-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Вугілля кам’яне
Завершена
627 300.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 136.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 136.50 UAH
Номер:
52d5c1af27c54cdf9eaf2b474973c737
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-05-02-000049
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.05.2023 00:00
Період моніторингу:
02.05.2023 16:33 - 24.05.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
02.05.2023 №38-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 02.05.2023 №38-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2. UA-2023-02-14-000954-a 14.02.2023 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі".
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо розміщення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови №710.
За результатами аналізу питання щодо повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 14 Порядку №1082.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови №1178, розгляду тендерних пропозицій, повнот виконання рішень колегії АМКУ – порушень не установлено
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 червня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, оприлюднення та розміщення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (в редакції чинній на момент проведення закупівлі, далі – Постанова №1178), розгляду тендерних пропозицій, повноти виконання рішень Антимонопольного комітету України.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Відділу освіти Чернівецької селищної ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 13 лютого 2023 року (далі – тендерна документація), звернення до Замовника з вимогами щодо усунення порушення (UA-2023-02-14-000954-a.c3), роз’яснення Замовника на звернення з вимогами щодо усунення порушення під час проведення тендеру, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - колегія АМКУ) від 14 березня 2023 року №3105-р/пк-пз, від 15 березня 2023 року №3225-р/пк-пз, від 03 квітня 2023 року №4065-р/пк-пз, від 17 травня 2023 року №6764-р/пк-пз, від 07 червня 2023 року №8279-р/пк-пз, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «Промтопресурс», ТОВ «Праймсвелл», ТОВ «Торговий дім «Облпаливо», рішення уповноваженої особи від 27 лютого 2023 року (протокол №12), від 22 березня 2023 року (протоколи №19, 20, 21), від 12 квітня 2023 року (протокол №28), від 04 травня 2023 року (протокол №32), від 20 травня 2023 року (протокол №37), від 22 травня 2023 року (протокол №39), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ТОВ «Промтопресурс» до 08 квітня 2023 року та пояснення від 29 травня 2023 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель.
Моніторинг закупівлі з питань дотримання законодавства у сфері публічних закупівель Замовником щодо тих порушень, обставин та підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Пунктом 24 Постанови №1178 визначено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року №1082 (далі – Порядок №1082), та Постанови №1178 оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Вимогами пункту 14 Порядку №1082 визначено, що під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація щодо коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовником на порушення вимог пункту 14 Порядку №1082 в оголошенні про проведення відкритих торгів в окремих електронних полях не зазначена інформація щодо коду товару чи послуги, визначеного згідно із Національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженим наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року №1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Так, Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів зазначено лише код предмета закупівлі :ДК 021:2015: 09110000-3: «Тверде паливо», тоді як Єдиний закупівельний словник містить код товару, який найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 09111100-0 «Вугілля».
Пунктом 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами від 16 грудня 2020 року №1266) (далі – Постанова №710) зобов’язано головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
При цьому, моніторингом установлено, що відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на вебпорталі Open Budget – Державний вебпортал бюджету для громадян (https:// openbudget.gov.ua/spending-agencies/graphic) Замовник є головним розпорядником бюджетних коштів.
Проте, з урахуванням наданого під час моніторингу пояснення на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, Замовником (головним розпорядником бюджетних коштів) на офіційному вебсайті оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі твердого палива, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі 26 травня 2023 року, тобто у термін, який перевищує 5 робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель, чим не дотримано вимоги пункту 4-1 Постанови №710.
Також, моніторингом установлено невідповідність інформації про закупівлю, яка оприлюднена в оголошенні про проведення відкритих торгів, тендерній документації.
Так, в тендерній документації зазначена наступна інформація: місцезнаходження замовника - 24100, Вінницька область, Могилів-Подільський район, смт. Чернівці, вул. Вінницька, 3 (пункт 2.2 розділу І); найменування товару - вугілля кам’яне марки Г(Г2) 25-200; місце поставки - заклади освіти Чернівецької селищної ради (пункт 4.3 розділу І); період оплати - розрахунки за товар здійснюються на умовах відстрочки платежу протягом 30 банківських днів з дня поставки (передачі) товару (пункт розділу IV додатку 4 до тендерної документації), тоді як в оголошенні про проведення відкритих торгів Замовником оприлюднено відмінну від вищевказаної інформацію щодо місцезнаходження замовника - 24100, Вінницька область, Чернівецький район, вул. Вінницька, 3; назви номенклатурної позиції предмета закупівлі – вугілля кам’яне марки Г(Г2)25-20; місця поставки - 24100, Вінницька область, смт.Чернівці, вул. Вінницька, 3; періоду оплати - 10 днів.
