-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт приміщень стерилізаційної, в КНП Вінницької обласної Ради «Клінічний Центр інфекційних хвороб», за адресою: 23222, Вінницька обл., Вінницький р-н, с. Березина, вул.. Каштанова, 5
Завершена
3 154 626.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 31 546.26 UAH
мін. крок: 1% або 31 546.26 UAH
Номер:
33584d96b5404105a0f921cb53daa514
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-05-30-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.05.2023 00:00
Період моніторингу:
30.05.2023 17:26 - 21.06.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
30.05.2023 №49-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 30.05.2023 №49-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1. UA-2023-03-30-004057-a 30.03.2023 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови та внесення змін до неї, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 червня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, в редакції чинній на час здійснення закупівлі (далі – Постанова №1178), та внесення змін до неї, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Державного підприємства «Архітектурно-будівельний інжиніринг» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 30 березня 2023 року №557 із змінами (далі – тендерна документація), звернення до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та вимогою щодо усунення порушення (UA-2023-03-30-004057-a.a1), відповіді Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ПП «Б.В.В-БУД», повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ПП «Б.В.В-БУД» до 19 квітня 2023 року, рішення уповноваженої особи від 19 квітня 2023 року №562, повідомлення про намір укласти договір, договір від 25 квітня 2023 року №09-23, звіт про результати проведення процедури закупівлі та пояснення від 15 червня 2023 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
19.06.2023 16:49 - 23.06.2023 00:00
Дата публікації висновку:
19.06.2023 16:49
Запити/Пояснення
Номер:
ec1f285aa0664deba284d08010824a16
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
12.06.2023 16:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.06.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту приміщень стерилізаційної, в КНП Вінницької обласної Ради «Клінічний Центр інфекційних хвороб», за адресою: 23222, Вінницька обл., Вінницький р-н, с. Березина, вул. Каштанова, 5 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-03-30-004057-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Номер:
5d7e03455e684ae59ffa95a477f3bcbb
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
15.06.2023 14:07
Опис:
1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та очікувану вартість визначено відповідно до проектної документації, що отримала позитивний експертний звіт Вінницької обласної комунальної установи «Служба технічного нагляду за об’єктами житлово-комунального господарства» від 21 березня 2023 року № 04-07-0090 (додатки: Проект.zip, Експертиза. zip Додаток 1.docx).
2. Відповідні характеристики об’єкту розміщені на офіційному сайті ДП «Архітектурно-будівельний інжиніринг» за посиланням https://dpabi.coredesign.com.ua/. За повідомленням адміністратора сайт не працює, до вирішення технічних проблем. Після відновлення роботи сайту, відповідне посилання буде надано додатково. Разом з цим вказана інформація дублюється на офіційній сторінці ДП в Facebook, на відповідний допис надаємо Вам посилання https://facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid02RqsHUYTtcsqtXWZhhuHfr3i6xsx8TEV5TECMBMV1zkjv2rFgZ6YBgPPFLXj48UUfl&id=100031795162524 . Посилання на саму сторінку https://www.facebook.com/vinarhbud .Також зазначаємо що в Додатку №1 зазначається інформація з офіційного сайту ДП «АБІ».