• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

«Розроблення технічних документацій з нормативної грошової оцінки земель в межах та за межами населених пунктів Львівської міської територіальної громади: 1. Лот Розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель в межах та за межами населеного пункту м. Львів Львівської міської територіальної громади Львівської області; 2. Лот Розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель в межах та за межами населеного пункту с. Малехів Львівської міської територіальної громади Львівського району Львівської області; 3. Лот Розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель в межах та за межами населених пунктів с. Лисиничі та с. Підбірці Львівської міської територіальної громади Львівського району Львівської області; 4 Лот Розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель в межах та за межами населеного пункту м.Дубляни, с.Малі Підліски та с.Ситихів Львівської міської територіальної громади Львівського району Львівської області 5. Лот розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель в межах та за межами населених пунктів с. Великі Грибовичі, с. Збиранка та с. Малі Грибовичі Львівської міської територіальної громади Львівського району Львівської області; 6. Лот Розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель в межах та за межами населених пунктів с. Воля-Гомулецька та с. Гряда Львівської міської територіальної громади Львівського району Львівської області; 7. Лот Розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель в межах та за межами с.м.т. Рудне Львівської міської територіальної громади Львівського району Львівської області; 8. Лот Розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель в межах та за межами населених пунктів с. Підрясне та с. Рясне-Руське Львівської міської територіальної громади Львівського району Львівської області; 9. Лот Розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель в межах та за межами населених пунктів с. Зашків, с. Завадів та с. Зарудці Львівської міської територіальної громади Львівського району Львівської області»

Завершена

5 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 401.18 UAH
Період оскарження: 14.03.2023 16:51 - 19.03.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Оскарження Протоколу про визначення переможця тендеру

Номер: 41393c42bac648b29414873a754b1333
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-14-011559-a.a2
Назва: Оскарження Протоколу про визначення переможця тендеру
Вимога:
Оскарження Протоколу про визначення переможця тендеру
Вирішення: Доброго дня, дякуємо за Ваше звернення, щодо Вашої вимоги повідомляємо наступне. Кваліфікаційні вимоги, які замовник встановлює до учасників державних закупівель, допомагають замовнику пересвідчитися, що учасник може належно надати конкретні послуги чи виконати роботи, або ж вчасно доставити необхідні товари у потрібному замовникові обсязі. Встановлення таких кваліфкритеріїв визначає стаття 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Як визначає закупівельне законодавство, у процедурах закупівлі, зокрема, й у відкритих торгах з Особливостями, учасники мають проходити кваліфікацію. Таким чином, замовник має право вимагати від них відповідні документи. Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Таким чином, згідно наведених законодавчих норм встановлювати кваліфікаційні критерії є виключним правом замовника, який вправі встановити один, два, три чи усі чотири кваліфікаційні критерії на власний розсуд, виходячи з потреб закупівлі. Так само, виключним правом замовника є наповнення обраних ним критеріїв конкретними вимогами, які повинні підтверджувати учасники, виходячи з переконання замовника, які саме вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази, кваліфікації, досвіду тощо будуть достатніми, щоб пересвідчитися в тому, що учасник може належно надати конкретні послуги чи виконати роботи. Такі кваліфікаційні критерії, в тому числі щодо обладнання, матеріально-технічної бази та технологій замовник визначив і до даної закупівлі та чітко прописав їх у Тендерній документації, якою в однаковій мірі повинні були керуватися усі учасники закупівлі при поданні своїх пропозицій. Серед даних критеріїв не було такого, як необхідність для учасника мати в наявності виключно програмне забезпечення ArcGis, MapInfo, QGis, Gis6, які є геоінформаційними системами та у складі яких є програмні модулі для геоінформаційного моделювання. В тендерній документації було визначено необхідну наявність спеціалізованого ліцензованого програмного забезпечення, функціонал якого передбачає створення землевпорядної/топогеодезичної документації ArcGIS, Digitals або аналог. Зазначені вимоги були однаковими для усіх учасників закупівлі під час подання тендерних пропозицій, і усі учасники подавали свої пропозиції виходячи саме з цих вимог. Тому замовник не має права змінювати та встановлювати додаткові критерії на етапі оцінки поданих тендерних пропозиції, а тим більше відхиляти пропозицію учасника з підстав неподання документів, які не вимагалися тендерною документацією. Протилежний підхід призведе до порушення принципів публічних закупівель, зокрема такого як недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Учасник ПП «Центр ринкових досліджень» надав усі документи, які вимагалися тендерною документацією на підтвердження кваліфікаційних вимог щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Його цінова пропозиція є найнижчою, а тому відсутні будь-які підстави для відхилення пропозиції такого учасника.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Вирішена

Внесення змін, щодо наявності кількості сертифікованих-інженерів землевпорядників

Номер: 1115b683886e4c34b529f56dd3952d54
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-14-011559-a.a1
Назва: Внесення змін, щодо наявності кількості сертифікованих-інженерів землевпорядників
Вимога:
Просимо внести зміни до додатку 2 тендерної документації частина 1, пункт 2.1. Довідка довільної форми за підписом уповноваженої особи учасника та скріплена печаткою (у разі її використання) про підтвердження наявності у Учасника працівників (не менше двох) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з надання послуг, що є предметом закупівлі - сертифікованого інженера-землевпорядника, який є відповідальним за якість робіт із землеустрою. Відповідно до статті 26 ЗУ "Про землеустрій" юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи сертифікований інженер-землевпорядник, який є відповідальним за якість робіт із землеустрою; Тому просимо нести зміни наступним чином 2.1. Довідка довільної форми за підписом уповноваженої особи учасника та скріплена печаткою (у разі її використання) про підтвердження наявності у Учасника працівників (не менше одного) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з надання послуг, що є предметом закупівлі - сертифікованого інженера-землевпорядника, який є відповідальним за якість робіт із землеустрою.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, дякуємо за Ваше звернення. Вимогу буде задоволено шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено