-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Щебінь гранітний фракція 20x40мм
Завершена
1 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 500.00 UAH
Номер:
97bd1ebb79e445428d6070bf54060913
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-04-25-000078
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.04.2023 00:00
Період моніторингу:
25.04.2023 14:26 - 17.05.2023 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.04.2023 № 130
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 25.04.2023 № 130.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-04-07-005152-a, 07.04.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Перший заступник начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178 встановлено порушення пункту 9 частини другої статті 21 Закону та пункту 26 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178 встановлено порушення пункту 28 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПП «ЛЕВ БЕТОН» встановлено порушення підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; надання учасником-переможцем документів при укладенні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи у встановленому законодавством порядку, а саме на усунення порушення підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178 – шляхом припинення зобов’язань за укладеним за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключно, шляхом письмового звернення до ПП «ЛЕВ БЕТОН» щодо розірвання договору
Крім того, вжити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушень пункту 9 частини другої статті 21 Закону та пункту 26 Особливостей №1178 при формуванні та розміщенні оголошення про проведення процедури закупівлі, а також пункту 28 Особливостей №1178 при складанні тендерної документації.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 травня 2023 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; надання учасником-переможцем документів при укладенні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Муніципальне господарче управління «Комфорт» (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-04-07-002790-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; опубліковані в електронній системі закупівель вимогу про усунення Замовником порушень при проведенні процедури закупівлі та відповідь Замовника на таку вимогу; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію Приватного підприємства «ЛЕВ БЕТОН» (далі – ПП «ЛЕВ БЕТОН»); протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 19.04.2023 №26; повідомлення про намір укласти договір; опубліковані ПП «ЛЕВ БЕТОН» як переможцем документи та інформацію; договір купівлі-продажу від 01.05.2023 №45; надані під час моніторингу Замовником пояснення та інформацію на запит органу державного фінансового контролю.
Моніторинг процедури закупівлі на відповідність тендерної документації вимогам частини четвертої статті 22 Закону не проводився.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (в редакції Закону № 2526-IX від 16.08.2022) постановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
За нормами пункту 24 Особливостей №1178 замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082, та цих Особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Відповідно до пункту 26 Особливостей №1178 оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону.
Так, згідно з пунктом 9 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати).
Слід зазначити, що відповідно до положень частини першої статті 25 Закону до умов надання забезпечення тендерної пропозиції віднесено, зокрема, застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику.
У частині 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа на суму 40 000,00 грн строком дії не менше 120 календарних днів з кінцевого строку для подання тендерних пропозицій.
Водночас, в опублікованому Замовником оголошенні про проведення відкритих торгів за ID: UA-2023-04-07-005152-a не зазначено умов надання забезпечення тендерних пропозицій, чим порушено вимогу пункту 9 частини другої статті 21 Закону та пункту 26 Особливостей №1178.
Слід зазначити, що відповідно до пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 (зареєстрований в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за №610/34893), розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника. Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку.
Також, згідно з пунктом 21 Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 №166, оператор авторизованого/попередньо авторизованого електронного майданчика повинен забезпечити для замовників на безоплатній основі можливість вчинення усіх необхідних дій для проведення закупівлі та виконання інших вимог, встановлених Законом.
З врахуванням наведеного, у разі технічної неможливості заповнити електронне поле щодо оприлюднення інформації, передбаченої Законом, Замовник мав можливість завантажити окремо документ, доступний для друку, із зазначенням всієї необхідної інформації. Однак, окремий документ, доступний для друку, із зазначенням всієї необхідної інформації щодо забезпечення тендерних пропозицій, Замовником теж не оприлюднено.
Згідно з пунктом 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до вимог пункту 11 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
За нормами пункту 31 Особливостей №1178 тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом зазначеного в тендерній документації строку, який у разі необхідності може бути продовжений.
Також, згідно з частиною восьмою статті 26 Закону, учасник процедури закупівлі має право внести зміни до своєї тендерної пропозиції або відкликати її до закінчення кінцевого строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції.
Окрім того, відповідно до пункту 46 Особливостей №1178 замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції.
Проведеним моніторингом встановлено, що у пункті 4.1 частини 4 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника вказано, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Водночас, у пункті 3 форми «Цінова пропозиція» (Додаток 5 до тендерної документації), яку повинен подати учасник, вказано «Ми згодні дотримуватися умов цієї тендерної пропозиції протягом 90 календарних днів з дня кінцевого строку подання тендерних пропозицій», що невідповідає вимозі у пункті 4.1 частини 4 розділу ІІІ тендерної документації Замовника.
Як наслідок, учасником ПП «ЛЕВ БЕТОН» (переможець процедури закупівлі) у складі тендерної пропозиції надано документ «Цінова пропозиція» (за формою Додатку 5 до тендерної документації), у якому надано згоду про дотримання ним умов своєї тендерної пропозиції протягом 90 календарних днів з дня кінцевого строку подання тендерних пропозицій, тоді як за вимогою пункту 4.1 частини 4 розділу ІІІ тендерної документації Замовника тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
З врахуванням вищенаведеного, зазначення у пункті 3 форми «Цінова пропозиція», яка міститься у Додатку 5 до тендерної документації, про згоду учасника дотримуватися умов його тендерної пропозиції протягом строку, що не відповідає та є меншим від визначеного у пункті 4.1 частини 4 розділу ІІІ тендерної документації Замовника суперечить нормам пункту 31 Особливостей №1178 та могло призвести до укладання з учасником-переможцем договору про закупівлю після завершення погодженого ним строку дії тендерної пропозиції.
Таким чином, Замовником тендерну документацію за досліджуваною процедурою закупівлі складено з порушенням вимог пункту 28 Особливостей №1178.
Відповідно до частини 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовника тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним Замовником, зокрема, документу, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції (якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення процедури закупiвлі).
Так, відповідно до пункту 2.1. частини 2 розділу ІІІ тендерної документації Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого кваліфікованим електронним підписом банка-гаранта.
У пункті 2.5. частини 2 розділу ІІІ тендерної документації вказано, що банківська гарантія має надаватися банківською установою (далі – Гарант) на користь Замовника (далі – Бенефіціар) з метою забезпечення належного виконання учасником торгів (далі – Принципал) своїх обов'язків, пов’язаних із участю останнього у закупівлі (поданням тендерної пропозиції), що проводиться відповідно до цієї тендерної документації і забезпечувати випадки, перелік яких міститься в пункті 3.2 частини 3 розділу ІІІ тендерної документації.
У пункті 3.2. частини 3 розділу ІІІ тендерної документації наведено перелік випадків, за яких забезпечення тендерної пропозиції не повертається, серед яких: ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений пунктом 44 Особливостей №1178, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 44 Особливостей №1178.
Проведеним моніторингом встановлено, що учасником ПП «ЛЕВ БЕТОН» у складі тендерної пропозиції надано банківську гарантію № G0423/8666, видану учаснику 10.04.2023 АТ КБ «Приватбанк», за умовами якої Гарант безвідклично зобов'язаний сплатити Бенефіціару суму гарантії протягом 5 банківських днів після дня отримання Гарантом письмової вимоги Бенефіціара про сплату суми гарантії з наведенням підстав, вказаних у пункті 3 зазначеної банківської гарантії.
Водночас, моніторингом встановлено, що у пункті 3 вищевказаної банківської гарантії наведено підставу, за якої банк-гарант зобов'язаний сплатити Замовнику суму гарантії, що не відповідає підставі, наведеній в пункті 3.2 частини 3 розділу ІІІ тендерної документації Замовника, а саме: ненадання Принципалом, який став переможцем процедури закупівлі, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону з урахуванням пункту 44 Особливостей, затверджених Постановою №1178.
Таким чином, надана учасником ПП «ЛЕВ БЕТОН» у складі тендерної пропозиції банківська гарантія № G0423/8666 не відповідала умовам пункту 2.5. частини 2 розділу ІІІ тендерної документації Замовника.
