• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Реконструкція твердопаливної котельні комунального некомерційного підприємства «Деражнянська міська багатопрофільна лікарня» Деражняської міської ради по вул. Подільська,1 в м. Деражня, Хмельницького району, Хмельницької області за кодом ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Завершена

4 518 341.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 22 591.71 UAH
Період оскарження: 03.04.2023 21:00 - 12.04.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

відхилення пропозиції відповідно до абз. 2 п.3. Розділу 5 тендерної документації

Номер: 14e1d36a4d9c47ed847b6bf34d32bf8f
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-03-011125-a.c9
Назва: відхилення пропозиції відповідно до абз. 2 п.3. Розділу 5 тендерної документації
Вимога:
Уповноваженій особі Комунальне некомерційне підприємство «Деражнянська міська багатопрофільна лікарня» Деражнянської міської ради UA-2023-04-03-011125-a Сергію Яровому ВИМОГА про відхилення тендерної пропозиції 21 квітня 2023 року протокольним рішенням (протокол) №21-04-01 уповноваженою особою відповідальною за проведення публічних закупівель комунального некомерційного підприємства «Деражнянська міська багатопрофільна лікарня» Деражнянської міської ради про розгляд тендерної пропозиції учасника ПП «ПРОФ БУД В», код ЄДРПОУ 43332874, було прийнято рішення про визнання Учасника переможцем Закупівлі «Реконструкція твердопаливної котельні комунального некомерційного підприємства «Деражнянська міська багатопрофільна лікарня» Деражняської міської ради по вул. Подільська,1 в м. Деражня, Хмельницького району, Хмельницької області за кодом ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція за № UA-2023-04-03-011125-a та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю. Відповідно до п.3.1 розділу 3 Додатку №1 до тендерної документації переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 44 Особливостей. ПП «ПРОФ БУД В» у визначений термін не надав документів, які вимагались розділом 3 Додатку №1 до тендерної документації. Враховуючи вище викладене тендерна пропозиція ПП «ПРОФ БУД В» повинна бути відхилена відповідно до абз. 2 п.3. Розділу 5 тендерної документації. Тому вимагаємо: 1. Прийняти Вимогу до розгляду. 2. Відхилити тендерну пропозицію ПП «ПРОФ БУД В» відповідно до абз. 2 п.3. Розділу 5 тендерної документації. Директор ТОВ «Сантехмонтаж» Килимник В.М. М.П .
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Уповноваженою особою КНП «Деражнянська МБЛ» розглянуто вимогу ТОВ «Сантехмонтаж» відхилення тендерної пропозицію ПП «ПРОФ БУД В» відповідно до абз. 2 п.3. Розділу 5 тендерної документації. За результатами розгляду повідомляємо наступне: ПП «ПРОФ БУД В» надав документи передбачені п. 3.3 додатку 1 до тендерної документації, а саме в строк 4 робочі дні після визначення учасника переможцем. Уповноважена особа Сергій ЯРОВИЙ
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога про скасування протокольного рішення № 21-04-01 від 21 квітня 2023 р..

Номер: 20fe302f9afa4aeb97e7331cd6c8ce49
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-03-011125-a.c8
Назва: Вимога про скасування протокольного рішення № 21-04-01 від 21 квітня 2023 р..
Вимога:
21 квітня 2023 року протокольним рішенням (протокол) №21-04-01 уповноваженою особою відповідальною за проведення публічних закупівель комунального некомерційного підприємства «Деражнянська міська багатопрофільна лікарня» Деражнянської міської ради про розгляд тендерної пропозиції учасника ПП «ПРОФ БУД В», код ЄДРПОУ 43332874, було прийнято рішення про визнання Учасника переможцем Закупівлі «Реконструкція твердопаливної котельні комунального некомерційного підприємства «Деражнянська міська багатопрофільна лікарня» Деражняської міської ради по вул. Подільська,1 в м. Деражня, Хмельницького району, Хмельницької області за кодом ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція за № UA-2023-04-03-011125-a та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю. Разом з тим, таке рішення уповноваженої особи Замовника є неправомірним оскільки надана ПП «ПРОФ БУД В» пропозиція та документи не відповідають вимогам тендерної документації та додаткам до неї, яка затверджена Протоколом Уповноваженої особи від 03 «квітня» 2023 року № 03-04-2023/1 зі змінами внесеними протоколом уповноваженої особи від10 «квітня» 2023 року № 10-04-2023. Прийняття 21.04.2023 протокольного рішення (протокол) №21-04-01 уповноваженої особи міського комунального некомерційного підприємства «Деражнянська міська багатопрофільна лікарня» Деражнянської міської ради свідчить про не об’єктивний та не чесний вибір переможця процедури закупівлі, а саме тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації предмета закупівлі з наступних причин: 1. В технічних вимогах до предмета закупівлі (додаток №2) наведено перелік та обсяги робіт які потрібно виконати для виконання робіт з реконструкції твердопаливної котельні комунального некомерційного підприємства «Деражнянська міська багатопрофільна лікарня» Деражняської міської ради по вул. Подільська,1 в м. Деражня, Хмельницького району, Хмельницької області. Згідно п. 21 технічного завдання вимагається проведення наступних робіт: Демонтаж труб витяжних, димових та вентиляцiйних дiаметром до 3250 мм висотою до 45 м з листової сталi т 0,10192 Проте, в локальному кошторисі Учасника (п. 21 локального кошторису 02-01-01 Учасника) об’єм робіт по даній розцінці Учасником самовільно збільшено в сто раз і становить 10,192 т., чим порушуються вимоги технічного завдання Замовника. 