• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Завершена

659 984.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 299.92 UAH
Номер: 53f31b710d8c4e56b16340021276cd74
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-06-12-000080
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12.06.2023 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 12.06.2023 16:56 - 04.07.2023 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 12.06.2023 № 60-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 12.06.2023 № 60-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 13. UA-2023-03-10-010212-a, 10.03.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 50) 036-83-09, arhi1971@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178; внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень щодо тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону під час розгляду тендерної пропозиції учасника; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності укладання договору про закупівлю; виконання Замовником рішень органу оскарження − порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 липня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178); внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень щодо тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону під час розгляду тендерної пропозиції учасника; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності укладання договору про закупівлю; виконання Замовником рішень постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Управління житлово-комунального господарства «Ірпінь» Ірпінської міської ради (далі – КП «УЖКГ «Ірпінь», замовник) на 2023 рік; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 10.03.2023 № 16, розміщену в електронній системі закупівель 10 березня 2023 року о 16:06; зміни до тендерної документації, затверджені рішенням уповноваженої особи від 11.04.2023 № 58, розміщені в електронній системі закупівель 11 квітня 2023 року о 12:59; тендерну документацію замовника (зі змінами), затверджену рішенням уповноваженої особи від 11.04.2023 № 58, розміщену в електронній системі закупівель 11 квітня 2023 року о 12:59; запитання до процедури, оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 13.03.2023, 14.03.2023; відповіді замовника на запитання до процедури, оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 13.03.2023, 14.03.2023; вимогу ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» про усунення порушення UA-2023-03-10-010212-a.а1 від 14 березня 2023 року; рішення замовника від 17 березня 2023 року; скаргу ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» UA-2023-03-10-010212-a.a2 до Органу оскарження від 14 березня 2023 року; рішення Органу оскарження від 16.03.2023 № 3243; рішення Органу оскарження від 23.03.2023 № 3640; коментар замовника щодо усунення порушення для виконання рішення Органу оскарження, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 11.04.2023; тендерну пропозицію учасника ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою з визначенням учасника переможцем щодо закупівлі від 18.04.2023 № 66; повідомлення про намір укласти договір від 18.04.2023; договір від 25.04.2023 № 4523/25/1 на суму 655 394,94 грн (з ПДВ). За результатами проведеної процедури закупівлі між замовником та ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ» укладено договір про надання послуг з поточного ремонту дороги від 25 квітня 2023 року № 4523/25/1 на суму 655 394,94 грн (з ПДВ).
Період усунення порушень: 21.06.2023 15:18 - 27.06.2023 00:00
Дата публікації висновку: 21.06.2023 15:18