• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Поточний ремонт частини приміщень Дошкільного навчального закладу загального розвитку Помічнянської міської ради №1 «Ясочка» за адресою: вул. Героїв Крут 75, м. Помічна, з метою розміщення найпростішого укриття» за ДК 021:2015 - 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»

На підставі Указу Президента України №58/2023 від 06.02.2023 року у Замовника виникла необхідність у виконанні послуг по облаштуванню укриття для ДНЗ№1 для можливості функціонування дошкільного закладу освіти! Закупівля проводиться на підставі Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 року (із змінами)

Завершена

2 555 716.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 25 557.17 UAH
Період оскарження: 14.04.2023 14:00 - 19.04.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Не правомірне рішення Замовника

Номер: f6fd2042e1bb48fbb7d0e182c1acb6f6
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-14-006182-a.c1
Назва: Не правомірне рішення Замовника
Вимога:
Відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 72 від 09 червня 2023 року ФОП "ТИЩЕНКО АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" визначено переможцем торгів (опубліковано в електронній системі закупівель 09 червня 2023). Вважаємо, що Замовник прийняв неправомірне рішення, яке призвело до порушення норм законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. № 1178 (далі – Особливості), а саме: 1. Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку «Довідка працівники.pdf» , відповідно якої Опаленко Роман Андрійович за посадою є електромонтером, та відповідно стор. 5 файлу «ЦПУ працівники.pdf» з ним укладено цивільно-правова угода №5 від «20» квітня 2023 року. Виконання робіт згідно Локального кошторису 02-01-04 на електромонтажні роботи наведеного в Додатку №2 до Тендерної документації відносяться до робіт підвищеної небезпеки, а саме: роботи в діючих електроустановках напругою понад 1000 В та зонах дії струму високої частоти та потребують наявності Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, яку учасник надав в складі тендерної пропозиції, але: Відповідно до статті 21 Закону України «Про охорону праці», дозвіл (або декларацію) на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки повинен одержати саме роботодавець. Пунктом 21 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, визначено, що виконання робіт підвищеної небезпеки, експлуатація (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки здійснюються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Оскільки роботодавець подає декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання конкретних видів робіт, то роботи підвищеної небезпеки, визначені декларацією, можуть виконуватись виключно працівниками такого роботодавця, а не особами, що надають послуги за цивільно-правовими договорами або договором підряду, за умови відсутності у них дозволів на виконання таких робіт. Тому Опаленко Роман Андрійович за цивільно-правовою угодою не може виконувати роботи на посаді електромонтера, та в зв’язку з відсутність субпідрядників (Довідка про субпідрядників.pdf) виконання робіт згідно Локального кошторису 02-01-04 на електромонтажні роботи учасником не можливо. Тому роботи згідно закупівлі будуть виконанні не в повному обсязі. 2. Відповідно довідки «Довідка МТБ.pdf» для виконання робіт згідно закупівлі учасником буде задіяно: п.7 Екскаватора одноковшевих дизельних на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,25 м3 – екскаватор JCB 3CX – 2 шт, та п.11 Навантажувачі одноковшеві, універсальні, фронтальні, вневомоклісні, вантажопідйомність 2т., – екскаватор JCB 3CX – 2 шт. Тендерною документацією (абзац 2 п.2 Додаток 1) вимагалось: Для підтвердження усієї інформації, яка зазначена в довідці учасник повинен надати в складі своєї пропозиції копії технічних паспортів або копії (оригінали) договорів оренди чи суборенди чи найму чи надання послуг технікою, або копії (оригінали) свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, що підтверджують наявність в учасника обладнання, машин та механізмів, які будуть залучені до виконання робіт. Строк дії договорів має бути не меншим ніж строк надання робіт/надання послуг за предметом закупівлі цих торгів, або договори мають містити умови про можливість його пролонгації на такий строк. Виходячи з вище вказаного Учасник повинен був підтвердити наявність усіх механізмів вказаних у довідці. Натомість В складі тендерної пропозиції учасника ФОП "ТИЩЕНКО АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" надано файл «Свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів.pdf» та файл «Інвентаризаційний опис.pdf» якими підтверджується наявність лише 2-х екскаваторів JCB 3CX, що в свою чергу не підтверджує усю інформацію, яка зазначена в довідці Учасника. Вважаючи на вище вказане Замовник повинен відмінити рішення про оголошення переможцем ФОП "ТИЩЕНКО АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ". Додатково нагадуємо, що Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах. Тому Замовник повинен не лише відмінити рішення про визначення пропозиції ФОП "ТИЩЕНКО АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" – переможною, а визнати такою, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідь на вашу Вимогу від 14.06.2023 року о 17:43 год від Учасника ТОВ «БУД – КОНТРОЛЬ» (протокол відхилення № 70 від 05.06.2023 року), Замовник повідомляє наступну інформацію, що відповідно до Постанови №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2023 року (із змінами) пункту 46 «У разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону». У вище зазначеній Вимогі відсутня інформації на яку на даному етапі закупівлі замовник повинен надавати роз’яснення, а учасник подавати Вимогу. Просимо звернути увагу, що існує чіткий порядок оскарження процедур закупівель, котрий на різних етапах закупівель дає можливість всім учасникам захищати свої права згідно з пунктом 52 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону № 922 з урахуванням Особливостей, де правомірність чи неправомірність рішень замовника встановлюють відповідні органи.
Статус вимоги: Відхилено