2. В тендерній пропозиції Учасника не врахована вартість котлів твердопаливних які Учасник повинен закупити та встановити на об’єкті. Відповідно, тендерна пропозиція Учасника не містить повний перелік заходів для реконструкції твердопаливної котельні, що в свою чергу призвело до зміни ціни тендерної пропозиції Учасника дозволивши йому посісти перше місце в торгах а також порушує вимоги технічного завдання Замовника. Відповідно до ч.3 розділу 5 тендерної документації Замовника «Замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника у випадку якщо тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей» . На підставі вищевикладеного вимагаємо: - скасувати рішення уповноваженої особи про визначення Учасника ПП «ПРОФ БУД В» код ЄДРПОУ 43332874 переможцем процедури закупівлі робіт з реконструкції твердопаливної котельні комунального некомерційного підприємства «Деражнянська міська багатопрофільна лікарня» Деражняської міської ради по вул. Подільська,1 в м. Деражня, Хмельницького району, Хмельницької області за кодом ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція за № UA-2023-04-03-011125-a. - Відхилити пропозицію ПП «ПРОФ БУД В» код ЄДРПОУ 43332874 як таку яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 особливостей.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Уповноваженою особою КНП «Деражнянська МБЛ» розглянуто вимогу ПП «ВОК – ПЛЮС» про скасування протокольного рішення №21-04-01 від 21 «квітня» 2023 року та відхилення тендерної пропозиції ПП «ПРОФ БУД В». За результатами розгляду повідомляємо наступне: 1. Оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Ціна тендерної пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену в оголошенні про проведення відкритих торгів, з урахуванням абзацу другого пункту 28 Особливостей. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100 %. Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (у тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ або без ПДВ — у разі, якщо учасник не є платником ПДВ, а також без ПДВ - якщо предмет закупівлі не оподатковується. Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі в цілому. При поданні своєї пропозиції ПП «ПРОФ БУД В» надав найнижчу цінову пропозицію, що відповідно до протоколу розкриття становить 3549951.49 грн. Так, зменшення об’єму виконаних робіт не призводить до збільшення договірної ціни, і крім того за результатами укладення договору на здійснення технічного нагляду вимоги щодо технічного завдання будуть дотриманні в межах кошторисної документації. 2. Повідомляю що в кошторисних документах в ДЦ_ЛС1_02-01-02.pdf ПП «ПРОФ БУД В» передбачена вартість твердопаливних котлів. Враховуючи вищенаведене вимога про скасування протокольного рішення №21-04-01 від 21 «квітня» 2023 року та відхилення тендерної пропозиції ПП «ПРОФ БУД В» не підлягає задоволенню. Уповноважена особа Сергій ЯРОВИЙ
Статус вимоги: Не задоволено
Скарга
Скасована

неправомірне визначення переможця

Номер: 5b787fd3d4084852ab1574965cacae90
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-03-011125-a.b7
Назва: неправомірне визначення переможця
Скарга:
21 квітня 2023 року протокольним рішенням (протокол) №21-04-01 уповноваженою особою відповідальною за проведення публічних закупівель комунального некомерційного підприємства «Деражнянська міська багатопрофільна лікарня» Деражнянської міської ради про розгляд тендерної пропозиції учасника ПП «ПРОФ БУД В», код ЄДРПОУ 43332874, було прийнято рішення про визнання Учасника переможцем Закупівлі «Реконструкція твердопаливної котельні комунального некомерційного підприємства «Деражнянська міська багатопрофільна лікарня» Деражняської міської ради по вул. Подільська,1 в м. Деражня, Хмельницького району, Хмельницької області за кодом ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція за № UA-2023-04-03-011125-a та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю. Разом з тим, таке рішення уповноваженої особи Замовника є неправомірним оскільки надана ПП «ПРОФ БУД В» пропозиція та документи не відповідають вимогам тендерної документації та додаткам до неї, яка затверджена Протоколом Уповноваженої особи від 03 «квітня» 2023 року № 03-04-2023/1 зі змінами внесеними протоколом уповноваженої особи від10 «квітня» 2023 року № 10-04-2023. Відповідно п. 4 ч. 10 ст 11 ЗУ «Про публічні закупівлі», визначено, що уповноважена особа забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. При цьому, преамбула вищезгаданого закону вказує на його мету - забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Про те, прийняття 21.04.2023 протокольного рішення (протокол) №21-04-01 уповноваженої особи міського комунального некомерційного підприємства «Деражнянська міська багатопрофільна лікарня» Деражнянської міської ради свідчить про не об’єктивний та не чесний вибір переможця процедури закупівлі. Проаналізувавши тендерну пропозицію ПП «ПРОФ БУД В» можна дійти висновку про невідповідність поданих документів вимогам тендерної документації, а саме: 1. Вимогами Додатку №1 до тендерної документації, а саме п.5 розділу 4, встановлено надання Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (надається в період зупинення оприлюднення інформації в реєстрі у формі відкритих даних). Відповідно до Наказу Міністерства юстиції України №1462 від 13.04.2022 р. «Про зупинення оприлюднення інформації у формі відкритих даних, розпорядником якої є Міністерство юстиції України» встановлено зупинення оприлюднення інформації в реєстрі у формі відкритих даних. Однак, ПП «ПРОФ БУД В» не надав Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань чим порушив вимоги, які були встановленні Замовником. 2. Вимогами Додатку №1 до тендерної документації, а саме п.5 розділу 4, встановлена вимога, що Учасник надає заповнений та підписаний проєкт договору про закупівлю (разом з додатками до нього) та лист-погодження у довільній формі, чим учасник підтверджує, що погоджується з умовами проєкту договору, викладеному в Додатку № 3 до тендерної документації. Про те, ПП «ПРОФ БУД В» не надав листа-погодження у довільній формі про погодження з умовами проєкту договору про закупівлю та надав не повністю заповнений проєкт Договору чим порушив вимоги, які були встановленні Замовником. 