• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

«Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Житомирської області протяжністю 6941,5 км» (ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту) (2 лоти)

Місцезнаходження замовника: 10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12. Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 859 днів назад

539 111 034.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 548 269.56 UAH
Номер: 47bbf38250e84204b2c0098859a45c3b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-05-19-000046
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.05.2023 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 19.05.2023 13:37 - 10.06.2023 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 19.05.2023 № 137 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 21 UA-2023-03-02-012659-a 02.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, gevak.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та внесення змін до неї, Особливостей, надання роз’яснень щодо тендерної документації, надання відповіді на вимогу учасника щодо усунення порушення, розгляду тендерних пропозицій ПП «АВТОМАГІСТРАЛЬ» Лот № 1, ТОВ «РДС – ПОЛТАВА» Лот №1, Лот № 2, ТОВ «СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ» Лот № 1, Лот № 2, ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БУДАЛЬЯНС ГРУП» Лот № 1, ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» Лот № 2, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону Лот № 1, Лот № 2, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця Лот № 2 – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 червня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та внесення змін до неї, Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2023 № 1178 (далі – Особливості), надання роз’яснень щодо тендерної документації, надання відповіді на вимогу учасника щодо усунення порушення, розгляду тендерних пропозицій Лот №1, Лот №2, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону Лот № 1, Лот № 2, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця Лот № 2, стану виконання рішень комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ). Під час моніторингу проаналізовано: річний план департаменту регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації, на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію (зі змінами) затверджену рішенням уповноваженої особи від 02.03.2023 № 35, реєстр отриманих тендерних пропозицій, роз’яснення щодо тендерної документації від 03.03.2023, від 06.03.2023, від 23.03.2023, відповідь Замовника від 06.03.2023, від 09.03.2023, від 24.03.2023, вимога про усунення порушення подана учасником процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальність «РДС – ПОЛТАВА» (далі – ТОВ «РДС – ПОЛТАВА») від 03.04.2023, відповідь Замовника від 06.04.2023, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції приватного підприємства «АВТОМАГІСТРАЛЬ» (далі – ПП «АВТОМАГІСТРАЛЬ») Лот № 1, ТОВ «РДС – ПОЛТАВА» Лот №1, Лот №2, товариства з обмеженою відповідальністю «СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ» (далі – ТОВ «СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ») Лот №1, Лот №2, товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БУДАЛЬЯНС ГРУП» (далі – ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БУДАЛЬЯНС ГРУП») Лот №1, товариства з обмеженою відповідальністю «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» (далі – ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ») Лот №2, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах до 10.05.2023 Лот № 1,Лот №2, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою по Лоту № 1 від 31.03.2023 № 96 та № 98, від 07.04.2023 № 100, від 03.05.2023 № 106 від 12.05.2023 № 137, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою по Лоту № 2 від 31.03.2023 № 97, від 07.04.2023 № 101, від 03.05.2023 № 107, від 12.05.2023 № 138, повідомлення про намір укласти договір по Лотам №1 та № 2 від 12.05.2023, договір від 23.05.2023 № 1686-23 на суму 258 558 432,07 грн. з ПДВ по Лоту №2, рішення Постійно діючої адміністративної колегії (комісії) АМКУ (далі – комісія АМКУ) від 15.03.2023 № 3204-р/пк-пз, від 25.04.2023 №5393-р/пк-пз, від 25.04.2023 № 5407-р/пк-пз, від 05.06.2023 № 8002 -р/пк-пз, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 13.06.2023. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень: 19.06.2023 17:15 - 23.06.2023 00:00
Дата публікації висновку: 19.06.2023 17:15

Запити/Пояснення