• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 3

Нафта і дистиляти

Завершена

8 940 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 44 700.00 UAH
Період оскарження: 25.02.2023 07:27 - 06.03.2023 00:00
Вимога
Вирішена

Вимога на період уточнень

Номер: d84c13acf56d4a92a0a87f4036dd3d34
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-25-000025-a.a2
Назва: Вимога на період уточнень
Вимога:
Вітаю! Учасник у відповідності до виду своєї діяльності та досвіду поставки товарів, що відповідають предмету закупівлі має намір взяти участь у даній закупівлі. Учасник є емітентом довірчих документів (талонів) готове запропонувати до поставки якісне пальне та конкурентні ціни. Відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також варто зазначити, що метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. А в даному випадку Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, а отже не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару. Також варто зауважити, що під талонами на пальне слід розуміти спеціальні талони, придбані за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджують право їх власника на отримання фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки на АЗС. Таке визначення наведено у п. 3 Інструкції № 281. Із цього тлумачення випливає, що талони засвідчують право покупця на отримання раніше оплачених ПММ, які тимчасово зберігаються на АЗС. Відповідно до п. 17.1. Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, існують природні втрати під час транспортування, приймання, зберігання та відпуску нафти і нафтопродуктів. Природні втрати нафтопродуктів - це втрати (зменшення маси при збереженні якості у межах вимог нормативних документів), що є наслідком фізико-хімічних властивостей нафтопродуктів та впливу метеорологічних факторів. Отже, при визначені терміну дії талонів Замовник має враховувати, що існують природні втрати нафтопродуктів, при довгостроковому зберіганні нафтопродуктів реальна вартість талонів на пальне значно зростає. На підставі наведеного вище та керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», ВИМАГАЄМО: Внести зміни до тендерної документації а саме - Додаток №3 - Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі - які є дискримінаційними та протиправними, а саме: Талони повинні бути номіналом 10, 15, 20,30,40 літрів або паливні картки, мати термін дії не менше 1,5 року з моменту їх отримання та гарантованим продовженням їх терміну до трьох років. У зв’язку з цим, пропонуємо внести зміну та викласти в наступній редакції: Термін дії талонів (бланків-дозволів) становить 12 календарних місяців з дати підписання відповідної видаткової накладної на товар. Талони (бланки - дозволи) є діючими (активованими) на момент передачі та підписання уповноваженими представниками Сторін акту приймання-передачі талонів (бланків-дозволів) та підписання уповноваженими представниками Сторін приймання-передачі (бензинів, дизельного палива) на безкоштовне відповідальне зберігання шляхом їх відпуску через мережу АЗС Учасника в день їх отримання, які діють в мережах АЗС по всій території України. Талон є єдиної форми (зразка) на всіх перерахованих АЗС, які містять голограмний. Номінали 5л.,10л. та 20 літрів. Дякуємо!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник, Вашу вимогу в частині строку дії талонів прийнято до уваги
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога в період уточнення

Номер: 6bc3a8d76a0949179a7318f083a18a28
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-25-000025-a.c1
Назва: Вимога в період уточнення
Вимога:
Доброго дня! З метою приведення умов тендерної документації у відповідності до вимог чинного законодавства України (в тому числі у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України), керуючись умовами ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо Вас внести зміни в тендерну документацію та проект договору щодо наступного: - п. 3.5 Розділу 3. СТРОКИ ТА УМОВИ ПЕРЕДАЧІ виключити, так як суперечить п.6.4. - Після придбання пального, Постачальник протягом строку дії талонів здійснює їх зберігання до моменту фактичного отримання пального на АЗС. При цьому варто врахувати, що з моменту переходу права власності на пальне до моменту отоварення талонів на АЗС проходить значний час. За цей тривалий час, ціна пального значно коливається, як правило відбувається значне зростання вартості пального та витрат на його зберігання. Відповідно, постачальник буде нести необгрунтовані витрати при його зберіганню необмежений строк. У зв’язку з цим, п.5.1. Розділу 5.УМОВИ ПЛАТЕЖІВ викласти їх в наступній редакції: « 5.1. Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після поставки Постачальником товару (товарів) протягом 14 банківських днів з моменту поставки товару, що встановлюється моментом підписання видаткової накладної обома сторонами, та пред’явлення документів» - п. 6.4 розділу 6. УМОВИ ПРИЙМАННЯ викласти в новій редакції « п.6.4 Приймання товару проводиться: - виключно з використанням талонів на пальне відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами» від 20.12.1997р. №1442 (зі змінами та доповненнями). Передача талонів Учасником-Замовнику здійснюється на підставі видаткової накладної, акту прийому передачі з зазначенням серійних номерів талонів їх номіналу та кількості.» п. 14.2 , 2) суперечить постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі - постанова № 1178, Особливості), прийнята відповідно до пункту 3-7 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон), яка набрала чинності з 19.10.2022 р. ПРОПОНУЄМО: Внести зміни в Тендерну документацію та в проект договору про закупівлю та викласти відповідні пункти в новій редакції: «2) погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення. Внесення таких змін можливе за наявності пред’явленого Постачальником обґрунтованого документального підтвердження коливання ціни такого Товару на ринку. Наявність факту коливання ціни Товару на ринку підтверджується даними із загальнодоступних джерел, зокрема, але не виключно: https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/ (середні ціни по Україні, або по відповідній області), або https://vseazs.com/, також Постачальник може надати довідку отриманого від уповноваженого органу (довідка (експертний висновок) з Торгово-промислової палати України чи її територіального відділення чи ДП «Держзовнішінформ»» або органів Державної служби статистики України, або установи, уповноваженої надавати відповідну інформацію (перелік органів, установ, організацій, які уповноважені надавати відповідну інформацію щодо коливання ціни продукції на ринку не є вичерпним). Документ, що надається Учасником повинен містити інформацію про ринкову (середньоринкову) ціну на товар станом на дату укладання договору (попередньої додаткової угоди) та ринкову (середньоринкову) ціну на товар станом на момент укладання додаткової угоди (документ, що підтверджує коливання ціни товару на ринку повинен бути виданим не більше 5 календарних днів відносно дати укладення договору / додаткової угоди); Сторони протягом дії цього Договору можуть вносити зміни декілька разів, в частині ціни за одиницю Товару в т.ч. більше ніж на 10 (десять) відсотків кожного разу, з урахуванням попередніх внесених змін, сукупність яких може перевищувати 10 (десять) відсотків від ціни за одиницю Товару, визначеної Сторонами на момент укладання цього Договору та за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної у договорі. У разі, якщо Постачальник планує зміну ціни за одиницю Товару, він зобов’язаний письмово повідомити про зміну ціни Покупця не пізніше, ніж за 1 (один) робочий день, що передує дню, у якому почне діяти нова ціна на Товар. Сторона, що отримала проект додаткової угоди про зміну істотних умов цього Договору, зобов’язана розглянути їх протягом 3 (трьох) робочих днів починаючи з дати отримання відповідної додаткової угоди. Відмова будь-якої із Сторін цього Договору від підписання додаткової угоди, за наявності всіх підтверджуючих документів, повинна бути обґрунтована та підтверджена достатніми документальними фактами, що надаються іншій Стороні з боку Сторони, що відмовляється від її підписання.» У разі відхилення даної вимоги та не усунення дискримінаційних умов ми будемо змушені звернутись до АМКУ зі скаргою.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Ваша вимога буде врахована при внесенні змін до тендерної документації та проєкту договору
Статус вимоги: Задоволено