-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
«Розроблення технічних документацій з нормативної грошової оцінки земель в межах та за межами населених пунктів Львівської міської територіальної громади: 1. Лот Розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель в межах та за межами населеного пункту м. Львів Львівської міської територіальної громади Львівської області; 2. Лот Розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель в межах та за межами населеного пункту с. Малехів Львівської міської територіальної громади Львівського району Львівської області; 3. Лот Розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель в межах та за межами населених пунктів с. Лисиничі та с. Підбірці Львівської міської територіальної громади Львівського району Львівської області; 4 Лот Розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель в межах та за межами населеного пункту м.Дубляни, с.Малі Підліски та с.Ситихів Львівської міської територіальної громади Львівського району Львівської області 5. Лот розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель в межах та за межами населених пунктів с. Великі Грибовичі, с. Збиранка та с. Малі Грибовичі Львівської міської територіальної громади Львівського району Львівської області; 6. Лот Розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель в межах та за межами населених пунктів с. Воля-Гомулецька та с. Гряда Львівської міської територіальної громади Львівського району Львівської області; 7. Лот Розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель в межах та за межами с.м.т. Рудне Львівської міської територіальної громади Львівського району Львівської області; 8. Лот Розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель в межах та за межами населених пунктів с. Підрясне та с. Рясне-Руське Львівської міської територіальної громади Львівського району Львівської області; 9. Лот Розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель в межах та за межами населених пунктів с. Зашків, с. Завадів та с. Зарудці Львівської міської територіальної громади Львівського району Львівської області»
Завершена
5 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 401.18 UAH
мін. крок: 0% або 401.18 UAH
Номер:
7cde98bce1a346438ed6101264cde1e0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-06-20-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.06.2023 00:00
Період моніторингу:
20.06.2023 10:27 - 12.07.2023 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
20.06.2023 № 36-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 21 квітня 2023 року № 003100-18/4590-2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 20.06.2023 № 36-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-03-14-011559-a,14.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; внесення змін до тендерної документації; надання відповіді на звернення за роз’ясненнями до тендерної документації та на вимоги щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладення договорів про закупівлю; внесення змін до договорів про закупівлю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації; надання відповіді на звернення за роз’ясненнями до тендерної документації та на вимоги щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладення договорів про закупівлю; внесення змін до договорів про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Управління земельних ресурсів департаменту містобудування Львівської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 16.03.2023; зміни до тендерної документації; протокол розкриття тендерних пропозицій; відповіді на звернення за роз’ясненнями до тендерної документації та на вимоги щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі; тендерні пропозиції приватного підприємства «ЦЕНТР РИНКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ» по Лотах 1,4,6,7,8,9 (далі – ПП «ЦЕНТР РИНКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ»); приватного підприємства «ЗЕМСТРОЙПРОЕКТ» (далі – ПП «ЗЕМСТРОЙПРОЕКТ») по Лотах 2,3; приватного підприємства «КАЙЛАС-К» (далі – ПП «КАЙЛАС-К») по Лоту 5; повідомлення щодо обґрунтування аномально низької ціни за Лотами (1,8,9) ПП «ЦЕНТР РИНКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ»; повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації (документах), що подані учасником ПП «ЗЕМСТРОЙПРОЕКТ» по Лотах 2,3; документи, подані учасником ПП «ЗЕМСТРОЙПРОЕКТ» по Лотах 2,3 протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей; повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації (документах), що подані учасником по Лоту 5 ПП «КАЙЛАС-К»; документи, подані учасником «КАЙЛАС-К» по Лоту 