3. Вимогами п. 6 Розділу 3 Тендерної документації встановлено, що Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій: Оригінал або належним чином завірену копію ліцензії на провадження певного виду робіт, якщо отримання такого дозволу, декларації або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством; оригінал або належним чином завірену копію дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларації відповідності матеріально-технічної бази та умов праці вимогам законодавства з питань охорони праці, а також документи про проходження керівником навчання з питань охорони праці. У разі завершення терміну дії ліцензії на провадження певного виду робіт, що передбачені технічним завданням замовника, або ж відсутності зазначених документів, учасники надають у складі пропозиції пояснювальну записку та документи, що підтверджують факт подання ними до уповноваженого органу пакету документів для продовження терміну або ж отримання декларації, дозволу, ліцензії. У разі відсутності в учасника ліцензії та/або декларації, та/або дозволу на виконання певного виду робіт, визначених у технічному завданні, у складі тендерної пропозиції мають бути надані ліцензія та/або декларація, та/або дозвіл субпідрядника/субпідрядників, який/які виконуватимуть такі роботи (зазначені документи (ліцензія та/або декларація, та/або дозвіл) надаються у тому разі якщо вартість робіт, що доручатимуться субпідряднику/субпідрядникам становитиме 20 і більше відсотків від вартості договору про закупівлю). ПП «ПРОФ БУД В» надав в складі своєї пропозиції документ «Декларація з поясненням». В даній пояснювальній записці вказано, що ПП «ПРОФ БУД В» подало необхідні документи на отримання дозволу на окремі роботи підвищеної небезпеки та декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці та промислової безпеки під час виконання робіт підвищеної небезпеки та повідомив про підтвердження на сайті http://my.gov.ua/personal/serviceorder/6957/69570/result/. Про те, по-перше, за цим посиланням неможливо перевірити достовірність інформації вказаної в листі. По-друге, відповідно до законодавства, роботи підвищеної небезпеки та застосування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки можуть виконуватися за наявності відповідного дозволу. Рішення про його видачу приймають територіальні органи Державної служби України з питань праці на підставі заяви про отримання дозволу та результатів експертизи стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання. ПП «ПРОФ БУД В» не надав копію заяви та результати експертизи стану охорони праці та безпеки промислового виробництва, яка проводиться атестованими організаціями та займає великий проміжок часу навіть при наявності всіх необхідних документів. По-третє, ПП «ПРОФ БУД В» не надав декларацію відповідності з переліком робіт підвищеної небезпеки, яку як він стверджує була зареєстрована за №ДК1893/Ц-23. Відповідно до Вимоги UA-2023-04-03-011125-a.c4, яка була залишена Замовником без розгляду, для виконання робіт по даній закупівлі необхідний наступний перелік робіт підвищеної небезпеки: 1. Демонтаж, монтаж, налагодження машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, а саме: котлів теплопродуктивністю понад 0,1 МВт. 2. Вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин та механізмів. 3. Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра. 4. Зварювальні, газополум'яні роботи, що виконуються із застосуванням відкритого полум'я. 5. Нанесення лакофарбових покрить, грунтовок та шпакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо). Вищевказаний перелік робіт становить набагато більше ніж 20% від ціни пропозиції ПП «ПРОФ БУД В», про те не надав власних відповідних дозвільних документів та не надав дозвільних документів субпідрядників, які можуть виконувати вищевказані роботи чим порушив вимоги тендерної документації. 4. Вимогами Додатку №5 до тендерної документації, а саме в примітках встановлено, що Учасником в тендерній пропозицій та під час проведення аукціону зазначається ціна, що є остаточною та не підлягає коригуванню в бік збільшення під час укладання договору (в тому числі – на ставку відповідного податку, платником якого є учасник), про те ПП «ПРОФ БУД В» не зазначив дану інформацію в своїй пропозиції та не надав письмової згоди з погодженням даної умови. 5. Вимогами абзацу 7 п. 6 Розділу 3 Тендерної документації встановлено, що ціна тендерної пропозиції учасника щодо проведення відповідних робіт повинна бути розрахована відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України (Мінрегіону) від 01.11.2021 № 281. Відповідно до відповіді Замовника, щодо класу наслідків, визначено що об’єкт будівництва віднесений до СС1. Під час розрахунку своєї договірної ціни ПП «ПРОФ БУД В» встановлює показник прибутку в розмірі 22,5 грн./люд.год та показник на покриття адміністративних витрат в розмірі 5,66 грн./люд.год. (показники вказані в документі «ДЦ_ДЦ» в розрахунках №9 та №10). Вищевказані показники відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України (Мінрегіону) від 01.11.2021 № 281 встановлюються для об’єктів віднесених класу наслідків СС3. Враховуючи вищевказане ПП «ПРОФ БУД В» надав договірну ціну, яка не відповідає вимогам тендерної пропозиції. Враховуючи вище викладене тендерна пропозиція ПП «ПРОФ БУД В» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Тому вимагаємо: 1. Прийняти Вимогу до розгляду. 2. Скасувати протокольне рішення (протокол) №21-04-01 від 21 квітня 2023 року уповноваженої особи відповідальної за проведення публічних закупівель комунального некомерційного підприємства «Деражнянська міська багатопрофільна лікарня» Деражнянської міської ради. 3. Відхилити тендерну пропозицію ПП «ПРОФ БУД В» відповідно до підпункту 1 та 2 частини 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 24.04.2023 13:51
