-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт відділення інтенсивної терапії в КНП «Стебницька міська лікарня» ДМР за адресою: Львівська обл., м. Стебник, вул. Січових Стрільців, 2)
Завершена
5 033 563.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 25 167.82 UAH
мін. крок: 0.5% або 25 167.82 UAH
Номер:
6090b8f176094f78992435a7b5310864
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-10-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.01.2024 00:00
Період моніторингу:
10.01.2024 16:50 - 01.02.2024 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.01.2024 № 3
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 10.01.2024 № 3.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-03-29-008362-a, 29.03.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника
відділу контролю у сфері закупівель Галина ГАВЧАК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178, встановлено порушення вимог пункту 7 частини другої статті 21 Закону, а також пунктів 3 та 26 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178 встановлено порушення вимог пункту 3 частини другої статті 22, частини першої статті 23 Закону, а також пунктів 3 та 28 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕКОТЕПЛО ДРОГОБИЧ» встановлено порушення вимог пункту 3 та підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; надання переможцем документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця; правомірності внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи на усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, а саме на усунення порушення пункту 3 та підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178 - шляхом припинення зобов’язань за укладеним за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключно, шляхом письмового звернення до ТОВ «ЕКОТЕПЛО ДРОГОБИЧ» щодо розірвання договору.
Крім того, вжити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушення вимог пункту 7 частини другої статті 21 Закону, а також пунктів 3 та 26 Особливостей №1178 при заповненні документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178, а також вимог пункту 3 частини другої статті 22, частини першої статті 23 Закону, а також пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 – при складанні тендерної документації.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 31 січня 2024 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру; правомірності внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Стебницька міська лікарня» Дрогобицької міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-03-29-003021-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та внесені зміни до неї; опубліковані звернення за роз’ясненнями щодо процедури закупівлі та відповіді Замовника на такі звернення; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; тендерну пропозицію ТОВ «ЕКОТЕПЛО ДРОГОБИЧ»; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 11.04.2023 №294; повідомлення про намір укласти договір; опубліковані ТОВ «ЕКОТЕПЛО ДРОГОБИЧ» як переможцем тендеру документи; договір від 20.04.2023 №279/23, додаткові угоди від 09.10.2023 №1, від 12.10.2023 №2 та №3, від 13.10.2023 №4 та від 29.12.2023 №5 до вказаного договору, а також повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю; опубліковані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Згідно з пунктом 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до норм пункту 26 Особливостей №1178 оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону.
Одночасно, згідно з пунктом 7 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію про умови оплати.
Моніторингом встановлено, що в оголошенні про проведення процедури закупівлі за ID: UA-2023-03-29-008362-a зазначено умову оплати – післяоплата у розмірі 100% протягом 20 банківських днів після виконання робіт.
Водночас, за умовами пункту 4.4 Проекту договору, що міститься у Додатку 4 до тендерної документації, розрахунки за виконані роботи здійснюються поетапно у безготівковій формі по факту виконання робіт на підставі наданих підрядником актів приймання-передачі виконаних робіт (Ф.КБ-2в) та довідок (Ф.КБ-3) з відстрочкою платежу до 10 календарних днів з дня підписання акту приймання- передачі виконаних робіт.
Таким чином, Замовником в оголошенні про проведення досліджуваної процедури закупівлі вказано недостовірні дані щодо умов оплати, чим порушено норми пункту 7 частини другої статті 21 Закону та пунктів 3 і 26 Особливостей №1178.
Відповідно до пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до пункту 3 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Згідно з частиною першою статті 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.
Відповідно до частини 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом завантаження документів, зокрема, інформації та документів, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристики предмета закупівлі відповідно до вимог встановлених у Додатку № 3 до тендерної документації.
