• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП
  • 1

Намети код ДК 021:2015 39520000-3 Готові текстильні вироби (Лот №1: Намет утеплений 5х10 м, Лот №2: Намет УСБ-56)

Завершена

5 980 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 12 400.00 UAH
Номер: f9e59798cddc41b9acea3809ba5782ea
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-05-30-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.05.2023 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40922492
Період моніторингу: 30.05.2023 12:51 - 21.06.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 30.05.2023 № 16-з Ужгород Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Світлана МИГОЛИНЕЦЬ Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 30.05.2023 № 16-з Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2023-03-30-002705-a 30.03.2023 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Адреса: Ukraine, Ужгород
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 99) 555-05-13, kolodiynataliya86@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостей із змінами, встановлені порушення пунктів 41, 44 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП «Петля Аліна Олегівна» встановлено порушення абзацу 1 пункту 40 Особливостей. За результатами аналізу питання відповідності умов договору до умов тендерної пропозиції переможця ФОП «Петля Аліна Олегівна» установлено порушення вимог пункту 18 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані на 2023 рік, своєчасності оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства ФОП «МЕХЕДОВ ПАВЛО ВАСИЛЬОВИЧ» та ТОВ «ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ «ІНСОЛ», надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця ТОВ «ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ «ІНСОЛ» (лот 1), та оприлюднення договорів, своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону № 922-VIII, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом розірвання договору (припинення зобов’язань) за укладеним договором з ФОП «Петля Аліна Олегівна» №01.2-15/22 від 09.05.2023 (лот 2), з урахуванням пункту 6.4.1. договору («Достроково розірвати цей Договір у разі невиконання зобов’язань Продавцем, повідомивши його про це у 5 (п’яти) денний строк.» та з дотриманням статті 188 Господарського кодексу України та статті 651 Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09 червня 2023 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані на 2023 рік, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, своєчасності оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), із змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2023 № 157 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. № 1178», розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених Законом № 922-VIII. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунальної установи «Закарпатський обласний центр цивільного захисту, матеріальних резервів та централізованого оповіщення» Закарпатської обласної ради (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 30.03.2023 року №13; тендерну пропозицію фізичних осіб – підприємців «ПЕТЛЯ АЛІНА ОЛЕГІВНА» та «МЕХЕДОВ ПАВЛО ВАСИЛЬОВИЧ» (далі - ФОП «ПЕТЛЯ АЛІНА ОЛЕГІВНА» та ФОП «МЕХЕДОВ ПАВЛО ВАСИЛЬОВИЧ» ), товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ «ІНСОЛ» (далі – ТОВ «ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ «ІНСОЛ»); протокол про відхилення тендерної пропозиції ФОП «МЕХЕДОВ ПАВЛО ВАСИЛЬОВИЧ» від 24.04.2023 № 17; протокол щодо продовження строку розгляду тендерних пропозицій від 18.04.2023 № 16; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця та намір укласти договір з ФОП «ПЕТЛЯ АЛІНА ОЛЕГІВНА» від 25.04.2023 № 19 та ТОВ «ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ «ІНСОЛ» від 18.04.2023 № 16; повідомлення про намір укласти договір від 24.05.2023 та від 25.04.2023; договір від 09.05.2023 № 01.2-15/22 та від 01.05.2023 № 01.2-15/20, пояснення та долучені до них документи Замовника, які оприлюднені в електронній системі закупівель на запит органу державного фінансового контролю 02 червня 2023 року. У пункті 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник зазначив підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах відповідно до статті 17 Закону № 922-VIII, в той час як такі підстави визначені у пункті 44 Особливостей із змінами, внесеними Постановою № 157. Зокрема, підпункти 3, 6, 11, 12 пункту 44 Особливостей викладені в новій редакції, а підстави для відмови учаснику в участі у відкритих торгах, зазначені у пункті 13 частини першої статті 17 Закону № 922-VIII, у новій редакції пункту 44 Особливостей взагалі відсутні. У пункті четвертому розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник зазначив підстави відхилення тендерної пропозиції учасника (переможця) торгів без врахування змін, внесених до пункту 41 Особливостей підпунктом 19 пункту 2 змін, внесених Постановою № 157, а саме: викладені у новій редакції абзаци третій та сьомий підпункту 1 пункту 41 Особливостей. Також, Замовником не враховані зміни, внесені до абзацу другого підпункту 2 пункту 41 Особливостей, а абзац третій підпункту 2 Особливостей виключений з підстав відхилення тендерної пропозиції учасника. Окрім того, в ході проведення моніторингу з питань розгляду Замовником тендерної пропозиції ФОП «ПЕТЛЯ АЛІНА ОЛЕГІВНА» (лот 2) на відповідність вимогам законодавства та умовам тендерної документації встановлено наступне. У складі тендерної пропозиції зазначеного учасника на підтвердження інформації про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (додаток 