-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Поточний ремонт частини приміщень Дошкільного навчального закладу загального розвитку Помічнянської міської ради №1 «Ясочка» за адресою: вул. Героїв Крут 75, м. Помічна, з метою розміщення найпростішого укриття» за ДК 021:2015 - 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»
На підставі Указу Президента України №58/2023 від 06.02.2023 року у Замовника виникла необхідність у виконанні послуг по облаштуванню укриття для ДНЗ№1 для можливості функціонування дошкільного закладу освіти! Закупівля проводиться на підставі Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 року (із змінами)
Завершена
2 555 716.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 25 557.17 UAH
мін. крок: 1% або 25 557.17 UAH
Номер:
353e84adfcf8440bad521f2cfb345e3e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-05-09-000065
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.05.2023 00:00
Період моніторингу:
09.05.2023 14:37 - 31.05.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.05.2023 № 34-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 та частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Вікторія КОРОЛЬ
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 08.05.2023 № 34-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2023-04-14-006182-a 14.04.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. начальника Вікторія КОРОЛЬ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено пункту 3 Порядку № 1082 та пункту 24 Особливостей.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пункту 3 Особливостей, пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання виконання вимог Постанови № 710, установлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ`єктивне та упереджене визначення переможця відкритих торгів з особливостями, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов`язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом скасування рішення про визначення переможця торгів.
Також, необхідно здійснити заходи, направлені на недопущення у подальшому встановлених порушень вимог пункту 3 Порядку № 1082, пункту 4-1 Постанови № 710, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку необхідно оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття зазначених заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 травня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти виконавчого комітету Помічнянської міської ради на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 14.04.2023 № 46, пропозиція учасника товариства з обмеженою відповідальністю «БУД-КОНТРОЛЬ» (далі – ТОВ «БУД-КОНТРОЛЬ»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27.04.2023 № 52, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 27.04.2023, пояснення надані 15.05.2023 та 18.05.2023 Замовником через електронну систему закупівель.
За результатом аналізу питання вимог оприлюднення інформації про закупівлю установлено, що на порушення вимог пункту 24 Особливостей, пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки торгівлі та сільського господарства України від 10.06.2022 № 1082 (зареєстровано в Міністерстві
юстиції України від 01 липня 2020 року за № 610/34893) (далі – Наказ № 1082) оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднене не в повному обсязі, а саме, у пункті «Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю» оголошення про проведення відкритих торгів не зазначено розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю.
За результатом аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено, що Замовником на порушення вимог пункту 3 Особливостей та пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «БУД-КОНТРОЛЬ», як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону.
Так, відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов`язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей.
Згідно пункту 3 Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії» до тендерної документації визначено, що учасник повинен надати інформаційну довідку, складену в довільній формі, що підтверджує досвід виконання аналогічних договорів з капітального або поточного ремонту укриттів та приміщень найпростіших укриттів.
В той же час, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «БУД-КОНТРОЛЬ» надано довідку про досвід виконання аналогічних договорів від 21.04.2023 № 16, в якій зазначено два договори щодо виконання робіт з капітального ремонту будівлі (їдальні) та надання послуг з поточного ремонту приміщень лабораторій відділу досліджень матеріалів, речовин і виробів та сектору біологічних досліджень та обліку Кіровоградського НДЕКЦ МВС, однак вищевказаний ремонт не є ремонтом укриттів та приміщень найпростіших укриттів, що є предметом закупівлі.
Отже, учасником не підтверджено вимоги пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації.
За результатами аналізу питання виконання вимог Постанови № 710, на запит Держаудитслужби про надання пояснень від 10.05.2023 щодо, зокрема, посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі, Замовник у відповіді від 11.05.2023 не повідомив про оприлюднення відповідної інформації на сторінці власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника коштів, чим порушено вимоги пункту 4-1 Постанови № 710.
Період усунення порушень:
30.05.2023 15:32 - 14.06.2023 00:00
Дата публікації висновку:
30.05.2023 15:32
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-04-14-006182-a (далі – Висновок) від 30.03.2023 року замовником було вжито всіх заходів щодо усунення виявлених порушень.
