• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Реконструкція твердопаливної котельні комунального некомерційного підприємства «Деражнянська міська багатопрофільна лікарня» Деражняської міської ради по вул. Подільська,1 в м. Деражня, Хмельницького району, Хмельницької області за кодом ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Завершена

4 518 341.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 22 591.71 UAH
Номер: d839bdcd73ef41a39e65442cd5a7dfd9
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-05-12-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.05.2023 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913645
Період моніторингу: 15.05.2023 13:15 - 06.06.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 11.05.2023 № 26-з Хмельницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу від 11.05.2023 № 26-з Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. 1 UA-2023-04-03-011125-a 03.04.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Швець І.Ю. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Адреса: Ukraine, Хмельницький
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 38) 265-15-33, innamonarch@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 41 Особливостей. За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до тендерної документації, своєчасності надання відповіді на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації та на звернення з вимогами щодо усунення порушення під час проведення тендеру розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує врахувати виявлені порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону, абзацу третього підпункту 3 пункту 41 Особливостей та не допускати їх в подальшому.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 травня 2023 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), внесення змін до тендерної документації, своєчасності надання відповіді на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації та на звернення з вимогами щодо усунення порушення під час проведення тендеру розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Комунального некомерційного підприємства "Деражнянська міська багатопрофільна лікарня" Деражнянської міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 10.04.2023 № 10-04-2023 зі змінами, звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 04.04.2023, від 05.04.2023, 06.04.2023, 10.04.2023, відповіді Замовника від 05.04.2023, від 07.04.2023, від 12.04.2023, звернення з вимогою щодо усунення порушення за номером ID: UA-2023-04-03-011125-a.c1 від 04.04.2023, відповідь Замовника від 05.04.2023, звернення з вимогою щодо усунення порушення за номером ID: UA-2023-04-03-011125-a.a2 від 06.04.2023, відповідь Замовника від 07.04.2023, звернення з вимогою щодо усунення порушення за номером ID: UA-2023-04-03-011125-a.c3 від 07.04.2023, відповідь Замовника від 10.04.2023, звернення з вимогою щодо усунення порушення за номером ID: UA-2023-04-03-011125-a.c4 від 10.04.2023, відповідь Замовника від 12.04.2023, звернення з вимогою щодо усунення порушення за номером ID: UA-2023-04-03-011125-a.b5 від 24.04.2023, відповідь Замовника від 27.04.2023, звернення з вимогою щодо усунення порушення за номером ID: UA-2023-04-03-011125-a.c8 від 24.04.2023, відповідь Замовника від 27.04.2023, звернення з вимогою щодо усунення порушення за номером ID: UA-2023-04-03-011125-a.c9 від 26.04.2023, відповідь Замовника від 27.04.2023, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 15.04.2023, тендерну пропозицію приватного підприємства «ПРОФ БУД В» (далі – ПП «ПРОФ БУД В»), протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця процедури закупівлі від 21.04.2023 № 21-04-01, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 21.04.2023, договір підряду від 03.05.2023 № 108 (далі – Договір), пояснення та документи від 23.05.2023, отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель. Згідно з пунктом 44 Особливостей Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Зазначені вимоги для переможця процедури закупівлі передбачені пунктом 1 розділу 3 Додатку № 1 до тендерної документації. Моніторингом встановлено, що повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднене в електронній системі закупівель 21 квітня 2023 року. Однак, переможцем процедури закупівлі ПП "ПРОФ БУД В" завантажено документи переможця 26 квітня 2023 (на 5 день з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір) чим порушено вимоги пункту 1 розділу 3 Додатку №1 до тендерної документації та абзацу третього підпункту 3 пункту 41 Особливостей. Відповідно до абзацу третього підпункту 3 пункту 41 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 цих Особливостей. Додатково слід зазначити, що Міністерством економіки України як Уповноваженим органом, який здійснює регулювання та реалізує державну політику у сфері закупівель, на своєму інформаційному ресурсі надано відповідь на запит аналогічного змісту щодо перебігу строків, зазначених у Законі, за № 317/2018 за посиланням https://me.gov.ua/inforez/Details?lang=uk-UA&id=292bd99e-3d2d-4d98-82e3-12766439f800. Згідно із частиною п’ятою статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Замовнику 17.05.2023 направлено через електронну систему закупівель запит про надання пояснень, проте в порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону Замовник надав запитувану інформацію та документи 23.05.2023 з порушенням терміну, встановленого частиною п’ятою статті 8 Закону (3 робочих дні).
Період усунення порушень: 26.05.2023 14:01 - 10.06.2023 00:00
Дата публікації висновку: 26.05.2023 14:01

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: №13-07-2021/2023 ПР
Дата відкриття провадження: 18.08.2023 00:00
Номер відкриття провадження : 3/673/428/23

Запити/Пояснення