2 тендерної документації) подано документи, в яких наявні невідповідності щодо технічних характеристик предмету закупівлі намет УСБ-56 (лот -2). Так, довідка від 03.04.2023 № 71, яка подана у складі тендерної пропозиції містить інформацію, що документ для підтвердження якості та відповідності предмета закупівлі є сертифікат якості. Проте, технічні характеристики які відображені в сертифікаті якості від 03.04.2023 № 9 (файл - Сертифікат якості.pdf - 10 квітня 2023 17:19) та у поданій довідці № 76 від 03.04.2023 «Технічні вимоги» та листа №54 від 03.04.2023 р, містять невідповідність в довжині, кубатурі повітря, відсутні підрамники – 12шт, відсутні навісні стінки утеплення 10,2 м -2 шт тощо, наметів, які Замовником закуповуються. З метою підтвердження або спростування ознак порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 31.05.2023 через електронну систему закупівель надано запит замовнику. Замовником 02.06.2023 в електронній системі закупівель надано відповідь яка не спростовує наявність порушення, зокрема замовник в своїй відповіді зазначив: «…ФОП «Петля Аліна Олегівна» згідно листа № 54 від 03.04.2023 р. засвідчила Інформацію про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі така, що відповідає технічним характеристикам продукції яка вимагалась в тендерній документації. ФОП «Петля Аліна Олегівна» згідно листа №76 від 03.04.2023 р. засвідчила технічні вимоги предмета закупівлі, яка вимагалась в тендерній документації...». Відповідно до норм абзацу 1 пункту 40 Особливостей, замовник розміщає у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, що не забезпечено Замовником. Так, абзацом 1 пункту 40 Особливостей визначено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель». Таким чином, замовником порушено абзац 1 пункту 40 Особливостей в частині ненадання повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель учаснику ФОП «Петля Аліна Олегівна» (лот 2). Під час здійснення моніторингу з питань відповідності умов договору до умов тендерної пропозиції переможця ФОП «Петля Аліна Олегівна» (лот 2) установлено, що в умовах договору від 09.05.2023 № 01.2-15/22, п. 5.4 розділу 5 «Умови продажу товару» установлено, що Продавець гарантує постачання Товару у термін до 31.05.2023 року за адресою: 88000, м.Ужгород, вул. Гойди, 8, проте згідно оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерної документації та проекту договору, строк поставки Замовником визначено 30.04.2023 року. Окрім того, в тендерній пропозиції ФОП «Петля Аліна Олегівна» (лот 2) міститься довідка від 03.04.2023 р. №62, в якій зазначений переможець гарантує укласти договір в редакції замовника та дотримуватись усіх вимог договору. За результатами аналізу питання відповідності умов договору до умов тендерної пропозиції переможця ФОП «Петля Аліна Олегівна» установлено, що умови договору не відповідають змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, відповідно Замовником при укладанні договору на закупівлю наметів УСБ-56 (лот -2) з переможцем ФОП «Петля Аліна Олегівна» порушено вимоги пункту 18 Особливостей. Відповідно до підпункту 2 пункту 21 Особливостей договір про закупівлю є нікчемним у разі: укладення договору про закупівлю з порушенням вимог пункту 18 цих особливостей. При цьому, Замовником за результатами процедури закупівлі, яку проведено з порушенням законодавства, укладено з ФОП «Петля Аліна Олегівна» договір від 09.05.2023 № 01.2-15/22 на суму 3 175 000,00 гривень без ПДВ. В ході проведення моніторингу Замовником у поясненнях зазначено, що станом на 01.06.2023 р. жодних розрахунків з ФОП «Петля Аліна Олегівна» не проводились, 01 червня 2023 року КУ «Закарпатським обласним центром цивільного захисту матеріальних резервів та централізованого оповіщення» Закарпатської обласної ради направлено лист №01-10/52 ФОП «Петля Аліна Олегівна» про те, що довідкою від 03.04.2023 р. № 62 ФОП «Петля Аліна Олегівна» гарантує укласти договір в редакції замовника та дотримуватись усіх вимог договору. Відповідно до пункту 5.4 договору №01.2-15/22 від 09.05.2023 ФОП «Петля Аліна Олегівна» взяла на себе зобов’язання здійснити постачання Товару, а саме наметів УСБ-56 у кількості 25 шт. у термін до 31.05.2023 року. Станом на 01.06.2023 року ФОП Петля Аліна Олегівна здійснено постачання товару у кількості 12 шт. чим саме порушило зобов’язання передбачені пунктом 5.4. договору, а саме «Продавець гарантує постачання Товару у термін до 31.05.2023 року за адресою: 88000, м. Ужгород, вул. Гойди, 8.». На час завершення моніторингу в електронній системі закупівель відсутня інформація, яка підтверджує факт розірвання Замовником договору з ФОП «Петля Аліна Олегівна» №01.2-15/22 від 09.05.2023.
Період усунення порушень: 09.06.2023 13:06 - 24.06.2023 00:00
Дата публікації висновку: 09.06.2023 13:06

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: 14.06.2023 р. укладено Додаткову угоду №1 в якій Сторони у зв’язку з невиконанням пункту 5.4 Договору, а саме «Продавець гарантує постачання Товару у термін до 31.05.2023 року за адресою: 88000, м. Ужгород, вул. Гойди, 8.» та на підставі п. 6.4.1 Договору «Достроково розірвати цей Договір у разі невиконання зобов’язань Продавцем, повідомивши його про це у 5 (п’яти) денний строк.» дійшли згоди розірвати договір № 01.2-15/22 від 09.05.2023 року укладений між Покупцем та Продавцем
Дата публікації звіту: 14.06.2023 12:07

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionContracting: Так
  • other: Так
Опис: Порушення усунуто шляхом розірвання договору
Дата публікації: 16.06.2023 11:35

Запити/Пояснення