Період усунення порушень:
14.06.2023 16:45 - 29.06.2023 00:00
Дата публікації висновку:
14.06.2023 16:45
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області прийнятого під час проведення моніторингу закупівлі вугілля кам’яного (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-02-14-000954-a) повідомляємо наступне.
З метою упередження та недопущення в подальшому порушень на всіх стадіях здійснення закупівель, уповноваженою особою прийняті міри щодо особливого вивчення нормативних документів, які стосуються оприлюднення інформації про закупівлю на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом та іншими нормативними документами, зокрема: Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» зі змінами та Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року №1082.
Дата публікації звіту:
20.06.2023 09:44
Запити/Пояснення
Номер:
b5d3f451186346de8fa4068cc426d7c2
Назва:
Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі
Дата опублікування:
10.05.2023 10:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.05.2023 00:00
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
10.05.2023 №42-з
Вінниця
Про зупинення рішення
про початок моніторингу
закупівлі
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги за номером UA-2023-02-14-000954-a.a5 в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2023-02-14-000954-a (оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу 02 травня 2023 року), прийняте наказом Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 02 травня 2023 року №38-з «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Номер:
b002c879c0374e02a5d77475184aacbd
Назва:
Враховується у роботі
Дата опублікування:
30.05.2023 09:26
Опис:
Дане рішення прийняте в роботі
Номер:
91475d6cc7f145dc8855d4964f9346ff
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
24.05.2023 16:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.05.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі вугілля кам’яного (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-02-14-000954-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1.Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Чому в оголошенні про проведення відкритих торгів за номером UA-2023-02-14-000954-a не зазначена інформація щодо коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі, тоді як зазначення даної інформації передбачено пунктом 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року №1082?
3. Чому в оголошенні про проведення відкритих торгів за номером UA-2023-02-14-000954-a, оприлюдненому в електронній системі закупівель, інформація щодо місцезнаходження замовника (24100, Вінницька область, Чернівецький район, вул. Вінницька, 3), місця поставки (24100, Вінницька область, смт.Чернівці, вул. Вінницька, 3), періоду оплати (10 днів) та розміру кусків вугілля (25-20) відрізняється від інформації, зазначеної Замовником в тендерній документації, а саме стосовно місцезнаходження замовника: 24100, Вінницька область, Могилів-Подільський район, смт. Чернівці, вул. Вінницька, 3; місця поставки: заклади освіти Чернівецької селищної ради; періоду оплати: «Розрахунки за товар здійснюються на умовах відстрочки платежу протягом 30 банківських днів з дня поставки (передачі) товару» (додаток 4 до тендерної документації); розміру кусків вугілля: 25-200?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
a4b98f79f04e45589eaf97a84277d754
Назва:
відповідь на запит
Дата опублікування:
29.05.2023 15:33
Опис:
На Ваш запит щодо проведення моніторингу закупівлі вугілля кам’яного (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-02-14-000954-a) повідомляємо наступне.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 р. № 710 зі змінами, з метою ефективного та раціонального використання коштів рекомендовано забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
З урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Уповноваженого органу від 18.02.2020 р. № 275, Замовник може обрати один із варіантів:
1. Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін:
здійснити пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації; направити не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою);
Таким чином, Замовником було здійснено запит цінових пропозицій до постачальників вугілля та отримано пропозиції відповідно до яких, середньоарифметичне значення вартості 1 тонни вугілля кам’яного марки Г(Г2) 25-200 склала 10 000,00 грн. з ПДВ та доставкою (обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікування вартості предмета закупівлі твердого палива додається).
В зв’язку з тим, що у Замовника не було можливості вчасно розмістити обґрунтування через перебої електроенергії, та інтернет зв’язку, обгрунтування було оприлюднено _26.05.2023 року на сайті: https://chernivci-osvita.gov.ua/obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-zakupivel-09-33-10-29-05-2023/
Крім того, Закон України «Про публічні закупівлі» не покладає обов’язку оприлюднювати інформацію про доцільність та розрахунок очікуваної вартості процедури закупівлі, а Постанова Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 р. № 710 зі змінами, рекомендує Замовнику забезпечити оприлюднення.
Вважаємо, що Замовником виконано вимоги Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 р. № 710 та Замовником здійснено обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікування вартості предмета закупівлі твердого палива щодо закупівлі UA-2023-02-14-000954-a.
2. Чому в оголошенні про проведення відкритих торгів за номером UA-2023-02-14-000954-a не зазначена інформація щодо коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі, тоді як зазначення даної інформації передбачено пунктом 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року №1082?
