-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Завершена
659 984.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 299.92 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 299.92 UAH
Номер:
53f31b710d8c4e56b16340021276cd74
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-06-12-000080
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.06.2023 00:00
Період моніторингу:
12.06.2023 16:56 - 04.07.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
12.06.2023 № 60-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
12.06.2023 № 60-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
13. UA-2023-03-10-010212-a, 10.03.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178; внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень щодо тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону під час розгляду тендерної пропозиції учасника; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності укладання договору про закупівлю; виконання Замовником рішень органу оскарження − порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 липня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178); внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень щодо тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону під час розгляду тендерної пропозиції учасника; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності укладання договору про закупівлю; виконання Замовником рішень постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Управління житлово-комунального господарства «Ірпінь» Ірпінської міської ради (далі – КП «УЖКГ «Ірпінь», замовник) на 2023 рік; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 10.03.2023 № 16, розміщену в електронній системі закупівель 10 березня 2023 року о 16:06; зміни до тендерної документації, затверджені рішенням уповноваженої особи від 11.04.2023 № 58, розміщені в електронній системі закупівель 11 квітня 2023 року о 12:59; тендерну документацію замовника (зі змінами), затверджену рішенням уповноваженої особи від 11.04.2023 № 58, розміщену в електронній системі закупівель 11 квітня 2023 року о 12:59; запитання до процедури, оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 13.03.2023, 14.03.2023; відповіді замовника на запитання до процедури, оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 13.03.2023, 14.03.2023; вимогу ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» про усунення порушення UA-2023-03-10-010212-a.а1 від 14 березня 2023 року; рішення замовника від 17 березня 2023 року; скаргу ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» UA-2023-03-10-010212-a.a2 до Органу оскарження від 14 березня 2023 року; рішення Органу оскарження від 16.03.2023 № 3243; рішення Органу оскарження від 23.03.2023 № 3640; коментар замовника щодо усунення порушення для виконання рішення Органу оскарження, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 11.04.2023; тендерну пропозицію учасника ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою з визначенням учасника переможцем щодо закупівлі від 18.04.2023 № 66; повідомлення про намір укласти договір від 18.04.2023; договір від 25.04.2023 № 4523/25/1 на суму 655 394,94 грн (з ПДВ).
За результатами проведеної процедури закупівлі між замовником та ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ» укладено договір про надання послуг з поточного ремонту дороги від 25 квітня 2023 року № 4523/25/1 на суму 655 394,94 грн (з ПДВ).
Період усунення порушень:
21.06.2023 15:18 - 27.06.2023 00:00
Дата публікації висновку:
21.06.2023 15:18