рішенням органу оскарження, прийнятим за результатами розгляду скарги ТОВ Укрзалізничавтоматика, скористався наданим йому правом і 30.06.2023 подав до Київського окружного адміністративного суду адміністративний позов про визнання протиправним і скасування рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 06.06.2023 № 8183-р/пк-пз, рішення по якому на теперішній час не винесено.
Рішення за результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Укрзалізничавтоматика» не було прийняте, оскільки Замовником прийнято рішення відмінити відкриті торги відповідно до підпункту 2 пункту 47 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, а саме: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Додатки: на 20 арк. в 1 прим.
Уповноважена особа Анатолій ДУМЕНКО