У Додатку №3 до тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі) зазначено, що для підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам Замовника, учасник у складі пропозиції до закупівлі повинен надати кошторисну документацію (відповідно до кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281), що має бути сформована на актуальному на момент подачі пропозиції програмному комплексі «АВК-5» або аналогічному у складі: договірна ціна та пояснювальна записка; локальний кошторис (має бути складений відповідно до технічної специфікації з урахуванням технологічного процесу); підсумкову відомість ресурсів до локального кошторису; розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису; проект календарного графіку виконання робіт, складеного у відповідності до форми Л.1 Додаток Л ДБН А.3.1-5:2016. Ціна тендерної пропозиції учасника повинна бути визначена за динамічною договірною ціною згідно з кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281.
Загальні положення зі складання ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) визначено у розділі V (Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)) КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова №281).
Так, відповідно до норм пункту 5.1 розділу V Настанови №281 ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією.
При цьому, у пункті 5.1 розділу V Настанови №281 визначено, що для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію.
Слід зазначити, що відповідно до вимог частини восьмої статті 12 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Моніторингом встановлено, що у Додатку №3 (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі) до тендерної документації Замовника міститься відомість обсягів робіт (у якій наведено найменування видів робіт та їх об’єми). Проте, відомість ресурсів до вказаної відомості обсягів робіт або затверджену проектну документацію Замовником не надано.
Таким чином, тендерна документація Замовника за досліджуваною процедурою закупівлі не містить повної інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (опису усіх необхідних характеристик робіт, що закуповуються), чим порушено вимоги пункту 3 частини другої статті 22, частини першої статті 23 Закону, а також пунктів 3 та 28 Особливостей №1178.
За нормою абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Моніторингом встановлено, що за умовами частини 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог, зокрема: тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо, якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП.
Отже, Замовником у тендерній документації встановлено вимогу щодо накладення саме кваліфікованого електронного підпису на тендерну пропозицію учасника.
За нормою пункту 23 частини першої статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, а відповідно до пункту 17 частини першої статті 1 зазначеного Закону засіб кваліфікованого електронного підпису – апаратно-програмний або апаратний пристрій чи програмне забезпечення, які реалізують криптографічні алгоритми генерації пар ключів та/або створення кваліфікованого електронного підпису, та/або перевірки кваліфікованого електронного підпису, та/або зберігання особистого ключа кваліфікованого електронного підпису, який відповідає вимогам цього Закону.
Згідно з частиною другою статті 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис вважається таким, що пройшов перевірку та отримав підтвердження, якщо, серед іншого, під час перевірки за допомогою кваліфікованого сертифіката електронного підпису отримано підтвердження того, що особистий ключ, який належить підписувачу, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису; під час перевірки підтверджено цілісність електронних даних в електронній формі, з якими пов’язаний цей кваліфікований електронний підпис.
Відповідно до пункту 12 частини другої статті 23 зазначеного Закону кваліфіковані сертифікати відкритих ключів обов’язково повинні містити, в тому числі, відомості про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису (для кваліфікованого сертифіката електронного підпису).
Отже, законодавством, зокрема спеціальним Законом №2155-VIII, розмежовано використання кваліфікованих електронних підписів та удосконалених електронних підписів за рівнем довіри до схем електронної ідентифікації. Зазначене також підтверджується у листі-роз’ясненні Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 №1/06-3-1587.
Водночас, проведеною під моніторингу перевіркою накладеного учасником ТОВ «ЕКОТЕПЛО ДРОГОБИЧ» електронного підпису на його тендерну пропозицію за посиланням https://czo.gov.ua/verify встановлено, що учасником накладено удосконалений електронний підпис, який з врахуванням норм Закону України «Про електронні довірчі послуги» не є кваліфікованим електронним підписом (сертифікат – кваліфікований, тип носія особистого ключа – незахищений, інформація про зберігання особистого ключа в засобі кваліфікованого електронного підпису відсутня).
Таким чином, учасником ТОВ «ЕКОТЕПЛО ДРОГОБИЧ» при поданні тендерної пропозицій недотримано вимог частини 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника, вказаний учасник не відповідав встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасників відповідно до законодавства.
