-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
«Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Житомирської області протяжністю 6941,5 км» (ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту) (2 лоти)
Місцезнаходження замовника: 10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12. Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 859 днів назад
539 111 034.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 548 269.56 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 548 269.56 UAH
Період оскарження:
02.03.2023 17:54 - 23.03.2023 23:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання
Скарга
Номер:
a9a8cd5dcab24d84b3024fc835246890
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-02-012659-a.c7
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга
Пов'язані документи:
Учасник
- Doc1.docx 17.05.2023 08:33
- Текст ДСТУ 4044_2019 Битумы нефтяные дорожные вязкие. Технические условия.pdf 17.05.2023 23:05
- Текст ДСТУ Б В.2.7-129_2013 Эмульсии битумные дорожные. Технические условия.pdf 17.05.2023 23:05
- Текст ДСТУ 9116_2021 Битум и битумные вяжущие. Битумы дорожные, модифицированные полимерами. Технические условия.pdf 17.05.2023 23:05
- скарга на рішення.pdf 17.05.2023 23:05
- скарга на рішення.docx 17.05.2023 23:05
- ДСТУ Б.В.2.7-30 2013.pdf 05.06.2023 14:04
- Додаткові пояснення.docx 05.06.2023 14:04
- Додаткові пояснення.docx.asice.zip 05.06.2023 14:04
- рішення від 19.05.2023 №6872.pdf 19.05.2023 14:40
- інформація про перенесення розгляду скарги від 29.05.2023 № 589.pdf 30.05.2023 12:00
- інформація про перенесення розгляду скарги від 01.06.2023 №642.pdf 01.06.2023 19:17
- Інформація про резолютивну частину рішення від 05.06.2023 № 8002.pdf 06.06.2023 12:10
- рішення від 05.06.2023 №8002.pdf 07.06.2023 14:48
- Пояснення АМКУ від 23.05.2023р..pdf 23.05.2023 18:41
- Пояснення АМКУ від 23.05.2023р..docx 23.05.2023 18:41
- ЗКР експлуатаційне утримання.pdf 23.05.2023 18:44
- Про перенесення розгляду скарги.pdf 31.05.2023 18:54
- Лист від 30.05.2023 № 03.3-1653.pdf 31.05.2023 19:29
- Лист від 30.05.2023 №03.3-1642.pdf 31.05.2023 19:29
- Відповідь на запит ДП «ЖИТОМИРСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ».PDF 05.06.2023 11:00
- Відповідь на запит ТОВ «Новоград-Волинський каменедробильний завод» № 123 від 01.06.2023.pdf 05.06.2023 11:00
- ЗАпит до ДП «ЖИТОМИРСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ».pdf 05.06.2023 11:00
- Щодо перенесення розгляду скарги.pdf 05.06.2023 17:46
- Докази направлення позовної заяви з додатками та клопотання відповідачу.pdf 28.06.2023 17:26
- Позовна заява.pdf 28.06.2023 17:27
- Рішення КИЇВСЬКОГО ОКРУЖНОГО АДМІНІСТРАТИВНОГО СУДУ.docx 06.10.2023 15:14
- Постанова ШОСТОГО АПЕЛЯЦІЙНОГО АДМІНІСТРАТИВНОГО СУДУ.docx 06.10.2023 15:14
- 06-10-ZK-1158.pdf.p7s 06.10.2023 20:35
- 06-10-ZK-1158.pdf 06.10.2023 20:35
- Протокол УО №332 від 06.10.2023 року.pdf 06.10.2023 20:35
- Банківська гарантія виконання договору (2).zip 06.10.2023 20:35
- UTF-8''Лист № 03.3-3259 від 06.10.2023.pdf 06.10.2023 20:35
- Договір №1829-23 від 06.10.2023р..pdf 06.10.2023 20:35
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.05.2023 15:49
Дата розгляду скарги:
29.05.2023 13:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
19.05.2023 14:41
Дата прийняття рішення по скарзі:
07.06.2023 14:49
Скарга
Скасована
Скарга
Номер:
81e0d7c692d0481e9dce62a15324f4a2
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-02-012659-a.b6
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 11.04.2023 15:43
- Додаток Структура 11.04.2023 15:43
