-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Реконструкція приміщення під розміщення стаціонарної системи ангіографічної із забезпеченням медичними газами клінічних приміщень КНП БМР «Білоцерківська міська лікарня №2» за адресою: вул. Семашка (Ігоря Зінича), 9 м. Біла Церква (Коригування) (код ДК 021:2015 - 45454000-4 – Реконструкція)
Крок аукціону зазначається на вимогу пункту 11 частини 2 статті 21 Закону, але з 03.01.2023, згідно з пунктом 35 Особливостей, відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону. Орієнтовна вартість закупівлі може змінюватися відповідно до фактичного фінансування видатків Замовника.
Завершена
35 917 666.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 179 588.33 UAH
мін. крок: 0.5% або 179 588.33 UAH
Номер:
f5c0d3d688a84e348c08e687efc6e175
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-07-14-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.07.2023 00:00
Період моніторингу:
14.07.2023 11:43 - 05.08.2023 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.07.2023 № 219
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
36 UA-2023-04-11-008955-a 11.04.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 серпня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), з врахуванням особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції станом на дату початку проведення тендеру) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства Білоцерківської міської ради «Білоцерківська міська лікарня № 2» (далі – Замовник) на 2023 рік, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 11.04.2023 №208, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Білоцерківрозоптторг», протокол розкриття тендерної пропозиції, вимогу замовника про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір, договір від 01.05.2023 №20112/182 на суму 26 981 136,90 грн з ПДВ, додаткову угоду до нього від 01.05.2023 №1, пояснення на запити Держаудитслужби, отримані 19.07.2023 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
02.08.2023 16:36 - 08.08.2023 00:00
Дата публікації висновку:
02.08.2023 16:36
Запити/Пояснення
Номер:
1d61aa3e11ab499c9d574fda7867853b
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
18.07.2023 09:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.07.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі реконструкції
приміщення під розміщення стаціонарної системи ангіографічної із
забезпеченням медичними газами клінічних приміщень КНП БМР
«Білоцерківська міська лікарня №2» за адресою: вул. Семашка (Ігоря Зінича), 9
м. Біла Церква (Коригування) (код ДК 021:2015 - 45454000-4 – Реконструкція)
(інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:
UA-2023-04-11-008955-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону
України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в
Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»,
підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу
України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого
2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та
документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами
здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та
якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану
вартість.
2. Також, надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення
документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової
угоди від 01.05.2023 №1 до договору про закупівлю від 01.05.2023 №20112/182.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в
поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их)
питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом
трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
417601f488af4641bd8c6d1e1624c09e
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
19.07.2023 15:07
Опис:
У відповідь на Ваш запит, що надійшов у процесі здійснення моніторингу процедури закупівлі реконструкції приміщення під розміщення стаціонарної системи ангіографічної із забезпеченням медичними газами клінічних приміщень КНП БМР «Білоцерківська міська лікарня №2» за адресою: вул. Семашка (Ігоря Зінича), 9
м. Біла Церква (Коригування) (код ДК 021:2015 - 45454000-4 – Реконструкція) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:UA-2023-04-11-008955-a), надаємо наступну інформацію:
1. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі або розміру бюджетного призначення:
Очікувану вартість предмета закупівлі розраховано на підставі проектної документації на об’єкт будівництва: «Реконструкція приміщення під розміщення стаціонарної системи ангіографічної із забезпеченням медичними газами клінічних приміщень КНП БМР «Білоцерківська міська лікарня № 2» за адресою: вул. Семашка, 9 м. Біла Церква (Коригування)». Проектна документація пройшла експертизу, за результатами якої отримано позитивний експертний звіт №04-07-0240 від 18.11.2022р, затверджений ВОКУ «Служба технічного нагляду за об’єктами житлово-комунального господарства».
Обґрунтування розміру, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до затвердженої проектної документації на об’єкт будівництва: «Реконструкція приміщення під розміщення стаціонарної системи ангіографічної із забезпеченням медичними газами клінічних приміщень КНП БМР «Білоцерківська міська лікарня № 2» за адресою: вул. Семашка, 9 м. Біла Церква (Коригування)».
2. Інформація та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 01.05.2023 №1 до договору про закупівлю від 01.05.2023 №20112/182:
Відповідно до Цільової програми матеріально технічного забезпечення комунальних некомерційних підприємств Білоцерківської міської ради на 2022-2024 роки, затвердженої рішенням Білоцерківської міської ради від 02 вересня 2021 року (із змінами) за рахунок коштів місцевого бюджету на 2023 рік на об'єкт будівництва: «Реконструкція приміщення під розміщення стаціонарної системи ангіографічної із забезпеченням медичними газами клінічних приміщень КНП БМР «Білоцерківська міська лікарня № 2» за адресою: вул. Ігоря Зінича, 9 м. Біла Церква» заплановано кошти в сумі 19 444 855,00 грн.
Рішенням Білоцерківської міської ради від 28.12.2022 №3391-36-VIII (у редакції рішення Білоцерківської міської ради від 30.03.2023 №3658-38-VIII) на об'єкт будівництва: «Реконструкція приміщення під розміщення стаціонарної системи ангіографічної із забезпеченням медичними газами клінічних приміщень КНП БМР «Білоцерківська міська лікарня № 2» за адресою: вул. Семашка (Ігоря Зінича), 9 м. Біла Церква» Замовнику було виділено кошти в сумі 15 000 000,00 грн.
Оскільки виділених місцевим бюджетом коштів в сумі 15 000 000,00 грн. було недостатньо для фінансування видатків по договору про закупівлю від 01.05.2023 №20112/182 в повному обсязі, Замовником було прийнято рішення залучити власні вільні кошти (кошти підприємства отримані від НСЗУ) в сумі 1 998 310,80 грн.
У зв’язку з вищевикладеним, 01 травня 2023 року Замовником було направлено лист Підряднику з проханням зменшити обсяги закупівлі на 9 982 853,10 грн., зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника.
Додатки:
1. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва: Реконструкція приміщення під розміщення стаціонарної системи ангіографічної із забезпеченням медичними газами клінічних приміщень КНП БМР «Білоцерківська міська лікарня № 2» за адресою: вул. Семашка, 9 м. Біла Церква (Коригування) – на 2 аркушах
2. Експертний звіт (позитивний) щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом: Реконструкція приміщення під розміщення стаціонарної системи ангіографічної із забезпеченням медичними газами клінічних приміщень КНП БМР «Білоцерківська міська лікарня № 2» за адресою: вул. Семашка, 9 м. Біла Церква (Коригування) – на 4 аркушах
3. Копія Рішення Білоцерківської міської ради від 30.03.23 року №3656-38-VIII – на 2 аркушах
4. Копія Рішення Білоцерківської міської ради від 30.03.2023 №3658-38-VIII – на 1 аркуші
5. Копія Додатку №6 до рішення Білоцерківської міської ради від 28.12.2022 №3391-36-VIII (у редакції рішення Білоцерківської міської ради від 30.03.2023 №3658-38-VIII) – на 2 аркушах.
6. Довідка про зміни до кошторису на 2023 рік – на 1 аркуші.
7. Довідка про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2023 рік – на 2 аркушах
8. Лист КНП БМР «Білоцерківська міська лікарня №2» від 01.05.2023р №03-04/717.1 – на 1 аркуші