На виконання даної вимоги, Замовником під час внесення інформації в окремих електронних полях зазначено назву товару - Вугілля кам’яне марки Г(Г2) 25-200 та коду 09110000-3 — Тверде паливо відповідно до Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015.
В даному випадку, назва номенклатурної позиції предмета закупівлі Вугілля кам’яне марки Г(Г2) 25-200 співпадає з назвою, що встановлена для коду товару 09111100-1 - «Вугілля», що, на нашу думку, не є порушенням Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року №1082.
В іншому разі, якби Замовником закуповувалося Брикетоване вугілля, Викопне паливо, Деревне паливо, Буре вугілля і торф, Буре вугілля, Торф, Кокс, Паливо на вугільній основі, і при цьому Замовник зазначив код 09110000-3 — Тверде паливо, погоджуємося що Замовник повинен був вказати саме такий код товару, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Повідомляємо, що Уповноваженою особою було прийнято та оформлено рішення про віднесення до технічних помилок інформацію зазначену в оголошенні про проведення відкритих торгів на закупівлі код ДК 021:2015 - 09110000-3 Тверде паливо (вугілля кам’яне) (UA-2023-02-14-000954-a).
3. Чому в оголошенні про проведення відкритих торгів за номером UA-2023-02-14-000954-a, оприлюдненому в електронній системі закупівель, інформація щодо місцезнаходження замовника (24100, Вінницька область, Чернівецький район, вул. Вінницька, 3), місця поставки (24100, Вінницька область, смт. Чернівці, вул. Вінницька, 3), періоду оплати (10 днів) та розміру кусків вугілля (25-20) відрізняється від інформації, зазначеної Замовником в тендерній документації, а саме стосовно місцезнаходження замовника: 24100, Вінницька область, Могилів-Подільський район, смт. Чернівці, вул. Вінницька, 3; місця поставки: заклади освіти Чернівецької селищної ради; періоду оплати: «Розрахунки за товар здійснюються на умовах відстрочки платежу протягом 30 банківських днів з дня поставки (передачі) товару» (додаток 4 до тендерної документації); розміру кусків вугілля: 25-200?
1. Щодо розбіжності в місцезнаходженні Замовника в оголошенні та тендерній документації.
Повідомляємо, що в зв”язку з об’єднанням районів Вінницької області, з 28.01.2022 року змінилась адреса Замовника:
Було: Україна, 24100, Вінницька обл., Чернівецький р-н, селище міського типу Чернівці(з), вул. Вінницька, будинок 3
Стало: Україна, 24100, Вінницька обл., Могилів-Подільський р-н, селище міського типу Чернівці, вул. Вінницька, будинок 3.
В зв’язку з тим, що Замовником не було виправлено дану інформацію на момент проведення торгів, автоматично в оголошенні про проведення відкритих торгів підтягнулася стара адреса.
Станом на 26.05.2023 року в електронній системі закупівель «PROZORRO» місцезнаходження Замовника змінено на: Україна, 24100, Вінницька обл., Могилів-Подільський р-н, селище міського типу Чернівці, вул. Вінницька, будинок 3.
2. Щодо розбіжності місця поставки в оголошенні та тендерній документації.
Погоджуємося, що Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів було автоматично вибрано та зазначено місцезнаходження Замовника замість - заклади освіти Чернівецької селищної ради.
Разом з тим, відповідно до проекту договору, що передбачений Додатком 4 до тендерної документації, в Пункті 5.2. зазначено Місце поставки (передачі) товару: заклади Відділу освіти Чернівецької селищної ради;
Крім того, в специфікації, що міститься в Додатку 1 до Договору, також зазначено що Місцем поставки товару є заклади освіти відділу освіти Чернівецької селищної ради та зазначаються, які саме заклади.
Перелік та адреси закладів освіти Чернівецької селищної ради.
№ з/п Назви загальноосвітніх навчальних закладів
Адреси загальноосвітніх навчальних закладів
1. Березівський ліцей с.Березівка, вул.Центральна,7
2. Білянська гімназія. с.Біляни, вул. Котовського, 2
3. Гонтівський ліцей с.Гонтівка, вул.Миру, 1
4. Чернівецький ліцей №1 смт. Чернівці, вул.Святомиколаївська, 198
5. Чернівецький ліцей №2 смт. Чернівці, вул. Мічуріна, 39
6. Лозівський ліцей с. Лозове, вул.Соборна, 1
7. Мазурівський ліцей с. Мазурівка, вул. Незалежності, 90
8 Сокільський ліцей с. Сокіл вул.. Незалежності .90
9. Борівський ліцей. с. Борівка, вул.Перемоги 20/2
Відповідно, п.6 Додатку 3 до тендерної документації передбачено: Місце поставки (передачі) товару: заклади освіти Чернівецької селищної ради.
