-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Завершена
659 984.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 299.92 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 299.92 UAH
Період оскарження:
10.03.2023 16:06 - 13.04.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
дискримінаційні вимоги
Номер:
aa0620c59234450790788fc1ce264e30
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-10-010212-a.a2
Назва:
дискримінаційні вимоги
Скарга:
Скарга у вкладенні
Пов'язані документи:
Учасник
- Тендерна документація 14.03.2023 13:53
- скарга 14.03.2023 17:07
- Процедура закупівлі _ UA-2023-03-10-010212-a.docx.p7s 14.03.2023 17:07
- Процедура закупівлі _ UA-2023-03-10-010212-a_Validation_Report.pdf 14.03.2023 17:07
- Фото об'єкта 2 14.03.2023 17:13
- Фото 1 14.03.2023 17:13
- Фото 2 14.03.2023 17:13
- Фото 3 14.03.2023 17:13
- Фото об'єкта 1 14.03.2023 17:13
- Фото об'єкта 3 14.03.2023 17:13
- Фото об'єкта 4 14.03.2023 17:13
- Заперечення до пояснень замовника. 22.03.2023 17:54
- рішення від 30.09.2021№22302 22.03.2023 17:54
- Рішення від 16.03.2023 № 3243.pdf 16.03.2023 13:29
- Інформація про резолютивну частину рішення від 23.03.2023 № 3640.pdf 24.03.2023 11:31
- Рішення від 23.03.2023 № 3640.pdf 28.03.2023 11:58
- Пояснення АМКУ.docx 20.03.2023 17:00
- Пояснення з додатками.PDF 20.03.2023 17:00
- Протокол АМКУ.docx 11.04.2023 13:08
- Протокол зміни до ТД.docx 11.04.2023 13:08
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.03.2023 15:06
Дата розгляду скарги:
23.03.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
16.03.2023 13:30
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
28.03.2023 11:59
Дата виконання рішення Замовником:
11.04.2023 13:08
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Виконати рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 16.03.2023р. № 3243-р/пк-пз та внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - «Поточний ремонт дороги по вул. Соборна в м. Ірпінь» (ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь; ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт" за № UA-2023-03-10-010212-a.
Вимога
Відхилено
дискримінаційна вимога
Номер:
23058e956dde440fad6248b92b16a64a
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-10-010212-a.a1
Назва:
дискримінаційна вимога
Вимога:
Відповідно до ТД «Учасникам необхідно в період уточнень обстежити об’єкт, на якому мають надаватись послуги, та подати в складі пропозиції довідку про огляд об`єкту, за підписом та печаткою представника Замовника, датою відвідування об`єкта» Це є дискримінація і порушення Закону, про що неодноразово було зазначено в рішеннях АМКУ. порядок звернення до Замовника стосовно роз’яснень щодо тендерної документації процедури відкритих торгів, визначено у статті 24 Закону. Так, Закон зокрема визначає, що усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника процедури відкритих торгів. Звернутися до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру є можливим виключно через електронну систему закупівель. Є очевидним, що вимога підписанням акту обстеження (огляду) об'єкту про підтвердження виїзду учасника на місце проведення робіт, за закупівлею, для обстеження об'єкту, на якому мають бути виконані роботи, за підписом представника Замовника, дозволяє встановити особу учасника та є такою, що порушує положення даної статті.
Також, виходячи з наведеного, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть ті суб’єкти господарювання, які зможуть надати акт обстеження об'єкту, підписаний Замовником, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання. Крім того, з підстав незалежних від учасників процедури закупівлі, Замовник може не підписати зазначений акт, що в подальшому може стати підставою для відхилення тендерної пропозиції такого учасника з причин, що не залежать від нього, що є дискримінаційним по відношенню до таких суб'єктів господарювання.
Вимагаємо усунути з тендерної документації вимогу про те що «Учасникам необхідно в період уточнень обстежити об’єкт, на якому мають надаватись послуги, та подати в складі пропозиції довідку про огляд об`єкту, за підписом та печаткою представника Замовника, датою відвідування об`єкта», як таку що суперечать, основним принципам статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) від 25.12.2015 №922-VIII, добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол вимога.docx 17.03.2023 08:26
Дата подачі:
14.03.2023 10:42
Вирішення:
«Відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».
Згідно вищезазначеного ДСТУ підготовка до проведення обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою. Отже, вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути обсяги і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Також, варто зазначити, що представник Замовника Павленко О.М. не відмовляється від виїзду на об’єкт, що є предметом закупівлі, а пропонує погодити дату та час такого виїзду, у межах встановлених в оголошенні та з урахуванням зайнятості на інших об’єктах. З огляду на вищезазначене, вимога не підлягає задоволенню».
Статус вимоги:
Відхилено