Також відповідно до вимог частини 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника тендерна пропозиція учасника повинна містити інформацію та документи, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, встановленим у Додатку № 1 до тендерної документації
У пункті 2 таблиці розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації встановлено вимогу про те, що кваліфікація спеціалістів, які відповідатимуть за охорону праці (не менше 3) підтверджується документом встановленого законодавством взірця, що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці з загальних питань і промислової безпеки у будівництві (НПАОП 45.2-7.02-12); пожежної безпеки посадових осіб підприємств, установ та організацій, документальним підтвердженням описаних знань мають слугувати протокол або витяг з протоколу перевірки знань, або сторінки посвідчення про кваліфікаційний рівень та інформація про оволодіння вказаними вище знаннями, які чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій.
Моніторингом встановлено, що учасником ТОВ «ЕКОТЕПЛО ДРОГОБИЧ» у складі тендерної пропозиції надано: скан-копії протоколу засідання комісій з перевірки знань з загальних питань охорони праці від 12.08.2020 №01-195/Д та посвідчення про проходження перевірки знань Демко І.А. як директором ТОВ «ЕКОТЕПЛО ДРОГОБИЧ», скан-копії протоколу засідання комісій з перевірки знань з загальних питань охорони праці від 20.01.2023 №01-03/Д та посвідчення про проходження перевірки знань Волошин М.Б. як юрисконсультом ТОВ «ЕКОТЕПЛО ДРОГОБИЧ».
Водночас, учасником надано скан-копії протоколу засідання комісій з перевірки знань з загальних питань охорони праці від 24.07.2019 №01-250/Д та посвідчення про проходження перевірки знань Петруняком М.М. як інженером з охорони праці ТОВ «Золота Баня».
Також моніторингом встановлено, що надане у складі тендерної пропозиції посвідчення Петруняка М.М., видане на підставі протоколу засідання комісії з перевірки знань №01-250/Д від 24.07.2019, містить дату останньої перевірки знань – 26.11.2019 та визначену дату щодо наступної періодичної перевірки знань з питань охорони праці – 26.11.2022.
Відповідно до статті 13 Закону України від 14.10.1992 №2694-XII «Про охорону праці» роботодавець зобов'язаний створити на робочому місці в кожному структурному підрозділі умови праці відповідно до нормативно-правових актів, а також забезпечити додержання вимог законодавства щодо прав працівників у галузі охорони праці.
За нормами статті 18 зазначеного Закону України від 14.10.1992 №2694-XII «Про охорону праці» працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи повинні проходити за рахунок роботодавця інструктаж, навчання з питань охорони праці, з надання першої медичної допомоги потерпілим від нещасних випадків і правил поведінки у разі виникнення аварії.
Відповідно до абзацу 4 статті 18 цього ж Закону посадові особи, діяльність яких пов'язана з організацією безпечного ведення робіт, під час прийняття на роботу і періодично, один раз на три роки, проходять навчання, а також перевірку знань з питань охорони праці за участю профспілок.
Згідно з пунктом 1.5 НПАОП 0.00-4.35-04 «Типове положення про службу охорони праці» (затверджено наказом Держнаглядохоронпраці України 15.11.2004 №255), керівники та спеціалісти служби охорони праці повинні відповідати кваліфікаційним вимогам, встановленим чинними нормативно-правовими актами.
Також, нормами п. 1.6. НПАОП 0.00-4.35-04 «Типове положення про службу охорони праці» передбачено, що навчання та перевірка знань з питань охорони праці працівників служби охорони праці проводиться в установленому законодавством порядку під час прийняття на роботу та періодично один раз на три роки.
Такі ж вимоги по проведенню навчання та перевірки знань з питань охорони праці встановлюють пп. 3.1, 3.11, 5.1, п. 5 Додатка 3 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05), затвердженого наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 №15 (зареєстрований в Міністерстві юстиції України 15.02.2005 за №231/10511), а згідно з пунктом 3.16 цього Положення, не допускаються до роботи працівники, у тому числі посадові особи, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з питань охорони праці.
