-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Фармацевтична продукція (Лот 1(Метамізолу натрій (Metamizole sodium); Ацетилцистеїн (Acetylcysteine); Парацетамол (Paracetamol); Левокарнітин (Levocarnitine); Сальбутамолу сульфат (Salbutamol); Omeprazole (Omeprazole); Ондансетрону гідрохлориду дигідрат (Ondansetron); Enoxaparin (Enoxaparin); Enoxaparin (Enoxaparin); Препарати крохмалю (Hydroxyethylstarch); Препарати крохмалю (Hydroxyethylstarch); Транексамова кислота (Tranexamic acid); Глюкоза (Glucose); Глюкоза (Glucose); Манітол (Mannitol); Електроліти для внутрішньовенного введення (монопрепарати та в комбінаціях) (Sodium chloride); Електроліти для внутрішньовенного введення (монопрепарати та в комбінаціях) (Sodium chloride); Електроліти для внутрішньовенного введення (монопрепарати та в комбінаціях) (Sodium chloride); Електроліти для внутрішньовенного введення (монопрепарати та в комбінаціях) (Sodium chloride); Розчин для корекції електролітного балансу (Electrolytes); Розчин для корекції електролітного балансу (Electrolytes); Левофлоксацину напівгідрат (Levofloxacin); Лінезолід (Linezolid); Метронідазол (Metronidazole); Moxifloxacin (Moxifloxacin); Офлоксацин (Ofloxacin); Флуконазол (Fluconazole); Cefepime (Cefepime); Ceftazidime (Ceftazidime); Ceftriaxone (Ceftriaxone); Севофлуран (Sevoflurane); Iohexol (Iohexol)); Лот 2 (Пентоксифілін (Pentoxifylline); Етилметилгідроксипіридину сукцинат (Mexidol*); Аргініну гідрохлорид (Arginine hydrochloride); L-аргініну аспартат (Mono); Електроліти для внутрішньовенного введення (монопрепарати та в комбінаціях) (Electrolytes in combination with other drugs); Сорбітол укомбінаціях з натрію лактату та/або електролітами (Electrolytes in combination with other drugs); Сорбітол укомбінаціях з натрію лактату та/або електролітами (Electrolytes in combination with other drugs); Розчини для корекції електролітного балансу (Electrolytes); Заліза (ІІІ) гідроксид сахарозний комплекс,що еквівалентно вмісту заліза 20 мг (Saccharated iron oxide); Cefoperazone and beta-lactamase inhibitor (Cefoperazone and beta-lactamase inhibitor); Левофлоксацин (монопрепаратами та в комбінації з орнідазолом) (Levofloxacin and ornidazole); Орнідазол (Ornidazole); Бупівакаїну гідрохлорид безводний (Bupivacaine); Декаметоксин (Decamethoxine); Декаметоксин (Decamethoxine); Декскетопрофен (Dexketoprofen); Ropivacaine (Ropivacaine); Есмололу гідрохлорид (Esmolol); Тобраміцин (Tobramycin); Желатину полісукцинат, натрію ацетату тригідрат, натрію хлорид, калію хлорид, кальцію хлориду дигідрат, магнію хлориду гексагідрат, натрію гідроксид (Gelatin agents)))
Завершена
6 000 462.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 8 691.85 UAH
мін. крок: 0.1% або 8 691.85 UAH
Період оскарження:
02.03.2023 10:32 - 07.03.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
ЛОТ 2 - Позиції які не мають аналогів
Номер:
7da9ee93c1b24dcab562ebb7515d853f
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-02-002475-a.c2
Назва:
ЛОТ 2 - Позиції які не мають аналогів
Вимога:
В Лоті 2 - є порушення статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога до ЛОТУ 2.docx 06.03.2023 10:18
- Відповідь на скаргу 07.03.2023 16:01
Дата подачі:
06.03.2023 10:18
Вирішення:
Уповноважена особа Комунальне некомерційне підприємство «Южноукраїнська міська багатопрофільна лікарня» Южноукраїнської міської ради (надалі по тексту - Замовник) детально розглянуло Вашу вимогу, щодо можливого встановлення в тендерній документації дискримінаційних вимог під час проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю: Фармацевтична продукція (Лот 1(Метамізолу натрій (Metamizole sodium); Ацетилцистеїн (Acetylcysteine); Парацетамол (Paracetamol); Левокарнітин (Levocarnitine); Сальбутамолу сульфат (Salbutamol); Omeprazole (Omeprazole); Ондансетрону гідрохлориду дигідрат (Ondansetron); Enoxaparin (Enoxaparin); Enoxaparin (Enoxaparin); Препарати крохмалю (Hydroxyethylstarch); Препарати крохмалю (Hydroxyethylstarch); Транексамова кислота (Tranexamic acid); Глюкоза (Glucose); Глюкоза (Glucose); Манітол (Mannitol); Електроліти для внутрішньовенного введення (монопрепарати та в комбінаціях) (Sodium chloride); Електроліти для внутрішньовенного введення (монопрепарати та в комбінаціях) (Sodium chloride); Електроліти для внутрішньовенного введення (монопрепарати та в комбінаціях) (Sodium chloride); Електроліти для внутрішньовенного введення (монопрепарати та в комбінаціях) (Sodium chloride); Розчин для корекції електролітного балансу (Electrolytes); Розчин для корекції електролітного балансу (Electrolytes); Левофлоксацину напівгідрат (Levofloxacin); Лінезолід (Linezolid); Метронідазол (Metronidazole); Moxifloxacin (Moxifloxacin); Офлоксацин (Ofloxacin); Флуконазол (Fluconazole); Cefepime (Cefepime); Ceftazidime (Ceftazidime); Ceftriaxone (Ceftriaxone); Севофлуран (Sevoflurane); Iohexol (Iohexol)); Лот 2 (Пентоксифілін (Pentoxifylline); Етилметилгідроксипіридину сукцинат (Mexidol*); Аргініну гідрохлорид (Arginine hydrochloride); L-аргініну аспартат (Mono); Електроліти для внутрішньовенного введення (монопрепарати та в комбінаціях) (Electrolytes in combination with other drugs); Сорбітол у комбінаціях з натрію лактату та/або електролітами (Electrolytes in combination with other drugs); Сорбітол укомбінаціях з натрію лактату та/або електролітами (Electrolytes in combination with other drugs); Розчини для корекції електролітного балансу (Electrolytes); Заліза (ІІІ) гідроксид сахарозний комплекс,що еквівалентно вмісту заліза 20 мг (Saccharated iron oxide); Cefoperazone and beta-lactamase inhibitor (Cefoperazone and beta-lactamase inhibitor); Левофлоксацин (монопрепаратами та в комбінації з орнідазолом) (Levofloxacin and ornidazole); Орнідазол (Ornidazole); Бупівакаїну гідрохлорид безводний (Bupivacaine); Декаметоксин (Decamethoxine); Декаметоксин (Decamethoxine); Декскетопрофен (Dexketoprofen); Ropivacaine (Ropivacaine); Есмололу гідрохлорид (Esmolol); Тобраміцин (Tobramycin); Желатину полісукцинат, натрію ацетату тригідрат, натрію хлорид, калію хлорид, кальцію хлориду дигідрат, магнію хлориду гексагідрат, натрію гідроксид (Gelatin agents))) (ідентифікатор закупівлі № UA-2023-03-02-002475-a), керуючись положеннями п.1 ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII, з урахуванням особливостей визначених Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022р., повідомляє наступне: Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади встановлені законом України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року № 922-VIII із змінами і доповненнями (далі – Закон), з урахуванням особливостей затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі – Постанова). Абзацом 4 частини першої статті 5 Закону визначено, що одним із принципів здійснення державних закупівель є недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Частиною другою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що документація конкурсних торгів може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому, частиною третьою вищевказаної статті встановлено, що документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Із вищенаведеного вбачається, що стаття 22 Закону містить обов’язковий перелік інформації для включення до документації конкурсних торгів, який не є виключним. Тому, перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеній вимозі, визначається замовником самостійно з дотриманням законодавства та принципів, установлених статтею 5 Закону. Таким чином, тендерна документація розробляється замовником з дотриманням вимог Закону, зокрема ст.