-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Скануючі системи мобільного типу з функцією портального сканування Код за показником четвертої цифри основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 р. № 1749: 38580000-4 Рентгенологічне та радіологічне обладнання немедичного призначення (Scanners of mobile type systems with portal scanning function Code according to the index of the fourth digit of the main word-index of the national classifier of Ukraine DC 021:2015 “Unified Procurement Index” as approived by the order of the Ministry of Economic Development and Trade of Ukraine of December 29, 2015 no 1749: 38580000-4 “X-ray and radiological equipment for non-medical purposes”)
Завершена
25 000 000.00
EUR без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 125 000.00 EUR
мін. крок: 0.5% або 125 000.00 EUR
Номер:
37caacb6d62f4a278986e2c4eba7de2b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-04-07-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.04.2023 00:00
Період моніторингу:
07.04.2023 17:12 - 29.04.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
07.04.2023 № 95
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6 UA-2023-03-16-011365-a 16.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, надання роз’яснень до тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції переможця, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 квітня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із врахуванням особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), надання роз’яснень до тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції переможця, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державної митної служби України на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 16.03.2023 № 2, тендерну пропозицію INTEX GROUP Spółka z о.о., протокольне рішення уповноваженої особи від 29.03.2023 № 5, повідомлення про намір укласти договір від 29.12.2023, пояснення на запити Держаудитслужби, отримані 18.04.2023 та 21.04.2023 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
03.05.2023 17:46 - 09.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:
03.05.2023 17:46
Запити/Пояснення
Номер:
a41a83ff0e394ad39884067c645f9837
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
13.04.2023 14:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.04.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі скануючих систем мобільного типу з функцією портального сканування (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-16-011365-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та розрахунки із підтвердними документами щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
2. Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо надання переможцем торгів у строк, що не перевищує 4 (чотири) дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю документів, визначених пунктом 1 розділу V тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
80f76b360fea454fbaf0f9c35f9d3c74
Назва:
Надання відповіді
Дата опублікування:
18.04.2023 15:40
Опис:
На запит Державної аудиторської служби України від 13 квітня 2023 року ідентифікатор моніторингу UA-M-2023-04-07-000009 щодо закупівлі: за предметом закупівлі, як Товар: скануючи системи мобільного типу з функцією портального сканування, Код за показником четвертої цифри основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 р. № 1749: 38580000-4 Рентгенологічне та радіологічне обладнання немедичного призначення (Scanners of mobile type systems with portal scanning function Code according to the index of the fourth digit of the main word-index of the national classifier of Ukraine DC 021:2015 “Unified Procurement Index” as approived by the order of the Ministry of Economic Development and Trade of Ukraine of December 29, 2015 no 1749: 38580000-4 “X-ray and radiological equipment for non-medical purposes”), ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-16-011365-а (далі – Закупівля), Державна митна служба України надає відповідь з необхідними додатками.
Номер:
732afb0f747b48b4a6e538104bf3535e
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
18.04.2023 11:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.04.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі скануючих систем мобільного типу з функцією портального сканування (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-16-011365-a) установлено.
У пункті 5 розділу ІІІ тендерної документації Замовник установив вимогу щодо підтвердження учасниками торгів відповідності кваліфікаційному критерію – наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На підтвердження відповідності зазначеному кваліфікаційному критерію учасники торгів повинні надати довідку (за формою), яка містить інформацію про кількісний склад та кваліфікаційний рівень працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід щодо виконання робіт (надання послуг) з встановлення, монтажу та налаштування товару. У довідці має бути зазначена інформація, зокрема, про наявність працівників відповідних професій (спеціальностей), які пройшли відповідне навчання у виробника товару щодо виконання робіт (надання послуг) по встановленню, монтажу та налаштуванню товару, з копіями відповідних документів, що підтверджують проходження такого навчання.
Слід зазначити, що у пункті 7 розділу І тендерної документації Замовник передбачив, що документи, які надаються в складі тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, складаються українською та англійською мовами. Всі інші документи (в тому числі дозвільні та правовстановлюючі), викладені іншою мовою ніж українська або англійська мова, та які не підготовлені безпосередньо учасником, надаються в складі тендерної пропозиції разом з їх перекладом українською та англійською мовами, посвідченими перекладачем.
Учасник INTEX GROUP Spółka z о.о. у складі тендерної пропозиції надав довідку з інформацією про кількісний склад та кваліфікаційний рівень працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід щодо виконання робіт (надання послуг) з вставлення, монтажу та налаштування товару від 21.03.2023 № 3.01IG, згідно із якою учасник планує залучити до виконання договору, зокрема, сервісного інженера з обслуговування рентгенотелевізійних доглядових систем та комплексів Шума В.М. (пункт 1 довідки), який пройшов навчання у Nuctech company (виробника товару) та отримав сертифікат від 23.11.2019. Також, на зазначеного працівника Шума В.М. учасник надав оригінал інформації про проходження ним навчання у виробника товару (китайською мовою).
Однак, учасник INTEX GROUP Spółka z о.о. у складі тендерної пропозиції не надав перекладу інформації про проходження навчання у виробника товару на працівника ШУМ В.М. українською та англійською мовами, чим не підтвердив проходження навчання у виробника товару та, що не відповідає вимогам пункту 7 розділу І тендерної документації.
Крім цього, у пункті 7 розділу ІІІ тендерної документації Замовник установив вимогу щодо надання учасником торгів висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи про відповідність запропонованого товару вимогам діючого санітарного законодавства України (медичним вимогам безпеки для здоров'я та життя людини). Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерної пропозиції із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.
Учасник INTEX GROUP Spółka z о.о. у складі тендерної пропозиції надав ряд документів (висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, заяви про проведення санітарно-епідеміологічних експертиз та видачу висновків), що видані представнику виробника в Україні ТОВ «НК «Сістемс».
Слід зазначити, що умовами тендерної документації передбачено наявність даних документів виключно у учасника торгів.
Водночас, учасник INTEX GROUP Spółka z о.о. у складі тендерної пропозиції не надав висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар або технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям, виданих на ім’я саме учасника торгів, чим не дотримав вимог пункт 7 розділу ІІІ тендерної документації.
Зважаючи на зазначене, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на підставі яких документів вами прийнято рішення щодо визначення переможцем торгів INTEX GROUP Spółka z о.о., який у складі своєї тендерної пропозиції не надав всіх документів, які визначені тендерною документацією.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
0ca584aeb07c4fb4a95d5b7b9428e446
Назва:
Щодо надання відповіді на запит
Дата опублікування:
21.04.2023 15:13
Опис:
На запит Державної аудиторської служби України від 18 квітня 2023 року ідентифікатор моніторингу UA-M-2023-04-07-000009 щодо закупівлі: за предметом закупівлі, як Товар: скануючи системи мобільного типу з функцією портального сканування, Код за показником четвертої цифри основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 р. № 1749: 38580000-4 Рентгенологічне та радіологічне обладнання немедичного призначення (Scanners of mobile type systems with portal scanning function Code according to the index of the fourth digit of the main word-index of the national classifier of Ukraine DC 021:2015 “Unified Procurement Index” as approived by the order of the Ministry of Economic Development and Trade of Ukraine of December 29, 2015 no 1749: 38580000-4 “X-ray and radiological equipment for non-medical purposes”), ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-16-011365-а (далі – Закупівля), Державна митна служба України надає відповідь окремим листом.