-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
- 1
Намети код ДК 021:2015 39520000-3 Готові текстильні вироби (Лот №1: Намет утеплений 5х10 м, Лот №2: Намет УСБ-56)
Завершена
5 980 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 12 400.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 12 400.00 UAH
Період оскарження:
30.03.2023 11:28 - 08.04.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога до скасування рішення про відхилення пропозиції
Номер:
3b3b9cdaec81476fbf742772de28f860
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-30-002705-a.a1
Назва:
Вимога до скасування рішення про відхилення пропозиції
Вимога:
ЗВЕРНЕННЯ щодо незаконного відхилення в порядку п. 43 Особливостей
Відповідно до п. 43 Особливостей:
У разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Після розкриття тендерних пропозицій найбільш економічно вигідною електронною системою закупівель було визначено пропозицію ФОП "МЕХЕДОВ ПАВЛО ВАСИЛЬОВИЧ" (3105804390) з ціною 3 090 000,00 грн.
Відповідно до п. 38 Особливостей, Замовник розглядає тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до цих особливостей (далі - найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція), щодо її відповідності вимогам тендерної документації.
За результатами розгляду ТП ФОП "МЕХЕДОВ ПАВЛО ВАСИЛЬОВИЧ" Замовником 24.04.2023р. було оприлюднено у електронній системі закупівель Протокол №17 про відхилення з підстав абзацу другого підпункту 2 пункту 41 Особливостей.
Однак, Протокол №17 від 24.04.2023р. є незаконним і таким, що порушує права ФОП "МЕХЕДОВ ПАВЛО ВАСИЛЬОВИЧ", зокрема, на недискримінацію учасників та рівне ставлення до них, а також об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Замовник вказує на відсутність документів у складі пропозиції ФОП "МЕХЕДОВ ПАВЛО ВАСИЛЬОВИЧ" безпідставно, оскільки усі зазначені документи у дійсності наявні у ТП:
- Сторінки 1-3, 11, 12, 14, 15 файлу «Додаток 2 (технічні характеристики)»;
- Сторінки 1-25 файлу «Додаток 3 (Підтвердження кваліфікаційним критеріям)».
Таким чином, ФОП "МЕХЕДОВ ПАВЛО ВАСИЛЬОВИЧ" надано документальне підтвердження відповідності ТП вимогам ТД у спосіб, встановлений у ТД.
Крім того, звертаємо увагу Замовника, що п. 40 Особливостей передбачено:
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Однак, на порушення вимог законодавства, Замовником не було розміщено вимогу про усунення невідповідностей, якщо такі були на його думку.
Щодо незаконного визначення переможця та неможливості укладення договору
25 квітня 2023 року Замовником прийнято рішення про визначення переможцем ФОП ПЕТЛЯ АЛІНА ОЛЕГІВНА, оформлене Протоколом №19.
Рішення про визначення переможцем ФОП ПЕТЛЯ А.О. прийнято з порушенням вимог чинного законодавства, оскільки ТП містила наступні порушення:
- Гарантійний строк має становити не менше 12 місяців від дати отримання Товару, однак, у ТП зазначено «гарантійний термін експлуатації 12 місяців» без прив’язки саме до дати поставки товару, що допускає і обрахунок гарантійного строку з дня його виготовлення, що може відрізнятися від дати поставки
- У технічній специфікації надано недостовірну інформацію, оскільки в ній продубльовано виключно вимоги замовника, однак у сертифікаті якості на пропонований товар файл «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики Додаток 2 п.1 лот 2» - міститься відмінна інформація: Довжина - не менше: 9,76 м при вимогах замовника «довжина 9,76м» (чітко, без можливості більшої довжини), Ширина, не менше: 6,26 м при вимогах замовника «ширина 6,26м» (чітко, без можливості більшої ширини), Висота бокової стінки не менше 1,75 м. при вимогах замовника «Висота бокової стінки 1,75 м» (чітко, без можливості більшої висоти), Висота внутрішнього гребня, не менше: 3,55 м при вимогах замовника «Висота внутрішнього гребня 3,55 м» (чітко, без можливості більшої висоти) і т.д.
Так само у сертифікаті зазначено і про загальну вагу намету – «не більше 409,84 кг», що передбачає можливість і меншої ваги намету.
При цьому, нами було запропоновано намет вагою 350 кг, що так само не перевищує 409,84 кг, але розцінено Замовником як невідповідність.
Комплектація товару ФОП ПЕТЛЯ А.О. згідно сертифікату не відповідає вимогам Додатку 2.
Пропонований товар ФОП ПЕТЛЯ А.О. не відповідає вимогам ТД.