На виконання Висновку замовником було скасовано рішення про визначення переможця торгів, а саме рішенням уповноваженої особи № 67 від 01.06.2023 року (додається) скасовано рішення про визначення переможця закупівлі ТОВ «БУД-КОНТРОЛЬ».
Крім того, замовником здійснено заходи, направлені на недопущення у подальшому встановлених порушень вимог пункту 3 Порядку № 1082, пункту 4-1 Постанови № 710, а саме оголошено попередження уповноваженій особі Шаповал Вікторії Валеріївні щодо недопущення у подальшому будь-яких порушень в сфері публічних закупівель. Крім того, уповноважену особу зобов’язано протягом трьох місяців пройти навчання/підвищення кваліфікації з питань публічних закупівель.
Уповноважена особа вже зареєстувалася на онлайн-курс з публічних закупівель. Курси розроблені Департаментом сфери публічних закупівель та конкурентної політики Мінекономіки разом з проектом ЄС «Підтримка реформ публічних закупівель в Україні». Підтвердження реєстрації на вказані курсі додається.
В подальшому Замовник зобов’язується діяти виключно на підставі Законів та інших вимог діючого законодавства України з дотриманням основних принципів публічних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дата публікації звіту:
01.06.2023 14:13
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- documentsForm: Так
- corruptionAwarded: Так
- other: Так
Опис:
-
Дата публікації:
09.06.2023 10:22
Запити/Пояснення
Номер:
e7cf997d630340e2aba93c593f9aa7ca
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
10.05.2023 11:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.05.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Поточний ремонт частини приміщень Дошкільного навчального закладу загального розвитку Помічнянської міської ради №1 «Ясочка» за адресою: вул. Героїв Крут 75, м. Помічна, з метою розміщення найпростішого укриття» за ДК 021:2015 - 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-04-14-006182-a) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
b14285c236d8429591e51a80c910d26d
Назва:
Відповідь з власної ініціативи
Дата опублікування:
11.05.2023 11:24
Опис:
«Відділом освіти виконавчого комітету Помічнянської міської ради 14 квітня 2023 року було оголошено закупівлю за предметом закупівлі: «Поточний ремонт частини приміщень Дошкільного навчального закладу загального розвитку Помічнянської міської ради №1 «Ясочка» за адресою: вул. Героїв Крут 75, м. Помічна, з метою розміщення найпростішого укриття» за ДК 021:2015 - 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи». Відповідно до пункту 14 Особливостей закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби, закупівля проводиться для можливості функціонування дошкільного навчального закладу №1 «Ясочка» під час воєнного стану. Предмет закупівлі визначено Замовником відповідно до вимог Закону та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708. Розмір бюджетного призначення, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до Кошторисної документації, експертної оцінки №12-0046/03-23 від 31.03.2023 року та Рішення Помічнянської міської ради Новоукраїнського району Кіровоградської області №573 від 15.02.2023 року «Про внесення змін до рішення міської ради від 21.12.2022 року №566 Про бюджет Помічнянської міської територіальної громади на 2023 рік» (посилання додаємо) та додатку 3 (посилання додаємо).
https://pomichnamr.gov.ua/wp-content/uploads/2023/02/573-%D0%9F%D1%80%D0%BE-%D1%83%D1%82%D0%BE%D1%87%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F-%D0%BC.%D0%B1.-%D0%B7%D0%B0%D0%BB%D1%83%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F-%D0%B2%D1%96%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D1%85-%D0%B7%D0%B0%D0%BB%D0%B8%D1%88%D0%BA%D1%96%D0%B2.pdf
https://pomichnamr.gov.ua/wp-content/uploads/2023/02/%D0%B4%D0%BE%D0%B4.-3-%D0%B4%D0%BE-%D1%80%D1%96%D1%88-%E2%84%96573.pdf
Номер:
4d490efb624e4262a3e29f5f06e16fe5
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
11.05.2023 15:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.05.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Поточний ремонт частини приміщень Дошкільного навчального закладу загального розвитку Помічнянської міської ради №1 «Ясочка» за адресою: вул. Героїв Крут 75, м. Помічна, з метою розміщення найпростішого укриття» за ДК 021:2015 - 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-04-14-006182-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань:
1. Чому в оголошенні про проведення відкритих торгів у розділі «Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю» не зазначено розмір забезпечення та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю?
