• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

«Розроблення технічних документацій з нормативної грошової оцінки земель в межах та за межами населених пунктів Львівської міської територіальної громади: 1. Лот Розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель в межах та за межами населеного пункту м. Львів Львівської міської територіальної громади Львівської області; 2. Лот Розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель в межах та за межами населеного пункту с. Малехів Львівської міської територіальної громади Львівського району Львівської області; 3. Лот Розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель в межах та за межами населених пунктів с. Лисиничі та с. Підбірці Львівської міської територіальної громади Львівського району Львівської області; 4 Лот Розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель в межах та за межами населеного пункту м.Дубляни, с.Малі Підліски та с.Ситихів Львівської міської територіальної громади Львівського району Львівської області 5. Лот розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель в межах та за межами населених пунктів с. Великі Грибовичі, с. Збиранка та с. Малі Грибовичі Львівської міської територіальної громади Львівського району Львівської області; 6. Лот Розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель в межах та за межами населених пунктів с. Воля-Гомулецька та с. Гряда Львівської міської територіальної громади Львівського району Львівської області; 7. Лот Розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель в межах та за межами с.м.т. Рудне Львівської міської територіальної громади Львівського району Львівської області; 8. Лот Розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель в межах та за межами населених пунктів с. Підрясне та с. Рясне-Руське Львівської міської територіальної громади Львівського району Львівської області; 9. Лот Розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель в межах та за межами населених пунктів с. Зашків, с. Завадів та с. Зарудці Львівської міської територіальної громади Львівського району Львівської області»

Завершена

5 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 401.18 UAH
Номер: 7cde98bce1a346438ed6101264cde1e0
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-06-20-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.06.2023 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40919584
Період моніторингу: 20.06.2023 10:27 - 12.07.2023 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 20.06.2023 № 36-З Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 21 квітня 2023 року № 003100-18/4590-2023, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 20.06.2023 № 36-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-03-14-011559-a,14.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Черкаси
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 47) 263-16-14, gu1990@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; внесення змін до тендерної документації; надання відповіді на звернення за роз’ясненнями до тендерної документації та на вимоги щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладення договорів про закупівлю; внесення змін до договорів про закупівлю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації; надання відповіді на звернення за роз’ясненнями до тендерної документації та на вимоги щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладення договорів про закупівлю; внесення змін до договорів про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Управління земельних ресурсів департаменту містобудування Львівської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 16.03.2023; зміни до тендерної документації; протокол розкриття тендерних пропозицій; відповіді на звернення за роз’ясненнями до тендерної документації та на вимоги щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі; тендерні пропозиції приватного підприємства «ЦЕНТР РИНКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ» по Лотах 1,4,6,7,8,9 (далі – ПП «ЦЕНТР РИНКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ»); приватного підприємства «ЗЕМСТРОЙПРОЕКТ» (далі – ПП «ЗЕМСТРОЙПРОЕКТ») по Лотах 2,3; приватного підприємства «КАЙЛАС-К» (далі – ПП «КАЙЛАС-К») по Лоту 5; повідомлення щодо обґрунтування аномально низької ціни за Лотами (1,8,9) ПП «ЦЕНТР РИНКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ»; повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації (документах), що подані учасником ПП «ЗЕМСТРОЙПРОЕКТ» по Лотах 2,3; документи, подані учасником ПП «ЗЕМСТРОЙПРОЕКТ» по Лотах 2,3 протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей; повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації (документах), що подані учасником по Лоту 5 ПП «КАЙЛАС-К»; документи, подані учасником «КАЙЛАС-К» по Лоту 5 протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей; повідомлення про намір укласти договір (Лоти 1,2,3,4,5,6,7,8,9); протокольні рішення уповноваженої особи від 28.03.2023 № 017/ВТО та від 31.03.2023 № 023/ВТО (Лот 1); протокольне рішення уповноваженої особи від 28.03.2023 № 014/ВТО (Лот 2); протокольне рішення уповноваженої особи від 28.03.2023 № 015/ВТО (Лот 3); протокольні рішення уповноваженої особи від 28.03.2023 № 018/ВТО та від 31.03.2023 №24/ВТО (Лот 4); протокольні рішення уповноваженої особи від 28.03.2023 № 016/ВТО (Лот 5); протокольні рішення уповноваженої особи від 28.03.2023 № 019/ВТО та від 03.04.2023 №026/ВТО (Лот 6); протокольні рішення уповноваженої особи від 28.03.2023 № 020/ВТО та від 03.04.2023 №027/ВТО (Лот 7); протокольні рішення уповноваженої особи від 28.03.2023 № 021/ВТО та від 03.04.2023 №028/ВТО (Лот 8); протокольні рішення уповноваженої особи від 28.03.2023 № 022/ВТО та від 03.04.2023 №029/ВТО (Лот 9); документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 Особливостей, надані переможцями відкритих торгів з особливостями ПП «ЦЕНТР РИНКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ» за Лотами 1,4,6,7,8,9; ПП «ЗЕМСТРОЙПРОЕКТ» за Лотами 2,3; ПП «КАЙЛАС-К» за Лотом 5 у спосіб, визначений тендерною документацією; пояснення Замовника, отримане 21.06.2023 в електронній системі закупівель; договір про закупівлю від 12.04.2023 № 5 по Лоту 1; договір від 05.04.2023 № 03 по Лоту 2; договір від 05.04.2023 № 04 по Лоту 3; договір від 12.04.2023 № 06 та додаткову угоду 1 від 13.04.2023 до договору; повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю по Лоту 4; договір від 05.04.2023 № 02 та додаткову угоду 1 від 12.04.2023 до договору; повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю по Лоту 5; договір від 12.04.2023 № 07 по Лоту 6; договір від 12.04.2023 № 08 по Лоту 7; договір від 12.04.2023 № 09 та додаткову угоду 1 від 13.04.2023 до договору; повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю по Лоту 8; договір від 12.04.2023 № 10 по Лоту 9; звіт про результати проведення процедури закупівлі.
Період усунення порушень: 26.06.2023 15:48 - 30.06.2023 00:00
Дата публікації висновку: 26.06.2023 15:48

Запити/Пояснення