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
11.04.2023 15:43
Скарга
Відхилено
СКАРГА на рішення про відхилення тендерної пропозиції
Номер:
213170822d5042599e8bcf4fb749026e
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-02-012659-a.a5
Назва:
СКАРГА на рішення про відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
Замовником прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ" з порушенням норм чинного законодавства, що є підставою для визнання дій замовника неправомірним.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 11.04.2023 15:47
- Додаток - Структура 11.04.2023 15:47
- Скарга (ворд) 11.04.2023 15:51
- Скарга Лот 2 11.04.2023 16:12
- Лист від ДерждорНДІ 12.04.2023 09:52
- Додаткові пояснення до скарги 23.04.2023 21:53
- рішення від 13.04.2023 № 4698.pdf 13.04.2023 14:22
- інформація про перенесення розгляду скарги від 20.04.2023 № 363.pdf 20.04.2023 16:31
- Інформація про резолютивну частину рішення від 25.04.2023 № 5407.pdf 26.04.2023 12:53
- рішення від 25.04.2023 № 5407.pdf 28.04.2023 15:55
- Пояснення Лот 2 ворд.docx 17.04.2023 18:10
- Надання інформації Лот № 2.pdf 17.04.2023 18:13
Дата прийняття скарги до розгляду:
11.04.2023 15:34
Дата розгляду скарги:
20.04.2023 13:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.04.2023 14:22
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
28.04.2023 15:55
Скарга
Відхилено
Скарга на рішення про відхилення тендерної пропозиції
Номер:
445edd9bec4244a1bac169b6d31f109f
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-02-012659-a.c4
Назва:
Скарга на рішення про відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
Замовником прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ" з порушенням норм чинного законодавства, що є підставою для визнання дій замовника неправомірним.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 11.04.2023 15:46
- Додаток - Структура 11.04.2023 15:46
- Скарга (ворд) 11.04.2023 15:50
- Скарга Лот 1 11.04.2023 16:12
- Лист від ДерждорНДІ 12.04.2023 09:52
- Додаткові пояснення до скарги 23.04.2023 21:52
- рішення від 13.04.2023 № 4691.pdf 13.04.2023 16:12
- інформація про перенесення розгляду скарги від 20.04.2023 № 363.pdf 20.04.2023 16:21
- інформація про резолютивну частину рішення від 25.04.2023 № 5393.pdf 26.04.2023 13:10
- рішення від 25.04.2023 № 5393.pdf 28.04.2023 14:30
- Пояснення Лот 1 ворд.docx 17.04.2023 18:15
- Надання інформації Лот № 1.pdf 17.04.2023 18:15
Дата прийняття скарги до розгляду:
11.04.2023 15:34
Дата розгляду скарги:
20.04.2023 13:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.04.2023 16:12
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
28.04.2023 14:30
Скарга
Скасована
Скарга на неправомірне рішення Замовника - протокол №98 щодо прийняття рішення уповноваженою особою
Номер:
e1cb27179c0f471489265548bbf02dce
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-02-012659-a.c3
Назва:
Скарга на неправомірне рішення Замовника - протокол №98 щодо прийняття рішення уповноваженою особою
Скарга:
Замовником неправомірно відхилено тендерну пропозицію учасника закупівлі ТОВ "РДС-ПОЛТАВА"
Пов'язані документи:
Учасник
- Протокол №98.pdf 05.04.2023 15:55
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
06.04.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Незаконне рішення замовника щодо дискваліфікації ТОВ "РДС-Полтава"
Номер:
0f5fbe43794f4e93b8f1af67a292c4e1
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-02-012659-a.c2
Назва:
Незаконне рішення замовника щодо дискваліфікації ТОВ "РДС-Полтава"
Вимога:
Шановний Замовнику!
Наразі звертаємось до Вас з наступною вимогою.
