-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт та експлуатаційне утримання інфраструктури у сфері дорожнього господарства (поточний ремонт автомобільних доріг комунальної власності по вул. Підгірна та вул. Захисників України в с.Трипілля Української міської територіальної громади)
Завершена
6 417 452.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 64 174.52 UAH
мін. крок: 1% або 64 174.52 UAH
Номер:
0f97091af3014b8781b58938767cf071
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-24-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.11.2023 00:00
Період моніторингу:
24.11.2023 13:13 - 16.12.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.11.2023 № 40-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з підпунктом 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 08.11.2023 № 003100-18/12934-2023, почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В. о. начальника Світлана МИГОЛИНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 24.11.2023 № 40-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2023-04-14-007506-a 14.04.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII, виконання рішення АМКУ, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 грудня 2023 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані на 2023 рік, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 25.02.2023, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ, орган оскарження), надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Виконавчого комітету Української міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи, протокол від 14.04.2023 №23; відповідь Замовника щодо змісту тендерної документації, надана на вимогу учасника; тендерні пропозиції ДОЧІРНЬОГО ПІДПРИЄМСТВА «КИЇВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР» ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ «АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ» (далі - ДП «КИЇВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР» ВАТ «ДАК«АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ»), Товариств з обмеженою відповідальністю «БМБУД» (далі – ТОВ «БМБУД»), ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ-АВТОБАН (далі – ТОВ «ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ-АВТОБАН»), «АВЕСТ БУД» (далі – ТОВ «АВЕСТ БУД»), «ЮРАЙ ЛТД» ( далі – ТОВ «ЮРАЙ ЛТД») та «МЕГА-БУДТРАНС» (далі – ТОВ «МЕГА-БУДТРАНС»); повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ДП «КИЇВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР» ВАТ «ДАК«АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ» від 01.05.2023 №41; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції ДП «КИЇВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР» ВАТ «ДАК«АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ» від 04.05.2023 №46; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БМБУД» від 05.05.2023 №47; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ-АВТОБАН» від 05.05.2023 №48; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АВЕСТ БУД» від 05.05.2023 №48; вимога про усунення невідповідностей до 09 травня 2023 ТОВ «ЮРАЙ ЛТД»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця ТОВ «ЮРАЙ ЛТД» від 10.05.2023 №53; рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 25.05.2023 №7368-р/пк-пз; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця ТОВ «МЕГА-БУДТРАНС» від 13.06.2023 №92; повідомлення про намір укласти договір від 13.06.2023; договір про закупівлю послуг від 21.06.2023 №192; додаткова угода від 21.06.2023 №1; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 24 та 29 листопада 2023 року.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
13.12.2023 15:31 - 19.12.2023 00:00
Дата публікації висновку:
13.12.2023 15:31
Запити/Пояснення
Номер:
be02440eaa3c4ed88e279d9a722819ae
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
24.11.2023 13:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.11.2023 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Поточний ремонт та експлуатаційне утримання інфраструктури у сфері дорожнього господарства (поточний ремонт автомобільних доріг комунальної власності по вул. Підгірна та вул. Захисників України в с.Трипілля Української міської територіальної громади)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-04-14-007506-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів».
Пояснення/інформацію з долученням підтвердних документів необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
938528d6d9db4c1f95e2c7e4a6771fd8
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
29.11.2023 08:32
Опис:
На Ваш запит повідомляємо, що обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі службової записки начальника відділу благоустрою виконавчого комітету Української міської ради від 11.04.2023 року № 164/4-23, технічного завдання «Поточний ремонт та експлуатаційне утримання інфраструктури у сфері дорожнього господарства (поточний ремонт автомобільних доріг комунальної власності по вул. Підгірна та вул. Захисників України в с. Трипілля Української міської територіальної громади) ДК 021:2015-45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» та експертної оцінки від 03.04.2023 року № 123070-ОК (виконавець – ТОВ «НВФ «Інпроект») в рамках Програми розвитку благоустрою по Українській міській територіальній громаді на 2022-2024 р.р. (зі змінами внесеними рішенням Української міської ради від 13.04.2023 року № 88).Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі:https://ukrainska-gromada.gov.ua/cat_doc/subject-of-purchase.
