-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги охорони
Завершена
1 720 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 600.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 600.00 UAH
Номер:
24ea5259d5954a7781e058c2e3171261
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-04-25-000070
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.04.2023 00:00
Період моніторингу:
26.04.2023 13:52 - 18.05.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
25.04.2023 № 39-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 25.04.2023.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 25.04.2023 № 39-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 1 UA-2023-03-31-000339-a 31.03.2023
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення абзацу восьмого пункту 28 та пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань внесення змін до тендерної документації та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення абзацу другого частини другої статті 24, абзацу першого пункту 3 частини першої статті 10 Закону та пункту 51 Особливостей.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення підпунктів 2 та 3 пункту 41 Особливостей.
За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель встановлено порушення пункту 15 Порядку № 1082.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю охоронних послуг від 19.04.2023 № 30/23, укладеним з КП «МИКОЛАЇВСЬКА ОБЛАСНА ВАРТА», з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 травня 2023року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, в редакції на дату проведення процедури закупівлі (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій; укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця; внесення змін до договору про закупівлю, розміщення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2023 рік Управління з питань цивільного захисту Миколаївської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) (ID плану: UA-P-2023-03-30-002360-c); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 30.03.2023 (протокол № 8), зі змінами, оприлюдненими в електронній системі закупівель 05.04.2023 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція учасника Товариства з обмеженою відповідальністю Комунального підприємства «МИКОЛАЇВСЬКА ОБЛАСНА ВАРТА» (далі - КП «МИКОЛАЇВСЬКА ОБЛАСНА ВАРТА»); запитання до процедури та відповіді Замовника на них; вимоги про усунення порушень Замовником та відповіді на них; повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей КП «МИКОЛАЇВСЬКА ОБЛАСНА ВАРТА»; протоколи уповноваженої особи від 10.04.2023 № 10, від 13.04.2023 № 14; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю охоронних послуг від 19.04.2023 № 30/23 (далі – Договір про закупівлю охоронних послуг); повідомлення про внесення змін до Договору про закупівлю; додаткова угода від 26.04.2023 № 1 до Договору про закупівлю; пояснення, надані Замовником 01.05.2023 та 08.05.2023 через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник на порушення абзацу восьмого пункту 28 та пункту 44 Особливостей в тендерній документації для переможця не визначив спосіб підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктами 3, 5, 6, 12 частини першої та частиною другої статті 17 Закону.
Моніторингом процедури закупівлі також встановлено, що 05.04.2023 до тендерної документації вносились зміни, викладені у файлі «Тендерна документація.docx». Проте, на порушення абзацу другого частини другої статті 24 Закону, абзацу першого пункту 3 частини першої статті 10 Закону та пункту 51 Особливостей Замовник не оприлюднив в електронній системі закупівель разом із змінами до тендерної документації в окремому документі перелік змін
Також за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що тендерна пропозиція КП «МИКОЛАЇВСЬКА ОБЛАСНА ВАРТА» не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації, та підлягала відхиленню.
Так, відповідно до пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та пункту 1 додатку 1 до тендерної документації учасники на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій мають надати «довідку, складену у довільній формі на фірмовому бланку (за наявності), якою Учасник повинен підтвердити наявність власного або орендованого обладнання та матеріально-технічної бази, достатньої для виконання договору, укладеного за результатами цієї процедури закупівлі, в якій зазначається: - інформація про наявність власного форменого одягу та взуття (відповідно до сезону)». При цьому, учасники мають «Для підтвердження надати накладні/акти прийому-передачі в складі тендерної пропозиції».
Учасник КП «МИКОЛАЇВСЬКА ОБЛАСНА ВАРТА» надав довідку від 03.04.2023 № 1 про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (файл «Дов.мат.тех.база.PDF»), в якій відсутня інформація про наявність в учасника взуття (відповідно до сезону). Крім того, в складі тендерної пропозиції КП «МИКОЛАЇВСЬКА ОБЛАСНА ВАРТА» відсутні документи (накладні/акти прийому-передачі), що підтверджують наявність у нього вищезазначеного взуття.
Також відповідно до пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та пункту 1 додатку 1 до тендерної документації учасники мають надати «Довідку в довільній формі та документи, що підтверджують наявність підприємства системи (засобів та обладнання) для забезпечення стійкого супутникового доступу до мережі Інтернет». Моніторингом процедури закупівлі встановлено, що учасником надана довідка щодо наявності в КП «МИКОЛАЇВСЬКА ОБЛАСНА ВАРТА» системи СТАРЛИНК (файл «Дов. сист. Старлинк.PDF»). Проте, у складі тендерної пропозиції КП «МИКОЛАЇВСЬКА ОБЛАСНА ВАРТА» відсутні документи, що підтверджують наявність в учасника системи СТАРЛИНК для забезпечення стійкого супутникового доступу до мережі Інтернет .
