• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Поточний ремонт частини приміщень Дошкільного навчального закладу загального розвитку Помічнянської міської ради №1 «Ясочка» за адресою: вул. Героїв Крут 75, м. Помічна, з метою розміщення найпростішого укриття» за ДК 021:2015 - 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»

На підставі Указу Президента України №58/2023 від 06.02.2023 року у Замовника виникла необхідність у виконанні послуг по облаштуванню укриття для ДНЗ№1 для можливості функціонування дошкільного закладу освіти! Закупівля проводиться на підставі Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 року (із змінами)

Завершена

2 555 716.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 25 557.17 UAH
Номер: 353e84adfcf8440bad521f2cfb345e3e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-05-09-000065
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.05.2023 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 09.05.2023 14:37 - 31.05.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 08.05.2023 № 34-з Кропивницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 та частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Вікторія КОРОЛЬ Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 08.05.2023 № 34-з Витяг з переліку процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-04-14-006182-a 14.04.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о. начальника Вікторія КОРОЛЬ
Адреса: Ukraine, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби ( обл.), +38 (0 50) 545-63-67, echerepenko326@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено пункту 3 Порядку № 1082 та пункту 24 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пункту 3 Особливостей, пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання виконання вимог Постанови № 710, установлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ`єктивне та упереджене визначення переможця відкритих торгів з особливостями, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов`язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом скасування рішення про визначення переможця торгів. Також, необхідно здійснити заходи, направлені на недопущення у подальшому встановлених порушень вимог пункту 3 Порядку № 1082, пункту 4-1 Постанови № 710, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку необхідно оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття зазначених заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30 травня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти виконавчого комітету Помічнянської міської ради на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 14.04.2023 № 46, пропозиція учасника товариства з обмеженою відповідальністю «БУД-КОНТРОЛЬ» (далі – ТОВ «БУД-КОНТРОЛЬ»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27.04.2023 № 52, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 27.04.2023, пояснення надані 15.05.2023 та 18.05.2023 Замовником через електронну систему закупівель. За результатом аналізу питання вимог оприлюднення інформації про закупівлю установлено, що на порушення вимог пункту 24 Особливостей, пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки торгівлі та сільського господарства України від 10.06.2022 № 1082 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України від 01 липня 2020 року за № 610/34893) (далі – Наказ № 1082) оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднене не в повному обсязі, а саме, у пункті «Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю» оголошення про проведення відкритих торгів не зазначено розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю. За результатом аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено, що Замовником на порушення вимог пункту 3 Особливостей та пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «БУД-КОНТРОЛЬ», як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону. Так, відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов`язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей. Згідно пункту 3 Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії» до тендерної документації визначено, що учасник повинен надати інформаційну довідку, складену в довільній формі, що підтверджує досвід виконання аналогічних договорів з капітального або поточного ремонту укриттів та приміщень найпростіших укриттів. В той же час, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «БУД-КОНТРОЛЬ» надано довідку про досвід виконання аналогічних договорів від 21.04.2023 № 16, в якій зазначено два договори щодо виконання робіт з капітального ремонту будівлі (їдальні) та надання послуг з поточного ремонту приміщень лабораторій відділу досліджень матеріалів, речовин і виробів та сектору біологічних досліджень та обліку Кіровоградського НДЕКЦ МВС, однак вищевказаний ремонт не є ремонтом укриттів та приміщень найпростіших укриттів, що є предметом закупівлі. Отже, учасником не підтверджено вимоги пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації. За результатами аналізу питання виконання вимог Постанови № 710, на запит Держаудитслужби про надання пояснень від 10.05.2023 щодо, зокрема, посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі, Замовник у відповіді від 11.05.2023 не повідомив про оприлюднення відповідної інформації на сторінці власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника коштів, чим порушено вимоги пункту 4-1 Постанови № 710.
Період усунення порушень: 30.05.2023 15:32 - 14.06.2023 00:00
Дата публікації висновку: 30.05.2023 15:32

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-04-14-006182-a (далі – Висновок) від 30.03.2023 року замовником було вжито всіх заходів щодо усунення виявлених порушень. На виконання Висновку замовником було скасовано рішення про визначення переможця торгів, а саме рішенням уповноваженої особи № 67 від 01.06.2023 року (додається) скасовано рішення про визначення переможця закупівлі ТОВ «БУД-КОНТРОЛЬ». Крім того, замовником здійснено заходи, направлені на недопущення у подальшому встановлених порушень вимог пункту 3 Порядку № 1082, пункту 4-1 Постанови № 710, а саме оголошено попередження уповноваженій особі Шаповал Вікторії Валеріївні щодо недопущення у подальшому будь-яких порушень в сфері публічних закупівель. Крім того, уповноважену особу зобов’язано протягом трьох місяців пройти навчання/підвищення кваліфікації з питань публічних закупівель. Уповноважена особа вже зареєстувалася на онлайн-курс з публічних закупівель. Курси розроблені Департаментом сфери публічних закупівель та конкурентної політики Мінекономіки разом з проектом ЄС «Підтримка реформ публічних закупівель в Україні». Підтвердження реєстрації на вказані курсі додається. В подальшому Замовник зобов’язується діяти виключно на підставі Законів та інших вимог діючого законодавства України з дотриманням основних принципів публічних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дата публікації звіту: 01.06.2023 14:13

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • documentsForm: Так
  • corruptionAwarded: Так
  • other: Так
Опис: -
Дата публікації: 09.06.2023 10:22

Запити/Пояснення