Номер:
f2fc4499595f49d8beb574f9e9704a0e
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
29.11.2023 16:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Поточний ремонт та експлуатаційне утримання інфраструктури у сфері дорожнього господарства (поточний ремонт автомобільних доріг комунальної власності по вул. Підгірна та вул. Захисників України в с.Трипілля Української міської територіальної громади)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-04-14-007506-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «МЕГА-БУДТРАНС» умовам тендерної документації, а саме:
- пунктом 1 Додатку 2 тендерної документації встановлено вимогу в частині обов’язкової наявності в учасника вантажних автомобілів - самоскидів в/п від 15 тон – не менше 3 од, проте учасником в довідці зазначено про наявність трьох вантажних автомобілів – самоскидів в/п від 7 тон?
- пунктом 1 частини «Кошторисні розрахунки» Додатку 3 тендерної документації встановлено вимогу, відповідно до якої при виконанні робіт/наданні послуг використовувати суміші асфальтобетонні гарячі і теплі [асфальтобетон щільний] (дорожні) (аеродромні), що застосовуються у верхніх шарах покриттів, дрібнозернисті типу В-10, марки 1 (АСГ.Др.Щ.В.НП.І.БНД 70/100), проте учасником надано підсумкову відомість ресурсів, в якій за позицією 20 зазначено Суміші асфальтобетонні гарячі і теплі (асфальтобетон щільний) (дорожні) (аеродромні), що застосовуються у верхніх шарах покриттів, дрібнозернисті, тип В, марка 1 (файл «15. Кошторисна документація.rar»), що не відповідає вимогам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Додатку 3 тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
ff31a08dedb74e8c8185b3b63ff35bf6
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
04.12.2023 17:26
Опис:
Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «МЕГА-БУДТРАНС» умовам тендерної документації, а саме:
- пунктом 1 Додатку 2 тендерної документації встановлено вимогу в частині обов’язкової наявності в учасника вантажних автомобілів - самоскидів в/п від 15 тон – не менше 3 од. Учасником в довідці зазначено про наявність трьох вантажних автомобілів – самоскидів в/п від 7 тон, що повністю відповідає технічним вимогам. Замовник звернувся до ТОВ "ТАРТЕХ" для підтвердження користуванням MAN TGS24/440 та інформації щодо їх вантажопідйомності(лист-запит додаємо). Відповідь щодо даного запиту надійшла (вх.№5552/1-23 від 04.12.2023)(відповідь додаємо).
- Пунктом 1 частини «Кошторисні розрахунки» Додатку 3 тендерної документації встановлено вимогу, відповідно до якої при виконанні робіт/наданні послуг використовувати суміші асфальтобетонні гарячі і теплі [асфальтобетон щільний] (дорожні) (аеродромні), що застосовуються у верхніх шарах покриттів, дрібнозернисті типу В-10, марки 1 (АСГ.Др.Щ.В.НП.І.БНД 70/100). Учасником надано підсумкову відомість ресурсів, в якій за позицією 20 зазначено Суміші асфальтобетонні гарячі і теплі (асфальтобетон щільний) (дорожні) (аеродромні), що застосовуються у верхніх шарах покриттів, дрібнозернисті, тип В, марка 1 (файл «15. Кошторисна документація.rar»), що відповідає вимогам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Додатку 3 тендерної документації. В підтвердження у замовника наявне листування з ДП ДерждорНДІ (додаємо).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, надаємо через електронну систему закупівель .