Відповідно до статті 23 ККУ виною є психічне ставлення особи до вчинюваної дії чи бездіяльності, передбаченої названим кодексом, та її наслідків, виражене у формі умислу або необережності. Чисто «по-людськи», постає питання: "Ви відхилили нашу тендерну пропозицію, маючи на те прямий умисел чи з необережності?" Виникло відчуття, що це зроблено виключно по причині небажання бачити та розглядати нас як потенційного переможця закупівлі та виконавця/підрядника за договором з експлуатаційного утримання доріг. АДЖЕ ВИ ГРУБО ПОРУШИЛИ ЗАКОН! Всі ми бажаємо жити в процвітаючій країні, де кожен сумлінно ставиться до своїх обов’язків, не зловживає повноваженнями, дотримується законодавства... Перепрошуємо за певну публіцистичність та не лише мову ділових паперів, але "накипіло"... Важко досі усвідомлювати, що Вами так грубо знехтувано норми права, так цинічно відхилена тендерна пропозиція нашого підприємства та так грубо порушено принципи здійснення торгів. Чи дійсно Вам не соромно та Ви не відчуваєте жодної провини за вчинене правопорушення? Відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, на яку ж до того Ви посилаєтесь у тендерній документації: "Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо." Отже, є лише 2 законні підстави для відхилення пропозиції будь-якого учасника: 1) якщо в наданих учасником документах учасник взагалі не надав забезпечення участі; 2) якщо в наданих учасником на виконання вимог технічної специфікації документах до предмета закупівлі наявні помилки (помилка), виправлення яких (якої) призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі, найменування товару, марки, моделі тощо. В АБСОЛЮТНО ВСІХ ІНШИХ ВИПАДКАХ ЗАМОВНИК ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ надати повідомлення учаснику з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель та 24 години на усунення. Підкреслюємо, що «не має право», а «зобов’язаний». У дійсній закупівлі забезпечення не вимагалось (мабуть, через те, що Ви були впевнені у відхиленні небажаних учасників за непрохідністю за дискримінаційним критерієм наявності досвіду виконання аналогічного договору, який мають в країні близько лише десяти приватних компаній), - тож залишається тільки одна підстава для відхилення: якщо в наданих учасником на виконання вимог технічної специфікації документах до предмета закупівлі наявні помилки (помилка), виправлення яких (якої) призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі, найменування товару, марки, моделі тощо. Постає справедливе та, головне, обґрунтоване питання: "Чи може бути віднесена помилка/невідповідність у договірній ціні учасника до саме помилки, виправлення якої призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі, найменування товару, марки, моделі тощо? ВІДПОВІДЬ - НІ !!! В жодному разі НІ !!! Мова йде про застосування коефіцієнту на ділянках доріг за іншої інтенсивності руху. Цинізм полягає в тому, що надаючи відповідь у Прозорро, Ви твердо зазначили: «Відповідно до п. 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Таким чином, у разі допущення учасником невідповідностей, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником, найменування товару, марки, моделі тощо, Замовник буде зобовʼязаний надати 24 години для виправлення таких помилок». Ви ж були зобов’язані надати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель та 24 години на усунення! Норми пункту 40 Особливостей є спеціальними до усіх інших норм за режиму воєнного стану! Пп. 2 п.41 особливостей тут ні до чого! Але Ви грубо проігнорували закон та відразу відхилили нашу тендерну пропозицію. Принцип максимальної економії повністю знівельовано. Доречно зауважити, що за другим лотом наша ціна нижча від наступної у майже три мільйони гривень. Мабуть, для Вас три мільйони розтрати бюджету не мають жодного значення та чомусь закон трактується по-своєму та буквально/юридично вже не застосовується. Боляче усвідомлювати та сприймати, що за таких порушень замовнику закупівлі не соромно та не відсутнє відчуття провини. В країні йде війна, гинуть люди, страждає народ, а в публічних закупівлях замовники досі дозволяють таке беззаконня та самоуправство! Всім добре відомо, що завдяки змінам проведення тендерів під час воєнного стану, статистика виграшу закупівлі учасником, запропонована ціна якого на старті буда найнижчою в порівнянні з довоєнним періодом, сягає зросту в декілька разів. І це очевидно. Закон сьогодні сприяє економії бюджетних коштів та в 99% випадків зобов’язує замовників надавати учасникам повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель та 24 години на усунення. Однак, Вами, певно, керувало небажання розцінювати за будь-яких умов наше підприємство як можливого переможця! Повторімось, що норми пункту 40 Особливостей є спеціальними до усіх інших норм за режиму воєнного стану! Враховуючи вищевикладене, вимагаємо скасувати неправомірне рішення та надати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель та 24 години на усунення! Розуміємо, що скоріш за все послідує якась надумана безпідставна відповідь та не варто витрачати час на написання деталізованої наразі вимоги, у зв’язку з чим вже готуємо скаргу до Антимонопольного комітету України, численна практика якого в аналогічних та краще наголосити, що в тотожних, спірних питаннях уся на користь учасників-скаржників. А також будемо вимушені звернутись із заявами до прокуратури, Державної аудиторської служби України та привернути увагу громадськості.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.04.2023 09:23
Вирішення:
Шановний Учаснику! Перш за все, звертаємо Вашу увагу на визначення основних термінів відповідно до ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 22 якої зазначається, що предмет закупівлі – це товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Також, відповідно до п. 33 вказаної статті, технічна специфікація до предмета закупівлі – це встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги.
