• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт дворів, внутрішньоквартальних доріг та тротуарів на вул. Гетьмана І. Мазепи, 23 (під’їзд 1, 2, 3) у м. Львові

Оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (зі змінами). Відповідно до п. 36 Особливостей (зі змінами) електронною системою закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначеного замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкривається вся інформація, зазначена в тендерній пропозиції (тендерних пропозиціях), у тому числі інформація про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції (тендерних пропозицій). Відповідно до п. 35 Особливостей (зі змінами) відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону. Відсутність підстав, визначених пунктом 44 Особливостей (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), підтверджуються учасниками шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.

Завершена

9 789 273.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 48 947.00 UAH
Період оскарження: 02.03.2023 22:21 - 10.03.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо скасування рішення уповноваженої особи, прийнятого протоколом № 3/20/23 від 16.03.2023

Номер: 7ef629a7067d4a03a18f72c22265488d
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-02-013389-a.b1
Назва: Вимога щодо скасування рішення уповноваженої особи, прийнятого протоколом № 3/20/23 від 16.03.2023
Вимога:
Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 3/20/23 від 16.03.2023 року щодо закупівлі ДК 021:2015 (CPV) 45453000-7 – капітальний ремонт та реставрація, Капітальний ремонт дворів, внутрішньоквартальних доріг та тротуарів на вул. Гетьмана І. Мазепи, 23 (під’їзд 1, 2, 3) у м. Львові , ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2023-03-02-013389-a (далі – Процедура закупівлі) було визначено переможцем закупівлі ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ". Вважаємо, що вищезазначене рішення про визначення Переможцем учасника ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" є неправомірним та таким, що підлягає скасуванню у зв’язку з наступним.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: ВІДПОВІДЬ на вимогу учасника ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» подану на закупівлю «Капітальний ремонт дворів, внутрішньоквартальних доріг та тротуарів на вул. Гетьмана І. Мазепи, 23 (під’їзд 1, 2, 3) у м. Львові» (ДК 021:2015 (CPV) 45453000-7 – капітальний ремонт та реставрація) (оголошення № UA-2023-03-02-013389-a) Ідентифікатор вимоги: UA-2023-03-02-013389-a.b1 На вимогу, подану через систему електронних закупівель 20.03.2023 о 18:16, на закупівлю робіт «Капітальний ремонт дворів, внутрішньоквартальних доріг та тротуарів на вул. Гетьмана І. Мазепи, 23 (під’їзд 1, 2, 3) у м. Львові» (ДК 021:2015 (CPV) 45453000-7 – капітальний ремонт та реставрація) (оголошення № UA-2023-03-02-013389-a), повідомляю. На виконання пункту 3-7 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон), відповідно до яких установлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України. 12 жовтня 2022 р. КМУ прийнято Постанову № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості). Відповідно до ст. 5 Закону одними із основних принципів здійснення публічних закупівель є об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, максимальна економія, ефективність та пропорційність та інше. Відповідно до ч. 4 ст. 33 Закону учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Відповідно до п. 37 Особливостей оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Так, електронною системою закупівель визначено найбільш економічно вигідною пропозицією пропозицію учасника ТОВ «Вельт Капітал». Відповідно до п. 38 Особливостей замовник розглядає тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до цих особливостей, щодо її відповідності вимогам тендерної документації. 1. За результатами розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції Замовником було виявлено невідповідності у поданій інформації та документах, зокрема, наданий у складі Тендерної пропозиції учасника Додаток №2 був поданий не в повній мірі, а саме відсутня Частина 2 Технічної специфікації наведеній у Додатку №2. За нормами пункту 40 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. А отже, оскільки Додаток №2 до Тендерної документації був наявний у складі тендерної пропозиції, однак містив недоліки, а виправлення невідповідності в частині доповнення наданої інформації та/або документів Технічної специфікації не призводить до зміни предмета закупівлі запропонованого учасником, Замовник за нормами пункту 40 Особливостей зобов’язаний оприлюднити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Відтак, 15.03.2023 Замовником оприлюднено учаснику повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, у термін що не перевищує 24 години учасником надано документи щодо усунення невідповідностей шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель уточнених та нових документів. Відтак, у Замовника відсутні підстави для відхилення учасника в цій частині. 