-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Фармацевтична продукція (Епоетин альфа)
Завершена
3 106 526.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 18 639.16 UAH
мін. крок: 0.6% або 18 639.16 UAH
Період оскарження:
13.02.2023 10:34 - 18.02.2023 00:00
Вимога
Відхилено
щодо поділу технічної частини на окремі Лоти
Номер:
b1223ba390f640d79c7086cbad98fbb8
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-13-003071-a.b1
Назва:
щодо поділу технічної частини на окремі Лоти
Вимога:
Шановний Замовнику, висловлюємо свою повагу та уважно вивчивши тендерну документацію (Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-02-13-003071-a).
Повідомляємо Вам, що відповідно до інформації «Державного реєстру лікарських засобів України" сайт http://www.drlz.com.ua в Україні зареєстрований препарат з міжнародною непатентованою назвою Епоетин альфа (Erythropoietin) розчин для ін'єкцій по 3000 МО по 1 мл у попередньо наповнених шприцах, один єдиний виробник -Шеньян Саншайн Фармасьютікал Ко., Лтд., Китай, що обмежує потенційну кількість учасників, у зв’язку з тим, ми як виробник лікарських засобів, не можемо прийняти участь по іншим позиціям, що обмежує нашу можливість, як Учасника прийняти участь у зазначеній закупівлі.
Прохання розділити дані позиції на окремі лоти:
ЛОТ №1
N з/п Міжнародна непатентована назва (МНН) українською та англійською мовами ATХ код Лікарська форма, доза Од.виміру Кількість
1 Епоетин альфа (Erythropoietin) B03XA01 розчин для ін'єкцій по 3000 МО по 1 мл у попередньо наповнених шприцах -шт 800
ЛОТ №2
N з/п Міжнародна непатентована назва (МНН) українською та англійською мовами ATХ код Лікарська форма, доза Од.виміру Кількість
1 Епоетин альфа (Erythropoietin) B03XA01 розчин для ін'єкцій по 2000 МО по 1 мл у попередньо наповнених шприцах шт 3530
2 Епоетин альфа (Erythropoietin) B03XA01 розчин для ін'єкцій по 4000 МО по 1 мл у попередньо наповнених шприцах шт 1590
Щиро сподіваємось на ваше розуміння.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу.pdf 17.02.2023 10:48
Дата подачі:
14.02.2023 11:38
Вирішення:
Розглянувши вимогу UA-2023-02-13-003071-a.b1 подану до електронної системи закупівель 14.02.23 р., об 11:38 повідомляємо, що Уповноваженою особою Замовника було детально досліджено Ваші доводи оприлюднені в електронній системі закупівель з яких випливає висновок про те, що не вбачається обставин, які унеможливлюють/перешкоджають взяти участь учасникам у процедурі закупівлі через встановлені Замовником у тендерній документації (далі – ТД) вимоги щодо закупівлі товарів, які належать до однієї групи визначеної за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника, що відповідає чинному законодавству, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Порядку визначення предмету закупівлі (далі – Порядок), а також не вбачається жодних обставин, які б призвели до порушення прав чи законних інтересів з огляду на наступне.
Замовником було оголошено процедуру закупівлі ID закупівлі: UA-2023-02-13-003071-a, згідно з яким Замовник планує придбати товар. Закупівля здійснюється щодо предмету закупівлі в цілому. Подання тендерних пропозицій на частину обсягу закупівлі не передбачено ТД.
Першочергово варто звернути увагу, що жодним нормативно-правовим актом не передбачено переліку випадків, коли замовник зобов'язаний визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти) в процедурі закупівлі та критерії такого поділу. Згідно з п.22 ч.1 ст.1 Закону предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Порядок встановлює правила визначення замовником предмета закупівлі відповідно до Закону. Відповідно до п. 3 Порядку предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з п.п. 21 і 34 ч.1 ст.1 Закону. Згідно з п.5 Порядку Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. З наведених норм прямо визначено право, а не обов'язок замовника ділити предмет закупівлі на частини (лоти), а альтернатива вибору визначення чи не визначення частин предмета закупівлі залишається за замовником. Відповідно Замовником дотримано вимоги встановлені законодавством в частині визначення предмету закупівлі, а вимога щодо здійснення такого поділу порушує права та законні інтереси замовника, які прямо передбачені Законом. Визначення у закупівлі товарів без поділу на лоти є цілком раціональним та слідує принципу Закону, визначеному п.2 ч.1 ст.5, - принципу максимальної економії, ефективності та пропорційності.
Крім того, замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на уповноважену особу щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування. В нашому випадку, поділ предмета закупівлі не передбачений. Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства, а якщо в них немає можливості надати свою пропозицію на торги згідно оприлюдненого оголошення та ТД, то це не означає що замовник зобов’язаний змінити вид предмета закупівлі на їх запит чи запит будь-якого іншого суб’єкта. Дискримінацією, в даному випадку, буде саме те, що при поділу закупівлі на лоти (як пропонується Вами) значну частину постачальників, які мають змогу та націлені на поставку предмету закупівлі в цілому, буде позбавлено ключового принципу закупівель – добросовісної конкуренції серед учасників, адже такий спосіб оформлення закупівлі вигідний саме для Вас, як потенційного учасника.
У зв'язку з наведеним, внесення змін до ТД під Ваші потреби буде вважатися дискримінацією, оскільки надасть Вам додаткову перевагу, що зменшить рівне здійснення прав іншими учасниками. Враховуючи викладене, вимушені відмовити Вам у задоволенні вимоги, оскільки Замовником цілком та повністю дотримано принципів публічних закупівель та законодавства.
Статус вимоги:
Відхилено