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "САНТЕХМОНТАЖ", Килимник Віктор Миколайович 380673112005 2STM@UKR.NET https://www.stm.org.ua
Скарга
Скасована

невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Номер: 85c6a644fe354462b38cd4c2f7676fe6
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-03-011125-a.b6
Назва: невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Скарга:
21 квітня 2023 року протокольним рішенням (протокол) №21-04-01 уповноваженою особою відповідальною за проведення публічних закупівель комунального некомерційного підприємства «Деражнянська міська багатопрофільна лікарня» Деражнянської міської ради про розгляд тендерної пропозиції учасника ПП «ПРОФ БУД В», код ЄДРПОУ 43332874, було прийнято рішення про визнання Учасника переможцем Закупівлі «Реконструкція твердопаливної котельні комунального некомерційного підприємства «Деражнянська міська багатопрофільна лікарня» Деражняської міської ради по вул. Подільська,1 в м. Деражня, Хмельницького району, Хмельницької області за кодом ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція за № UA-2023-04-03-011125-a та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю. Разом з тим, таке рішення уповноваженої особи Замовника є неправомірним оскільки надана ПП «ПРОФ БУД В» пропозиція та документи не відповідають вимогам тендерної документації та додаткам до неї, яка затверджена Протоколом Уповноваженої особи від 03 «квітня» 2023 року № 03-04-2023/1 зі змінами внесеними протоколом уповноваженої особи від10 «квітня» 2023 року № 10-04-2023. Відповідно п. 4 ч. 10 ст 11 ЗУ «Про публічні закупівлі», визначено, що уповноважена особа забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. При цьому, преамбула вищезгаданого закону вказує на його мету - забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Про те, прийняття 21.04.2023 протокольного рішення (протокол) №21-04-01 уповноваженої особи міського комунального некомерційного підприємства «Деражнянська міська багатопрофільна лікарня» Деражнянської міської ради свідчить про не об’єктивний та не чесний вибір переможця процедури закупівлі. Проаналізувавши тендерну пропозицію ПП «ПРОФ БУД В» можна дійти висновку про невідповідність поданих документів вимогам тендерної документації, а саме: 1. Вимогами Додатку №1 до тендерної документації, а саме п.5 розділу 4, встановлено надання Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (надається в період зупинення оприлюднення інформації в реєстрі у формі відкритих даних). Відповідно до Наказу Міністерства юстиції України №1462 від 13.04.2022 р. «Про зупинення оприлюднення інформації у формі відкритих даних, розпорядником якої є Міністерство юстиції України» встановлено зупинення оприлюднення інформації в реєстрі у формі відкритих даних. Однак, ПП «ПРОФ БУД В» не надав Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань чим порушив вимоги, які були встановленні Замовником. 2. Вимогами Додатку №1 до тендерної документації, а саме п.5 розділу 4, встановлена вимога, що Учасник надає заповнений та підписаний проєкт договору про закупівлю (разом з додатками до нього) та лист-погодження у довільній формі, чим учасник підтверджує, що погоджується з умовами проєкту договору, викладеному в Додатку № 3 до тендерної документації. Про те, ПП «ПРОФ БУД В» не надав листа-погодження у довільній формі про погодження з умовами проєкту договору про закупівлю та надав не повністю заповнений проєкт Договору чим порушив вимоги, які були встановленні Замовником. 3. Вимогами п. 6 Розділу 3 Тендерної документації встановлено, що Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій: Оригінал або належним чином завірену копію ліцензії на провадження певного виду робіт, якщо отримання такого дозволу, декларації або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством; оригінал або належним чином завірену копію дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларації відповідності матеріально-технічної бази та умов праці вимогам законодавства з питань охорони праці, а також документи про проходження керівником навчання з питань охорони праці. У разі завершення терміну дії ліцензії на провадження певного виду робіт, що передбачені технічним завданням замовника, або ж відсутності зазначених документів, учасники надають у складі пропозиції пояснювальну записку та документи, що підтверджують факт подання ними до уповноваженого органу пакету документів для продовження терміну або ж отримання декларації, дозволу, ліцензії. У разі відсутності в учасника ліцензії та/або декларації, та/або дозволу на виконання певного виду робіт, визначених у технічному завданні, у складі тендерної пропозиції мають бути надані ліцензія та/або декларація, та/або дозвіл субпідрядника/субпідрядників, який/які виконуватимуть такі роботи (зазначені документи (ліцензія та/або декларація, та/або дозвіл) надаються у тому разі якщо вартість робіт, що доручатимуться субпідряднику/субпідрядникам становитиме 20 і більше відсотків від вартості договору про закупівлю). ПП «ПРОФ БУД В» надав в складі своєї пропозиції документ «Декларація з поясненням». В даній пояснювальній записці вказано, що ПП «ПРОФ БУД В» подало необхідні документи на отримання дозволу на окремі роботи підвищеної небезпеки та декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці та промислової безпеки під час виконання робіт підвищеної небезпеки та повідомив про підтвердження на сайті http://my.gov.ua/personal/serviceorder/6957/69570/result/. Про те, по-перше, за цим посиланням неможливо перевірити достовірність інформації вказаної в листі. По-друге, відповідно до законодавства, роботи підвищеної небезпеки та