• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт та експлуатаційне утримання інфраструктури у сфері дорожнього господарства (поточний ремонт автомобільних доріг комунальної власності по вул. Підгірна та вул. Захисників України в с.Трипілля Української міської територіальної громади)

Завершена

6 417 452.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 64 174.52 UAH
Номер: 0f97091af3014b8781b58938767cf071
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-11-24-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.11.2023 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40922492
Період моніторингу: 24.11.2023 13:13 - 16.12.2023 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 24.11.2023 № 40-з Ужгород Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з підпунктом 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами, НАКАЗУЮ: 1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 08.11.2023 № 003100-18/12934-2023, почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В. о. начальника Світлана МИГОЛИНЕЦЬ Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 24.11.2023 № 40-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2023-04-14-007506-a 14.04.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Ужгород
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 99) 555-05-13, kolodiynataliya86@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII, виконання рішення АМКУ, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 грудня 2023 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані на 2023 рік, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 25.02.2023, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ, орган оскарження), надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Виконавчого комітету Української міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи, протокол від 14.04.2023 №23; відповідь Замовника щодо змісту тендерної документації, надана на вимогу учасника; тендерні пропозиції ДОЧІРНЬОГО ПІДПРИЄМСТВА «КИЇВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР» ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ «АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ» (далі - ДП «КИЇВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР» ВАТ «ДАК«АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ»), Товариств з обмеженою відповідальністю «БМБУД» (далі – ТОВ «БМБУД»), ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ-АВТОБАН (далі – ТОВ «ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ-АВТОБАН»), «АВЕСТ БУД» (далі – ТОВ «АВЕСТ БУД»), «ЮРАЙ ЛТД» ( далі – ТОВ «ЮРАЙ ЛТД») та «МЕГА-БУДТРАНС» (далі – ТОВ «МЕГА-БУДТРАНС»); повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ДП «КИЇВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР» ВАТ «ДАК«АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ» від 01.05.2023 №41; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції ДП «КИЇВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР» ВАТ «ДАК«АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ» від 04.05.2023 №46; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БМБУД» від 05.05.2023 №47; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ-АВТОБАН» від 05.05.2023 №48; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АВЕСТ БУД» від 05.05.2023 №48; вимога про усунення невідповідностей до 09 травня 2023 ТОВ «ЮРАЙ ЛТД»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця ТОВ «ЮРАЙ ЛТД» від 10.05.2023 №53; рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 25.05.2023 №7368-р/пк-пз; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця ТОВ «МЕГА-БУДТРАНС» від 13.06.2023 №92; повідомлення про намір укласти договір від 13.06.2023; договір про закупівлю послуг від 21.06.2023 №192; додаткова угода від 21.06.2023 №1; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 24 та 29 листопада 2023 року. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень: 13.12.2023 15:31 - 19.12.2023 00:00
Дата публікації висновку: 13.12.2023 15:31

Запити/Пояснення