-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з цілодобової фізичної охорони та обслуговування охоронно-пожежної сигналізації код ДК 021:2015 – 79710000-4 - Охоронні послуги
Завершена
1 230 700.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 153.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 153.50 UAH
Номер:
88146c62d70d4168a7dd63dfc44b4fb0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-05-15-000070
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.05.2023 00:00
Період моніторингу:
15.05.2023 18:08 - 06.06.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
15.05.2023 № 50-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В. о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
15.05.2023 № 50-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2023-02-24-009750-a, 24.02.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В. о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників встановлено порушення абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Постанови № 1178.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Постанові № 1178; надання роз’яснень щодо тендерної документації; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; виконання замовником рішення органу оскарження − порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 травня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178); надання роз’яснень щодо тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; виконання замовником рішення органу оскарження.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Полтавської обласної державної лікарні ветеринарної медицини (далі − замовник) на 2023 рік; тендерну документацію замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 24.02.2023 № 2; тендерну документацію замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 28.02.2023 № 4; тендерну документацію замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи 03.03.2023 № 6; перелік змін до тендерної документації, оприлюднений в електронній системі закупівель 28.02.2023; перелік змін до тендерної документації, оприлюднений в електронній системі закупівель 03.03.2023; запитання учасника процедури закупівлі від 24.02.2023 та відповідь замовника від 27.02.2023; вимоги про усунення порушень від 01.03.2023 № UA-2023-02-24-009750-a.a1 та рішення замовника від 03.03.2023; вимоги про усунення порушень від 10.04.2023 № UA-2023-02-24-009750-a.c3 та рішення замовника від 11.04.2023; вимоги про усунення порушень від 12.04.2023 № UA-2023-02-24-009750-a.c4 та рішення замовника від 14.04.2023; вимоги про усунення порушень від 14.04.2023 № UA-2023-02-24-009750-a.a5 та рішення замовника від 17.04.2023; скарга до процедури № UA-2023-02-24-009750-a.b2 від 15.03.2023 ПП «Явір-2000»; рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження) від 27.03.2023 3736-р/пк-пз; вимога про усунення невідповідностей до 11 квітня 2023 Багатопрофільна приватна фірма «Кольчуга-КІДІС»; тендерну пропозицію учасника-переможця Багатопрофільна приватна фірма «Кольчуга-КІДІС»; протокол уповноваженої особи від 11.04.2023 № 12; повідомлення про намір укласти договір від 11.04.2023; договір про надання охоронних послуг від 24.04.2023 № 075 на суму 1200000,00 грн. (без ПДВ).
Моніторингом питання дотримання замовником вимог Закону № 922 та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників встановлено порушення чинного законодавства.
Так, в тендерній документації (пп. 2.4 п. 2 Додатку 3) передбачено надання учасниками, окрім іншого, наказу роботодавця на створення комісії з перевірки знань з питань охорони праці.
Нормами абзацу 3 пункту 3.9 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05), затвердженого наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 № 15, комісія вважається правочинною, якщо до її складу входять не менше трьох осіб.
Натомість, в тендерній пропозиції учасника-переможця Багатопрофільної приватної фірми «Кольчуга-КІДІС» надано Наказ «Про призначення комісії з питань перевірки знань з питань охорони праці» від 17.02.2021 № 9-ос в складі голови комісії Приліпко Ірини Леонідівни (директор), члену комісії Книш Сергія Івановича (заступник генерального директора) та члену комісії Книш Сергія Івановича (інженер з охорони праці). Вказаний наказ свідчить, що до складу комісії входять три працівника, проте менше трьох осіб, з огляду на те, що одна особа, що входить до складу комісії займає/суміщає дві посади.
Окрім цього, в складі тендерної пропозиції учасника-переможця щодо окремих працівників надано свідоцтва про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації, які підтверджують навчання та перевірку знань з охорони праці.
Враховуючи зазначене, тендерна пропозиція учасника Багатопрофільної приватної фірми «Кольчуга-КІДІС» підлягала відхиленню на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Постанови № 1178, що не забезпечено замовником.
Натомість замовник уклав договір про закупівлю товарів за державні кошти з учасником-переможцем від 24.04.2023 № 075 на суму 1200000,00 грн. (без ПДВ).
Питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «Явір-2000» в ході моніторингу не розглядалось, оскільки було предметом розгляду Органом оскарження.
Період усунення порушень:
16.05.2023 15:19 - 31.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:
16.05.2023 15:19
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо аргументовані заперечення до висновку.
Тендерною документацією передбачено надання наказу роботодавця на створення комісії з перевірки знань з питань охорони праці. При цьому, будь-яких вимог до даного наказу замовником встановлено не було.
Порядок навчання та перевірки знань з питань охорони праці посадових осіб та інших працівників у процесі трудової діяльності встановлено Типовим положенням про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05), затвердженим наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 № 15 (далі – Типове положення), норми якого передбачають наступне.
Організацію навчання та перевірки знань з питань охорони праці працівників, у тому числі під час професійної підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації на підприємстві здійснюють працівники служби кадрів або інші спеціалісти, яким роботодавцем доручена організація цієї роботи (пункт 3.3).
Перевірка знань працівників з питань охорони праці на підприємстві здійснюється комісією з перевірки знань з питань охорони праці (далі - комісія) підприємства, склад якої затверджується наказом (розпорядженням) роботодавця. Головою комісії призначається керівник підприємства або його заступник, до службових обов'язків яких входить організація роботи з охорони праці.
До складу комісії підприємства входять спеціалісти служби охорони праці, представники юридичної, виробничих, технічних служб, представник профспілки або уповноважена найманими працівниками особа з питань охорони праці. Комісія вважається правочинною, якщо до її складу входять не менше трьох осіб (пункт 3.9).
Особи, які суміщують професії, проходять навчання, інструктаж і перевірку знань з питань охорони праці як з їхніх основних професій, так і за професіями, що суміщуються (пункт 3.6).
Усі члени комісії у порядку, установленому Типовим положенням, повинні пройти навчання та перевірку знань з питань охорони праці (пункт 3.10).
Багатопрофільною приватною фірмою «Кольчуга-КІДІС» (далі – переможець) надано наказ «Про призначення комісії з питань перевірки знань з питань охорони праці» від 17.02.2021 № 9-ос в наступному складі:
1) голова комісії Приліпко Ірина Леонідівна (генеральний директор);
2) член комісії Книш Сергій Іванович (заступник генерального директора);
3) член комісії Книш Сергій Іванович (інженер з охорони праці).
Згідно з наданим наказом Книш Сергій Іванович виконує обов’язки заступника генерального директора та інженера з охорони праці. Відмічаємо, що посвідчення № 21 з охорони праці, видане ТОВ «Науково-експертний центр «Форт плюс» на ім’я Книш Сергій Іванович підтверджує проходження навчання та перевірку знань за тими ж посадами – заступник генерального директора та інженер з охорони праці. За таких обставин, комісія в складі генерального директора, заступника генерального директора та інженера з охорони праці відповідає вимогам Типового положення.
Крім цього, під час розгляду тендерної пропозиції переможця фактів невідповідності умовам тендерної документації виявлено не було, адже як вказано вище будь-яких вимог до наказу тендерна документація не містить. А тому замовник не мав підстав для відхилення тендерної пропозиції переможця.
Дата публікації звіту:
23.05.2023 17:06