застосування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки можуть виконуватися за наявності відповідного дозволу. Рішення про його видачу приймають територіальні органи Державної служби України з питань праці на підставі заяви про отримання дозволу та результатів експертизи стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання. ПП «ПРОФ БУД В» не надав копію заяви та результати експертизи стану охорони праці та безпеки промислового виробництва, яка проводиться атестованими організаціями та займає великий проміжок часу навіть при наявності всіх необхідних документів. По-третє, ПП «ПРОФ БУД В» не надав декларацію відповідності з переліком робіт підвищеної небезпеки, яку як він стверджує була зареєстрована за №ДК1893/Ц-23. Відповідно до Вимоги UA-2023-04-03-011125-a.c4, яка була залишена Замовником без розгляду, для виконання робіт по даній закупівлі необхідний наступний перелік робіт підвищеної небезпеки: 1. Демонтаж, монтаж, налагодження машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, а саме: котлів теплопродуктивністю понад 0,1 МВт. 2. Вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин та механізмів. 3. Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра. 4. Зварювальні, газополум'яні роботи, що виконуються із застосуванням відкритого полум'я. 5. Нанесення лакофарбових покрить, грунтовок та шпакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо). Вищевказаний перелік робіт становить набагато більше ніж 20% від ціни пропозиції ПП «ПРОФ БУД В», про те не надав власних відповідних дозвільних документів та не надав дозвільних документів субпідрядників, які можуть виконувати вищевказані роботи чим порушив вимоги тендерної документації. 4. Вимогами Додатку №5 до тендерної документації, а саме в примітках встановлено, що Учасником в тендерній пропозицій та під час проведення аукціону зазначається ціна, що є остаточною та не підлягає коригуванню в бік збільшення під час укладання договору (в тому числі – на ставку відповідного податку, платником якого є учасник), про те ПП «ПРОФ БУД В» не зазначив дану інформацію в своїй пропозиції та не надав письмової згоди з погодженням даної умови. 5. Вимогами абзацу 7 п. 6 Розділу 3 Тендерної документації встановлено, що ціна тендерної пропозиції учасника щодо проведення відповідних робіт повинна бути розрахована відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України (Мінрегіону) від 01.11.2021 № 281. Відповідно до відповіді Замовника, щодо класу наслідків, визначено що об’єкт будівництва віднесений до СС1. Під час розрахунку своєї договірної ціни ПП «ПРОФ БУД В» встановлює показник прибутку в розмірі 22,5 грн./люд.год та показник на покриття адміністративних витрат в розмірі 5,66 грн./люд.год. (показники вказані в документі «ДЦ_ДЦ» в розрахунках №9 та №10). Вищевказані показники відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України (Мінрегіону) від 01.11.2021 № 281 встановлюються для об’єктів віднесених класу наслідків СС3. Враховуючи вищевказане ПП «ПРОФ БУД В» надав договірну ціну, яка не відповідає вимогам тендерної пропозиції. Враховуючи вище викладене тендерна пропозиція ПП «ПРОФ БУД В» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Тому вимагаємо: 1. Прийняти Вимогу до розгляду. 2. Скасувати протокольне рішення (протокол) №21-04-01 від 21 квітня 2023 року уповноваженої особи відповідальної за проведення публічних закупівель комунального некомерційного підприємства «Деражнянська міська багатопрофільна лікарня» Деражнянської міської ради. 3. Відхилити тендерну пропозицію ПП «ПРОФ БУД В» відповідно до підпункту 1 та 2 частини 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 24.04.2023 13:45
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "САНТЕХМОНТАЖ", Килимник Віктор Миколайович 380673112005 2STM@UKR.NET https://www.stm.org.ua
Вимога
Є відповідь

невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Номер: 6025ac29c7344692852f4a980225d912
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-03-011125-a.b5
Назва: невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Вимога:
Уповноваженій особі Комунальне некомерційне підприємство «Деражнянська міська багатопрофільна лікарня» Деражнянської міської ради UA-2023-04-03-011125-a Сергію Яровому ВИМОГА про скасування протокольного рішення (протокол) №21-04-01 від «21» квітня 2023 року уповноваженої особи відповідальної за проведення публічних закупівель 21 квітня 2023 року протокольним рішенням (протокол) №21-04-01 уповноваженою особою відповідальною за проведення публічних закупівель комунального некомерційного підприємства «Деражнянська міська багатопрофільна лікарня» Деражнянської міської ради про розгляд тендерної пропозиції учасника ПП «ПРОФ БУД В», код ЄДРПОУ 43332874, було прийнято рішення про визнання Учасника переможцем Закупівлі «Реконструкція твердопаливної котельні комунального некомерційного підприємства «Деражнянська міська багатопрофільна лікарня» Деражняської міської ради по вул. Подільська,1 в м. Деражня, Хмельницького району, Хмельницької області за кодом ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція за № UA-2023-04-03-011125-a та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю. Разом з тим, таке рішення уповноваженої особи Замовника є неправомірним оскільки надана ПП «ПРОФ БУД В» пропозиція та документи не відповідають вимогам тендерної документації та додаткам до неї, яка затверджена Протоколом Уповноваженої особи від 03 «квітня» 2023 року № 03-04-2023/1 зі змінами внесеними протоколом уповноваженої особи від10 «квітня» 2023 року № 10-04-2023. Відповідно п. 4 ч. 10 ст 11 ЗУ «Про публічні закупівлі», визначено, що уповноважена особа забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. При цьому, преамбула вищезгаданого закону вказує на його мету - забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Про те, прийняття 