• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Надання послуги з розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок комунальної форми власності Окнянській селищній раді для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, а також земельних ділянок, цільове призначення яких змінюється, розташованих в межах Окнянської селищної ради Подільського району Одеської області. Розроблення технічних документацій із землеустрою щодо поділу земельних ділянок розташованих в межах Окнянської селищної ради Подільського району Одеської області (код ДК 021:2015 71250000-5 – Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги)

Завершена

3 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 000.00 UAH
Номер: e55cf95c1cba4a3fa7f4caa135691223
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-05-23-000039
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.05.2023 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 23.05.2023 14:40 - 14.06.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 23.05.2023 № 162 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 23.05.2023 № 162. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-02-20-009125-a, 20.02.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/4590-2023 від 21.04.2023. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 32) 297-02-35, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178, встановлено порушення вимог пункту 26 Особливостей №1178 та пункту 9 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178 встановлено порушення вимоги пункту 28 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; розгляду тендерних пропозицій; надання учасником-переможцем тендеру документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушення вимоги пункту 26 Особливостей №1178 та пункту 9 частини другої статті 21 Закону при заповненні і оприлюдненні оголошень про проведення відкритих торгів та пункту 28 Особливостей №1178 при складанні тендерної документації. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 06 червня 2023 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; надання учасником-переможцем документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру. Відповідно до норм частини першої статті 8 Закону моніторинг процедури закупівлі на відповідність тендерної документації вимогам частини четвертої статті 22 Закону не проводився. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Окнянської селищної ради Подільського району Одеської області (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-02-20-003158-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та внесені зміни до неї; опубліковані звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації та вимоги щодо усунення порушень при проведенні процедури закупівлі, а також відповіді Замовника на такі звернення та вимоги; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; тендерну пропозицію Консорціуму «ТГА АЛЬЯНС»; опубліковане повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції Консорціуму «ТГА АЛЬЯНС» та опубліковані вказаним учасником документи на усунення таких невідповідностей; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 10.03.2023 №11; повідомлення про намір укласти договір; опубліковані Консорціумом «ТГА АЛЬЯНС» як переможцем тендеру документи; договір про закупівлю від 21.03.2023 №66; опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (в редакції Закону від 16.08.2022 №2526-IX) постановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. За нормами пункту 24 Особливостей №1178 замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 (далі — Порядок №1082), та цих Особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Відповідно до пункту 26 Особливостей №1178 оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону. Так, згідно з пунктом 9 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). Слід зазначити, що відповідно до положень частини першої статті 25 Закону до умов надання забезпечення тендерної пропозиції віднесено, зокрема, застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. У пункті 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник вимагає внесення учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії на суму 10 000,00 грн строком дії, який повинен дорівнювати або перевищувати 123 дні із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Також у пункті 3 «Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції» розділу 3 тендерної документації Замовника зазначено умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції. Водночас, в опублікованому Замовником оголошенні про проведення відкритих торгів за ID: UA-2023-02-20-009125-a не зазначено умов надання забезпечення тендерних пропозицій в частині застережень щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику, чим порушено вимогу пункту 26 Особливостей №1178 та пункту 9 частини другої статті 21 Закону. Відповідно до пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Перелік підстав коли Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель наведений у пунктах 41, 42 та 44 Особливостей №1178. Проведеним моніторингом встановлено, що у підпункті 1 та 3 пункту 3 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника зазначено підстави для відхилення тендерних пропозицій з посиланням на абзац другий частини п’ятнадцятої статті 29 Закону, частину чотирнадцяту статті 29 Закону та частину другу статті 28 Закону, тоді як такі підстави для відхилення у пункті 41 Особливостей №1178 визначені з посиланням на абзац другий пункту 39 Особливостей №1178, абзац п’ятий пункту 38 Особливостей №1178 та абзац другий пункту 36 Особливостей №1178. Отже, при складанні тендерної документації Замовником не враховано норм Особливостей №1178, чим порушено вимогу пункту 28 Особливостей №1178.
Період усунення порушень: 06.06.2023 16:07 - 21.06.2023 00:00
Дата публікації висновку: 06.06.2023 16:07

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація про усунення порушення За результатами проведення моніторингу закупівлі UA-2023-02-20-009125-a органом Державного фінансового контролю складно висновок від 06.06.2023 про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-02-20-009125-a (далі – Висновок) відповідно до якого виявлені порушення. На виконання приписів органу Державного фінансового контролю, викладених у Висновку, повідомляємо про здійснення Замовником заходів направлених на усунення та недопущення порушень надалі, а саме: проведено детальну роз’яснювальну роботу особам, відповідальним за проведення закупівель щодо недопущення в подальшому порушення вимоги пункту 26 Особливостей №1178 та пункту 9 частини другої статті 21 Закону при заповненні і оприлюдненні оголошень про проведення відкритих торгів та пункту 28 Особливостей №1178 при складанні тендерної документації, також Замовником вжито заходів для внесення відповідних змін до форми тендерної документації для проведення закупівель у майбутньому. Крім того, осіб, що є відповідальними за проведення публічних закупівель буде направлено на підвищення кваліфікації/курси щодо здійснення закупівель відповідно до норм чинного законодавства України з метою покращення знань та кваліфікації таких осіб та недопущення порушень при проведенні закупівель.
Дата публікації звіту: 12.06.2023 13:22

Запити/Пояснення