ст. 5, 22 Закону, та керуючись наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016 р. N 680 «Про затвердження примірної тендерної документації». Згідно наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 15.04.2020 №708, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та на основі національного класифікатора України ДК021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги, а лікарські засоби – за показником третьої цифри із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (МНН). Згідно Тендерної документації, Замовником визначено, що Учаснику для підтвердження відповідності запропонованого Товару вимогам ТД необхідно надати, гарантії (у вигляді гарантійного листа виробника), щодо можливості постачання товарів, які є предметом закупівлі. Тобто, Замовником в складеній Тендерній документації, зазначено умови, що Учасники в складі власних тендерних пропозицій зобов’язані надати підтверджуючі документи щодо підтвердження можливості постачання товару, за результатами проведеної публічної закупівлі та укладеного договору про закупівлю. Дана вимога є важливою для Замовника, так як, саме надання відповідних документів є для Замовника належним підтвердженням про наявність/можливість постачання фармацевтичної продукції, яка є предметом закупівлі, з відповідними медико-технічними вимогами, з урахування обставин, які відбуваються в Україні (воєнний стан). Зазначаємо, що Замовником не вимагається особливих вимог до листа, що в свою чергу, є усталеною практикою та є одним із звичаїв ділового обороту для підтвердження можливостей, в частині виконання зобов’язань, за результатами проведеної процедури закупівлі. Окремо відзначаємо, що в Тендерній документації вказується, що усі посилання в Документації на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати такими, що містять вираз "або еквівалент". Еквівалентом лікарського засобу в розумінні даної тендерної документації є лікарський засіб, діюча речовина якого (міжнародна непатентована назва), дозування, форма випуску, концентрація та інші стандартні характеристики абсолютно співпадають з біологічними, токсикологічними, фармацевтичними та терапевтичними властивостями препарату. Відповідно наказу МОЗ України від 12.01.2017р. №22 Лікарські засоби є фармацевтично еквівалентними, якщо вони містять ту ж саму кількість тієї ж самої діючої речовини (діючих речовин) у тих же лікарських формах та відповідають вимогам однакових або порівнянних стандартів. Фармацевтична еквівалентність не обов'язково передбачає біоеквівалентність, оскільки відмінності у допоміжних речовинах та/або у процесі виробництва можуть призвести до більш швидкого чи більш повільного розчинення та/або абсорбції. Тобто тим самим Замовник надає можливість приймати участь в публічній закупівлі усім потенційним учасникам закупівлі без прив’язки до конкретного виробника чи торгової марки предмету закупівлі, а тому тендерна документація складена у повній відповідності до положень Закону України «Про публічні закупівлі», інших підзаконних нормативних актів та у чіткому дотримані рекомендацій уповноважених органів. Окремо відзначаємо, відповідно до положень п. 35-39 Постанови, оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. З огляду на відсутність вищевказаної інформації та доказів, які її підтверджують, твердження щодо порушення прав та законних інтересів Учасників є необґрунтованим, а вимоги, викладені у Вимозі – безпідставними.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
10.03.2023 10:38
Вимога
Залишено без розгляду
Лот 1 - порушення умов закупівлі
Номер:
631acea8e2f34b4b944403b1630e00d4
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-02-002475-a.a1
Назва:
Лот 1 - порушення умов закупівлі
Вимога:
В лоті 1 внесені позиції, які не мають аналогів. Порушення статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_Вимога.docx 06.03.2023 09:18
- Відповідь на скаргу 07.03.2023 15:59
Дата подачі:
06.03.2023 09:18
Вирішення:
Уповноважена особа Комунальне некомерційне підприємство «Южноукраїнська міська багатопрофільна лікарня» Южноукраїнської міської ради (надалі по тексту - Замовник) детально розглянуло Вашу вимогу, щодо можливого встановлення в тендерній документації дискримінаційних вимог під час проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю: Фармацевтична продукція (Лот 1(Метамізолу натрій (Metamizole sodium); Ацетилцистеїн (Acetylcysteine); Парацетамол (Paracetamol); Левокарнітин (Levocarnitine); Сальбутамолу сульфат (Salbutamol); Omeprazole (Omeprazole); Ондансетрону гідрохлориду дигідрат (Ondansetron); Enoxaparin (Enoxaparin); Enoxaparin (Enoxaparin); Препарати крохмалю (Hydroxyethylstarch); Препарати крохмалю (Hydroxyethylstarch); Транексамова кислота (Tranexamic acid); Глюкоза (Glucose); Глюкоза (Glucose); Манітол (Mannitol); Електроліти для внутрішньовенного введення (монопрепарати та в комбінаціях) (Sodium chloride); Електроліти для внутрішньовенного введення (монопрепарати та в комбінаціях) (Sodium chloride); Електроліти для внутрішньовенного введення (монопрепарати та в комбінаціях) (Sodium chloride); Електроліти для внутрішньовенного введення (монопрепарати та в комбінаціях) (Sodium chloride); Розчин для корекції електролітного балансу (Electrolytes); Розчин для корекції електролітного балансу (Electrolytes); Левофлоксацину напівгідрат (Levofloxacin); Лінезолід (Linezolid); Метронідазол (Metronidazole); Moxifloxacin (Moxifloxacin); Офлоксацин (Ofloxacin); Флуконазол (Fluconazole); Cefepime (Cefepime); Ceftazidime (Ceftazidime); Ceftriaxone (Ceftriaxone); Севофлуран (Sevoflurane); Iohexol (Iohexol)); Лот 2 (Пентоксифілін (Pentoxifylline); Етилметилгідроксипіридину сукцинат (Mexidol*); Аргініну гідрохлорид (Arginine hydrochloride); L-аргініну аспартат (Mono); Електроліти для внутрішньовенного введення (монопрепарати та в комбінаціях) (Electrolytes in combination with other drugs); Сорбітол у комбінаціях з натрію лактату та/або електролітами (Electrolytes in combination with other drugs); Сорбітол укомбінаціях з натрію лактату та/або електролітами (Electrolytes in combination with other drugs); Розчини для корекції електролітного балансу (Electrolytes); Заліза (ІІІ) гідроксид сахарозний комплекс,що еквівалентно вмісту заліза 20 мг (Saccharated iron oxide); Cefoperazone and beta-lactamase inhibitor (Cefoperazone and beta-lactamase inhibitor); Левофлоксацин (монопрепаратами та в комбінації з орнідазолом) (Levofloxacin and ornidazole); Орнідазол (Ornidazole); Бупівакаїну гідрохлорид безводний (Bupivacaine); Декаметоксин (Decamethoxine); Декаметоксин (Decamethoxine); Декскетопрофен (Dexketoprofen); Ropivacaine (Ropivacaine); Есмололу гідрохлорид (Esmolol); Тобраміцин (Tobramycin); Желатину полісукцинат, натрію ацетату тригідрат, натрію хлорид, калію хлорид, кальцію хлориду дигідрат, магнію хлориду гексагідрат, натрію гідроксид (Gelatin agents))) (ідентифікатор закупівлі № UA-2023-03-02-002475-a), керуючись положеннями п.1 ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII, з урахуванням особливостей визначених Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022р., повідомляє наступне: Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади встановлені законом України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року № 922-VIII із змінами і доповненнями (далі – Закон), з урахуванням особливостей затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі – Постанова). Абзацом 4 частини першої статті 5 Закону визначено, що одним із принципів здійснення державних закупівель є недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Частиною другою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що документація конкурсних торгів може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому, частиною третьою вищевказаної статті встановлено, що документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Із вищенаведеного вбачається, що стаття 22 Закону містить обов’язковий перелік інформації для включення до документації конкурсних торгів, який не є виключним. Тому, перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеній вимозі, визначається замовником самостійно з дотриманням законодавства та принципів, установлених статтею 5 Закону. Таким чином, тендерна документація розробляється замовником з дотриманням вимог Закону, зокрема ст.