• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Фармацевтична продукція (Епоетин альфа)

Завершена

3 106 526.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 18 639.16 UAH
Номер: 94926c7713de4fbe89724508664ed642
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-05-15-000049
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15.05.2023 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 15.05.2023 15:51 - 06.06.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 15.05.2023 Одеса № 129 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 15.05.2023. Начальник Наталія СТОЯНОВА Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 15.05.2023 № 129 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 5 UA-2023-02-13-003071-a 13.02.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеська, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.), +38 (0 48) 724-35-76, yiliya.sarain28@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу шостого підпункту 2 пункту 41 Особливостей. За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору– порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за Договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30 травня 2023 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», які діяли на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Кіровоградська обласна лікарня Кіровоградської обласної ради» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену протоколом від 13.02.2023 № 85, вимогу про усунення порушення від 14.02.2023, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Медичний центр «М.Т.К.» (далі – ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 22.02.2023 № 100, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене 22.02.2023 в електронній системі закупівель, договір про закупівлю товарів від 28.02.2023 № 58-ТР/23 (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до договору, оприлюднене 07.03.2023 в електронній системі закупівель, додаткову угоду від 06.03.2023 № 1 до Договору. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено наступне. Відповідно до пункту 5 додатку 2 до ТД учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист про те, що термін придатності товару на момент поставки замовнику не повинен бути меншим ніж 70% від загального терміну придатності визначеного виробником. Учасник ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.» у складі тендерної пропозиції надав гарантійний лист від 16.02.2023 № 3711/11, в якому зазначив, що термін придатності товару на момент поставки Замовнику буде меншим ніж 70% від загального терміну придатності визначеного виробником, згідно оголошення UA-2023-02-13-003071-а, а також довідку від 16.02.2023 № 3708/11, у пункті 5 якої зазначено, що термін придатності товару на момент поставки замовнику буде меншим ніж 70% від загального терміну придатності визначеного виробником. Проте учасником ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.» не надано гарантійний лист про те, що термін придатності товару на момент поставки замовнику не повинен бути меншим ніж 70% від загального терміну придатності визначеного виробником, чим не дотримано вимоги пункту 5 додатку 2 до ТД. Відповідно до пункту 1.1 частини 1 додатку 4 до ТД учасник на підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору повинен надати довідку про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору за встановленою формою, що містить інформацію про назву контрагента, предмет договору, номер та дату укладення, термін виконання договору, адресу та контактні телефони контрагента. Учасником ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.» у складі тендерної пропозиції надано довідку від 15.02.2023 № 3498/11, в якій міститься інформація про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Так у довідці від 15.02.2023 № 3498/11 про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору містяться відомості щодо назви контрагентів, предметів договорів, номерів та дат укладення, суми договорів, адреси та контактних телефонів контрагентів. Проте учасником ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.» у довідці від 15.02.2023 № 3498/11 не зазначено відомості про термін виконання договорів, чим не дотримано вимоги пункту 1.1 частини 1 додатку 4 до ТД. Отже, Замовник на порушення вимог абзацу шостого підпункту 2 пункту 41 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.», як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Період усунення порушень: 30.05.2023 16:17 - 14.06.2023 00:00
Дата публікації висновку: 30.05.2023 16:17

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Рішення виконано шляхом розірвання договору.
Дата публікації звіту: 02.06.2023 14:05

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: .
Дата публікації: 05.06.2023 16:08