-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт приміщення санвузлів Микуличинського ліцею Яремчанської міської ради в с.Микуличин по уч.Горби,30,
Торги не відбулися
1 499 539.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 497.70 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 497.70 UAH
Номер:
2e030305d8434b90b9809fe91a5bbab3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-05-01-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.05.2023 00:00
Період моніторингу:
01.05.2023 11:30 - 23.05.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.05.2023 №24-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 01.05.2023 №24-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 11 UA-2023-04-14-008077-a 14.04.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пунктів 2, 17 і 18 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Постанови №1178.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП "БЕЗТІЛЬНИЙ ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ" встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Постанови №1178.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі згідно вимог пункту 4-1 Постанови №710 – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом відміни торгів у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 08 травня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі згідно вимог пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова №710).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план КП Микуличинський ліцей Яремчанської міської ради Івано-Франківської області (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), роз’яснення до процедури, вимогу про усунення порушення, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФОП "БЕЗТІЛЬНИЙ ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ", протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27.04.2023 №6 та від 08.05.2023 №8, пояснення Замовника від 06.05.2023 та від 08.05.2023.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення абзацу другого пункту 2 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Постанови №1178 в ТД Замовника не зазначено умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 Закону та пунктом 44 Постанови №1178 для об’єднання учасників.
На порушення пункту 17 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Постанови №1178 в ТД Замовника не зазначено такі відомості як посада посадової особи замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками. Слід зазначити, що згідно пункту 35 частини першої статті 1 Закону уповноважена особа (особи) - службова (посадова) чи інша особа, яка є працівником замовника і визначена відповідальною за організацію та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель згідно з цим Законом на підставі власного розпорядчого рішення замовника або трудового договору (контракту). Крім того, у Національному класифікаторі України «Класифікатор професій ДК 003:2010», затвердженому наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 28.07.2010 №327 із змінами, така посада як «уповноважена особа» відсутня.
Згідно вимог пункту 18 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Постанови №1178 у тендерній документації зазначаються такі відомості як вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/ співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг.
Однак, при здійсненні Замовником закупівлі робіт (ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи), на порушення вимог пункту 18 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Постанови №1178, у ТД Замовника відсутня вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника/ співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. У пункті 7 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Замовником зазначено, що інформація про субпідрядника (субпідрядників) – «Не передбачено».
Замовник у пункті 6 розділу 3 ТД вимагає надати лист-погодження з технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі, які зазначені в Додатку 2 до цієї тендерної документації та гарантійний лист про те, що обладнання/устаткування та матеріали, які будуть використані під час здійснення поточного ремонту, закуповуються Виконавцем за свій рахунок та входять до загальної суми договору.
Однак, учасником ФОП "БЕЗТІЛЬНИЙ ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ" зазначені гарантійні листи не надано.
У пункті 3 Розділу 6 ТД Замовник визначив, що для погодження з проєктом договору, Учасник у складі своєї тендерної пропозиції обов’язково надає заповнений (крім ціни та специфікації) проєкт Договору.
Учасник ФОП "БЕЗТІЛЬНИЙ ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ" надав заповнений проєкт договору, в якому зазначив ціну.
Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям у Додатку 1 до ТД Замовник визначив, що на підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ, на підтвердження права власності/володіння/користування тощо відповідним майном.
Однак, учасником ФОП "БЕЗТІЛЬНИЙ ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ" на підтвердження права власності/володіння/користування тощо відповідним майном, зазначеним у Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 22.04.2023 №59, - не надано.
Також, для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям у Додатку 1 до ТД Замовник вимагає до довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт по предмету закупівлі від 22.04.2023 №54 додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником/субпідрядником/співвиконавцем (наприклад: штатний розпис/трудовий договір/договір про надання послуг/копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийом на роботу)/інший документ).
Однак, учасником ФОП "БЕЗТІЛЬНИЙ ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ" на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зазначених у Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт по предмету закупівлі від 22.04.2023 №54, - не надано.
На порушення підпункту 2 пункту 41 Постанови №1178 Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП "БЕЗТІЛЬНИЙ ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ", як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Відповідно до підпункту 2 пункту 47 Постанови №1178 Замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Період усунення порушень:
08.05.2023 13:20 - 23.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:
08.05.2023 13:20
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На висновок Органу державного фінансового контролю та у зв"язку з неможливістю усунення порушень,що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель тендер відмінено.
