-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Фармацевтична продукція (Лот 1(Метамізолу натрій (Metamizole sodium); Ацетилцистеїн (Acetylcysteine); Парацетамол (Paracetamol); Левокарнітин (Levocarnitine); Сальбутамолу сульфат (Salbutamol); Omeprazole (Omeprazole); Ондансетрону гідрохлориду дигідрат (Ondansetron); Enoxaparin (Enoxaparin); Enoxaparin (Enoxaparin); Препарати крохмалю (Hydroxyethylstarch); Препарати крохмалю (Hydroxyethylstarch); Транексамова кислота (Tranexamic acid); Глюкоза (Glucose); Глюкоза (Glucose); Манітол (Mannitol); Електроліти для внутрішньовенного введення (монопрепарати та в комбінаціях) (Sodium chloride); Електроліти для внутрішньовенного введення (монопрепарати та в комбінаціях) (Sodium chloride); Електроліти для внутрішньовенного введення (монопрепарати та в комбінаціях) (Sodium chloride); Електроліти для внутрішньовенного введення (монопрепарати та в комбінаціях) (Sodium chloride); Розчин для корекції електролітного балансу (Electrolytes); Розчин для корекції електролітного балансу (Electrolytes); Левофлоксацину напівгідрат (Levofloxacin); Лінезолід (Linezolid); Метронідазол (Metronidazole); Moxifloxacin (Moxifloxacin); Офлоксацин (Ofloxacin); Флуконазол (Fluconazole); Cefepime (Cefepime); Ceftazidime (Ceftazidime); Ceftriaxone (Ceftriaxone); Севофлуран (Sevoflurane); Iohexol (Iohexol)); Лот 2 (Пентоксифілін (Pentoxifylline); Етилметилгідроксипіридину сукцинат (Mexidol*); Аргініну гідрохлорид (Arginine hydrochloride); L-аргініну аспартат (Mono); Електроліти для внутрішньовенного введення (монопрепарати та в комбінаціях) (Electrolytes in combination with other drugs); Сорбітол укомбінаціях з натрію лактату та/або електролітами (Electrolytes in combination with other drugs); Сорбітол укомбінаціях з натрію лактату та/або електролітами (Electrolytes in combination with other drugs); Розчини для корекції електролітного балансу (Electrolytes); Заліза (ІІІ) гідроксид сахарозний комплекс,що еквівалентно вмісту заліза 20 мг (Saccharated iron oxide); Cefoperazone and beta-lactamase inhibitor (Cefoperazone and beta-lactamase inhibitor); Левофлоксацин (монопрепаратами та в комбінації з орнідазолом) (Levofloxacin and ornidazole); Орнідазол (Ornidazole); Бупівакаїну гідрохлорид безводний (Bupivacaine); Декаметоксин (Decamethoxine); Декаметоксин (Decamethoxine); Декскетопрофен (Dexketoprofen); Ropivacaine (Ropivacaine); Есмололу гідрохлорид (Esmolol); Тобраміцин (Tobramycin); Желатину полісукцинат, натрію ацетату тригідрат, натрію хлорид, калію хлорид, кальцію хлориду дигідрат, магнію хлориду гексагідрат, натрію гідроксид (Gelatin agents)))
Завершена
6 000 462.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 8 691.85 UAH
мін. крок: 0.1% або 8 691.85 UAH
Номер:
8e2dea95412e4d74baf48fd94629575f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-06-09-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.06.2023 00:00
Період моніторингу:
09.06.2023 09:31 - 01.07.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.06.2023 № 45-з
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області від 08.06.2023 № 45-З
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
UA-2023-03-02-002475-a, яку проведено Комунальним некомерційним підприємством " Южноукраїнська міська багатопрофільна лікарня";
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям установлено порушення вимог пп. 3,5,6 та 12 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань стосовно складання тендерної документації відповідно Закону та Особливостей тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: « 28 » червня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства "Южноукраїнська міська багатопрофільна лікарня" (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію (далі - тендерна документація, ТД), затверджену рішенням уповноваженої особи від 02.03.2023 №9; тендерна пропозиція ТОВ " Медичний центр "М.Т.К."; повідомлення про намір укласти договір; укладені договори від 20.03.2023 № 102 та №103.
За результатом проведеного моніторингу встановлено невідповідність вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям.
Так, Замовником у пунктах 1,2,3,4 Додатку 2 до ТД та пункту 5 Розділу III ТД зазначено підстави для відмови від участі в процедурі закупівлі, встановлені статтею 17 Закону, зокрема надання (учасником, переможцем) торгів документів, які підтверджують відсутність такої підстави для відхилення, як службова (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією; фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми.
Отже, допущено невідповідність п.п. 3,5,6 та 12 пункту 44 Особливостей, якими передбачені такі підстави для відхилення тендерних пропозицій учасників тендеру, як керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією; фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку; керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку; керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми.
Таким чином, Замовником при складанні тендерної документації недотримано вимоги підпунктів 3,5,6 та 12 пункту 44 Особливостей.
Період усунення порушень:
29.06.2023 09:31 - 14.07.2023 00:00
Дата публікації висновку:
29.06.2023 09:31
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замовник погоджується з тим, що при складанні уповноваженою особою тендерної документації не були недотримані вимоги підпунктів 3,5,6 та 12 пункту 44 Особливостей в частині подання та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) документації. З уповноваженою особою Замовника було проведено роз’яснювальну роботу стосовно складання тендерної документації відповідно до вимог Закону з урахуванням Особливостей, з метою недопущення в майбутньому виявлених порушень.
Дата публікації звіту:
30.06.2023 13:34