Номер:
3e6f8c8a2650492f841e84b2abfcafb7
Назва:
Доповнення до пояснення
Дата опублікування:
08.12.2023 14:44
Опис:
1.Що стосується підтвердження використання встановленої марки асфальтобетонної суміші
Додатком 3 до тендерної документації зокрема визначено Перелік та об’єми необхідних послуг з поточного ремонту:
№6 - Улаштування шару дорожнього одягу товщиною 5 см із
асфальтобетонної суміші асфальтоукладачем, при
ширині укладання 3,5 м (Суміші асфальтобетонні гарячі і теплі [асфальтобетон щільний] (дорожні)(аеродромні), що застосовуються у верхніх шарах покриттів, дрібнозернисті, тип В, марка 1 ) - 1791,5 м2
У складі тендерної пропозиції Учасник зокрема повинен надати кошторисну документацію розраховану у програмному комплексі АВК-5 (з урахуванням останніх змін до державних будівельних норм і правил України) або суміжний з нею програмний комплекс з визначенням вартості будівництва, у форматі PDF та в електронному вигляді (формат файлу imd) або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації.
В складі кошторисної документації надається:
- договірна ціна;
- дефектний акт;
- локальний кошторис;
- підсумкова відомість ресурсів;
- розрахунок загальновиробничих витрат;
- розрахунок адміністративних витрат;
- розрахунок прибутку.
Розрахунок прибутку, адміністративних та загальновиробничих витрат здійснюється відповідно до замовлених видів послуг на підставі Кошторисних норм України «Настанови з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку України від 01.11.2021 № 281.Відповідно до положень пункту
Переможцем було надано кошторисні розрахунки, де зазначено ті ж суміші асфальтобетонні, що і були вказані у пункті 6 Обсягів закупівлі (Суміші асфальтобетонні гарячі і теплі [асфальтобетон щільний] (дорожні)(аеродромні), що застосовуються у верхніх шарах покриттів, дрібнозернисті, тип В, марка 1)
Виходячи з того, що вказана в кошторисних розрахунках марка асфальтобетонних сумішей відповідає вказаним в переліку та об’ємах необхідних послуг з поточного ремонту додатку 3, вважаємо, що у Замовника були відсутні виключні підстави для відхилення тендерної пропозиції Переможця.
Також, положеннями пункту 1 додатку 3 Документації передбачено, що при виконанні робіт/наданні послуг мають використовуватися суміші асфальтобетонні гарячі і теплі [асфальтобетон щільний] (дорожні) (аеродромні), що застосовуються у верхніх шарах покриттів, дрібнозернисті типу В-10, марки 1 (АСГ.Др.Щ.В.НП.І.БНД 70/100).
Примітки: Якщо у цій специфікації містяться посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. Після кожного такого посилання слід вважати наявний вираз «або еквівалент».
Якщо ця технічна специфікація містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, таке посилання є необхідним та обґрунтованим. Після кожного такого посилання слід вважати наявний вираз «або еквівалент».
На підтвердження відповідності встановленим вимогам Переможець надав вих.№4/8 від 19/04/2023 року, в якому зокрема гарантував, що при виконанні робіт/наданні послуг будуть використовувати суміші асфальтобетонні гарячі і теплі [асфальтобетон щільний] (дорожні) (аеродромні), що застосовуються у верхніх шарах покриттів, дрібнозернисті типу В-10, марки 1 (АСГ.Др.Щ.В.НП.І.БНД 70/100) (файл 4. Додаток 3. Інформація про характеристики .rar).
За таких умов, Переможець не порушив умов Документації в цій частині.
Слід також роз’яснити, що Держаний стандарт, який розповсюджується на використовувані при наданні послуг асфальтобетонні суміші ДСТУ Б В.2.7-119:2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови» (Замовником робиться посилання на вказаний стандарт в умовах документації) та програмний комплекс АВК-5 (здійснювалися розрахунки переліку та обсягів закупованих послуг), містять розбіжності у назвах асфальтобетонних сумішей, що використовуються.
Разом з тим, відповідно до наданого листа-роз’яснення одного з розробників ДСТУ Б В.2.7-119:2011 - ДП "ДерждорНДІ", марки (торгова марка) асфальтобетонних сумішей гарячих і теплих [асфальтобетон щільний] (дорожні)(аеродромні), що застосовуються у верхніх шарах покриттів, дрібнозернисті, тип В, марка 1 (вказується переможцем кошторисних розрахунках та наводиться в необхідних Замовнику обсягах закупівлі) та суміші АСГ.Др.Щ.В.НП.І.БНД 70/100 (вимагається у пункті 1 додатку 3 Документації) є одними і тими ж.