ст. 5, 22 Закону, та керуючись наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016 р. N 680 «Про затвердження примірної тендерної документації». Згідно наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 15.04.2020 №708, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та на основі національного класифікатора України ДК021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги, а лікарські засоби – за показником третьої цифри із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (МНН). Згідно Тендерної документації, Замовником визначено, що Учаснику для підтвердження відповідності запропонованого Товару вимогам ТД необхідно надати, гарантії (у вигляді гарантійного листа виробника), щодо можливості постачання товарів, які є предметом закупівлі. Тобто, Замовником в складеній Тендерній документації, зазначено умови, що Учасники в складі власних тендерних пропозицій зобов’язані надати підтверджуючі документи щодо підтвердження можливості постачання товару, за результатами проведеної публічної закупівлі та укладеного договору про закупівлю. Дана вимога є важливою для Замовника, так як, саме надання відповідних документів є для Замовника належним підтвердженням про наявність/можливість постачання фармацевтичної продукції, яка є предметом закупівлі, з відповідними медико-технічними вимогами, з урахування обставин, які відбуваються в Україні (воєнний стан). Зазначаємо, що Замовником не вимагається особливих вимог до листа, що в свою чергу, є усталеною практикою та є одним із звичаїв ділового обороту для підтвердження можливостей, в частині виконання зобов’язань, за результатами проведеної процедури закупівлі. Окремо відзначаємо, що в Тендерній документації вказується, що усі посилання в Документації на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати такими, що містять вираз "або еквівалент". Еквівалентом лікарського засобу в розумінні даної тендерної документації є лікарський засіб, діюча речовина якого (міжнародна непатентована назва), дозування, форма випуску, концентрація та інші стандартні характеристики абсолютно співпадають з біологічними, токсикологічними, фармацевтичними та терапевтичними властивостями препарату. Відповідно наказу МОЗ України від 12.01.2017р. №22 Лікарські засоби є фармацевтично еквівалентними, якщо вони містять ту ж саму кількість тієї ж самої діючої речовини (діючих речовин) у тих же лікарських формах та відповідають вимогам однакових або порівнянних стандартів. Фармацевтична еквівалентність не обов'язково передбачає біоеквівалентність, оскільки відмінності у допоміжних речовинах та/або у процесі виробництва можуть призвести до більш швидкого чи більш повільного розчинення та/або абсорбції. Тобто тим самим Замовник надає можливість приймати участь в публічній закупівлі усім потенційним учасникам закупівлі без прив’язки до конкретного виробника чи торгової марки предмету закупівлі, а тому тендерна документація складена у повній відповідності до положень Закону України «Про публічні закупівлі», інших підзаконних нормативних актів та у чіткому дотримані рекомендацій уповноважених органів. Окремо відзначаємо, відповідно до положень п. 35-39 Постанови, оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. З огляду на відсутність вищевказаної інформації та доказів, які її підтверджують, твердження щодо порушення прав та законних інтересів Учасників є необґрунтованим, а вимоги, викладені у Вимозі – безпідставними.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
10.03.2023 10:38