Відповідно до вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли вона не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Проте, на порушення підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178, Замовником не відхилено тендерну пропозицію ПП «ЛЕВ БЕТОН», а визначено його переможцем та укладено з ним договір від 01.05.2023 №45.
Період усунення порушень:
09.05.2023 15:47 - 24.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:
09.05.2023 15:47
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За результатами проведеного Моніторингу, Державною аудиторською службою України, були виявлені порушення у сфері закупівель.
На виконання зобов'язань щодо усунення порушень законодавства у сфері закупівель, а саме на усунення порушення підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178- шляхом припинення зобов'язань за укладеним за результатами тендеру договором.
Вжиття заходів, зокрема шляхом проведення роз'яснювальної роботи та економічних навчань, щодо недопущення в подальшому порушень при формуванні, розміщенні та складанні тендерної документації.
Дата публікації звіту:
12.05.2023 12:51
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- documentsForm: Так
- corruptionAwarded: Так
Опис:
порушення усунені, договір розірвано
Дата публікації:
17.10.2023 16:58
Запити/Пояснення
Номер:
176a936725d24c0d9498df11a2d083dc
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
26.04.2023 17:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.05.2023 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-04-07-005152-a, яка проводиться Комунальним підприємством «Муніципальне господарське управління «КОМФОРТ» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
bc098359f0084e55a4f1f3b678b53d14
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
01.05.2023 12:05
Опис:
У відповідь на Ваш запит про надання пояснень від 26.04.2023 року щодо закупівлі Щебінь гранітний фракція 20x40мм за кодом ДК 021:2015: 14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі, надаємо наступну інформацію::
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі розроблені відповідно до потреб замовника на підставі аналізу фактичного використання щебеневої суміші для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах.
Обґрунтування очікуваної вартості закупівлі:
Відповідно до п. 1.1. Статуту КП «МГУ «КОМФОРТ», КП «МГУ «КОМФОРТ» знаходиться у комунальній власності Новояворівської міської ради. Відповідно, придбання товарів, робіт та послуг для забезпечення функціонування підприємства здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету. Згідно положень п. 5.1. Статуту, Засновником та Власником підприємства є Новояворівська міська рада . Пунктом 6.1. Статуту встановлено, що підприємство здійснює свою фінансово-господарську діяльність відповідно до затвердженого Власником фінансового плану. Згідно кошторису КП «МГУ «КОМФОРТ» та плану асигнувань на 2023 рік, які 16.02.2023 року затверджені рішенням Новояворівської міської ради № 2170 передбачено видатки з місцевого бюджету на закупівлю Щебіню гранітного фракція 20x40мм по КЕКВ 2610 на суму 1 500 000,00 грн., що, як наслідок, становить розмір бюджетного призначення для проведення даної закупівлі.
Також, для визначення вартості предмета закупівлі було враховано планові обсяги використання товару на 2023 рік, та ціни на товар, визначені методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275. Метод порівняння ринкових цін базується на здійсненні пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо). Скріншоти пошуку додаються.
2. Відповідно до п.7 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі»: електронна система закупівель - інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", що забезпечує проведення закупівель, створення, розміщення, оприлюднення, обмін інформацією і документами в електронному вигляді, до складу якої входять веб-портал Уповноваженого органу, авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами.
Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено інформацію про закупівлю відповідно до п.24 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», при цьому порушень допущено не було.
Згідно частини 4 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Таким чином закон не встановлює обов’язку оприлюднювати інформацію в засобах масової інформації, а лише передбачає можливість додатково оприлюднювати таку інформацію.
Абзацом 1 частини 4 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено: відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом.
Також Розділом X ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що нормативно-правові акти Кабінету Міністрів України необхідно привести у відповідність до Закону.
За наведеного правового регулювання в оприлюдненні інформації про закупівлю, замовник керувався вимогами п.24 Постанови КМУ від від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема ч.4 цієї статті, що має вищу юридичну силу ніж постанова Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Документи, що додаються: Скріншоти пошуку.