За таких умов, Замовник не вбачає розбіжностей в наданих переможцем документах технічної частини.
2.Що стосується підтвердження наявності самоскидів в/п від 15 тон – не менше 3 од.
Відповідно до положень пункту 1 додатку 2 тендерної документації (далі – Документація), Замовником встановлено кваліфікаційний критерій «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій».
Відповідно до умов Документації, учасник мають надати довідку в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи учасника та печаткою учасника (у разі наявності) або з накладенням КЕП/УЕП, електронної печатки (у разі наявності) в якій зазначається інформація про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної та технологій із зазначенням зокрема типу обладнання та приналежності (власне, субпідрядної організації, залучене чи орендоване обладнання, тощо).
Просимо врахувати, що відповідно до умов Документації, учасниками надається довідка саме у довільній формі. Окремих вимог щодо необхідності зазначення у довідці відомостей про вантажопідйомність залученої техніки Замовником не встановлювалося.
Разом з тим, Замовником встановлена обов’язкова наявність в учасника наступних дорожньо-будівельних машин (не менше), що будуть залучатися до виконання робіт/наданні послуг, зокрема, вантажних автомобілів – самоскидів в/п від 15 тон – не менше 3 од.
Дорожньо-будівельні машини, які будуть залучатися учасником до виконання робіт та які вказані у довідці, мають бути готові до виконання робіт та бути у технічно справному стані. На підтвердження учасник має надати чинні протоколи перевірки технічного стану вказаних у довідці дорожньо-будівельних машин, що підтверджують відповідність встановленим показникам контролю. Протоколи перевірки технічного стану мають бути видані акредитованими Національним агентством з акредитації України (далі – НААУ) на проведення технічного огляду/експертного обстеження суб’єктами ОТК.
У разі, якщо дорожньо-будівельні машини належать учаснику на праві власності, надаються копії документів, які підтверджують право власності/ державну реєстрацію дорожньо-будівельної техніки - свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (машини).
У всіх інших випадках, у разі, якщо обладнання залучається учасником на умовах користування, лізингу, надання послуг, тощо, учасник має надати договори оренди (користування, лізингу, надання послуг та/або ін.) з додатками та документи, що підтверджують право власності/ державну реєстрацію дорожньо-будівельної техніки - свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (машини).
Залучені дорожньо-будівельні машини мають бути не відчуженими та готовими до виконанні робіт/надання послуг.
У будь-якому випадку, учасником надається письмова згода власника дорожньо-будівельних машин на користуванням майном у даній закупівлі та їх (дорожньо-будівельних машин) готовність до виконанні робіт/надання послуг.
На підтвердження відповідності ТОВ "МЕГА-БУДТРАНС" (далі – Переможець) зокрема було надано:
- Довідку від 19.04.2023року №4/13 про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної та технологій, що зокрема містить відомості про наявність вантажних автомобілів-самоскидів вантажопідйомністю від 7тон MAN TGS24.440 кількістю 3штук, що залучені згідно договору надання послуг;
- Свідоцтва про реєстрацію вказаних транспортних засобів, що зокрема містять відомості про повну масу (максимальну) вагу вантажних автомобілів MAN TGS24.440 (F1) (23000кг) та масу без навантаження (G) – 7500кг.
Просимо врахувати, що вантажопідйомність вантажених автомобілів розраховується різниця між повною масою (F1) та масою без вантажу (G). Всі значення беруться зі свідоцтва про реєстрацію ТЗ). За таких умов, вантажопідйомність залучених автомобілів MAN TGS24.440 становить 15 тон 500кг (23000кг-7500кг).
За таких умов, Переможець підтвердив залучення вантажних автомобілів - самоскидів в кількості 3 штуки, вантажопідйомністю від 15 тон (залучаються вантажівки вантажопідйомністю 15 500 кг) у спосіб надання свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів.
Інформація у спосіб передбачений Особливостями, була перевірена Замовником та підтверджена власником (надавачем послуг).
Враховуючи сказане, у Замовника були відсутні виключні підстави для відхилення тендерної пропозиції Переможця.