Дата публікації звіту:
12.05.2023 12:39
Запити/Пояснення
Номер:
44e2a53c4e9e457c9d17d48ac7450e81
Назва:
Запит замовнику про надання пояснень
Дата опублікування:
04.05.2023 09:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.05.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Поточний ремонт приміщення санвузлів Микуличинського ліцею Яремчанської міської ради в с.Микуличин по уч.Горби,30» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-04-14-008077-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
49fa60ee0cc7421db3e9c98afedd29ac
Назва:
Пояснення та обгрунтування
Дата опублікування:
06.05.2023 09:45
Опис:
На Ваш запит про проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Поточний ремонт приміщення санвузлів Микуличинського ліцею Яремчанської міської ради в с.Микуличин по уч.Горби,30 надаємо пояснення із наступного питання,а саме:
1.Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обгрунтування розміру бюджетного призначення,технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Розмір бюджетного призначення визначений, відповідно до кошторисних призначень на 2023 рік по місцевому бюджету. Очікувана вартість ,обгрунтування, технічні та якісні характеристики визначені виходячи із бюджетних призначень та вартості поточного ремонту, відповідно до Дефектного акту. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена (розрахована) методом порівняння ринкових цін.
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі,розміру бюджетного призначення,очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на сторінці веб-сайту Микуличинський ліцей Яремчанської міської ради за посиланням mkl.licey.org.ua
Номер:
9e750253993046968ae4e0587e41c91f
Назва:
Запит замовнику про надання пояснень
Дата опублікування:
05.05.2023 09:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.05.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Поточний ремонт приміщення санвузлів Микуличинського ліцею Яремчанської міської ради в с.Микуличин по уч.Горби,30» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-04-14-008077-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань:
1. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ФОП "БЕЗТІЛЬНИЙ ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ" те, що учасником не надано документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт по предмету закупівлі від 22.04.2023 №54, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником/субпідрядником/співвиконавцем (наприклад: штатний розпис/трудовий договір/договір про надання послуг/копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийом на роботу)/інший документ), як вимагалось у Додатку 1 до тендерної документації?
2. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ФОП "БЕЗТІЛЬНИЙ ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ" те, що на підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 22.04.2023 №59, учасником не надано документи/документ, на підтвердження права власності/володіння/користування тощо відповідним майном, як вимагалось у Додатку 1 до тендерної документації?
3. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ФОП "БЕЗТІЛЬНИЙ ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ" те, що учасник у складі своєї тендерної пропозиції не надав Лист-погодження з технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі, які зазначені в Додатку 2 до цієї тендерної документації, який вимагався у пункті 6 розділу 3 тендерної документації?
4. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ФОП "БЕЗТІЛЬНИЙ ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ" те, що учасник у складі своєї тендерної пропозиції не надав гарантійний лист про те, що обладнання/устаткування та матеріали, які будуть використані під час здійснення поточного ремонту, закуповуються Виконавцем за свій рахунок та входять до загальної суми договору, який вимагався у пункті 6 розділу 3 тендерної документації?
5. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ФОП "БЕЗТІЛЬНИЙ ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ" те, що учасник у складі своєї тендерної пропозиції надано проєкт договору із зазначеною ціною, тоді як у пункті 3 розділу 6 тендерної документації вимагалось надати заповнений (крім ціни та специфікації) проєкт Договору?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
2f9802e8109344fe9785b5f7fc5e056d
Назва:
Пояснення-відповідь
Дата опублікування:
08.05.2023 11:12
Опис:
На Ваш запит про проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Поточний ремонт приміщення санвузлів Микуличинського ліцею Яремчанської міської ради в с.Микуличин по уч.Горби,30 надаємо пояснення на питання.
Ще раз доцільно Замовником розглянувши Тендерну пропозицію учасника ФОП Безцільного Василя Івановича, виявлено некорекність подачі тендерних пропозицій:
-не надано документи на вимоги Замовника та виявлено неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Таким чином Уповноваженою особою прийнято рішення відхилити учасника
ФОП Безцільного Василя Івановича,та відмінити процедуру закупівлі по предмету «Поточний ремонт приміщення санвузлів Микуличинського ліцею Яремчанської міської ради по предмету закупівлі відповідно до коду ДК 025:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (UA-2023-04-14-008077-а).
Номер:
0f449d2a33924ea5800b2170ca2403c7
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
06.05.2023 09:42
Опис:
На Ваш запит про проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Поточний ремонт приміщення санвузлів Микуличинського ліцею Яремчанської міської ради в с.Микуличин по уч.Горби,30 надаємо пояснення із наступного питання,а саме:
1.Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обгрунтування розміру бюджетного призначення,технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Розмір бюджетного призначення визначений, відповідно до кошторисних призначень на 2023 рік по місцевому бюджету. Очікувана вартість ,обгрунтування, технічні та якісні характеристики визначені виходячи із бюджетних призначень та вартості поточного ремонту, відповідно до Дефектного акту. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена (розрахована) методом порівняння ринкових цін.
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі,розміру бюджетного призначення,очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на сторінці веб-сайту Микуличинський ліцей Яремчанської міської ради за посиланням mkl.licey.org.ua