2. Чому не відхилено тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «БУД-КОНТРОЛЬ», а визначено переможцем.
Так, пунктом 3 Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії» до тендерної документації визначено, що учасник повинен надати інформаційну довідку, складену в довільній формі, що підтверджує досвід виконання аналогічних договорів з капітального або поточного ремонту укриттів та приміщень найпростіших укриттів. Учасниками зазначається та надається не менше ніж два аналогічні договори, укладених за останні три роки, загальна вартість аналогічних договорів повинна становити не менше ніж 50% від очікуваної вартості закупівлі. Довідку в довільній формі, яка повинна містити: номер та дату аналогічного договору, назву послуги (роботи).
Крім того, слід зазначити, відповідно до наданого роз’яснення від 19.04.2023 на запит про надання роз’яснення від 18.04.2023 Вами зазначено, що згідно з п. 3 ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може установити такий кваліфікаційний критерій, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Предметом закупівлі є поточний ремонт частини приміщення дошкільного закладу з метою розміщення найпростішого укриття. Враховуючи наведене, замовником в Додатку №1 до тендерної документації пункт 3 зазначено, що під аналогічним договором розуміється договір на капітальний/поточний ремонт укриттів та приміщень найпростіших укриттів. Предметом закупівлі є поточний ремонт, що повністю відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
В той же час, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «БУД-КОНТРОЛЬ» надано довідку про досвід виконання аналогічних договорів 21.04.2023 № 16, в якій зазначено два договори щодо виконання робіт з капітального ремонту будівлі (їдальні) та надання послуг з поточного ремонту приміщень лабораторій відділу досліджень матеріалів, речовин і виробів та сектору біологічних досліджень та обліку Кіровоградського НДЕКЦ МВС, однак вищевказаний ремонт не є ремонтом укриттів та приміщень найпростіших укриттів.
Отже, учасником не підтверджено вимоги пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
e6a78213697e4a64bef9b48c0536e570
Назва:
Пояснення з власної інціативи
Дата опублікування:
15.05.2023 15:53
Опис:
Відповідно до запиту ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ повідомляємо наступну інформацію. Щодо питання першого Замовником зазначено в тендерній документації до закупівлі, оголошення розміщено за ідентифікатором: UA-2023-04-14-006182-a в «Розділ 6. Результати торгів та укладання договору про закупівлю» пункті «5. Забезпечення виконання договору про закупівлю» розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору становить 3% відсотка від очікуваної вартості закупівлі, а також в електронній системі у відведених полях для зазначення даної інформації, яку розміщено в розділі електрона тендерна документація.
Щодо питання другого надаємо наступну інформацію. Розглянувши детально надану Учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «БУД – КОНТРОЛЬ» тендерну пропозицію, яку в ході закупівлі електронною системою визначено найбільш економічно вигідною. На виконання статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» №922 від 25.12.2015 року (поточна редакція — Редакція від 01.01.2023) та Постанови №1178 від 12.10.2022 року (остання редакція) пункту 28 Замовником встановлено кваліфікаційні критерії одним з яких є надання аналогічних договорів за предметом закупівлі на капітальні або поточні ремонти укриттів та приміщень. На підтвердження аналогічного досвіду вище зазначеним Учасником в складі своєї пропозиції надано «Довідку про досвід виконання аналогічних договорів» №16 від 21.04.2023 року в якій зазначено не менше ніж два аналогічні договори №273 від 07.10.2021 року на капітальні ремонт та №72 від 06.10.2022 року на поточний ремонт. Договори зазначені Учасником в довідці №16 укладені за останні три роки в кількості не менше ніж два аналогічні на ремонти приміщень загальна вартість яких становить більше 50 % від очікуваної вартості закупівлі. З вище зазначеним Замовником дотримано основні принципи Закону України «Про публічні закупівлі» статті 5.
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Дана закупівля проводиться для можливості функціонування дошкільного закладу освіти та з метою оптимізації виконання заходів з підготовки закладів освіти в умовах воєнного стану з урахуванням доручення Прем’єр-міністра України №14529/0/1-22 від 10.06.2022 року стосовно створення безпечних умов перебування у закладах освіти дітей, Розпорядження начальника Кіровоградської обласної військової адміністрації № 415-р від «14» червня 2022 року «Про організацію укриття учасників освітнього процесу» та листа ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБА УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ від 14.06.2022 р. N 03-1870/162-2 «Про організацію укриття працівників та дітей у закладах освіти», враховуючи Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» № 58/2023 від 14.02.2023 року.