З огляду на допущені Замовником порушення чинного законодавства,
ПРОСИМО:
1. Скасувати Протокол №17 від 24.04.2023р. про відхилення ТП ФОП "МЕХЕДОВ ПАВЛО ВАСИЛЬОВИЧ" як незаконний та протиправний;
2. Скасувати Протокол №19 від 25.04.2023р. про визначення переможцем ФОП ПЕТЛЯ АЛІНА ОЛЕГІВНА як незаконний та протиправний;
3. У випадку неможливості попередніх дій, відмінити відкриті торги на підставі пп.2) п. 47 Особливостей – у випадку неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
У випадку умисного подальшого ігнорування вищеописаних порушень та відсутності жодних дій, направлених на їх усунення, залишаю за собою право звернення до Державної аудиторської служби України та правоохоронних органів.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога до тендеру.pdf 29.04.2023 21:24
Дата подачі:
29.04.2023 21:24
Вирішення:
КОМУНАЛЬНОЮ УСТАНОВОЮ"ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ, МАТЕРІАЛЬНИХ РЕЗЕРВІВ ТА ЦЕНТРАЛІЗОВАНОГО ОПОВІЩЕННЯ" ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ (далі – Замовник) було оголошено процедуру закупівлі за предметом Намети код ДК 021:2015 39520000-3 Готові текстильні вироби (Лот №1: Намет утеплений 5х10 м, Лот №2: Намет УСБ-56), ідентифікатор закупівлі - UA-2023-03-30-002705-a (далі – закупівля).
Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 24.04.2023 № 17 тендерну пропозицію ФОП "МЕХЕДОВ ПАВЛО ВАСИЛЬОВИЧ" було відхилено за лотом 2: Намет УСБ-56.
Не погоджуючись з рішенням Замовника, 29.04.2023 13:24ФОП "МЕХЕДОВ ПАВЛО ВАСИЛЬОВИЧ" було подано вимогу, згідної якої учасник вважає рішення щодо відхилення його тендерної пропозиції незаконним, протиправним та просить його скасувати,а також скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЕТЛЯ АЛІНА ОЛЕГІВНА та відмінити процедуру закупівлі у випадку неможливості вчинення вищенаведених дій.
З огляду на викладене повідомляємо наступне.
1.Щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП "МЕХЕДОВ ПАВЛО ВАСИЛЬОВИЧ".
По-перше, відповідно до абзацу другого пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами), у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Разом з тим, Ваша вимога не містить запиту на додаткову аргументацію щодо причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації.
По-друге, відповідно до пункту 52 Особливостей, оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до пункту 56 Особливостей, скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Разом з тим, відповідно до інформації, оприлюдненій на Веб-порталі уповноваженого органу, Вами не було подано скарги до органу оскарження на рішення про відхилення своєї тендерної пропозиції.
Враховуючи наведене, слід зазначити що відсутні правові підстави для розгляду зазначеного Вами у вимозі прохання, в тому числі підстав для скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції.
Додатково звертаємо увагу, що Відповідно до підпункту 2 пункту 41 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей.
Відповідно до ч. 9 ст. 26 Закону, учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Відповідно до п. 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
За таких умов, враховуючи норми пункту 40 Особливостей учасник процедури закупівлі протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей може виправити невідповідності в будь-якій інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією (в тому числі відсутність таких інформації та/або документів), крім випадків:
1) відсутності забезпечення тендерної пропозиції;
2) відсутності інформації та/або документівпро технічні та якісні характеристики предмета закупівлі;
3) коли виправлення помилок в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Враховуючи документи та інформацію, подані в складі Вашої тендерної пропозиції в учасника, складі тендерної пропозиції учасника була відсутня інформація та документи про технічні та якісні характеристики.
2.Щодо скасування рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЕТЛЯ АЛІНА ОЛЕГІВНА.
Відповідно до ч. 4 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Разом з тим, звертаємо увагу що у Вашій вимозі відсутній запит щодо надання інформацію переваги тендерної пропозиції переможця.
По-друге, відповідно до пункту 52 Особливостей, оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до пункту 56 Особливостей, скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Разом з тим, відповідно до інформації, оприлюдненій на Веб-порталі уповноваженого органу, Вами не було подано скарги до органу оскарження на рішення про визначення переможця процедури закупівлі.
Враховуючи наведене, слід зазначити що відсутні правові підстави для розгляду зазначеного Вами у вимозі прохання, в тому числі підстав для скасування рішення про визначення переможця процедури закупівлі.
3. Щодо відміни процедури закупівлі.
Відповідно до пункту 47 Особливостей, 47. замовник відміняє відкриті торги у разі:
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень;
3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг;
4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили.
Разом з тим, учасник не довів та документально не підтвердив факт настання неможливості усунення порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, які неможливо усунути, у зв’язку з тим, що:
1) відсутній сам факт вчинення та/або виявлення порушення саме вимог законодавства у сфері публічних закупівель;
2) відсутній опис таких порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель;
3) не зазначено у чому полягає неможливість усунення саме порушень у сфері публічних закупівель, які, на думку замовника, були допущені.
З огляду на викладене, Замовник вважає, що підстави для перегляду рішення – відсутні, а у вимозі відмовлено в повному обсязі.
Статус вимоги:
Не задоволено