21.04.2023 протокольного рішення (протокол) №21-04-01 уповноваженої особи міського комунального некомерційного підприємства «Деражнянська міська багатопрофільна лікарня» Деражнянської міської ради свідчить про не об’єктивний та не чесний вибір переможця процедури закупівлі. Проаналізувавши тендерну пропозицію ПП «ПРОФ БУД В» можна дійти висновку про невідповідність поданих документів вимогам тендерної документації, а саме: 1. Вимогами Додатку №1 до тендерної документації, а саме п.5 розділу 4, встановлено надання Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (надається в період зупинення оприлюднення інформації в реєстрі у формі відкритих даних). Відповідно до Наказу Міністерства юстиції України №1462 від 13.04.2022 р. «Про зупинення оприлюднення інформації у формі відкритих даних, розпорядником якої є Міністерство юстиції України» встановлено зупинення оприлюднення інформації в реєстрі у формі відкритих даних. Однак, ПП «ПРОФ БУД В» не надав Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань чим порушив вимоги, які були встановленні Замовником. 2. Вимогами Додатку №1 до тендерної документації, а саме п.5 розділу 4, встановлена вимога, що Учасник надає заповнений та підписаний проєкт договору про закупівлю (разом з додатками до нього) та лист-погодження у довільній формі, чим учасник підтверджує, що погоджується з умовами проєкту договору, викладеному в Додатку № 3 до тендерної документації. Про те, ПП «ПРОФ БУД В» не надав листа-погодження у довільній формі про погодження з умовами проєкту договору про закупівлю та надав не повністю заповнений проєкт Договору чим порушив вимоги, які були встановленні Замовником. 3. Вимогами п. 6 Розділу 3 Тендерної документації встановлено, що Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій: Оригінал або належним чином завірену копію ліцензії на провадження певного виду робіт, якщо отримання такого дозволу, декларації або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством; оригінал або належним чином завірену копію дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларації відповідності матеріально-технічної бази та умов праці вимогам законодавства з питань охорони праці, а також документи про проходження керівником навчання з питань охорони праці. У разі завершення терміну дії ліцензії на провадження певного виду робіт, що передбачені технічним завданням замовника, або ж відсутності зазначених документів, учасники надають у складі пропозиції пояснювальну записку та документи, що підтверджують факт подання ними до уповноваженого органу пакету документів для продовження терміну або ж отримання декларації, дозволу, ліцензії. У разі відсутності в учасника ліцензії та/або декларації, та/або дозволу на виконання певного виду робіт, визначених у технічному завданні, у складі тендерної пропозиції мають бути надані ліцензія та/або декларація, та/або дозвіл субпідрядника/субпідрядників, який/які виконуватимуть такі роботи (зазначені документи (ліцензія та/або декларація, та/або дозвіл) надаються у тому разі якщо вартість робіт, що доручатимуться субпідряднику/субпідрядникам становитиме 20 і більше відсотків від вартості договору про закупівлю). ПП «ПРОФ БУД В» надав в складі своєї пропозиції документ «Декларація з поясненням». В даній пояснювальній записці вказано, що ПП «ПРОФ БУД В» подало необхідні документи на отримання дозволу на окремі роботи підвищеної небезпеки та декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці та промислової безпеки під час виконання робіт підвищеної небезпеки та повідомив про підтвердження на сайті http://my.gov.ua/personal/serviceorder/6957/69570/result/. Про те, по-перше, за цим посиланням неможливо перевірити достовірність інформації вказаної в листі. По-друге, відповідно до законодавства, роботи підвищеної небезпеки та застосування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки можуть виконуватися за наявності відповідного дозволу. Рішення про його видачу приймають територіальні органи Державної служби України з питань праці на підставі заяви про отримання дозволу та результатів експертизи стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання. ПП «ПРОФ БУД В» не надав копію заяви та результати експертизи стану охорони праці та безпеки промислового виробництва, яка проводиться атестованими організаціями та займає великий проміжок часу навіть при наявності всіх необхідних документів. По-третє, ПП «ПРОФ БУД В» не надав декларацію відповідності з переліком робіт підвищеної небезпеки, яку як він стверджує була зареєстрована за №ДК1893/Ц-23. Відповідно до Вимоги UA-2023-04-03-011125-a.c4, яка була залишена Замовником без розгляду, для виконання робіт по даній закупівлі необхідний наступний перелік робіт підвищеної небезпеки: 1. Демонтаж, монтаж, налагодження машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, а саме: котлів теплопродуктивністю понад 0,1 МВт. 2. Вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин та механізмів. 3. Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра. 4. Зварювальні, газополум'яні роботи, що виконуються із застосуванням відкритого полум'я. 5. Нанесення лакофарбових покрить, грунтовок та шпакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо). Вищевказаний перелік робіт становить набагато більше ніж 20% від ціни пропозиції ПП «ПРОФ БУД В», про те не надав власних відповідних дозвільних документів та не надав дозвільних документів субпідрядників, які можуть виконувати вищевказані роботи чим порушив вимоги тендерної документації. 4. Вимогами Додатку №5 до тендерної документації, а саме в примітках встановлено, що Учасником в тендерній пропозицій та під час проведення аукціону зазначається ціна, що є остаточною та не підлягає коригуванню в бік збільшення під час укладання договору (в тому числі – на ставку відповідного податку, платником якого є учасник), про те ПП «ПРОФ БУД В» не зазначив дану інформацію в своїй пропозиції та не надав письмової згоди з погодженням даної умови. 