Крім того, п. 4.3 Розділу І. Загальні положення тендерної документації визначено: місце поставки (передачі) товару: заклади освіти Чернівецької селищної ради (більш детально інформацію наведено в Технічних, якісних та кількісних характеристиках предмета закупівлі (Додаток 3 до цієї тендерної документації));
Та найголовніше, шо в період уточнень жодним із Учасників не було поставлено питання чи уточнення щодо місця поставки, а тому надаючи свої пропозиції Учасники розуміли зміст тендерної документації та погодилися, що місцем поставки є заклади освіти Чернівецької селищної ради.
Повідомляємо, що Уповноваженою особою було прийнято та оформлено рішення про віднесення до технічних помилок інформацію зазначену в оголошенні про проведення відкритих торгів на закупівлі код ДК 021:2015 - 09110000-3 Тверде паливо (вугілля кам’яне) (UA-2023-02-14-000954-a).
3. Щодо розбіжності періоду оплати в оголошенні та тендерній документації.
Повідомляємо, що Замовником в Проекті договору , в п.4.1. було визначено:
Розрахунки за товар здійснюються на умовах відстрочки платежу протягом 30 банківських днів з дня поставки (передачі) товару.
Тоді як в оголошенні про проведення відкритих торгів - Розрахунки за товар здійснюються на умовах оплати 10 робочих днів після поставки товару.
Таким чином, 10 робочих днів знаходяться в періоді зазначеному в проекті Договору - протягом 30 банківських днів з дня поставки (передачі) товару.
Крім того, відповідно до п.4.1. Розділу VI. Результати тендеру та укладання договору про закупівлю тендерної документації, встановлені Істотні умови, які обов'язково включаються до договору про закупівлю:
Предмет договору
Кількість
Ціна Договору
Строк (термін) поставки (передачі) товару
Місце поставки (передачі) товару
Строк дії договору
Зважаючи на те, що порядок розрахунків не відноситься до Істотних умов договору про закупівлю, які не можуть змінюватися після його підписання, Замовник під час укладення договору або шляхом підписання додаткової угоди, може змінити період оплати на той, який зазначений в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Повідомляємо, що Уповноваженою особою було прийнято та оформлено рішення про віднесення до технічних помилок інформацію зазначену в оголошенні про проведення відкритих торгів на закупівлі код ДК 021:2015 - 09110000-3 Тверде паливо (вугілля кам’яне) (UA-2023-02-14-000954-a).
4. Щодо розбіжності розміру кусків вугілля в оголошенні та тендерній документації.
Розбіжність виникла через технічну описку під час внесення інформації в електронних полях. Відповідно до умов ТД, зокрема п.4 Додатку 3 ТД Замовником закуповується:
Технічна специфікація:
№
з/п Найменування товару Зольність на
сухий стан
палива, % не
більше ніж Загальна
волога на
робочий стан
палива, %
не більше ніж Нижча теплота згорання на робочий стан палива, ккал/кг не менще ніж Масова частка кусків розміром менше нижчої границі, %, не більше ніж
Кількість
тонн
1 Вугілля кам’яне марки Г(Г2) 25-200 12,0 10,0
6000
12,0
62
Повідомляємо, що Уповноваженою особою було прийнято та оформлено рішення про віднесення до технічних помилок інформацію зазначену в оголошенні про проведення відкритих торгів на закупівлі код ДК 021:2015 - 09110000-3 Тверде паливо (вугілля кам’яне) (UA-2023-02-14-000954-a).
З метою упередження та недопущення в подальшому порушень на всіх стадіях здійснення закупівель, уповноваженою особою прийняті міри щодо вивчення нормативних документів які стосуються оприлюднення інформації про закупівлю на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом та іншими нормативними документами.
Зважаючи на вищевикладене, просимо Вас, Олена Василівна, не встановлювати порушень законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами моніторингу щодо закупівлі UA-2023-02-14-000954-a.
Номер:
d2737938350d42c88e71d90503e4ea2d
Назва:
Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі
Дата опублікування:
31.05.2023 12:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.06.2023 00:00
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
31.05.2023 №50-з
Вінниця
Про зупинення рішення
про початок моніторингу
закупівлі
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги за номером UA-2023-02-14-000954-a.a6 в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2023-02-14-000954-a (оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу 02 травня 2023 року), прийняте наказом Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 02 травня 2023 року №38-з «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Номер:
2300cf262550408ebba8a25c5f8e15a4
Назва:
До врахування в роботі
Дата опублікування:
31.05.2023 15:22
Опис:
Взято до врахування в роботі