Крім того, відповідно до пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та пункту 3 додатку 1 до тендерної документації на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасники мають надати:
- «довідку, яка містить відомості щодо досвіду виконання аналогічного договору, який є предметом закупівлі протягом останніх трьох років за формою» із зазначенням строку дії договору;
- «оригінал/-и або засвідчену учасником копію/-ї договору/-ів (з усіма додатками та додатковими угодами/додатками до додаткових угод), інформація про який/які наведена в довідці про наявність досвіду виконання аналогічного/-их договору/-ів та документів, що підтверджують факт повного його/-їх виконання (акти наданих послуг/виконаних робіт)»;
- «позитивний відгук замовника за наданим аналогічним договором, у якому обов’язково має бути зазначено посилання: на номер, дату договору».
Для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів учасник КП «МИКОЛАЇВСЬКА ОБЛАСНА ВАРТА» у складі тендерної пропозиції надав довідку від 03.04.2023 № 15 (файл «Дов.Укрпошт..PDF), до якої включив інформацію щодо чотирьох договорів, укладених з акціонерним товариством «Укрпошта» з надання охоронних послуг, а саме: договір від 06.05.2022 № 02.05-05/06-05, договір від 26.08.2022 № 02.05-05/25-08, договір від 27.07.2022 № 02-05-05/27.07, договір від 27.12.2022 № 02.05.-10Д/06. Проте, на порушення вимог тендерної документації в довідці від 03.04.2023 № 15 відсутня інформація щодо строку дії договорів від 06.05.2022 № 02.05-05/06-05, від 26.08.2022 № 02.05-05/25-08 та від 27.07.2022 № 02-05-05/27.07.
Також у складі тендерної пропозиції учасник надав копії вищезазначених договорів (файли «Дог02,05-0506-05.PDF», «Дог02.05-0525-08.PDF», «Дог02.05-0507.PDF», «Дог02.05.-10Д06.PDF»). Разом з тим, у складі тендерної пропозиції КП «МИКОЛАЇВСЬКА ОБЛАСНА ВАРТА» відсутні документи (акти наданих послуг/виконаних робіт), що підтверджують факт повного виконання договорів від 06.05.2022 № 02.05-05/06-05 та від 26.08.2022 № 02.05-05/25-08. По договору від 27.12.2022 № 02.05.-10Д/06 акти наданих послуг надані не на всю суму договору.
Крім того, КП «МИКОЛАЇВСЬКА ОБЛАСНА ВАРТА» у файлі «Відгук.pdf» тендерної пропозиції розмістило лист відгук від 03.04.2023 № 02.05.14\44 акціонерного товариства «Укрпошта» щодо виконання КП «МИКОЛАЇВСЬКА ОБЛАСНА ВАРТА» охоронних послуг поштових об`єктів за чотирма укладеними договорами. Проте, в листі відгуку від 03.04.2023 № 02.05.14\44 відсутні посилання на номери та дати договорів, що не відповідає вищенаведеній вимозі тендерної документації.
Також за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що тендерна пропозиція, подана КП «МИКОЛАЇВСЬКА ОБЛАСНА ВАРТА» в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, підписана Білоус Наталією Володимирівною.
Відповідно до пункту 3 таблиці «ІНШІ ДОКУМЕНТИ ВІД УЧАСНИКА» Додатку 2 до тендерної документації «якщо пропозиція подається не керівником учасника, зазначеним у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, а іншою особою, учасник надає оригінал або належним чином засвідчену учасником копію довіреності/доручення щодо уповноваження цієї особи та належним чином засвідчену копію паспорта уповноваженої особи (1-6 сторінки та сторінка із зазначенням місця проживання)».
Під час моніторингу процедури закупівлі встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасник КП «МИКОЛАЇВСЬКА ОБЛАСНА ВАРТА» подав довіреність від 03.04.2023, якою довіряє менеджеру з публічних закупівель КП «МИКОЛАЇВСЬКА ОБЛАСНА ВАРТА» Білоус Наталі подання тендерної пропозиції для участі в процедурі закупівлі UA-2023-03-16-011472-a. Тобто, довіреність від 03.04.2023 видана Білоус Наталі для подання тендерної пропозиції для участі в іншій процедурі закупівлі, ніж процедура закупівлі, яку здійснювало Управління з питань цивільного захисту Миколаївської обласної державної адміністрації за предметом «ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги» (за ID: UA-2023-03-31-000339-a).
Крім того, у файлі «Довіреність+пасп.уповнов.ос..PDF» учасник надав копію паспорта, виданого на ім’я Білоус Наталі Володимирівни, яка, на порушення вимог тендерної документації, не містить 6 сторінку.
Відповідно до підпункту 2 пункту 41 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Отже, незважаючи на вищезазначені невідповідності, Замовник на порушення підпункту 2 пункту 41 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію КП «МИКОЛАЇВСЬКА ОБЛАСНА ВАРТА», як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та визнав КП «МИКОЛАЇВСЬКА ОБЛАСНА ВАРТА» переможцем процедури закупівлі.
Крім того, моніторингом процедури закупівлі встановлено, що відповідно до умов пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону».
Проте, переможець процедури закупівлі КП «МИКОЛАЇВСЬКА ОБЛАСНА ВАРТА» не розмістив в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 3 частини першої статті 17 Закону.