5. Вимогами абзацу 7 п. 6 Розділу 3 Тендерної документації встановлено, що ціна тендерної пропозиції учасника щодо проведення відповідних робіт повинна бути розрахована відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України (Мінрегіону) від 01.11.2021 № 281. Відповідно до відповіді Замовника, щодо класу наслідків, визначено що об’єкт будівництва віднесений до СС1. Під час розрахунку своєї договірної ціни ПП «ПРОФ БУД В» встановлює показник прибутку в розмірі 22,5 грн./люд.год та показник на покриття адміністративних витрат в розмірі 5,66 грн./люд.год. (показники вказані в документі «ДЦ_ДЦ» в розрахунках №9 та №10). Вищевказані показники відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України (Мінрегіону) від 01.11.2021 № 281 встановлюються для об’єктів віднесених класу наслідків СС3. Враховуючи вищевказане ПП «ПРОФ БУД В» надав договірну ціну, яка не відповідає вимогам тендерної пропозиції. Враховуючи вище викладене тендерна пропозиція ПП «ПРОФ БУД В» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Тому вимагаємо: 1. Прийняти Вимогу до розгляду. 2. Скасувати протокольне рішення (протокол) №21-04-01 від 21 квітня 2023 року уповноваженої особи відповідальної за проведення публічних закупівель комунального некомерційного підприємства «Деражнянська міська багатопрофільна лікарня» Деражнянської міської ради. 3. Відхилити тендерну пропозицію ПП «ПРОФ БУД В» відповідно до підпункту 1 та 2 частини 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Уповноваженою особою КНП «Деражнянська МБЛ» розглянуто вимогу ТОВ «Сантехмонтаж» про скасування протокольного рішення №21-04-01 від 21 «квітня» 2023 року та відхилення тендерної пропозиції ПП «ПРОФ БУД В». За результатами розгляду повідомляємо наступне: 1. Відповідно до наданої пропозиції ПП «ПРОФ БУД В» була надана в пропозиції Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань від 08.11.2019 року Крім того, тендерною документацією передбачено надання довідки, складеній в довільній формі, яка містить інформацію про засновника та кінцевого бенефіціарного власника учасника, зокрема: назва юридичної особи, що є засновником учасника, її місцезнаходження та країна реєстрації; прізвище, ім’я по батькові засновника та/або кінцевого бенефіціарного власника, адреса його місця проживання та громадянство. Яка була надана учасником ПП «ПРОФ БУД В» в складі тендерної пропозиції. 2. При розгляді тендерної пропозиції учасника ПП «ПРОФ БУД В» встановлено, що учасником надано довідку - підтвердження про право підпису на документах пропозиції та проекту договору. Крім того, учасником наданий підписаний проект договору. 3. Умовами тендерної документації передбачено, що Учасники процедури закупівлі Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій: Оригінал або належним чином завірену копію ліцензії на провадження певного виду робіт, якщо отримання такого дозволу, декларації або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством; оригінал або належним чином завірену копію дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларації відповідності матеріально-технічної бази та умов праці вимогам законодавства з питань охорони праці, а також документи про проходження керівником навчання з питань охорони праці. У разі завершення терміну дії ліцензії на провадження певного виду робіт, що передбачені технічним завданням замовника, або ж відсутності зазначених документів, учасники надають у складі пропозиції пояснювальну записку та документи, що підтверджують факт подання ними до уповноваженого органу пакету документів для продовження терміну або ж отримання декларації, дозволу, ліцензії. При розгляді тендерної пропозиції ПП «ПРОФ БУД В» встановлено, що учасник надав у своїй пропозиції декларацію про відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці разом із поясненням до декларації. І крім того, в тендерній документації, не було визначено окремі види робіт підвищеної небезпеки. Разом з тим, ПП «ПРОФ БУД В» надало гарантійний лист, щодо виконання робіт по об’єкту Реконструкція твердопаливної котельні комунального некомерційного підприємства «Деражнянська міська багатопрофільна лікарня» Деражняської міської ради по вул. Подільська,1 в м. Деражня, Хмельницького району, Хмельницької області будуть додатково залучатись фахові підприємства та організації з відповідними дозволами та ліцензіями на проведення певного виду робіт (за вимогою замовника будуть наданні відповідні дозволи, декларації ліцензії), що відповідно не буде перевищувати 20% від вартості робіт 4. Учасником ПП «ПРОФ БУД В» в складі тендерної пропозиції надана довідка, що договірна ціна, що пропонується згідно предмету закупівлі у цілому, за умовами торгів є твердою. 5. Так, оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Ціна тендерної пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену в оголошенні про проведення відкритих торгів, з урахуванням абзацу другого пункту 28 Особливостей. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100 %. Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (у тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ або без ПДВ — у разі, якщо учасник не є платником ПДВ, а також без ПДВ - якщо предмет закупівлі не оподатковується. Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі в цілому. При поданні своєї пропозиції ПП «ПРОФ БУД В» надав найнижчу цінову пропозицію, що відповідно до протоколу розкриття становить 3549951.49 грн. Керуючись принципами визначених в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» при розгляді тендерної пропозиції було прийняте рішення про визначення переможцем процедури закупівлі на виконання робіт Реконструкція твердопаливної котельні комунального некомерційного підприємства «Деражнянська міська багатопрофільна лікарня» Деражняської міської ради по вул. Подільська,1 в м. Деражня, Хмельницького району, Хмельницької області за кодом ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція - ПП «ПРОФ БУД В». Таким чином враховуючи вищенаведене вимога про скасування протокольного рішення №21-04-01 від 21 «квітня» 2023 року та відхилення тендерної пропозиції ПП «ПРОФ БУД В» не підлягає задоволенню. Уповноважена особа Сергій ЯРОВИЙ