Також, у пункті 5.6. НПАОП 0.00-4.12-05 позачергове навчання і перевірка знань посадових осіб, а також фахівців з питань охорони праці проводяться при переведенні працівника на іншу роботу або призначенні його на іншу посаду, що потребує додаткових знань з питань охорони праці.
Згідно з наявною в електронній системі закупівель інформацією кінцевий строк подання пропозицій за досліджуваною процедурою закупівлі – 08.04.2023.
Як зазначено вище, за вимогами пункту 2 таблиці розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації учасник повинен підтвердити наявність не менше 3-х спеціалістів, що відповідатимуть за охорону праці документом встановленого законодавством взірця, що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці з загальних питань і промислової безпеки у будівництві (НПАОП 45.2-7.02-12); пожежної безпеки (протокол або витяг з протоколу перевірки знань, або сторінки посвідчення про кваліфікаційний рівень та інформація про оволодіння вказаними вище знаннями, які чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій).
Однак, в недотримання вимог пункту 2 таблиці розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації Замовника учасником ТОВ «ЕКОТЕПЛО ДРОГОБИЧ» не підтверджено наявності кваліфікованих спеціалістів, що відповідатимуть за охорону праці, у кількості не менше 3 осіб - шляхом підтвердження документом встановленого законодавством взірця, що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці (протокол або витяг з протоколу перевірки знань, або сторінки посвідчення про кваліфікаційний рівень та інформація про оволодіння вказаними вище знаннями), які чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій, оскільки надано нечинне на дату кінцевого строку подання пропозицій посвідчення Петруняка М.М., та враховуючи, що Петруняк М.М. проходив відповідну перевірку знань як працівник іншого суб’єкта господарювання (ТОВ «Золота Баня»), а не як інженер з охорони праці учасника (ТОВ ЕКОТЕПЛО ДРОГОБИЧ»).
Відповідно до підпункту 2 пункту 41 чинної для досліджуваної процедури закупівлі редакції Особливостей №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли вона не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Однак, на порушення вимог підпункту 2 пункту 41 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178 Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ЕКОТЕПЛО ДРОГОБИЧ», а визначено його переможцем тендеру та укладено з ним договір від 20.04.2023 №279/23.
Період усунення порушень:
02.02.2024 14:13 - 17.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
02.02.2024 14:13
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-03-29-008362-a від 02 лютого 2024 року Західного офісу Держаудитслужби, повідомляємо Вам наступне:
З метою усунення ознак порушення законодавства у сфері публічних закупівель Комунальним некомерційним підприємством «Стебницька міська лікарня» Дрогобицької міської ради прийнято рішення про розірвання Договору від 20 квітня 2023 року №279/23 шляхом письмового звернення. Лист №86 від 08.02.2024 року «Про розірвання договору від 20 квітня 2023 року №279/23», ознайомлено ТОВ «ЕКОТЕПЛО ДРОГОБИЧ» з Висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-03-29-008362-a від 02 лютого 2024 року та про рішення щодо припинення зобов’язань за укладеним за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
Директор ТОВ «ЕКОТЕПЛО ДРОГОБИЧ» у листі від 08.02.2024 року № 5 (вх. № 86 від 08.02.2024 року) погодився з’явитися у найкоротший термін для підписання додаткової угоди щодо дострокового припинення дії Договору. Додаткову угоду про розірвання договору №279/23 від 20 квітня 2023 року буде оприлюднено через електронну систему закупівель
Крім того, директором Комунального некомерційного підприємства "Стебницька міська лікарня" Дрогобицької міської ради Стецик Наталією Романівною було проведено нараду щодо розгляду результатів Висновку проведеного моніторингу, обговорені причини допущених порушень, проведена роз’яснювальна робота з уповноваженою особою щодо посилення уваги та вжиття максимальних заходів щодо недопущення у подальшому порушень чинного законодавства у сфері публічних закупівель, вказано уповноваженій особі на необхідність неухильного дотримання вимог Закону України від 25.12.2015 №922-VII «Про публічні закупівлі» (зі змінами) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Дата публікації звіту:
09.02.2024 16:05
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- documentsForm: Так
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Договір розірвано
Дата публікації:
14.03.2024 17:22
Запити/Пояснення
Номер:
103590eff8004896a4e29c865aed8a88