Таким чином, як вбачається з вищевказаного, викладене у Додатку 3 до тендерної документації технічне завдання (специфікація) предмету закупівлі являє собою встановлений Замовником детальний опис сукупності відповідних послуг, їхніх характеристик, технічних умов, обсягів та способу надання.
Водночас, як зазначалося у п. 6 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерній документації та наголошувалось у Протоколі від 31.03.2023 № 97 щодо прийняття рішення Уповноваженою особою, Учасник визначає ціну пропозиції (договірну ціну) згідно «Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання доріг загального користування» (далі – Методика).
Варто також зауважити, що основна мережа автомобільних доріг загального користування місцевого значення сполучає населені пункти області з незначною інтенсивністю руху транспортних засобів. Відповідно, експлуатаційне утримання автомобільних доріг буде виконуватися за умови мінімізації перешкод для руху транспорту та безпеки дорожнього руху.
Технічна ж специфікація предмету закупівлі складена на підставі дефектного акту, згідно інвесторської кошторисної документації у вигляді Відомості обсягів робіт BoQ за формою, наведеною в Додатку 1 до Методики, в якій не передбачається застосування коефіцієнта 1,2 під рухом до надання послуг при виконанні робіт на одній половині проїзної частини дороги, з рухом транспорту по другій половині з інтенсивністю більше 150 автомобілів за добу в Розділі 2 «Дорожній одяг» та Розділі 4 «Зимове утримання».
У Розділі 3. «Тимчасові засоби організації дорожнього руху в позиціях при улаштуванні горизонтальної розмітки» відомості обсягів робіт BoQ Додатку 3 до тендерної документації передбачено лише застосування даного коефіцієнту на ділянках автомобільних доріг з високою інтенсивністю руху, зокрема на ділянках автомобільних доріг де проводились поточні та капітальні ремонти у минулих роках.
В свою чергу, у складі наданого Учасником розрахунку Договірної ціни, а саме в позиціях 8-46 Розділу 2 «Дорожній одяг» та в позиціях 78,81,82 Розділу 4 «Зимове утримання», застосовано коефцієнт 1,2 під рухом - при виконанні робіт на одній половині проїзної частини дороги, з рухом транспорту по другій половині з інтенсивністю більше 150 автомобілів за добу, що не відповідає умовам Додатку 3 тендерної документації (ЛОТ 2) Відомості обсягів робіт BoQ.
Окрім того, безпідставно застосувавши вказаний коефіцієнт при розрахунках, Учасником було збільшено вартість надання окремих послуг за одиницю, що також не відповідає вимогам тендерної документації та технічному завданню, встановленому Замовником. Виправлення даної невідповідності, як того вимагає Учасник, призведе до перерахунку вартості послуг та, відповідно, зміни цінової пропозиції, що суперечить основним принципам здійснення публічних закупівель.
Враховуючи вищевикладене, у складі тендерної пропозиції Учасник надав договірну ціну, що не відповідає вимогам Додатку 3 до тендерної документації, а саме Відомості обсягів робіт (BoQ) складеної у відповідності до дефектного акту, що є невідповідністю вимогам технічної специфікації (технічного завдання) Додатку 3 до тендерної документації.