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

дозвільні документи

Номер: e0e1a8e556f24166b0ebfca7ffb31f4a
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-03-011125-a.c4
Назва: дозвільні документи
Вимога:
В дефектному акті передбачено виконання робіт підвищеної небезпеки, які відповідно до статті 21 Закону України "Про охорону праці" повинні виконуватись організаціями, які мають дозвіл на роботи підвищеної небезпеки та/або декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. В дефектному акті передбачені наступні роботи підвищеної небезпеки: 1. Демонтаж, монтаж, налагодження машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, а саме: котлів теплопродуктивністю понад 0,1 МВт. 2. Вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин та механізмів. 3. Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра. 4. Зварювальні, газополум'яні роботи, що виконуються із застосуванням відкритого полум'я. 5. Нанесення лакофарбових покрить, грунтовок та шпакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо). Враховуючи вищевказане, вимагаємо встановити відповідні вимоги до учасників (наявність дозволу на роботи підвищеної небезпеки та декларації відповідності мтб вимогам законодавства з питань охорони праці) для забезпечення безпечного виконання робіт та можливості введення в експлуатацію Вашого об'єкта
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Доброго дня. Відповідно до пункту 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації передбачено надання «Оригінал або належним чином завірену копію ліцензії на провадження певного виду робіт, якщо отримання такого дозволу, декларації або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством; оригінал або належним чином завірену копію дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларації відповідності матеріально-технічної бази та умов праці вимогам законодавства з питань охорони праці, а також документи про проходження керівником навчання з питань охорони праці». Уповноважена особа Сергій ЯРОВИЙ
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 15.04.2023 00:01
Вимога
Вирішена

фундаменти

Номер: 1f35adf9ec5e4e4d93f7d2dca3401ad1
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-03-011125-a.c3
Назва: фундаменти
Вимога:
у відомості ресурсів вказано ,що для виготовлення залізобетонних фундаментів необхідно суміші бетонні готові,важкі,клас бетону В15 М 200-126875 м3 суміші бетонні важкі клас бетону В3 М50- 0,918 м3 розчин готовий кладковий важкий цементний М50-0,1128 м3 розчин готовий кладковий важкий цементний М100 0,0009 м3 на обєкті будівництва дану кількість , марки та класи бетону виготовити неможливо,для виготовлення вищезазначених бетонних сумішей потрібен розчинно-бетонний вузол,а для доставки на місце будівництва данних готових важких сумішей потрібен спеціалізований автотранспрот. Вважаємо дані вимого суттєвими та просим добавити їх до кваліфікаційних умов .
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Доброго дня. Внесено зміни до тендерної документації. Уповноважена особа Сергій ЯРОВИЙ
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Номер: 83d8b1d1765847b18b9990122aa8c0d3
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-03-011125-a.a2
Назва: Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Вимога:
Відповідно до абзацу третього пунтку 5.1. розлі V. Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) НАСТАНОВ з визначення вартості будівництва, для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. Просимо дотримуватись приниців здійснення публічних закупівель та надати всі документи які потрібні для визначення технічних, якісних та кількісних харакертристик предмету закупівліі.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Доброго дня. Для чіткого розуміння всіма потенційними учасниками технічного завдання будуть внесенні зміни до тендерної документації шляхом розміщення відомостей ресурсiв без цін. Уповноважена особа Сергій ЯРОВИЙ
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

щодо дискримінації

Номер: 6f0796c5fb784b9c95209aa7d9de49b5
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-03-011125-a.c1
Назва: щодо дискримінації
Вимога:
Учасник надає довідку згідно таблиці № 1 в якій відображає обов’язкову наявність в учасника не менше 5-ти кваліфікованих працівників (технік – електрик, інженер – будівельник, технік – будівельник, електрозаврювальник). Вважаємо зазначену вимогу дискримінаційною, у зв'язку із тим, що не обов'язково тримати такий штат працівників для організації та виконання таких робіт на підприємстві! Просимо внести відповідні зміни!
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Доброго дня. Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право встановити кваліфікаційний критерій - наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Відповідно для виконання робіт згідно дефектного акту, необхідні працівники відповідної кваліфікації які будуть виконувати роботу, крім того враховуючи об’єми робіт Замовником прийняте рішення про обов’язковість в Учасника не менше 5 працівників. Дана вимога не порушує принципів державних закупівель і не призводить до дискримінації жодних потенційних учасників, оскільки всі учасники знаходяться в рівних умовах під час подання пропозиції. Уповноважена особа Сергій ЯРОВИЙ
Статус вимоги: Відхилено