Разом з тим, Замовник на порушення вимог підпункту 3 пункту 41 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі КП «МИКОЛАЇВСЬКА ОБЛАСНА ВАРТА», як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 44 Особливостей.
Враховуючи вищевикладене, незважаючи на наявність підстав для відхилення тендерної пропозиції КП «МИКОЛАЇВСЬКА ОБЛАСНА ВАРТА» на підставі підпунктів 2 та 3 пункту 41 Особливостей, Замовник не відхилив тендерну пропозицію цього учасника, визнав КП «МИКОЛАЇВСЬКА ОБЛАСНА ВАРТА» переможцем процедури закупівлі та уклав з ним Договір про закупівлю охоронних послуг.
За результатами моніторингу процедури закупівлі також встановлено, що на порушення вимог пункту 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 р. за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082), Замовник розмістив в електронній системі закупівель Договір про закупівлю у форматі, відмінному від Portable Document Format (PDF).
Період усунення порушень:
17.05.2023 14:37 - 01.06.2023 00:00
Дата публікації висновку:
17.05.2023 14:37
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Прийнято рішення про припинення зобов’язань за договором про закупівлю охоронних послуг від 19.04.2023 № 30/23, укладеним з КП «МИКОЛАЇВСЬКА ОБЛАСНА ВАРТА».
Дата публікації звіту:
24.05.2023 14:52
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Так
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
- other: Так
Опис:
-
Дата публікації:
31.05.2023 16:25
Запити/Пояснення
Номер:
11cde0e1cef346118f562060b315ae65
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
27.04.2023 14:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.05.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги (Послуги охорони)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступного питання.
Згідно з інформацією в електронній системі закупівель учасник процедури закупівлі ПП «СБ ГРІЗЛІ» звернувся до Замовника з вимогою про усунення порушення, яку 11.04.2023 розмістив в електронній системі закупівель.
Враховуючи вищезазначене, просимо пояснити, за яких причин в електронній системі закупівель відсутня відповідь Замовника на це звернення учасника?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
13695780ee3341588faf273fe0fd17d6
Назва:
Відповідь замовника
Дата опублікування:
01.05.2023 11:16
Опис:
Управління з питань цивільного захисту Миколаївської облдержадміністрації (надалі – Замовник) у відповідь на запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 27.04.2023р. у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги охорони (UA-2023-03-31-000339-a)» пояснює наступне. Щодо вимоги ПП «СБ Грізлі» про усунення порушень. Розглянувши вимогу ПП «СБ Грізлі» від 11.04.2023, замовником було скасовано рішення уповноваженої особи про визнання переможця торгів закупівлі UA-2023-03-31-000339-a та повернуто до попереднього етапу процедури закупівлі- кваліфікації учасників (Протокол уповноваженої особи управління з питань цивільного захисту від 12.04.2023 №13). Відповідь на вимогу ПП «СБ Грізлі» від 11.04.2023 з технічних причин не підтягнулась на майданчик.
Номер:
1db30d885d3d49f8a80d3d915aab59a9
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
27.04.2023 14:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.05.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги (Послуги охорони)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та документів з наступних питань.
Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
9ff4d6561e92484ab59729f3cf962d90
Назва:
Відповідь замовника
Дата опублікування:
01.05.2023 11:18
Опис:
Управління з питань цивільного захисту Миколаївської облдержадміністрації (надалі – Замовник) у відповідь на запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 27.04.2023р. у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги охорони (UA-2023-03-31-000339-a)» пояснює наступне. Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Формування очікуваної вартості проводилось з урахуванням запланованих поточних завдань замовника, шляхом аналізу ринку з охоронних послуг. Замовником була використана інформація щодо цін на такі послуги, яка міститься у відкритих джерелах (в тому числі на сайтах постачальників відповідних послуг) та інформації, отриманої від постачальників охоронних послуг м. Миколаєва в комерційних пропозиціях. Технічні та якісні характеристики об’єкта охорони визначені відповідно до потреб замовника, специфіки місця розташування та призначення самого об’єкта. Щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі. Управління з питань цивільного захисту Миколаївської облдержадміністрації не має власного веб-сайту. Офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів на період воєнного стану закритий.
Номер:
a60d81ed8ba34765a476d4eef26bee5c
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
04.05.2023 15:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.05.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги (Послуги охорони)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та документів з наступного питання.
Згідно з вимогами підпунктів 6.6.1 та 6.6.2 пункту «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу 6 «РЕЗУЛЬТАТИ ТЕНДЕРУ ТА УКЛАДАННЯ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ» тендерної документації «Учасник - переможець зобов’язаний не пізніше дати укладення Договору внести забезпечення виконання Договору (далі - договірне забезпечення) у розмірі: 1 (один) % від вартості Договору. Договірне забезпечення надається Учасником - переможцем у вигляді грошової застави шляхом перерахування коштів на рахунок Замовника, зазначений в Договорі».
Враховуючи вищевказане, просимо надати документи, що підтверджують внесення учасником - переможцем забезпечення виконання Договору, а саме, банківську виписку, що підтверджує перерахування коштів на рахунок Замовника.
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.