• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Послуги громадського харчування (послуги з надання харчування дітям дитячого стаціонару) (ДК021:2015 код 55520000-1 Кейтерингові послуги)

Завершена

3 500 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 35 000.00 UAH
Номер: 135fc5b47f334f729a201498d5778033
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-05-15-000039
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15.05.2023 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919605
Період моніторингу: 15.05.2023 15:20 - 06.06.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 15.05.2023 №44-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 21 квітня 2023 року №003100-18/4590-2023, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 15.05.2023 №44-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 18. UA-2023-03-16-010279-a 16.03.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Вінниця
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, Kolonyk91@meta.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови №1178 установлено порушення вимог підпункту 2 пункту 19 Постанови №1178. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Понтем.УА» установлено порушення вимог пункту 40 Постанови №1178. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 05 червня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Постанова №1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Київська міська дитяча клінічна лікарня №2» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 16 березня 2023 року №37), звернення до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 20 березня 2023 року, роз’яснення Замовника на звернення від 20 березня 2023 року, тендерні пропозиції ТОВ «Понтем.УА», ТОВ «ДР. Рьодгер Кейтерінг Сервіс Інтернейшанел», вимогу про усунення невідповідностей до 15:12 годин до 01 квітня 2023 року протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 28 березня 2023 року №45, від 03 квітня 2023 року №52, повідомлення про намір укласти договір, договір від 11 квітня 2023 року №52 та пояснення 24 травня 2023 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу закупівлі встановлено, що тендерна документація Замовника, складена не у відповідності із вимогами Постанови №1178, а саме: - пунктом 11.1 розділу 11 проекту договору, який є додатком №4 до тендерної документації, містить перелік випадків, за наявності яких можуть бути внесені зміни до істотних умов договору, зокрема у разі збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі, не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору, чим порушено вимоги підпункту 2 пункту 19 Постанови №1178, яким визначено, що одним із випадків щодо зміни істотних умов договору є погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення. Відповідно до вимог пункту 40 Постанови №1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Водночас на порушення вимог пункту 40 Постанови №1178 Замовником не розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учаснику ТОВ «Понтем.УА» в електронній системі закупівель та тим самим не надано можливість учаснику усунути невідповідність в інформації та/або документах, які подані учасником процедури закупівлі на виконання вимог тендерної документації та вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі. При цьому, за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Понтем.УА» Замовником прийнято рішення про відхилення його тендерної пропозиції (протокол від 28 березня 2023 року №45).
Період усунення порушень: 05.06.2023 16:32 - 20.06.2023 00:00
Дата публікації висновку: 05.06.2023 16:32

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація щодо здійснення заходів щодо недопущення встановлених порушень у подальшому Комунальне некомерційне підприємство «Київська міська дитяча клінічна лікарня № 2» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) повідомляє наступне: Стосовно виявленого порушення вимог підпункту 2 пункту 19 Постанови №1178 щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови №1178 зазначаємо, що помилка була допущена на етапі оприлюднення інформації про проведення закупівлі, подання тендерних пропозицій, у період з 16.03.2023 до 24.03.2023 і могла бути усунена у вказаний проміжок часу. Водночас станом на сьогодні вказане порушення не може бути усунене замовником у зв’язку з укладанням договору про закупівлю №52 від 11.04.2023 р. Оскільки помилка стосується одного з випадків щодо зміни істотних умов договору, а саме погодження зміни ціни за одиницю товару, а предметом договору є послуги, відповідно цей підпункт не буде застосовуватися в даному договорі та не призведе до негативних наслідків. Стосовно розгляду пропозиції ТОВ «Понтем.УА», оскільки, навіть за умови надання Учаснику можливості усунути невідповідність в інформації та/або документах, які подані учасником процедури закупівлі на виконання вимог тендерної документації та вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, тендерна пропозиція Учасника все одно підлягала б відхиленню, з метою економії власного часу та Учасника було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції. Для прикладу, у протоколі зазначено, що: «У п. 22 Додатку 2 до тендерної документації зазначено, що Учасник має надати копію договору з усіма додатками про надання послуг з проведення лабораторних та інструментальних досліджень у сфері санітарного та епідеміологічного благополуччя населення (термін дії не менше ніж до кінця 2023 року). На підтвердження проведення щомісячного контролю у 2023 р., відповідно до вимог ДСП 4.4.5.078-2001, - учасник повинен надати у складі його пропозиції протоколи досліджень проб харчових продуктів власного виробництва та результат санітарно-мікробіологічного дослідження (до кожного протоколу), в якому вказується інформація про: виявлення salmonella spp., кількість мезофільно-аеробних і факультативно-анаеробних мікроорганізмів, виявлення БГКП, виявлення Staphylococcus aureus,). У Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасник повідомляє, що виробниче приміщення знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Бориспільська, 9, літ. «С», корп. 90. Також у складі пропозиції надано копію договору з додатками про надання послуг з проведення лабораторних та інструментальних досліджень у сфері санітарного та епідеміологічного благополуччя населення №106/3 від 09.01.2023 р. із зазначенням місця надання послуг: м. Київ вул. Бориспільська, 9с, корпус 90, поверх 1. Цілком логічно припустити, що саме цей договір Учасник використовує для щомісячного контролю -проведення досліджень проб харчових продуктів за вказаною адресою. Натомість Учасник надав «результат №14-16 санітарно-мікробіологічного дослідження». На документі є штамп мікробіологічної лабораторії Кременчуцького районного відокремленого підрозділу ДУ «Полтавський ОЦКПХ МОЗ». Печатка установи відсутня. Тобто, у складі пропозиції Учасника ВІДСУТНІ ЩОМІСЯЧНІ протоколи досліджень проб харчових продуктів власного виробництва та результат санітарно-мікробіологічного дослідження (до кожного протоколу).» Схожа ситуація присутня і в інших підставах для відхилення, зазначених у протоколі. Тому, відповідно до протоколу № 45 від 28.03.2023 р.: «Таким чином, тендерна пропозиція Учасника не відповідає встановленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону вимогам. Відповідно до підпункту 2 пункту 41 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.» Варто зазначити, що Учасник погодився з даним рішенням та відповідно не мав претензій щодо його правомірності. Повідомляємо, що Замовником обов’язково буде враховано зауваження Держаудитслужби щодо недопущення встановлених порушень. Було здійснено заходи направлені на недопущення подібних порушень у подальшому, а саме проведено роз’яснювальну роботу з уповноваженими особами. Уповноважені особи зобов’язуються ретельніше переглядати тендерну документацію щодо її відповідності чинним вимогам Закону та Особливостям, оперативно реагувати на зміни у законодавстві, а також удосконалювати свій професійний рівень.
Дата публікації звіту: 09.06.2023 15:13

Запити/Пояснення