Згідно пункту 40 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Оскільки невідповідність, згідно Протоколу від 31.03.2023 № 97 щодо прийняття рішення Уповноваженою особою, виявлена саме в документах, які відносяться до інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, виправлення невідповідності у цих документах можливе виключно у випадках, якщо воно не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
В даному випадку виправлення невідповідності, наявної у розрахунках договірної ціни, призведе до зміни самої ціни пропозиції, що згідно вимог тендерної пропозиції є головним критерієм оцінки. Внесення змін в ціну пропозиції призведе фактично до зміни однієї з ключових ознак предмету закупівлі - ціни, що є суттєвим для визначення результатів відкритих торгів. Більше того, в електронній системі закупівель на етапі кваліфікації учасника відсутня можливість змінити ціну пропозиції, оскільки це прямо впливає на результати визначення системою найбільш економічно вигідної пропозиції, та порушує права інших учасників закупівлі. А внесення змін щодо виявленої невідповідності у документах неможливе без зміни ціни пропозиції. Тобто виправлення вказаної невідповідності призведе до викладення цінової пропозиції Учасника у новій редакції, що не передбачено нормами особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та Законом України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, зважаючи на те, що в тендерній пропозиції ТОВ «РДС – ПОЛТАВА» наявна невідповідність в інформації/документах, які стосуються технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, дана пропозиція була правомірно відхилена Замовником на підставі підпункту 2 пункту 41 Особливостей, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі.
Все ж рекомендуємо Вам надалі притримуватись офіційно-ділового стилю мовлення, уникаючи використання надмірно емоційно-забарвленої лексики, що заощадить час на опрацювання та полегшить сприйняття викладеної інформації адресатом.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
dd394bceed354197a892e44e71e9f4af
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-02-012659-a.b1
Назва:
Скарга
Скарга:
на умови Документації
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Жукс.rtf 06.03.2023 08:41
- Договір №1-22с від 07.07.22_Ч4 Спец комплект.pdf 06.03.2023 16:54
- Договір №1-22с від 07.07.22_Ч3 Спец комплект.pdf 06.03.2023 16:54
- Матеріали для розмітки.7z 06.03.2023 16:54
- 1_Договір № 52Д-18 від 13.02.2018р..pdf 06.03.2023 16:54
- Договір №1-22с від 07.07.22_Ч1 Спец комплект.pdf 06.03.2023 16:54
- Скарга на умови ТД.docx 06.03.2023 16:54
- Скарга.pdf 06.03.2023 16:54
- Договір субпідряду.pdf 06.03.2023 16:54
- Договір №1-22с від 07.07.22_Ч2 Спец комплект.pdf 06.03.2023 16:54
- Договір №55-21 від 15.02.2021р_ЕУ на 3роки.pdf 06.03.2023 16:54
- Договір №1-21_22 від 20.12.2021 Спец комлект і Департамент Київський.PDF 06.03.2023 16:54
- 4_Договір ЕУ місцеві 52М-17 від 20.02.2017р.pdf 06.03.2023 16:54
- Рішення суду.pdf 06.03.2023 16:54
- Аналогічний договір наш з КСАД.7z 06.03.2023 16:54
- сертифікат відповідності на щебінь.pdf 06.03.2023 16:54
- рішення від 08.03.2023 №2769.pdf 08.03.2023 17:09
- Інформація про резолютивну частину рішення від 15.03.2023 №3204.pdf 15.03.2023 17:49
- рішення від 15.03.2023 №3204.pdf 17.03.2023 16:45
- Пояснення АМКУ умови утримання 06.03.23 1.docx 10.03.2023 16:05
- Про надання інформації Е.У. АМКУ.pdf 10.03.2023 16:05
- Перелік змін від 22.03.2023р..pdf 22.03.2023 18:00
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.03.2023 16:59
Дата розгляду скарги:
15.03.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
08.03.2023 17:09
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
17.03.2023 16:46
Дата виконання рішення Замовником:
22.03.2023 18:00
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення № 3204-р/пк-пз від 15.03.2023 Постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України з питань розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення, замовником внесено зміни до умов тендерної документації за процедурою закупівлі - «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Житомирської області протяжністю 6941,5 км» (ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту) (2 лоти), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за UA-2023-03-02-012659-a .