В своїй діяльності Замовник керується чинним законодавством України.
Номер:
6b4e7c9235374914b80642f5e52b1cef
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
16.05.2023 11:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.05.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Поточний ремонт частини приміщень Дошкільного навчального закладу загального розвитку Помічнянської міської ради №1 «Ясочка» за адресою: вул. Героїв Крут 75, м. Помічна, з метою розміщення найпростішого укриття» за ДК 021:2015 - 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-04-14-006182-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань:
2. Чому не відхилено тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «БУД-КОНТРОЛЬ», а визначено переможцем.
Так, пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що «тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником:
− Документи, що підтверджують повноваження керівника учасника щодо підпису документів, що входять до складу тендерної пропозиції, договору за результатами закупівлі. Підтверджуються наступними документами:
- у разі, якщо учасником є юридична особа:
а якщо тендерну пропозицію підписує керівник учасника - протокол засновників або виписка (витяг) з нього або копія рішення учасника/засновника/власника про призначення та/або наказ про призначення; або інший документ, що підтверджує повноваження керівника учасника на підписання документів; або іншим документом, який встановлено чинним законодавством України для учасника як суб’єкта господарювання».
В складі тендерної пропозиції ТОВ «БУД-КОНТРОЛЬ» надано рішення засновника (учасника) від 26.04.2019 № 26/04-19, згідно до якого надано згоду та уповноважено директора Овчиннікова С.П., на весь час перебування на посаді директора ТОВ «БУД-КОНТРОЛЬ», на вчинення правочину (підписання (укладання) будь-яких договорів, незалежно від предмету договору), якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу. Однак, фінансову звітність станом на кінець попереднього кварталу, в якій зазначено вартість чистих активів товариства, у складі тендерної пропозиції ТОВ «БУД-КОНТРОЛЬ» не надано.
Отже, учасником не підтверджено вимоги пункту 1 розділу 3 тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
0b9a13d00e684ed69a3907a3287d9176
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
18.05.2023 10:07
Опис:
«Відповідно до запиту ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ, повідомляємо наступну інформацію. Відповідно до тендерної документації Розділ 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» підпункт 10 «- Документи, що підтверджують повноваження керівника учасника щодо підпису документів, що входять до складу тендерної пропозиції, договору за результатами закупівлі. Підтверджуються наступними документами: - у разі, якщо учасником є юридична особа: якщо тендерну пропозицію підписує керівник учасника - протокол засновників або виписка (витяг) з нього або копія рішення учасника/засновника/власника про призначення та/або наказ про призначення; або інший документ, що підтверджує повноваження керівника учасника на підписання документів; або іншим документом, який встановлено чинним законодавством України для учасника як суб’єкта господарювання. Також, надається повна копія паспорта, у випадку якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжки; або двосторонню копію паспорта громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій та Витяг з Єдиного державного демографічного реєстру або Довідку щодо реєстрації місця проживання, або копію іншого документа, який посвідчує особу, передбаченого чинним законодавством України;» в складі тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «БУД – КОНТРОЛЬ» надано копію паспорта директора Овчиннікова Сергія Петровича (приступив до виконання обов'язків згідно наказу №13-к від 24.04.2018 року на підставі протоколу №23-04/18 від 24.04.2018 року) копія паспорта завірена належним чином, директор має право на підписання тендерних пропозицій, договорів без обмежень суми договорів та будь – яких інших документів, що будуть стосуватися предметів закупівель. Дана інформація зазначена в ПРОТОКОЛІ №23-04/18-1 від 23.04.2018 року, який завірений нотаріально і справжність підпису засвідчено відповідно до ПРОТОКОЛУ № 23-04/18 від 23.04.2018 року. Вимогу пункту 1 Розділу 3 Учасником підтверджено. Крім цього в тендерній документації Замовника та додатків до неї, жодної фінансової звітності не вимагається від Учасників. В своїй діяльності Замовник керується чинним законодавством України.