5 протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей; повідомлення про намір укласти договір (Лоти 1,2,3,4,5,6,7,8,9); протокольні рішення уповноваженої особи від 28.03.2023 № 017/ВТО та від 31.03.2023 № 023/ВТО (Лот 1); протокольне рішення уповноваженої особи від 28.03.2023 № 014/ВТО (Лот 2); протокольне рішення уповноваженої особи від 28.03.2023 № 015/ВТО (Лот 3); протокольні рішення уповноваженої особи від 28.03.2023 № 018/ВТО та від 31.03.2023 №24/ВТО (Лот 4); протокольні рішення уповноваженої особи від 28.03.2023 № 016/ВТО (Лот 5); протокольні рішення уповноваженої особи від 28.03.2023 № 019/ВТО та від 03.04.2023 №026/ВТО (Лот 6); протокольні рішення уповноваженої особи від 28.03.2023 № 020/ВТО та від 03.04.2023 №027/ВТО (Лот 7); протокольні рішення уповноваженої особи від 28.03.2023 № 021/ВТО та від 03.04.2023 №028/ВТО (Лот 8); протокольні рішення уповноваженої особи від 28.03.2023 № 022/ВТО та від 03.04.2023 №029/ВТО (Лот 9); документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 Особливостей, надані переможцями відкритих торгів з особливостями ПП «ЦЕНТР РИНКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ» за Лотами 1,4,6,7,8,9; ПП «ЗЕМСТРОЙПРОЕКТ» за Лотами 2,3; ПП «КАЙЛАС-К» за Лотом 5 у спосіб, визначений тендерною документацією; пояснення Замовника, отримане 21.06.2023 в електронній системі закупівель; договір про закупівлю від 12.04.2023 № 5 по Лоту 1; договір від 05.04.2023 № 03 по Лоту 2; договір від 05.04.2023 № 04 по Лоту 3; договір від 12.04.2023 № 06 та додаткову угоду 1 від 13.04.2023 до договору; повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю по Лоту 4; договір від 05.04.2023 № 02 та додаткову угоду 1 від 12.04.2023 до договору; повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю по Лоту 5; договір від 12.04.2023 № 07 по Лоту 6; договір від 12.04.2023 № 08 по Лоту 7; договір від 12.04.2023 № 09 та додаткову угоду 1 від 13.04.2023 до договору; повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю по Лоту 8; договір від 12.04.2023 № 10 по Лоту 9; звіт про результати проведення процедури закупівлі.
Період усунення порушень:
26.06.2023 15:48 - 30.06.2023 00:00
Дата публікації висновку:
26.06.2023 15:48
Запити/Пояснення
Номер:
b4fc6b95f0b34048bb4d5707afe9bb1f
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
20.06.2023 14:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.06.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015:71340000-3: Комплексні інженерні послуги (9 лотів) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-03-14-011559-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель ID: UA-2023-03-14-011559-a відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів»? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
cf4dfbd88544440f9f68316b0b7ae627
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
21.06.2023 14:36
Опис:
У межах проведення моніторингу, розпочатого 20.06.2023 року Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015:71340000-3: Комплексні інженерні послуги (9 лотів) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-03-14-011559-a) управління земельних ресурсів департаменту містобудування на питання, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, відповідає наступне:
- Очікувану вартість та обґрунтування розміру витрат по закупівлі ID: UA-2023-03-14-011559-a визначено на підставі ухвали Львівської міської ради від 02.03.2023 № 2883 «Про внесення змін до бюджету Львівської міської територіальної громади на 2023 рік», а саме на підставі додатку 3 "Зміни до розподілу видатків бюджету Львівської міської територіальної громади на 2023 рік" (дана ухвала розміщена за посиланням: https://www8.city-adm.lviv.ua/inteam/uhvaly.nsf/(SearchForWeb)/4A614C064DA8462CC2258971002FF740?OpenDocument ).
Додатково управлінням земельних ресурсів задля визначення очікуваної вартості та обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі проводився аналіз існуючого ринку, а саме відправлялися відповідні листи-запити, на які отримано відповіді. Копії листів-запитів та відповідей на них щодо аналізу ринку додаються на 6 аркушах.
- Оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі ID: UA-2023-03-14-011559-a відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» забезпечено шляхом розміщення 17.03.2023 на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів – Львівської міської ради у розділі інформації про Управління земельних ресурсів департаменту містобудування документу з назвою UA-2023-03-14-011559-a за посиланням https://city-adm.lviv.ua/public-information/offices/upravlinnia-zemelnykh-resursiv/obhruntuvannia-zakupivli/2023-rik