Капітальний ремонт дворів, внутрішньоквартальних доріг та тротуарів на вул. Гетьмана І. Мазепи, 23 (під’їзд 1, 2, 3) у м. Львові
Оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (зі змінами). Відповідно до п. 36 Особливостей (зі змінами) електронною системою закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначеного замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкривається вся інформація, зазначена в тендерній пропозиції (тендерних пропозиціях), у тому числі інформація про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції (тендерних пропозицій). Відповідно до п. 35 Особливостей (зі змінами) відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону. Відсутність підстав, визначених пунктом 44 Особливостей (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), підтверджуються учасниками шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
Завершена
9 789 273.80UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 48 947.00 UAH
Період моніторингу:09.06.2023 13:26 - 01.07.2023 00:00
Статус:Порушення не виявлені
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.06.2023 № 156
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2023-03-02-013389-a 02.03.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, з урахуванням Особливостей, розгляді тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу: 29 червня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 у редакції від 25.02.2023 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 02.03.2023 №1/20/23, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 13.03.2023, протокол розкриття від 16.03.2023, тендерну пропозицію ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ», вимогу про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір від 16.03.2023, договір від 29.03.2023 №65/т/28, додаткову угоду від 04.05.23 №1, додаткову угоду від 08.05.23 №2, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 14.06.2023 року.
Моніторингом установлено, що на участь у тендері подано пропозиції від чотирьох учасників: ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ» з ціною пропозиції - 8 657 311,84 грн., ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» з ціною пропозиції - 8 985 000,00, ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЗАХІД НЕО БУД»» з ціною пропозиції - 9 172 117,76 грн., ТОВ «Автомагістраль-Південь» з ціною пропозиції - 9 446 648,99 гривень. Переможцем торгів обрано тендерну пропозицію ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ» з ціною 8 657 311,84 гривень.
Період усунення порушень:03.07.2023 16:11 - 07.07.2023 00:00
Дата публікації висновку:03.07.2023 16:11
Запити/Пояснення
72977
Номер:b580d26702d34039bded26a6cc376052
Назва:Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:12.06.2023 17:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:16.06.2023 00:00
Автор:ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
40479560
Контактна особа:
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) +38 (0 50) 381-64-05 labene.vita@gmail.com
Адреса:
Ukraine
Опис:Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
p7s
sign.p7s
73189
Номер:7c52badff1fd47a78b749e86935628bd
Назва:ПОЯСНЕННЯ
Дата опублікування:14.06.2023 11:38
Автор:Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради
79058, Україна, Львівська область, Львів, ВУЛИЦЯ ЛИПИНСЬКОГО, будинок 11
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис:на запит Північного офісу держаудитслужби (Київ) від 12.06.2023 в межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт дворів, внутрішньоквартальних доріг та тротуарів на вул. Гетьмана І. Мазепи, 23 (під’їзд 1, 2, 3) у м. Львові» (ДК 021:2015 (CPV) 45453000-7 – капітальний ремонт та реставрація) (оголошення № UA-2023-03-02-013389-a)
Відповідно до ухвали Львівської міської ради від 04.02.2021 №32 «Про затвердження структури виконавчих органів Львівської міської ради, загальної чисельності апарату ради та її виконавчих органів» Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради є виконавчим органом Львівської міської ради.
Відповідно до Державного класифікатора України ДК 002:2004, організаційно-правова форма господарювання Шевченківської районної адміністрації «орган місцевого самоврядування».
Відповідно до ухвали Львівської міської ради від 08.07.2021 № 1081 «Про розмежування повноважень між виконавчими органами Львівської міської ради» та Положення про Шевченківську районну адміністрацію Львівської міської ради, затвердженого рішенням виконавчого комітету Львівської міської ради від 08.10.2021 № 914, до компетенції Шевченківської районної адміністрації належить розпорядження коштами бюджету Львівської міської територіальної громади у межах, визначених міською радою, виконавчим комітетом і Львівським міським головою, раціональний розподіл та контроль за їхнім цільовим використанням.
Відповідно до підпункту 1 пункту 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) рекомендовано, з урахуванням затверджених цією постановою заходів, органам місцевого самоврядування затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до пункту 28 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (в редакції чинній на момент проведення процедури закупівлі) Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закону) з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до ч. 2 ст. 22 Закону (з урахуванням Особливостей) у тендерній документації зазначається, зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Під час розроблення тендерної документації та визначення необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, у тому числі відповідної технічної специфікації, Замовником проводилось у відповідності до розробленої генеральним проектувальником проектно-кошторисної документації по об’єкту «Капітальний ремонт дворів, внутрішньоквартальних доріг та тротуарів на вул. Гетьмана І. Мазепи, 23 (під’їзд 1, 2, 3) у м. Львові».
Очікувана вартість закупівлі розраховувалась Замовником відповідно до ціни, визначеної проектно-кошторисною документацією по об’єкту «Капітальний ремонт дворів, внутрішньоквартальних доріг та тротуарів на вул. Гетьмана І. Мазепи, 23 (під’їзд 1, 2, 3) у м. Львові». Бюджетні призначення визначено відповідно до рішення виконавчого комітету ЛМР від 08.02.2023 №122. Роботи по даному об'єкту планувалось виконати у 2023 році за умови виділення належного фінансування.
Додатково повідомляємо, у Шевченківської районної адміністрації, як виконавчого органу Львівської міської ради, відсутній власний веб-сайт, відтак з метою виконання підпункту 1 пункту 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), районною адміністрацією оприлюднюється обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на веб-сайті Львівської міської ради.
Надаємо посилання на сторінку веб-сайту Львівської міської ради, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення до даної процедури закупівлі - https://city-adm.lviv.ua/public-information/district-adm/shevchenkivska-raiadministratsiia/obhruntuvannia-zakupivli/2023-rik/24733/, а також скан-копію обґрунтування оприлюдненого на веб-сайті Львівської міської ради.