• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 3

Нафта і дистиляти

Завершена

8 940 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 44 700.00 UAH
Номер: 1d7ef562a80248e3982ef077808214d5
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-07-03-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.06.2023 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 03.07.2023 12:49 - 25.07.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 30.06.2023 № 28-з Луцьк Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 30.06.2023 № 28-з Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-02-25-000025-a від 25.02.2023. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Луцьк
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 95) 789-29-71, dmytrotkachuk86@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, установлено, що тендерна документація не відповідає вимогам пунктів 14 та 18 частини 2, абзацу 1 пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі установлено порушення абзацу другого частини1 статті 33 Закону та пункту 46 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору, здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 липня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, підстави для внесення змін до договору, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Комунального виробничо - господарського підприємства (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 25.02.2023 (далі – тендерна документація); зміни до тендерної документації від 28.02.2023, від 01.03.2023 та від 04.03.2023; тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ»; протокол розкриття тендерних пропозицій від 09.03.2023; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 10.03.2023; повідомлення про намір укласти договір від 15.03.2023; договір про закупівлю від 22.03.2023 №86 на суму 8 560 000,00 гривень (далі - Договір); додаткова угода №1 від 19.04.2023, додаткова угода №2 від 21.04.2023, додаткові угоди до Договору, а саме: №3 від 01.05.2023, №5 від 15.05.2023, №8 від 30.05.2023, №11 від 19.06.2023, №12 від 26.06.2023, №13 від 29.06.2023, №14 від 03.07.2023, №15 від 03.07.2023; відповідь Замовника від 06.07.2023 на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднені в електронній системі закупівель. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено наступне. Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до пункту 14 частини другої статті 22 Закону у тендерній докумнтації зазначаються такі відомості, зокрема: кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Замовником у пункті 1 розділу 4 «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначається системою автоматично. Отже, на порушення пункту 14 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей, Замовником у тендерній документації не зазначено відомостей щодо кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Крім того, в порушення вимог пункту 18 частини 2 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей, пункт 8 розділу 3 тендерної документації Замовника містить вимогу щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників інформації про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або надання інформації у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю), при тому, що предметом закупівлі є товари, а не роботи чи послуги. За результатами аналізу оприлюднення інформації щодо закупівлі установлено, що уповноваженою особою Замовника протоколом від 10.03.2023 (опубліковано в електронній системі закупівель 11.03.2023) вирішено визначити тендерну пропозицію учасника учасника - Товариство з обмеженою відповідальністю «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» переможцем процедури закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю. Однак, в порушення абзацу другого частини1 статті 33 Закону та пункту 46 Особливостей Замовником 15.03.2023 оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, тобто на четвертий день. Разом з тим, підпунктом 2 пункту 47 Особливостей встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, Замовник відміняє тендер.
Період усунення порушень: 10.07.2023 17:15 - 25.07.2023 00:00
Дата публікації висновку: 10.07.2023 17:15

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Виконання висновку маніторінгу
Дата публікації звіту: 18.07.2023 10:51

Запити/Пояснення