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
11.01.2024 16:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.01.2024 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2023-03-29-008362-a, яка проводилась Комунальним некомерційним підприємством «Стебницька міська лікарня» Дрогобицької міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
8b7fe8690af6463eb0e90d111670af95
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснень
Дата опублікування:
16.01.2024 14:58
Опис:
У відповідь на запит про надання пояснення повідомляємо наступне :
1. Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі і визначення розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреби Комунального некомерційного підприємства «Стебницька міська лікарня» Дрогобицької міської ради з урахуванням створення належних умов роботи працівників для надання якісних медичних послуг населенню відповідно до вимог нормативних документів. На замовлення КНП «Стебницька міська лікарня» ДМР щодо об’єкта: «Капітальний ремонт відділення інтенсивної терапії в КНП «Стебницька міська лікарня» ДМР за адресою: Львівська область, м. Стебник, вул. Січових Стрільців,2» Товариством з обмеженою відповідальністю «БОРИСЛАВ-ТЕПЛО» виготовлено проєктно-кошторисну документацію (реєстраційний номер проектної документації: PD01:4214-4102-6136-5943) щодо вищезазначеного об’єкта. За результатами розгляду кошторисної частини проєктної документації за наданим робочим проектом Товариством з обмеженою відповідальністю «РЕМБУДКОНСАЛТІНГ» видано експертний звіт (позитивний) № 50/23-РБК/ЕЗ від 27 лютого 2023 року за реєстраційним номером EX01:0441-5488-0721-1006 (Експертний звіт - додається). Враховуючи вищезазначену інформацію, технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та очікувана вартість предмета закупівлі ґрунтуються на проєктній документації розробленої у відповідності до ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарств України від 04.06.2014 № 163, а також Методики розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі, затверджену Наказом Мінекономрозвитку від 18.02.2020 № 275 (далі – Методика) в частині розрахунку очікуваної вартості робіт складено згідно з наказом Мінрегіону від 25.06.2021 №162 «Деякі питання ціноутворення у будівництві», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17.09.2021 за №1225/36847 та з урахуванням Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» та введена в дію 08.11.2021, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.
Отже, Замовником Комунальне некомерційне підприємство «Стебницька міська лікарня» Дрогобицької міської ради визначено очікувану вартість робіт, виходячи із зведеного кошторисного розрахунку, без врахування витрат, передбачених на технічний нагляд, виготовлення проектно-кошторисної документації та експертизу проєктної документації.
2. Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)
Передбачений обов’язок головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Відповідно до пункту 38 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України одержувач бюджетних коштів - суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету. Так, у відповідності до вимог Бюджетного кодексу України Комунальне некомерційне підприємство «Стебницька міська лікарня» Дрогобицької міської ради являється саме одержувачем бюджетних коштів. Підсумовуючи вищевикладене та враховуючи той факт, що Комунальне некомерційне підприємство «Стебницька міська лікарня» Дрогобицької міської ради не є бюджетною установою та як наслідок розпорядником бюджетних коштів та беручи до уваги вимоги пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів», Комунальне некомерційне підприємство «Стебницька міська лікарня» Дрогобицької міської ради не відноситься до суб’єктів, які зобов’язані обов’язково оприлюднювати на офіційному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікувану вартість предмета закупівлі;
Дана закупівля Код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт відділення інтенсивної терапії в КНП «Стебницька міська лікарня» ДМР за адресою: Львівська обл., м. Стебник, вул. Січових Стрільців, 2) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-03-29-008362-a) була проведена за кошти з власних надходженнь. Так, як додаткова угода про зміну джерела фінансування (Наказ про внесення змін до паспорту буджетної програми місцевого бюджету 2023 року № 214 від 10.10.2023 р.), була підписана через 6 місяців після підписання договору, то обов’язкове опобліковування шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель, було вже не доцільно так, як суперечить чиному законодавству.