2. Вимогами Додатку №2 до Тендерної документації встановлено, що учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати, зокрема, договірну ціну (тверду), локальний кошторис, підсумкову відомість ресурсів до локального кошторису, розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису, пояснювальна записка відповідно до ціни пропозиції згідно з Технічною специфікацією. Приміткою до Додатку №2 встановлено, зокрема, учасник розраховує вартість послуг відповідно до діючих норм, стандартів та нормативів з урахуванням усіх своїх витрат, податків та обов’язкових платежів (зборів), не врахована Учасником вартість окремих послуг/робіт не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні його тендерної пропозиції. Так, на виконання вказаних вимог, учасник надав у складі Тендерної пропозиції договірну ціну (тверду), локальні кошториси, підсумкові відомості ресурсів до локальних кошторисів, розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису, пояснювальну записку відповідно до ціни пропозиції згідно з Технічною специфікацією. Учасник під час розрахунку вартості виконання робіт в повній мірі дотримався вимог Технічної специфікації, учасником враховано усі види робіт/послуг та їх об’єми у своїй пропозиції. Відтак, у Замовника відсутні підстави для відхилення учасника в цій частині. 3. Вимогами пункту 3 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації, встановлено, що учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного (-их) за предметом закупівлі договору (-ів). Аналогічним за предметом закупівлі буде вважатись подання не менше одного договору за предметом закупівлі, а саме капітального ремонту/реконструкції/ будівництва доріг/ внутрішньоквартальних доріг та тротуарів, вартісь якого складає не менше 50% від очікуваної вартості закупівлі, який є повністю виконаний. Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (-их) договору (-ів) документально підтверджується в складі тендерної пропозиції наступними документами: - скан-копiєю (-ми) аналогічного (-их) договору (-ів) (з усіма додатками та специфікаціями, зазначеними в договорі, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), інформація по якому (-их) відображена в Довідці; - скан-копiєю (-ми) документу (-ів) на підтвердження фактичного виконання робіт за аналогічним (-и) договором (-ами), зазначеного (-их) в наданій Учасником Довідці (акти виконаних робіт, тощо) та документ що підтверджує факт оплати виконаних робіт (виписка з банку, тощо); - скан-копiєю (-ми) листа (-ів) відгука (-ів) контрагента (-ів) (за наданим ( -и) аналогічним (-и) договором (-ами)), у якому (-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, а також iнформацiю про добросовісне надання послуг (виконання робіт), відсутність претензій до повноти та якості виконання договору. Слід зазначити, що тендерна документація не містить окремих вимог щодо оформлення актів виконаних робіт. За результатами розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції Замовником було виявлено невідповідності у поданій інформації та документах, зокрема, в частині, що стосується наявності досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. У відповідності до норм пункту 40 Особливостей 15.03.2023 учаснику розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, у термін що не перевищує 24 години учасником надано документи щодо усунення невідповідностей шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель уточнених та нових документів. На виконання вимог пункту 3 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації та повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 15.03.2023, учасник у складі тендерної пропозиції надав: інформаційну довідку від 15.03.2023 вих. №146; скан-копію договору підряду № 70/19 від 22.11.2019 з усіма додатками та додатковими угодами; скан-копії довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (примірна форма КБ-3), які підписані Сторонами та містять відбитки печаток; скан-копії актів приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма КБ-2в), які підписані Сторонами та містять відбитки печаток, а також містять підпис та відбиток печатки інженера технічного нагляду Кордонець В.А.; лист відгук від 05.01.2022 №14/1.1.3; документи що підтверджують факт оплати виконаних робіт за договором 70/19 від 22.11.2019. Додатково повідомляємо, замовником здійснено перевірку наданої інформації у системі електронних закупівель Prozorro, оголошення UA-2019-10-21-000520-c, та встановлено що за результатами проведеної процедури закупівлі було укладено договір підряду № 70/19 від 22.11.2019. Звіт про виконання договору про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель 31.12.2020. Зважаючи на викладене, учасником виконано вимоги пункту 3 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації та документально підтверджено наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Відтак, у Замовника відсутні підстави для відхилення учасника в цій частині. Оскільки, найбільш економічна тендерна пропозиція учасника ТОВ «Вельт Капітал» з урахуванням виправлень, відповідала вимогам встановленим у Тендерній документації, Замовником, у відповідності до вимог пункту 39 Особливостей визначено переможцем процедури закупівлі. З огляду на викладене, Замовник вважає вашу вимогу безпідставною та такою, що не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено